Uurtje of twee geloof ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 08:22 schreef Ole het volgende:
jullie zijn toch niet al om 12 uur gaan pitten????
Je zit in ieder geval in het goede forum en in de juiste maand. Dus dat is al een goed teken en dat maakt je ten opzichte van sommigen al een kenner.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:30 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht dat het ESF deze week al was
Maar dat is niet
quote:Op zondag 16 mei 2010 10:56 schreef lezzer het volgende:
Ik heb ook boeken over het ESF
Met overzichten en zo.
quote:
Lekker tripje. Ik was iets voor twaalven thuis, dus het huisje lag redelijk centraal voor iedereen.quote:
Ja had het idee dat ik uit België kwam, gelukkig was het gezellig samen met DMLquote:Op zondag 16 mei 2010 11:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lekker tripje. Ik was iets voor twaalven thuis, dus het huisje lag redelijk centraal voor iedereen.
Jullie konden elkaar nog niet trouwens?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja had het idee dat ik uit België kwam, gelukkig was het gezellig samen met DML
België is de andere kant op hé, dat weet je?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja had het idee dat ik uit België kwam, gelukkig was het gezellig samen met DML
Zeg ik ben m'n ogen gewoon aan het openen maar dat weet ik wel hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
België is de andere kant op hé, dat weet je?
mogguh dirkhquote:Op zondag 16 mei 2010 10:26 schreef Dirkh het volgende:
Hoe laat waren jullie thuis DML en Ml?
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
mogguh dirkh
ik was om één uur weer thuis. alwaar de katten me aankeken alsof ik drie maanden was weg geweest.
Euh nou prima maar dan wel niet te ver van Maastricht dan rij ik gewoon niet terugquote:Op zondag 16 mei 2010 11:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
volgende keer een huisje in belgië
doe eens een foto van dr please?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whoopertje trok haar neusje voor me op, die had met een buurhondje zo'n kleine marathon gelopen door de tuin en stond te tollen op haar pootjes.
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
doe eens een foto van dr please?
mr. dml eet de taart voor ontbijt. hij zegt dat die suikerbom hem wel energie moet geven.
Heul niet! Weet je hoe ver dat is!quote:Op zondag 16 mei 2010 11:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
volgende keer een huisje in belgië
quote:
ja dat getetter heeft mij ook wat grapjes doen missenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:43 schreef Dirkh het volgende:
Oh en door dat getetter uit die speakertjes heb ik 80% van het verhaal niet gehoord, jij lust zelf geen zoetigheid DML?
Hihi voor jou jaquote:Op zondag 16 mei 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[JJH]
Dit is maar een kwartiertje, België is de andere kant van het land![/JJH]
Zow doe je goed.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ik ga mijn nest uit klimmen en hardlopen om wakker te worden
quote:Op zondag 16 mei 2010 08:27 schreef JJH het volgende:
Ing , je mag trots op de dames zijn. Ze zitten hier beiden in het msn-jasje.
"Mine!"quote:
Jullie zijn lief en ik vind het leuk om te maken maar heb veels te weinig gelegenheden er voor dus dit was juist extra leukquote:Op zondag 16 mei 2010 12:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vond de taart trouwens ernstig lekker![]()
En ook erg mooi DML
Eliesquote:
Gbquote:Op zondag 16 mei 2010 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[GB]
Zo, eindelijk rust in het huisje![]()
Hopelijk vonden jullie het allemaal leuk gister. Maar dat kan bijna niet anders met de geweldige verzorging van de muziek, me dunkt.
Es geht...quote:Op zondag 16 mei 2010 12:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies![]()
Wie geht es?![]()
Hebbie nog romantiesjjjj gedaan bij thuiskomst?
(Greys)quote:Op zondag 16 mei 2010 12:46 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb trouwens nog even gekeken, maar de linker is eigenlijk net zo vreemd...
Daar hoef je je naam niet bij te zetten Greysquote:
Greys natuurlijkquote:Op zondag 16 mei 2010 12:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil trouwens graag nog even weten wie de patat / friet betaald heeft...
Ik moest aan draakje van draakje en nelis van tombo denken.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Zwangerschap en geboorte deel 647
Draakje heeft een baby
Dat zou een verrassing voor Tombo zijn bij thuiskomstquote:Op zondag 16 mei 2010 13:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest aan draakje van draakje en nelis van tombo denken.
Wat leuk!
Ja, ik kwam thuis en dacht, kut! Vergeten, maar dat regelen we.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Greys heeft het eten betaald gister inderdaad![]()
Gevonden? Graag gedaan hoor!quote:Op zondag 16 mei 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
Slaperts + Dirkh; heeeeeel erg bedankt voor de kaart (en inhoud), had niet nodig geweest maar toch erg lief
![]()
![]()
Cat wilde weer naar haar andere poesjes :pquote:Op zondag 16 mei 2010 13:17 schreef Dirkh het volgende:
Zijn de slapers zo vroeg uit het huisje getrapt?
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cat wilde weer naar haar andere poesjes :p
Ik was nog niet eens thuis en toen dacht ik het alquote:Op zondag 16 mei 2010 13:13 schreef Dirkh het volgende:
Ja, ik kwam thuis en dacht, kut! Vergeten, maar dat regelen we.
Jij bent nog jong, jouw denkertje is nog vlot.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was nog niet eens thuis en toen dacht ik het al
Ik had dan ook genoeg tijd om te denken, want ik kon de weg terug van het park naar de A28 niet vindenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:40 schreef Dirkh het volgende:
Jij bent nog jong, jouw denkertje is nog vlot.
Daar heb ik anders niets van gemerktquote:
Nog bedankt voor je taartquote:
Ik vond het ook wel jammer dat je in het echt leuker bent dan op het forum. Ik had liever gehad dat je in een hoekje zat te janken hoe kut het leven is jadiejadieja, maar nee, meneer is in een keer grappig en leuk.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb ik anders niets van gemerkt!
quote:
Thnxquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[GB]
Zo, eindelijk rust in het huisje![]()
Hopelijk vonden jullie het allemaal leuk gister. Maar dat kan bijna niet anders met de geweldige verzorging van de muziek, me dunkt.
Me too!quote:Op zondag 16 mei 2010 12:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil trouwens graag nog even weten wie de patat / friet betaald heeft...
Moeilijk hé een complimentje gevenquote:Op zondag 16 mei 2010 14:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel jammer dat je in het echt leuker bent dan op het forum. Ik had liever gehad dat je in een hoekje zat te janken hoe kut het leven is jadiejadieja, maar nee, meneer is in een keer grappig en leuk.
Ja, beetje teleurstellend welquote:Op zondag 16 mei 2010 14:32 schreef Dirkh het volgende:
Ik vond het ook wel jammer dat je in het echt leuker bent dan op het forum. Ik had liever gehad dat je in een hoekje zat te janken hoe kut het leven is jadiejadieja, maar nee, meneer is in een keer grappig en leuk.
Ah, mooi, gevonden.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
Slaperts + Dirkh; heeeeeel erg bedankt voor de kaart (en inhoud), had niet nodig geweest maar toch erg lief
![]()
![]()
En daar schaam ik me niks voor.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cat wilde weer naar haar andere poesjes :p
Oh nu weer een grote mond!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, nu wel.quote:
Ik ben altijd bescheiden.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, nu wel.![]()
Gisteren zat hij heel bescheiden en stilletjes in een hoekje. Volgens mij had hij zijn broer gestuurd.
(G)quote:Op zondag 16 mei 2010 14:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je durfde pas toen we weg warenquote:Op zondag 16 mei 2010 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
(G)
Biecht:
Ik heb zojuist op een matras voor de tv schaamteloos tranen met tuiten gejankt tijdens Sex and The City.
Bij een aflevering die ik pas 17 keer heb gezien. En dat doe ik nooit, janken om dat soort dingen in gezelschap.
A big fat fail!![]()
Die Ll is ook maar een gevoelige jongen. En waarom zitten jullie niet ergens in de zon met een biertje/drankje?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
Biecht:
Ik heb zojuist op een matras voor de tv schaamteloos tranen met tuiten gejankt tijdens Sex and The City.
Bij een aflevering die ik pas 17 keer heb gezien. En dat doe ik nooit, janken om dat soort dingen in gezelschap.
A big fat fail!![]()
Buiten is geen tvquote:Op zondag 16 mei 2010 16:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die Ll is ook maar een gevoelige jongen. En waarom zitten jullie niet ergens in de zon met een biertje/drankje?
Het zal aan de wijn hebben gelegen Erik.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Al was de gespreksstof zo rond 12.00 uur vandaag ook wel een beetje op.
Ik geef de spin de schuld.quote:
Yikes, wat een armoequote:
Nu pas?quote:
Voor iemand die - naar eigen zeggen- vandaag dood zou zijn viel je best mee.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:12 schreef JJH het volgende:
.
Ik was een beetje op de bank in slaap gevallen.En dat terwijl ik zoveel goede plannen had voor vanmiddag.
Na ja, kan ik zo in ieder geval relatief fris de weg op.
Jaquote:Op zondag 16 mei 2010 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Of was je meteen door naar de verjaardag?
Ik viel mezelf ook mee vanmorgen.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Of was je meteen door naar de verjaardag?
[..]
Voor iemand die - naar eigen zeggen- vandaag dood zou zijn viel je best mee.Dutje is goed en fris de weg op belangrijk.
Hey tomboquote:Op zondag 16 mei 2010 17:32 schreef Ingetje79 het volgende:
En langzamerhand worden ze allemaal weer een beetje wakkert![]()
En ik vond Erik reuze-grappig...voor een homo![]()
Jij moet de volgende keer niet meer zo boos kijken naar Dirk als hij je verwart met Tombola!quote:Op zondag 16 mei 2010 17:32 schreef Ingetje79 het volgende:
En langzamerhand worden ze allemaal weer een beetje wakkert![]()
En ik vond Erik reuze-grappig...voor een homo![]()
quote:
Kort maar krachtigquote:Op zondag 16 mei 2010 17:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij moet de volgende keer niet meer zo boos kijken naar Dirk als hij je verwart met Tombola!![]()
![]()
Leuk dat je erbij was.
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:39 schreef Cat22 het volgende:
Loveless gaat het ESF meet boekje maken heb ik vernomen.
Er is helemaal geen fruit gegeten. Ik heb Cat ook nog met een paar bananen appels en een moloen opgescheept. En ik heb nog te veel voor een week.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Gezond heur JJH![]()
Greys, Ll, Gb...is het nog gelukt om vlees in de supermarkt op het park te halen voor het koerrrmetten?
En hebben jullie aan zout gedacht?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Gezond heur JJH![]()
Greys, Ll, Gb...is het nog gelukt om vlees in de supermarkt op het park te halen voor het koerrrmetten?
van morgen werd 80% van de restjes op tafel gezet en er werd flink aangedrongen om "vooral iets mee te nemen". En ik heb een zeker iemand zelfs spullen in de tas van een zeker ander iemand zien doenquote:Op zondag 16 mei 2010 18:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Er was idd wel een beetje erg veel eten volgens mij![]()
Dat is wel heel complimenteusquote:Op zondag 16 mei 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:
Gezien het feit dat iemand mij corrigerend ondergoed aanraadde...
* kras kras kras kras *
Tja... en het was in context, dat wel, maar tochquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:27 schreef tombolafan het volgende:
Tja... en het was in context, dat wel, maar toch
Ik las in de Grazia dat het best ok is om op een date corrigerend ondergoed aan te doen (en ik las al die tips hardop voor)
En toen stond er in mijn horoscoop voor juni dat ik mijn karakter moest corrigeren...
Dus toen trok Erik die conclusie...
quote:
Dat vind ik ook... Maar zoals dat blad ook zei; als hij je graag wil dan boeit het hem niks wat je aan hebt, als het maar uit gaatquote:En corrigerend ondergoed is zoooo niet sexy, zelfs als je al getrouwd bent....laat staan op een date
Het is over het algemeen wel iets lastiger om uit te krijgen dan een gewone slipperdepip...en als het af begint te rollen dan rolt er wel meer dan alleen een onderbroekquote:Op zondag 16 mei 2010 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat vind ik ook... Maar zoals dat blad ook zei; als hij je graag wil dan boeit het hem niks wat je aan hebt, als het maar uit gaat
Da's heul niet om te lachenquote:
Precies! Als ze het echt nodig had gehad dan had ik er niet over gegrapt. Maar ik voel(de) me keischuldigquote:
quote:
En wat mag dat dan betekenenquote:voor een homo![]()
Dat was een grapjequote:Op zondag 16 mei 2010 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
[..]
En wat mag dat dan betekenen![]()
!?
Ik vond jou anders ook wel vrij hilarisch (en dat voor een vrouw!), ookal hebben we niet veel woorden gewisseld
.
Je had erbij moeten zijn, dan had ook jij gelachen denk ik.quote:
Ik lach toch altijd?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn, dan had ook jij gelachen denk ik.
Tombo heeft een foto waarop jij zeer duidelijk.... lacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
QFT.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Een van de eerste dingen die ik dacht toen ik Greys zag was trouwens "Holy fuck, die is mooi"![]()
. Mooier in het echt dan op de foto's vind ik
.
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo heeft een foto waarop jij zeer duidelijk.... lacht.
Weg ermee danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Joh, als ik er echt mee zou zitten dan zou ik heel anders reageren hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies! Als ze het echt nodig had gehad dan had ik er niet over gegrapt. Maar ik voel(de) me keischuldig. Heb heel erg mijn best gedaan om daarna een voorbeeldige jongen te zijn
.
En datquote:Op zondag 16 mei 2010 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
QFT.
Mevrouw zelf gelooft het namelijk niet.
Oh van binnen vind ik 'r maar verdorvenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:02 schreef Ingetje79 het volgende:
En ja....Greys is idd een hele mooie vrouw....en niet alleen qua uiterlijk
Waar heb jij in gezeten dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh van binnen vind ik 'r maar verdorven.
Wat heb je er voor over?quote:
Mijn eeuwige liefde en toewijdingquote:
quote:
Ga zo kijkenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben jullie al naar de update in het adopteer-topic gekeken? Daar heb ik namelijk gisteravond nog m'n stinkende best op gedaan, nadat ik eerst anderhalf uur in bed heb liggen ontvouwen
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:02 schreef Ingetje79 het volgende:
En ja....Greys is idd een hele mooie vrouw....en niet alleen qua uiterlijk
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga morgen naar de kappert en ben nu al nerveus.
Zusje gaat mee en die gaat me slaan als ik zeg "alleen dooie puntjes"
Dat ze me slaat?quote:
Doei Tomboooooquote:Op zondag 16 mei 2010 19:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, even roddelen theedrinken bij vriendin
Have fun!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, even roddelen theedrinken bij vriendin
Als het niet staat kun je altijd nog wat laten bijknippen. Of je laat het weer aangroeien.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat ze me slaat?![]()
Ik zit al op de site van de kapsalon te kijken; ze hebben hele leuke suggesties met lang haar (er gaat wel een heel stuk af iig).
Maar dan weet ik dus niet of het MIJ wel staat....zucht
Zijn altijd van die akelige verhalen daarquote:Op zondag 16 mei 2010 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Bij Extreme Home makeover:
Gezin met 5 kinderen verliest hun huis door brand, krijgt na veel omzwervingen een tijdelijk huis en een dag voordat ze naar dat huis zouden gaan gaat vader zwemmen met 3 van zijn kinderen.
Vader (met jongste zusje op zijn rug) raakt in moeilijkheden, zijn oudste zoon (17) komt zijn zusje (8) redden en gaat daarna terug om vader te helpen. En ze verdrinken allebei terwijl zoontje van een jaar of 10 machteloos toekijkt.![]()
Zit je daar, moeder met 4 kinderen, je zoon/broer en je man/vader overleden en geen idee hoe lang je nog een dak boven je hoofd hebt.
ook datquote:Op zondag 16 mei 2010 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat ze me slaat?![]()
Ik zit al op de site van de kapsalon te kijken; ze hebben hele leuke suggesties met lang haar (er gaat wel een heel stuk af iig).
Maar dan weet ik dus niet of het MIJ wel staat....zucht
Da's waar....quote:Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Have fun!![]()
[..]
Als het niet staat kun je altijd nog wat laten bijknippen. Of je laat het weer aangroeien.
Ik krijg ze niet gekopieerd, tis Flash op die site.quote:
Wij niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
wie heeft trouwens nog een restje tapenade van zontomaatjes?
Spannend!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's waar....
Nou jaaaaa, we wachten morgen wel af
Jammerquote:Op zondag 16 mei 2010 19:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik krijg ze niet gekopieerd, tis Flash op die site.
Maar iig een stuk korter, meer lagen (= hopelijk meer volume) en een pony/plukjes oid.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij niet.Want iemand had gisteravond heel ijverig alle dekseltjes weggegooid (krijg je in zo'n groot huishouden) en er stond geen folie op het lijstje. Dus toen hebben we het restje maar weggegooid, was de dag erna toch niet goed meer geweest.
Maar jij hebt vast nog wel.![]()
*stapt in de auto*
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jammer hoor voor jullie en kom die auto maar uit het is hier al op
Da's resultaatafhankelijkquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ach, ik lig ook veel te lekker op de bank met Yoko op mijn voeten.
Dat kun jij niet beoordelenquote:
Of je neemt een bakje mee als je een Redcat komt adopteren.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
kom je maar een andere keer neem ik wel een bakje voor je mee.
Je leert hetquote:Op zondag 16 mei 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of je neemt een bakje mee als je een Redcat komt adopteren.[/Ingetje]
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of je neemt een bakje mee als je een Redcat komt adopteren.[/Ingetje]
Volgens mij slapen ze alquote:Op zondag 16 mei 2010 20:11 schreef ElisaB het volgende:
Wat zullen ze het heerlijk rustig hebben daar vanavond
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb me een hoedje gelachen thuis met de Mr om je frontale aanval.
Goodbye zeker, die lag vanmorgen om half 12 al op één oor.quote:
Maarre.... wanneer is de tuin+bijkeuken nu klaar?quote:
Hihihi aanbouw duurt denk ik minimaal nog 2 maanden, zal zo foto's plaatsen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maarre.... wanneer is de tuin+bijkeuken nu klaar?
*zet de aanval zijdelings weer in*
Aha.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihi aanbouw duurt denk ik minimaal nog 2 maanden, zal zo foto's plaatsen.
De ene gevel is klaar en de andere gaat deze week dicht, dan moet het dak nog geplakt en binnen alles afgewerkt, geschilderd, getegeld enz.
De kittens blijven na de geboorte nog 8 weekjes bij Cat, dus dat komt heel mooi uitquote:Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihi aanbouw duurt denk ik minimaal nog 2 maanden, zal zo foto's plaatsen.
De ene gevel is klaar en de andere gaat deze week dicht, dan moet het dak nog geplakt en binnen alles afgewerkt, geschilderd, getegeld enz.
Zeer goed te eten, jawelquote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
wie heeft trouwens nog een restje tapenade van zontomaatjes?
quote:
Kijk dat heb ik dan gemist, welke aanval?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb me een hoedje gelachen thuis met de Mr om je frontale aanval.
Denk je dat nou serieus? Greys zit daar nu van alles te organiseren, want dat is zo leuk om te doen met z'n drieën, en er moeten allerlei Youtube filmpjes bekeken worden, daarna moet tot in den treuren worden afgesproken what happens in Landal stays in Landal etc.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:11 schreef ElisaB het volgende:
Wat zullen ze het heerlijk rustig hebben daar vanavond
Jij blijft toch de meester van het manipuleren.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De kittens blijven na de geboorte nog 8 weekjes bij Cat, dus dat komt heel mooi uit
Gawd wat ben ik blij dat er een heel land tussen zitquote:Op zondag 16 mei 2010 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De kittens blijven na de geboorte nog 8 weekjes bij Cat, dus dat komt heel mooi uit
Dit is positief bedoeld toch?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Denk je dat nou serieus? Greys zit daar nu van alles te organiseren, want dat is zo leuk om te doen met z'n drieën, en er moeten allerlei Youtube filmpjes bekeken worden, daarna moet tot in den treuren worden afgesproken what happens in Landal stays in Landal etc.
Dat is volgens mij al vanaf een uur of 12 aan de gang en gaat door tot iedereen slaapt.
Cat die de stoel naast me kaapte en zei "zo wil jij nog RedCat voorlichting? Ben er nu tochquote:Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kijk dat heb ik dan gemist, welke aanval?
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:34 schreef Dirkh het volgende:
Denk je dat nou serieus? Greys zit daar nu van alles te organiseren, want dat is zo leuk om te doen met z'n drieën, en er moeten allerlei Youtube filmpjes bekeken worden, daarna moet tot in den treuren worden afgesproken what happens in Landal stays in Landal etc.
Dat is volgens mij al vanaf een uur of 12 aan de gang en gaat door tot iedereen slaapt.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit is positief bedoeld toch?
Het komt alleen maar een beetje rottig je mond toetsenbord uit toch?
Je was er helemaal stil van.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Cat die de stoel naast me kaapte en zei "zo wil jij nog RedCat voorlichting? Ben er nu toch"
Dat was wel schattig ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goodbye zeker, die lag vanmorgen om half 12 al op één oor.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]Als je het op de meest vriendelijke manier leest, en de meest rottige manier, dan zit het er tussen in en hangt een beetje naar vriendelijk.
![]()
Had gehoopt dan mensen die me een keer irl hebben ontmoet, nu wel in kunnen schatten hoe iets bedoeld wordt.
Schrik ook wel eensquote:Op zondag 16 mei 2010 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je was er helemaal stil van.![]()
Dus toen hebben we het maar over Lush gehad volgens mij. Toch?
Nog een heel krat.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe dronken zou Ll al zijn? Die moest nog aardig wat bier wegdrinken helemaal alleen.
Volgens mij kan ie wel wat hebben, gister is ook flink aan het bier geslagen maar tot het punt waarop ik naar huis ging kon ik niet echt merken dat er iemand dronken was. Ll in ieder geval niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe dronken zou Ll al zijn? Die moest nog aardig wat bier wegdrinken helemaal alleen.
Je vergeet F&F!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, het was net zo veen een Lushmeet als dat het een ESFmeet was. En een F&Fmeet. En een homomeet ().
Bier ging wel goed iddquote:Op zondag 16 mei 2010 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij kan ie wel wat hebben, gister is ook flink aan het bier geslagen maar tot het punt waarop ik naar huis ging kon ik niet echt merken dat er iemand dronken was. Ll in ieder geval niet.
Nee, maar daarnaquote:Op zondag 16 mei 2010 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij kan ie wel wat hebben, gister is ook flink aan het bier geslagen maar tot het punt waarop ik naar huis ging kon ik niet echt merken dat er iemand dronken was. Ll in ieder geval niet.
Eh, zet je bril eens op/af (ligt eraan of je ver van je scherm zit of nietquote:
Ja hee, het was zo'n kippehok en er zaten telkens mensen tussen ons in dat ik mijn kans maar greep. En uiteindelijk weet je nog niks meer.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Schrik ook wel eens
Had wel verwacht dat je erover zou beginnen maar zo ende frontale niet
Oooooh, ik stap zo in de auto en kaap een kitten in Weird die ik dan persoonlijk bij dat schattige dijkhuisje door de deur douw met een strikje om de nekquote:Op zondag 16 mei 2010 20:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gawd wat ben ik blij dat er een heel land tussen zit
Woeoeoeoe! Daarna!quote:
Oh dat arme beestjequote:Op zondag 16 mei 2010 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooh, ik stap zo in de auto en kaap een kitten in Weird die ik dan persoonlijk bij dat schattige dijkhuisje door de deur douw met een strikje om de nek
Jij douwt heul geen kittens door deuren.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooh, ik stap zo in de auto en kaap een kitten in Weird die ik dan persoonlijk bij dat schattige dijkhuisje door de deur douw met een strikje om de nek
Ja Tombo heeft een kort lontje! Dat heb ik ook wel geleerdquote:Op zondag 16 mei 2010 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hee, het was zo'n kippehok en er zaten telkens mensen tussen ons in dat ik mijn kans maar greep. En uiteindelijk weet je nog niks meer.![]()
En toen was Tombo ook nog boos omdat ik net wegging toen zij naast me kwam zitten.![]()
Uttissooknooitgoed.
Ook niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat arme beestjedoe hem maar in de klepbus
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hee, het was zo'n kippehok en er zaten telkens mensen tussen ons in dat ik mijn kans maar greep. En uiteindelijk weet je nog niks meer.![]()
En toen was Tombo ook nog boos omdat ik net wegging toen zij naast me kwam zitten.![]()
Uttissooknooitgoed.
Je schrok ervan he?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja Tombo heeft een kort lontje! Dat heb ik ook wel geleerd.
klein scherm, kleine lettertjes. Ik sta bij de pomp te fokken.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, zet je bril eens op/af (ligt eraan of je ver van je scherm zit of niet).
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een vak zelfs![]()
Verder ben je wel wakker?
Aux serieux?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
klein scherm, kleine lettertjes. Ik sta bij de pomp te fokken.
zo ongeveer.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een vak zelfs![]()
Verder ben je wel wakker?
Denk Ing dat hij je lief binnenvraagt.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou zeg....dan bel ik wel aan en geef het kitten persoonlijk aan Tha MisterT El.
Dan kan ie vast geen nee zeggen.
En alstie dat wel doet ren ik heel hard weg zonder kitten
Doe je voorzichtig, zo half slaperig?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
zo ongeveer.
Dames, en heer. Ik stap weer in de auto.
Sommige mensen zijn een stuk milder in het echt.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]Werkelijk?
Lees je hier ook wel eens mee?
Whehe, de pompquote:Op zondag 16 mei 2010 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
klein scherm, kleine lettertjes. Ik sta bij de pomp te fokken.
Nou zegquote:Op zondag 16 mei 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk Ing dat hij je lief binnenvraagt.
Je een bakje koffie geeft.
Beetje met je kletst en je voorzichtig met kitten weer naar buiten schuift.
Dit ja ^^quote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn een stuk milder in het echt.
* Tha_Erik wijst.
Oh ja, naast wie heb jij geslapen vannacht?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe, de pomp. Steek je 'm wel in het goede gaatje
?
Ja vertelquote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja, naast wie heb jij geslapen vannacht?
Oh jij maakt me nog net een tikkeltje schuiner dan dat ik 'm zelf bedacht hadquote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We hebben het hier over Ing.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk Ing dat hij je lief binnenvraagt.
Je een bakje koffie geeft.
Beetje met je kletst en je voorzichtig met kitten weer naar buiten schuift.
Hè hè, eindelijk iemand die het gewoon zegt. Kan je er meteen ff een medje van maken, ben ik tenminste meteen van die (allang verouderde) reputatie af.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn een stuk milder in het echt.
* Tha_Erik wijst.
Tis een gaaaaavequote:Op zondag 16 mei 2010 20:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh jij maakt me nog net een tikkeltje schuiner dan dat ik 'm zelf bedacht had
Dacht ik hou me inquote:Op zondag 16 mei 2010 20:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hè hè, eindelijk iemand die het gewoon zegt. Kan je er meteen ff een medje van maken, ben ik tenminste meteen van die (allang verouderde) reputatie af.
Laat ze nog maar ff in de waan Cat.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We hebben het hier over Ing.Die wist al na een dag dat Yoko bij mij bleef wonen. Da's een week of 4 voordat ik het wist.
![]()
Die schuif je niet zo snel de deur uit heur.
Ik weet het!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Niemand. Nou ja, misschien een spin. Maar JJH lag aan mijn voetenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We hebben het over mijn Mr die mijn oma zelf zonder haar verhaal af te hebben kunnen steken in een stoel duwt koffie geeft en geniaal afleidt.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We hebben het hier over Ing.Die wist al na een dag dat Yoko bij mij bleef wonen. Da's een week of 4 voordat ik het wist.
![]()
Die schuif je niet zo snel de deur uit heur.
Een luchtbed, dat hoort nog ergens tussen de haakjesquote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niemand. Nou ja, misschien een spin. Maar JJH lag aan mijn voeten.
(Iets met een (voet)pomp en een losse slang die in het juiste gaatje gestoken moest worden omdat je anders niet lucht erin pompt, maar eruit zuigt, dus ik zei "steek je 'm wel in het goede gaatje, anders zuig je 'm leeg" vriendelijk advies, wat natuurlijk niet gewaardeerd werd op de onschuldige manier
![]()
).
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
(Iets met een (voet)pomp en een losse slang die in het juiste gaatje gestoken moest worden omdat je anders niet lucht erin pompt, maar eruit zuigt, dus ik zei "steek je 'm wel in het goede gaatje, anders zuig je 'm leeg" vriendelijk advies, wat natuurlijk niet gewaardeerd werd op de onschuldige manier
![]()
).
Whihihihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
).
quote:
Nou, ik had 'm wel ietsiepietsie uitgesprokener verwachtquote:Op zondag 16 mei 2010 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Had iedereen serieus verwacht dat DirkHaaaa (van de achternaam en niet van LeegHwatert) een botte lul zou zijn?
Ik denk niet dat Drik nog reageren gaat, die staat nu te ijdeltuiten voor de spiegelquote:Op zondag 16 mei 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik had 'm wel ietsiepietsie uitgesprokener verwacht. Maar het was meer een stil water.
Al moet gezegd worden Dirk (ik weet niet of je er blij mee bent, maar ach), je bent op foto's minder leuk dan in het echt
:9 (whehe).
Had jij het ook al met 'r aan de stok? Ik zat op het randje tijdens het koffiezetten (en ik deed helemaal nix)quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Je stoort me even in mijn ijdeltuit momentje.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Drik nog reageren gaat, die staat nu te ijdeltuiten voor de spiegel
Ik denk dat je meer op het randje zat toen je zei bouwjaar '74 tegen drquote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had jij het ook al met 'r aan de stok? Ik zat op het randje tijdens het koffiezetten (en ik deed helemaal nix)
Volgens mij liep jij constant op het randje bij Tombo.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had jij het ook al met 'r aan de stok? Ik zat op het randje tijdens het koffiezetten (en ik deed helemaal nix)
Whehe!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer op het randje zat toen je zei bouwjaar '74 tegen dr
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij liep jij constant op het randje bij Tombo.
Dat was de afmakerquote:Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Viel het jou ook op? Apart...quote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef Dirkh het volgende:
Tombo heeft gewoon veel randje volgens mijquote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tombo was er beter in; die zei het steeds voor (ik zat er steeds zo gruwelijk naast)quote:Op zondag 16 mei 2010 21:05 schreef Dirkh het volgende:Ja, bouwjaren raden, er volledig naast zitten en dan nog vol trots zeggen dat je er goed in bent.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tombo heeft gewoon veel randje volgens mij. Je stapt bij het ene randje weg, om bij het volgende aan te komen.
Joh die weet dat allemaal zo uit het bolletje doordat ze het gewoon vraagt hierquote:Op zondag 16 mei 2010 21:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tombo was er beter in; die zei het steeds voor (ik zat er steeds zo gruwelijk naast)
Een echt sfeermakertje ben jequote:
Euh nou nee heb het op mijn gemak zitten volgenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik was vast de enige die het opvielEcht...
*check*quote:Op zondag 16 mei 2010 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whoehoehoehoeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Bij gebrek aan Greys
*double check*quote:
*triple check*quote:
Nah....quote:
Ik dacht dat je me lichtgeraakt vondquote:Op zondag 16 mei 2010 21:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee je zei dat Dirkh kjoet was.
Jij zelf bent echt ontzettend grappig. Ik heb me vermaakt
Ik heb er 2 dagen mee rondgereden. Heb medelij.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op zondag 16 mei 2010 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had alle bouwjaren geweten + verwekkingsdag.
Jammer dat ik toen al weg was
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*check*
[..]
*double check*
[..]
*triple check*
Japs, vat de reactie ter plekke wel samen.![]()
Zeker als je eerst alleen die twee mannen bezig hoort op hun kamer en alleen de woorden 'gaatje' en 'zuigen' opvangt.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk
Volgende meet bij mij en dan mag je het haarfijn uit de doeken doen
Dealquote:Op zondag 16 mei 2010 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk
Volgende meet bij mij en dan mag je het haarfijn uit de doeken doen
Je hebt ze niet eens op de motorkap gezwiept om te bekkenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:12 schreef Dirkh het volgende:
Sta ik overigens met twee zeer knappe dames op de parkeerplaats, auto's kiek'n... stap ik zo in de auto: Nou, zie jullie wel weer he!Ik ben het zo afgeleerd.
Mwah die van Ll had ook wat nadenken nodig hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Deal![]()
Die van mij hadden jullie overigens toch noooooit geraden
Welke 2 dames ben je nog meer mee meegelopen Dirkh?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt ze niet eens op de motorkap gezwiept om te bekken
Je stelt me teleur
Ik heb een uur in de auto gezeten, mezelf voor de kop slaan... "zal ik terug ried'n, zallen ze d'r nog zijn"quote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt ze niet eens op de motorkap gezwiept om te bekken
Je stelt me teleur
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en:
Haaaaaai Tombo!![]()
![]()
![]()
FoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nou!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:12 schreef Dirkh het volgende:
Sta ik overigens met twee zeer knappe dames op de parkeerplaats, auto's kiek'n... stap ik zo in de auto: Nou, zie jullie wel weer he!Ik ben het zo afgeleerd.
Jij ook alquote:Op zondag 16 mei 2010 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
Euh nou nee heb het op mijn gemak zitten volgen
Nou eh... ene Ml en DMLquote:Op zondag 16 mei 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welke 2 dames ben je nog meer mee meegelopen Dirkh?
Heb me zitten bescheuren gewoonquote:Op zondag 16 mei 2010 21:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij ook alEn dan niet ff waarschuwen of inspringen. Nee hoor, laat ElisaB maar aanmodderen
Slijmbalquote:Op zondag 16 mei 2010 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wilde al zeggen; die arme Tombo slaapt vannacht weer niet![]()
Ik heb overigens een hele avond met haar op 1 bank gezeten en ze is niet boos op me geweest
Jij sliep?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wilde al zeggen; die arme Tombo slaapt vannacht weer niet![]()
Ik heb overigens een hele avond met haar op 1 bank gezeten en ze is niet boos op me geweest
In dat gevalquote:
Nee, ik ben gewoon lief en aardig en respectvol naar haarquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en:
Haaaaaai Tombo!![]()
![]()
![]()
Ik wilde het net zeggen, maar ik was ff kwijt hoe het ook al weer zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |