quote:Op zondag 16 mei 2010 18:27 schreef tombolafan het volgende:
Tja... en het was in context, dat wel, maar toch
Ik las in de Grazia dat het best ok is om op een date corrigerend ondergoed aan te doen (en ik las al die tips hardop voor)
En toen stond er in mijn horoscoop voor juni dat ik mijn karakter moest corrigeren...
Dus toen trok Erik die conclusie...
quote:
Dat vind ik ook... Maar zoals dat blad ook zei; als hij je graag wil dan boeit het hem niks wat je aan hebt, als het maar uit gaatquote:En corrigerend ondergoed is zoooo niet sexy, zelfs als je al getrouwd bent....laat staan op een date
Het is over het algemeen wel iets lastiger om uit te krijgen dan een gewone slipperdepip...en als het af begint te rollen dan rolt er wel meer dan alleen een onderbroekquote:Op zondag 16 mei 2010 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat vind ik ook... Maar zoals dat blad ook zei; als hij je graag wil dan boeit het hem niks wat je aan hebt, als het maar uit gaat
Da's heul niet om te lachenquote:
Precies! Als ze het echt nodig had gehad dan had ik er niet over gegrapt. Maar ik voel(de) me keischuldigquote:
quote:
En wat mag dat dan betekenenquote:voor een homo![]()
Dat was een grapjequote:Op zondag 16 mei 2010 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
[..]
En wat mag dat dan betekenen![]()
!?
Ik vond jou anders ook wel vrij hilarisch (en dat voor een vrouw!), ookal hebben we niet veel woorden gewisseld
.
Je had erbij moeten zijn, dan had ook jij gelachen denk ik.quote:
Ik lach toch altijd?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn, dan had ook jij gelachen denk ik.
Tombo heeft een foto waarop jij zeer duidelijk.... lacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
QFT.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Een van de eerste dingen die ik dacht toen ik Greys zag was trouwens "Holy fuck, die is mooi"![]()
. Mooier in het echt dan op de foto's vind ik
.
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo heeft een foto waarop jij zeer duidelijk.... lacht.
Weg ermee danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Joh, als ik er echt mee zou zitten dan zou ik heel anders reageren hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies! Als ze het echt nodig had gehad dan had ik er niet over gegrapt. Maar ik voel(de) me keischuldig. Heb heel erg mijn best gedaan om daarna een voorbeeldige jongen te zijn
.
En datquote:Op zondag 16 mei 2010 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
QFT.
Mevrouw zelf gelooft het namelijk niet.
Oh van binnen vind ik 'r maar verdorvenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:02 schreef Ingetje79 het volgende:
En ja....Greys is idd een hele mooie vrouw....en niet alleen qua uiterlijk
Waar heb jij in gezeten dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh van binnen vind ik 'r maar verdorven.
Wat heb je er voor over?quote:
Mijn eeuwige liefde en toewijdingquote:
quote:
Ga zo kijkenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben jullie al naar de update in het adopteer-topic gekeken? Daar heb ik namelijk gisteravond nog m'n stinkende best op gedaan, nadat ik eerst anderhalf uur in bed heb liggen ontvouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |