Volgens mij kan ie wel wat hebben, gister is ook flink aan het bier geslagen maar tot het punt waarop ik naar huis ging kon ik niet echt merken dat er iemand dronken was. Ll in ieder geval niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe dronken zou Ll al zijn? Die moest nog aardig wat bier wegdrinken helemaal alleen.
Je vergeet F&F!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, het was net zo veen een Lushmeet als dat het een ESFmeet was. En een F&Fmeet. En een homomeet ().
Bier ging wel goed iddquote:Op zondag 16 mei 2010 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij kan ie wel wat hebben, gister is ook flink aan het bier geslagen maar tot het punt waarop ik naar huis ging kon ik niet echt merken dat er iemand dronken was. Ll in ieder geval niet.
Nee, maar daarnaquote:Op zondag 16 mei 2010 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij kan ie wel wat hebben, gister is ook flink aan het bier geslagen maar tot het punt waarop ik naar huis ging kon ik niet echt merken dat er iemand dronken was. Ll in ieder geval niet.
Eh, zet je bril eens op/af (ligt eraan of je ver van je scherm zit of nietquote:
Ja hee, het was zo'n kippehok en er zaten telkens mensen tussen ons in dat ik mijn kans maar greep. En uiteindelijk weet je nog niks meer.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Schrik ook wel eens
Had wel verwacht dat je erover zou beginnen maar zo ende frontale niet
Oooooh, ik stap zo in de auto en kaap een kitten in Weird die ik dan persoonlijk bij dat schattige dijkhuisje door de deur douw met een strikje om de nekquote:Op zondag 16 mei 2010 20:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gawd wat ben ik blij dat er een heel land tussen zit
Woeoeoeoe! Daarna!quote:
Oh dat arme beestjequote:Op zondag 16 mei 2010 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooh, ik stap zo in de auto en kaap een kitten in Weird die ik dan persoonlijk bij dat schattige dijkhuisje door de deur douw met een strikje om de nek
Jij douwt heul geen kittens door deuren.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooh, ik stap zo in de auto en kaap een kitten in Weird die ik dan persoonlijk bij dat schattige dijkhuisje door de deur douw met een strikje om de nek
Ja Tombo heeft een kort lontje! Dat heb ik ook wel geleerdquote:Op zondag 16 mei 2010 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hee, het was zo'n kippehok en er zaten telkens mensen tussen ons in dat ik mijn kans maar greep. En uiteindelijk weet je nog niks meer.![]()
En toen was Tombo ook nog boos omdat ik net wegging toen zij naast me kwam zitten.![]()
Uttissooknooitgoed.
Ook niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat arme beestjedoe hem maar in de klepbus
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hee, het was zo'n kippehok en er zaten telkens mensen tussen ons in dat ik mijn kans maar greep. En uiteindelijk weet je nog niks meer.![]()
En toen was Tombo ook nog boos omdat ik net wegging toen zij naast me kwam zitten.![]()
Uttissooknooitgoed.
Je schrok ervan he?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja Tombo heeft een kort lontje! Dat heb ik ook wel geleerd.
klein scherm, kleine lettertjes. Ik sta bij de pomp te fokken.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, zet je bril eens op/af (ligt eraan of je ver van je scherm zit of niet).
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja Tombo heeft een kort lontje! Dat heb ik ook wel geleerd.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een vak zelfs![]()
Verder ben je wel wakker?
Aux serieux?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
klein scherm, kleine lettertjes. Ik sta bij de pomp te fokken.
zo ongeveer.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een vak zelfs![]()
Verder ben je wel wakker?
Denk Ing dat hij je lief binnenvraagt.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou zeg....dan bel ik wel aan en geef het kitten persoonlijk aan Tha MisterT El.
Dan kan ie vast geen nee zeggen.
En alstie dat wel doet ren ik heel hard weg zonder kitten
Doe je voorzichtig, zo half slaperig?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
zo ongeveer.
Dames, en heer. Ik stap weer in de auto.
Sommige mensen zijn een stuk milder in het echt.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]Werkelijk?
Lees je hier ook wel eens mee?
Whehe, de pompquote:Op zondag 16 mei 2010 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
klein scherm, kleine lettertjes. Ik sta bij de pomp te fokken.
Nou zegquote:Op zondag 16 mei 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk Ing dat hij je lief binnenvraagt.
Je een bakje koffie geeft.
Beetje met je kletst en je voorzichtig met kitten weer naar buiten schuift.
Dit ja ^^quote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn een stuk milder in het echt.
* Tha_Erik wijst.
Oh ja, naast wie heb jij geslapen vannacht?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe, de pomp. Steek je 'm wel in het goede gaatje
?
Ja vertelquote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja, naast wie heb jij geslapen vannacht?
Oh jij maakt me nog net een tikkeltje schuiner dan dat ik 'm zelf bedacht hadquote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We hebben het hier over Ing.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk Ing dat hij je lief binnenvraagt.
Je een bakje koffie geeft.
Beetje met je kletst en je voorzichtig met kitten weer naar buiten schuift.
Hè hè, eindelijk iemand die het gewoon zegt. Kan je er meteen ff een medje van maken, ben ik tenminste meteen van die (allang verouderde) reputatie af.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn een stuk milder in het echt.
* Tha_Erik wijst.
Tis een gaaaaavequote:Op zondag 16 mei 2010 20:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh jij maakt me nog net een tikkeltje schuiner dan dat ik 'm zelf bedacht had
Dacht ik hou me inquote:Op zondag 16 mei 2010 20:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hè hè, eindelijk iemand die het gewoon zegt. Kan je er meteen ff een medje van maken, ben ik tenminste meteen van die (allang verouderde) reputatie af.
Laat ze nog maar ff in de waan Cat.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We hebben het hier over Ing.Die wist al na een dag dat Yoko bij mij bleef wonen. Da's een week of 4 voordat ik het wist.
![]()
Die schuif je niet zo snel de deur uit heur.
Ik weet het!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Niemand. Nou ja, misschien een spin. Maar JJH lag aan mijn voetenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We hebben het over mijn Mr die mijn oma zelf zonder haar verhaal af te hebben kunnen steken in een stoel duwt koffie geeft en geniaal afleidt.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We hebben het hier over Ing.Die wist al na een dag dat Yoko bij mij bleef wonen. Da's een week of 4 voordat ik het wist.
![]()
Die schuif je niet zo snel de deur uit heur.
Een luchtbed, dat hoort nog ergens tussen de haakjesquote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niemand. Nou ja, misschien een spin. Maar JJH lag aan mijn voeten.
(Iets met een (voet)pomp en een losse slang die in het juiste gaatje gestoken moest worden omdat je anders niet lucht erin pompt, maar eruit zuigt, dus ik zei "steek je 'm wel in het goede gaatje, anders zuig je 'm leeg" vriendelijk advies, wat natuurlijk niet gewaardeerd werd op de onschuldige manier
![]()
).
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
(Iets met een (voet)pomp en een losse slang die in het juiste gaatje gestoken moest worden omdat je anders niet lucht erin pompt, maar eruit zuigt, dus ik zei "steek je 'm wel in het goede gaatje, anders zuig je 'm leeg" vriendelijk advies, wat natuurlijk niet gewaardeerd werd op de onschuldige manier
![]()
).
Whihihihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |