quote:Op zondag 16 mei 2010 19:02 schreef Ingetje79 het volgende:
En ja....Greys is idd een hele mooie vrouw....en niet alleen qua uiterlijk
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga morgen naar de kappert en ben nu al nerveus.
Zusje gaat mee en die gaat me slaan als ik zeg "alleen dooie puntjes"
Dat ze me slaat?quote:
Doei Tomboooooquote:Op zondag 16 mei 2010 19:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, even roddelen theedrinken bij vriendin
Have fun!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, even roddelen theedrinken bij vriendin
Als het niet staat kun je altijd nog wat laten bijknippen. Of je laat het weer aangroeien.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat ze me slaat?![]()
Ik zit al op de site van de kapsalon te kijken; ze hebben hele leuke suggesties met lang haar (er gaat wel een heel stuk af iig).
Maar dan weet ik dus niet of het MIJ wel staat....zucht
Zijn altijd van die akelige verhalen daarquote:Op zondag 16 mei 2010 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Bij Extreme Home makeover:
Gezin met 5 kinderen verliest hun huis door brand, krijgt na veel omzwervingen een tijdelijk huis en een dag voordat ze naar dat huis zouden gaan gaat vader zwemmen met 3 van zijn kinderen.
Vader (met jongste zusje op zijn rug) raakt in moeilijkheden, zijn oudste zoon (17) komt zijn zusje (8) redden en gaat daarna terug om vader te helpen. En ze verdrinken allebei terwijl zoontje van een jaar of 10 machteloos toekijkt.![]()
Zit je daar, moeder met 4 kinderen, je zoon/broer en je man/vader overleden en geen idee hoe lang je nog een dak boven je hoofd hebt.
ook datquote:Op zondag 16 mei 2010 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat ze me slaat?![]()
Ik zit al op de site van de kapsalon te kijken; ze hebben hele leuke suggesties met lang haar (er gaat wel een heel stuk af iig).
Maar dan weet ik dus niet of het MIJ wel staat....zucht
Da's waar....quote:Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Have fun!![]()
[..]
Als het niet staat kun je altijd nog wat laten bijknippen. Of je laat het weer aangroeien.
Ik krijg ze niet gekopieerd, tis Flash op die site.quote:
Wij niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
wie heeft trouwens nog een restje tapenade van zontomaatjes?
Spannend!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's waar....
Nou jaaaaa, we wachten morgen wel af
Jammerquote:Op zondag 16 mei 2010 19:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik krijg ze niet gekopieerd, tis Flash op die site.
Maar iig een stuk korter, meer lagen (= hopelijk meer volume) en een pony/plukjes oid.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij niet.Want iemand had gisteravond heel ijverig alle dekseltjes weggegooid (krijg je in zo'n groot huishouden) en er stond geen folie op het lijstje. Dus toen hebben we het restje maar weggegooid, was de dag erna toch niet goed meer geweest.
Maar jij hebt vast nog wel.![]()
*stapt in de auto*
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jammer hoor voor jullie en kom die auto maar uit het is hier al op
Da's resultaatafhankelijkquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ach, ik lig ook veel te lekker op de bank met Yoko op mijn voeten.
Dat kun jij niet beoordelenquote:
Of je neemt een bakje mee als je een Redcat komt adopteren.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
kom je maar een andere keer neem ik wel een bakje voor je mee.
Je leert hetquote:Op zondag 16 mei 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of je neemt een bakje mee als je een Redcat komt adopteren.[/Ingetje]
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of je neemt een bakje mee als je een Redcat komt adopteren.[/Ingetje]
Volgens mij slapen ze alquote:Op zondag 16 mei 2010 20:11 schreef ElisaB het volgende:
Wat zullen ze het heerlijk rustig hebben daar vanavond
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb me een hoedje gelachen thuis met de Mr om je frontale aanval.
Goodbye zeker, die lag vanmorgen om half 12 al op één oor.quote:
Maarre.... wanneer is de tuin+bijkeuken nu klaar?quote:
Hihihi aanbouw duurt denk ik minimaal nog 2 maanden, zal zo foto's plaatsen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maarre.... wanneer is de tuin+bijkeuken nu klaar?
*zet de aanval zijdelings weer in*
Aha.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihi aanbouw duurt denk ik minimaal nog 2 maanden, zal zo foto's plaatsen.
De ene gevel is klaar en de andere gaat deze week dicht, dan moet het dak nog geplakt en binnen alles afgewerkt, geschilderd, getegeld enz.
De kittens blijven na de geboorte nog 8 weekjes bij Cat, dus dat komt heel mooi uitquote:Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihi aanbouw duurt denk ik minimaal nog 2 maanden, zal zo foto's plaatsen.
De ene gevel is klaar en de andere gaat deze week dicht, dan moet het dak nog geplakt en binnen alles afgewerkt, geschilderd, getegeld enz.
Zeer goed te eten, jawelquote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
wie heeft trouwens nog een restje tapenade van zontomaatjes?
quote:
Kijk dat heb ik dan gemist, welke aanval?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb me een hoedje gelachen thuis met de Mr om je frontale aanval.
Denk je dat nou serieus? Greys zit daar nu van alles te organiseren, want dat is zo leuk om te doen met z'n drieën, en er moeten allerlei Youtube filmpjes bekeken worden, daarna moet tot in den treuren worden afgesproken what happens in Landal stays in Landal etc.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:11 schreef ElisaB het volgende:
Wat zullen ze het heerlijk rustig hebben daar vanavond
Jij blijft toch de meester van het manipuleren.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De kittens blijven na de geboorte nog 8 weekjes bij Cat, dus dat komt heel mooi uit
Gawd wat ben ik blij dat er een heel land tussen zitquote:Op zondag 16 mei 2010 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De kittens blijven na de geboorte nog 8 weekjes bij Cat, dus dat komt heel mooi uit
Dit is positief bedoeld toch?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Denk je dat nou serieus? Greys zit daar nu van alles te organiseren, want dat is zo leuk om te doen met z'n drieën, en er moeten allerlei Youtube filmpjes bekeken worden, daarna moet tot in den treuren worden afgesproken what happens in Landal stays in Landal etc.
Dat is volgens mij al vanaf een uur of 12 aan de gang en gaat door tot iedereen slaapt.
Cat die de stoel naast me kaapte en zei "zo wil jij nog RedCat voorlichting? Ben er nu tochquote:Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kijk dat heb ik dan gemist, welke aanval?
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:34 schreef Dirkh het volgende:
Denk je dat nou serieus? Greys zit daar nu van alles te organiseren, want dat is zo leuk om te doen met z'n drieën, en er moeten allerlei Youtube filmpjes bekeken worden, daarna moet tot in den treuren worden afgesproken what happens in Landal stays in Landal etc.
Dat is volgens mij al vanaf een uur of 12 aan de gang en gaat door tot iedereen slaapt.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit is positief bedoeld toch?
Het komt alleen maar een beetje rottig je mond toetsenbord uit toch?
Je was er helemaal stil van.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Cat die de stoel naast me kaapte en zei "zo wil jij nog RedCat voorlichting? Ben er nu toch"
Dat was wel schattig ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goodbye zeker, die lag vanmorgen om half 12 al op één oor.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]Als je het op de meest vriendelijke manier leest, en de meest rottige manier, dan zit het er tussen in en hangt een beetje naar vriendelijk.
![]()
Had gehoopt dan mensen die me een keer irl hebben ontmoet, nu wel in kunnen schatten hoe iets bedoeld wordt.
Schrik ook wel eensquote:Op zondag 16 mei 2010 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je was er helemaal stil van.![]()
Dus toen hebben we het maar over Lush gehad volgens mij. Toch?
Nog een heel krat.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe dronken zou Ll al zijn? Die moest nog aardig wat bier wegdrinken helemaal alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |