Nah....quote:
Ik dacht dat je me lichtgeraakt vondquote:Op zondag 16 mei 2010 21:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee je zei dat Dirkh kjoet was.
Jij zelf bent echt ontzettend grappig. Ik heb me vermaakt
Ik heb er 2 dagen mee rondgereden. Heb medelij.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had jij het ook al met 'r aan de stok? Ik zat op het randje tijdens het koffiezetten (en ik deed helemaal nix)
Tuurlijkquote:Op zondag 16 mei 2010 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had alle bouwjaren geweten + verwekkingsdag.
Jammer dat ik toen al weg was
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*check*
[..]
*double check*
[..]
*triple check*
Japs, vat de reactie ter plekke wel samen.![]()
Zeker als je eerst alleen die twee mannen bezig hoort op hun kamer en alleen de woorden 'gaatje' en 'zuigen' opvangt.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk
Volgende meet bij mij en dan mag je het haarfijn uit de doeken doen
Dealquote:Op zondag 16 mei 2010 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk
Volgende meet bij mij en dan mag je het haarfijn uit de doeken doen
Je hebt ze niet eens op de motorkap gezwiept om te bekkenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:12 schreef Dirkh het volgende:
Sta ik overigens met twee zeer knappe dames op de parkeerplaats, auto's kiek'n... stap ik zo in de auto: Nou, zie jullie wel weer he!Ik ben het zo afgeleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mwah die van Ll had ook wat nadenken nodig hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Deal![]()
Die van mij hadden jullie overigens toch noooooit geraden
Welke 2 dames ben je nog meer mee meegelopen Dirkh?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt ze niet eens op de motorkap gezwiept om te bekken
Je stelt me teleur
Ik heb een uur in de auto gezeten, mezelf voor de kop slaan... "zal ik terug ried'n, zallen ze d'r nog zijn"quote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt ze niet eens op de motorkap gezwiept om te bekken
Je stelt me teleur
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en:
Haaaaaai Tombo!![]()
![]()
![]()
FoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nou!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:12 schreef Dirkh het volgende:
Sta ik overigens met twee zeer knappe dames op de parkeerplaats, auto's kiek'n... stap ik zo in de auto: Nou, zie jullie wel weer he!Ik ben het zo afgeleerd.
Jij ook alquote:Op zondag 16 mei 2010 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
Euh nou nee heb het op mijn gemak zitten volgen
Nou eh... ene Ml en DMLquote:Op zondag 16 mei 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welke 2 dames ben je nog meer mee meegelopen Dirkh?
Heb me zitten bescheuren gewoonquote:Op zondag 16 mei 2010 21:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij ook alEn dan niet ff waarschuwen of inspringen. Nee hoor, laat ElisaB maar aanmodderen
Slijmbalquote:Op zondag 16 mei 2010 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wilde al zeggen; die arme Tombo slaapt vannacht weer niet![]()
Ik heb overigens een hele avond met haar op 1 bank gezeten en ze is niet boos op me geweest
Jij sliep?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wilde al zeggen; die arme Tombo slaapt vannacht weer niet![]()
Ik heb overigens een hele avond met haar op 1 bank gezeten en ze is niet boos op me geweest
In dat gevalquote:
Nee, ik ben gewoon lief en aardig en respectvol naar haarquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en:
Haaaaaai Tombo!![]()
![]()
![]()
Ik wilde het net zeggen, maar ik was ff kwijt hoe het ook al weer zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |