Uurtje of twee geloof ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 08:22 schreef Ole het volgende:
jullie zijn toch niet al om 12 uur gaan pitten????
Je zit in ieder geval in het goede forum en in de juiste maand. Dus dat is al een goed teken en dat maakt je ten opzichte van sommigen al een kenner.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:30 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht dat het ESF deze week al was
Maar dat is niet
quote:Op zondag 16 mei 2010 10:56 schreef lezzer het volgende:
Ik heb ook boeken over het ESF
Met overzichten en zo.
quote:
Lekker tripje. Ik was iets voor twaalven thuis, dus het huisje lag redelijk centraal voor iedereen.quote:
Ja had het idee dat ik uit België kwam, gelukkig was het gezellig samen met DMLquote:Op zondag 16 mei 2010 11:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lekker tripje. Ik was iets voor twaalven thuis, dus het huisje lag redelijk centraal voor iedereen.
Jullie konden elkaar nog niet trouwens?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja had het idee dat ik uit België kwam, gelukkig was het gezellig samen met DML
België is de andere kant op hé, dat weet je?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja had het idee dat ik uit België kwam, gelukkig was het gezellig samen met DML
Zeg ik ben m'n ogen gewoon aan het openen maar dat weet ik wel hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
België is de andere kant op hé, dat weet je?
mogguh dirkhquote:Op zondag 16 mei 2010 10:26 schreef Dirkh het volgende:
Hoe laat waren jullie thuis DML en Ml?
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
mogguh dirkh
ik was om één uur weer thuis. alwaar de katten me aankeken alsof ik drie maanden was weg geweest.
Euh nou prima maar dan wel niet te ver van Maastricht dan rij ik gewoon niet terugquote:Op zondag 16 mei 2010 11:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
volgende keer een huisje in belgië
doe eens een foto van dr please?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whoopertje trok haar neusje voor me op, die had met een buurhondje zo'n kleine marathon gelopen door de tuin en stond te tollen op haar pootjes.
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
doe eens een foto van dr please?
mr. dml eet de taart voor ontbijt. hij zegt dat die suikerbom hem wel energie moet geven.
Heul niet! Weet je hoe ver dat is!quote:Op zondag 16 mei 2010 11:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
volgende keer een huisje in belgië
quote:
ja dat getetter heeft mij ook wat grapjes doen missenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:43 schreef Dirkh het volgende:
Oh en door dat getetter uit die speakertjes heb ik 80% van het verhaal niet gehoord, jij lust zelf geen zoetigheid DML?
Hihi voor jou jaquote:Op zondag 16 mei 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[JJH]
Dit is maar een kwartiertje, België is de andere kant van het land![/JJH]
Zow doe je goed.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ik ga mijn nest uit klimmen en hardlopen om wakker te worden
quote:Op zondag 16 mei 2010 08:27 schreef JJH het volgende:
Ing , je mag trots op de dames zijn. Ze zitten hier beiden in het msn-jasje.
"Mine!"quote:
Jullie zijn lief en ik vind het leuk om te maken maar heb veels te weinig gelegenheden er voor dus dit was juist extra leukquote:Op zondag 16 mei 2010 12:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vond de taart trouwens ernstig lekker![]()
En ook erg mooi DML
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |