Gbquote:Op zondag 16 mei 2010 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[GB]
Zo, eindelijk rust in het huisje![]()
Hopelijk vonden jullie het allemaal leuk gister. Maar dat kan bijna niet anders met de geweldige verzorging van de muziek, me dunkt.
Es geht...quote:Op zondag 16 mei 2010 12:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies![]()
Wie geht es?![]()
Hebbie nog romantiesjjjj gedaan bij thuiskomst?
(Greys)quote:Op zondag 16 mei 2010 12:46 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb trouwens nog even gekeken, maar de linker is eigenlijk net zo vreemd...
Daar hoef je je naam niet bij te zetten Greysquote:
Greys natuurlijkquote:Op zondag 16 mei 2010 12:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil trouwens graag nog even weten wie de patat / friet betaald heeft...
Ik moest aan draakje van draakje en nelis van tombo denken.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Zwangerschap en geboorte deel 647
Draakje heeft een baby
Dat zou een verrassing voor Tombo zijn bij thuiskomstquote:Op zondag 16 mei 2010 13:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest aan draakje van draakje en nelis van tombo denken.
Wat leuk!
Ja, ik kwam thuis en dacht, kut! Vergeten, maar dat regelen we.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Greys heeft het eten betaald gister inderdaad![]()
Gevonden? Graag gedaan hoor!quote:Op zondag 16 mei 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
Slaperts + Dirkh; heeeeeel erg bedankt voor de kaart (en inhoud), had niet nodig geweest maar toch erg lief
![]()
![]()
Cat wilde weer naar haar andere poesjes :pquote:Op zondag 16 mei 2010 13:17 schreef Dirkh het volgende:
Zijn de slapers zo vroeg uit het huisje getrapt?
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cat wilde weer naar haar andere poesjes :p
Ik was nog niet eens thuis en toen dacht ik het alquote:Op zondag 16 mei 2010 13:13 schreef Dirkh het volgende:
Ja, ik kwam thuis en dacht, kut! Vergeten, maar dat regelen we.
Jij bent nog jong, jouw denkertje is nog vlot.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was nog niet eens thuis en toen dacht ik het al
Ik had dan ook genoeg tijd om te denken, want ik kon de weg terug van het park naar de A28 niet vindenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:40 schreef Dirkh het volgende:
Jij bent nog jong, jouw denkertje is nog vlot.
Daar heb ik anders niets van gemerktquote:
Nog bedankt voor je taartquote:
Ik vond het ook wel jammer dat je in het echt leuker bent dan op het forum. Ik had liever gehad dat je in een hoekje zat te janken hoe kut het leven is jadiejadieja, maar nee, meneer is in een keer grappig en leuk.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb ik anders niets van gemerkt!
quote:
Thnxquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[GB]
Zo, eindelijk rust in het huisje![]()
Hopelijk vonden jullie het allemaal leuk gister. Maar dat kan bijna niet anders met de geweldige verzorging van de muziek, me dunkt.
Me too!quote:Op zondag 16 mei 2010 12:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil trouwens graag nog even weten wie de patat / friet betaald heeft...
Moeilijk hé een complimentje gevenquote:Op zondag 16 mei 2010 14:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel jammer dat je in het echt leuker bent dan op het forum. Ik had liever gehad dat je in een hoekje zat te janken hoe kut het leven is jadiejadieja, maar nee, meneer is in een keer grappig en leuk.
Ja, beetje teleurstellend welquote:Op zondag 16 mei 2010 14:32 schreef Dirkh het volgende:
Ik vond het ook wel jammer dat je in het echt leuker bent dan op het forum. Ik had liever gehad dat je in een hoekje zat te janken hoe kut het leven is jadiejadieja, maar nee, meneer is in een keer grappig en leuk.
Ah, mooi, gevonden.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
Slaperts + Dirkh; heeeeeel erg bedankt voor de kaart (en inhoud), had niet nodig geweest maar toch erg lief
![]()
![]()
En daar schaam ik me niks voor.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cat wilde weer naar haar andere poesjes :p
Oh nu weer een grote mond!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, nu wel.quote:
Ik ben altijd bescheiden.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, nu wel.![]()
Gisteren zat hij heel bescheiden en stilletjes in een hoekje. Volgens mij had hij zijn broer gestuurd.
(G)quote:Op zondag 16 mei 2010 14:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je durfde pas toen we weg warenquote:Op zondag 16 mei 2010 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
(G)
Biecht:
Ik heb zojuist op een matras voor de tv schaamteloos tranen met tuiten gejankt tijdens Sex and The City.
Bij een aflevering die ik pas 17 keer heb gezien. En dat doe ik nooit, janken om dat soort dingen in gezelschap.
A big fat fail!![]()
Die Ll is ook maar een gevoelige jongen. En waarom zitten jullie niet ergens in de zon met een biertje/drankje?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
Biecht:
Ik heb zojuist op een matras voor de tv schaamteloos tranen met tuiten gejankt tijdens Sex and The City.
Bij een aflevering die ik pas 17 keer heb gezien. En dat doe ik nooit, janken om dat soort dingen in gezelschap.
A big fat fail!![]()
Buiten is geen tvquote:Op zondag 16 mei 2010 16:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die Ll is ook maar een gevoelige jongen. En waarom zitten jullie niet ergens in de zon met een biertje/drankje?
Het zal aan de wijn hebben gelegen Erik.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Al was de gespreksstof zo rond 12.00 uur vandaag ook wel een beetje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |