quote:
Nou, ik had 'm wel ietsiepietsie uitgesprokener verwachtquote:Op zondag 16 mei 2010 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Had iedereen serieus verwacht dat DirkHaaaa (van de achternaam en niet van LeegHwatert) een botte lul zou zijn?
Ik denk niet dat Drik nog reageren gaat, die staat nu te ijdeltuiten voor de spiegelquote:Op zondag 16 mei 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik had 'm wel ietsiepietsie uitgesprokener verwacht. Maar het was meer een stil water.
Al moet gezegd worden Dirk (ik weet niet of je er blij mee bent, maar ach), je bent op foto's minder leuk dan in het echt
:9 (whehe).
Had jij het ook al met 'r aan de stok? Ik zat op het randje tijdens het koffiezetten (en ik deed helemaal nix)quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja Tombo heeft een kort lontje! Dat heb ik ook wel geleerd.
Je stoort me even in mijn ijdeltuit momentje.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Drik nog reageren gaat, die staat nu te ijdeltuiten voor de spiegel
Ik denk dat je meer op het randje zat toen je zei bouwjaar '74 tegen drquote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had jij het ook al met 'r aan de stok? Ik zat op het randje tijdens het koffiezetten (en ik deed helemaal nix)
Volgens mij liep jij constant op het randje bij Tombo.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had jij het ook al met 'r aan de stok? Ik zat op het randje tijdens het koffiezetten (en ik deed helemaal nix)
Whehe!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer op het randje zat toen je zei bouwjaar '74 tegen dr
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij liep jij constant op het randje bij Tombo.
Dat was de afmakerquote:Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Viel het jou ook op? Apart...quote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef Dirkh het volgende:
Tombo heeft gewoon veel randje volgens mijquote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tombo was er beter in; die zei het steeds voor (ik zat er steeds zo gruwelijk naast)quote:Op zondag 16 mei 2010 21:05 schreef Dirkh het volgende:Ja, bouwjaren raden, er volledig naast zitten en dan nog vol trots zeggen dat je er goed in bent.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tombo heeft gewoon veel randje volgens mij. Je stapt bij het ene randje weg, om bij het volgende aan te komen.
Joh die weet dat allemaal zo uit het bolletje doordat ze het gewoon vraagt hierquote:Op zondag 16 mei 2010 21:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tombo was er beter in; die zei het steeds voor (ik zat er steeds zo gruwelijk naast)
Een echt sfeermakertje ben jequote:
Euh nou nee heb het op mijn gemak zitten volgenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik was vast de enige die het opvielEcht...
*check*quote:Op zondag 16 mei 2010 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whoehoehoehoeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Bij gebrek aan Greys
*double check*quote:
*triple check*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |