Yikes, wat een armoequote:
Nu pas?quote:
Voor iemand die - naar eigen zeggen- vandaag dood zou zijn viel je best mee.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:12 schreef JJH het volgende:
.
Ik was een beetje op de bank in slaap gevallen.En dat terwijl ik zoveel goede plannen had voor vanmiddag.
Na ja, kan ik zo in ieder geval relatief fris de weg op.
Jaquote:Op zondag 16 mei 2010 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Of was je meteen door naar de verjaardag?
Ik viel mezelf ook mee vanmorgen.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Of was je meteen door naar de verjaardag?
[..]
Voor iemand die - naar eigen zeggen- vandaag dood zou zijn viel je best mee.Dutje is goed en fris de weg op belangrijk.
Hey tomboquote:Op zondag 16 mei 2010 17:32 schreef Ingetje79 het volgende:
En langzamerhand worden ze allemaal weer een beetje wakkert![]()
En ik vond Erik reuze-grappig...voor een homo![]()
Jij moet de volgende keer niet meer zo boos kijken naar Dirk als hij je verwart met Tombola!quote:Op zondag 16 mei 2010 17:32 schreef Ingetje79 het volgende:
En langzamerhand worden ze allemaal weer een beetje wakkert![]()
En ik vond Erik reuze-grappig...voor een homo![]()
quote:
Kort maar krachtigquote:Op zondag 16 mei 2010 17:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij moet de volgende keer niet meer zo boos kijken naar Dirk als hij je verwart met Tombola!![]()
![]()
Leuk dat je erbij was.
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:39 schreef Cat22 het volgende:
Loveless gaat het ESF meet boekje maken heb ik vernomen.
Er is helemaal geen fruit gegeten. Ik heb Cat ook nog met een paar bananen appels en een moloen opgescheept. En ik heb nog te veel voor een week.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Gezond heur JJH![]()
Greys, Ll, Gb...is het nog gelukt om vlees in de supermarkt op het park te halen voor het koerrrmetten?
En hebben jullie aan zout gedacht?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Gezond heur JJH![]()
Greys, Ll, Gb...is het nog gelukt om vlees in de supermarkt op het park te halen voor het koerrrmetten?
van morgen werd 80% van de restjes op tafel gezet en er werd flink aangedrongen om "vooral iets mee te nemen". En ik heb een zeker iemand zelfs spullen in de tas van een zeker ander iemand zien doenquote:Op zondag 16 mei 2010 18:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Er was idd wel een beetje erg veel eten volgens mij![]()
Dat is wel heel complimenteusquote:Op zondag 16 mei 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:
Gezien het feit dat iemand mij corrigerend ondergoed aanraadde...
* kras kras kras kras *
Tja... en het was in context, dat wel, maar tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |