abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81460933
Wat een mooi mannetje Libell Gefeliciteerd
*poef* nu is het weg
  zaterdag 15 mei 2010 @ 20:43:49 #202
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_81468045
Wat leuk, jullie reacties!! Ik bloos ervan

Wij vinden hem ook super knap!!

Bedankt allemaal!
pi_81468187
Baldria, als je vermoeid bent en uitgeput raakt misschien een keer de VK bellen?! Zij kunnen je wellicht even komen geruststellen.. Daar zijn ze voor he?!

Vandaag nog weer een beetje geshopt met mijn Mama! We gingen lekker lunchen en bijkletsen en moesten natuurlijk nog even de winkels bekijken!
Heb voor Shenaya een shirtje van Jip en Janneke die staan te kijken bij de baby in de wieg en daaronder staat VERRASSING! Vond m wel erg leuk en orgineel.. Voor de baby nog een lief shirtje gevonden en verder zelf geneust bij de Noppies winkel !
Heb daar een legging en vestje gehaald.. En uiteindelijk nog nieuwe laarzen gevonden voor onder al mijn rokken en jurkjes!
Weer veelste gek gedaan dus hehe maar na maanden niks kunnen uitgeven is dit wel lekker zeg!!

Morgen gezellig familiedag in Alkmaar!
Altijd blijven lachen... :)
  zaterdag 15 mei 2010 @ 22:52:17 #204
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81472403
Lies lekker geshopt zo te horen!

Hier is de babykamer nu in zoverre klaar dat alleen dinsdag het behang nog gedaan moet worden. Heb er zoveel zin in! De verf die we hebben uitgekozen blijkt echt nog mooier dan verwacht . Heb nu alleen wel een huis vol troep staan... Nou ja, morgen weer een dag. Mn bekken heeft even geen zin meer.
pi_81472894
Pessie heerlijk geshopt Maar merk wel dat mijn bekken het eigenlijk niet meer leuk vinden!
Wat je zegt morgen weer een dag! Ben benieuwd naar het resultaat van jullie kamertje!!

Ik ga zo lekker slapen! Eerst nog even de enkel van manlief opnieuw verbinden zodat hij weer netjes zijn drukverband erom heeft!
pi_81473311
Liesz, dat shirtje is leuk ja, dat had ik ook gezien!
Pessie, lekker dat het zo opschiet met de babykamer.

Wij zijn druk bezig met het bedenken van het geboortekaartje en met degene die het maakt aan het mailen enzo. Ben zo benieuwd hoe het uiteindelijk wordt. Het kaartje van Graeme had ze ook zo gaaf gemaakt voor ons!

Morgen weer verder met meubeltjes schilderen. Gister wou ik dat lekker in de tuin doen, maar nadat het schuren eindelijk klaar was, ging het regenen. Blegh! Hopelijk morgen droog weer, en anders binnen maar weer een plekje vinden.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81473450
Ik ben nu heel benieuwd naar het kaartje van Graeme!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81473664
Hier staat het kaartje van Graeme (en van ons behang printje heeft ze later nog een ander kaartje gemaakt, zo leuk!! )
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81474044
Leuk kaartje Tessie!!
pi_81474822
Net wakker, was kapot zeg!!

Veel succes Baldria!!! En wat een mooie baby op de foto!!
pi_81479766
Ik meld mij even met baby ín de buik en ook het gerommel is zo goed als gestopt. Baby heeft toch besloten om ná de 40 weken geboren te worden, denk ik.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_81479885
quote:
Op zondag 16 mei 2010 08:15 schreef Baldria het volgende:
Ik meld mij even met baby ín de buik en ook het gerommel is zo goed als gestopt. Baby heeft toch besloten om ná de 40 weken geboren te worden, denk ik.
Overtijd baby's zijn toch het mooiste
Otje
&
Elin <3
  zondag 16 mei 2010 @ 08:55:18 #213
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81479950
Verhuisdooske gefeliciteerd (ik snapte de update helemaal niet, maar je sig zegt voldoende ). Was jij die kloon dan van deze week? Ja, dus (zie ik net in het streepjes-topic).
pi_81480395
Vampje gooit de kids in de auto en gaat naar Apeldoorn......
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_81480429
Is ze bevallen?!

Oh lees t in t ooms en tante topic! Gefeliciteerd tante Vamp!!
Ben benieuwd naar de naam enzo
pi_81480441
quote:
Op zondag 16 mei 2010 09:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Is ze bevallen?!

Oh lees t in t ooms en tante topic! Gefeliciteerd tante Vamp!!
Ben benieuwd naar de naam enzo

Hihi dat mag ze zelf komen vertellen
Ze is nu nog in het ziekenhuis en is met de kraamzorg aan het overleggen hoe laat ze nar huis kan...

Even kort... T is snel en goed gegaan
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_81480554
Ik denk al wat ga je in Apeldoorn doen (wil niks weten hoor ) maar ik begrijp het!!

Ben benieuwd naar het officiele verhaal dan

Wij gaan ons zo klaarmaken voor de big familiedag! Is altijd erg gezellig! Mijn schoonfamilie is meer familie dan mijn eigen familie namelijk...
pi_81480668
Ik word echt strontziek van die ticker
Otje
&
Elin <3
pi_81480692
quote:
Op zondag 16 mei 2010 09:53 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hihi dat mag ze zelf komen vertellen
Ze is nu nog in het ziekenhuis en is met de kraamzorg aan het overleggen hoe laat ze nar huis kan...

Even kort... T is snel en goed gegaan
dat dacht ik al
maar fijn dat alles goed gegaan is iig!!!

VD dat had ik ook hoor met die ticker, toen heb ik maar een andere genomen Want kon dat ding echt regelmatig opnieuw erin zetten
pi_81481219
quote:
Op zondag 16 mei 2010 09:50 schreef vamperotica het volgende:
Vampje gooit de kids in de auto en gaat naar Apeldoorn......
Gefeliciteerd tante Vamp!
* lynda zat al te wachten tot jij had gepost!
pi_81482783
draculettetje is bevallen, gefeliciteerd
Verhuisdooske/Vruchtig gefeliciteerd met je tweede streepje
Lieszdraaijer, veel plezier op je familiedag
Pessie en tessie druk bezig met de babykamer en het huis.
Mijn zus komt straks langs met haar nieuwe vriend, hoop dat we even lekker in de tuin kunnen zitten in het zonnetje

Oh en ik zie dat ik weer een mijlpaal heb nog 50 dagen

[ Bericht 10% gewijzigd door Mereltje op 16-05-2010 12:03:26 ]
pi_81482835
Dracuutje, gefeliciteerd!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_81483047
gefeli dracu
*poef* nu is het weg
pi_81483069
Draakje gefeliciteerd

Gisteren kregen we de trouwkaart van mijn zus. Komt nu wel erg dichtbij. Ik ben zo benieuwd of ik in het jurkje pas wat ik ervoor gekocht heb haha..

maar wacht, draakje bevallen??? Ik sta bovenaan!!
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_81484258
Draakje! Gefeliciteerd meid!

Oh, en Baldria, ik wacht wel op je hoor

VD: gefeliciteerd met je streepjes! En die ticker is af en toe balsturig inderdaad, ging vooral in het begin vaak fout ook bij mij. Daarna weer maaaaaanden goed..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')