Ze zijn minderjarig en alle kleren zijn nog aan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:25 schreef Cecses het volgende:
Pics van je zusje en de vriensin van je zusje.
picsquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:25 schreef Finland. het volgende:
[..]
Ze zijn minderjarig en alle kleren zijn nog aan.
quote:
Pics!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:25 schreef Finland. het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:25 schreef Cecses het volgende:
Pics van je zusje en de vriendin van je zusje.
Klasse.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes by...
Niet 100 posts/pagina hebben ingesteldquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tweede pagina met alleen maar "pics?"
quote:
Mensen die pagina's ingesteld hebbenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tweede pagina met alleen maar "pics?"
Ik zit veel met m'n telefoon op fok!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Niet 100 posts/pagina hebben ingesteld
Lul niet man, je zit gewoon op je pc, dat zie ik aan je IPquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zit veel met m'n telefoon op fok!
Dan is het wel makkelijk
Ja nuquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:58 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Lul niet man, je zit gewoon op je pc, dat zie ik aan je IP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0011 0000 1001 0000 0111 0000 1010 1000 0001 1000 ^_^
0001 0000 1000 0000 0111 0000 1110 0000
1010 1000 1101 0000 1100 1000 1111 0000
1100 0000 1101 0000 0010 1000 ! :)![]()
![]()
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
pics van je zusje, de vriendin van je zusje, je moeder, je vader, je hond, je huis, je straat, de bomen in je straat, de auto van je vader, de computer van jezelf, het standbeeldje gekocht voor 10 cent op de markt, van alberto![]()
Lompe vraag misschien, maar pics van je zus?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
goeie garp 8)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:15 schreef Holy_Goat het volgende:
pics van je zusje, de vriendin van je zusje, je moeder, je vader, je hond, je huis, je straat, de bomen in je straat, de auto van je vader, de computer van jezelf, het standbeeldje gekocht voor 10 cent op de markt, van alberto-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car![]()
TS is een vrouw naknakquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:14 schreef Ritmo het volgende:
TS zit te rukken op z'n kamertje terwijl hij luistert naar metal.
![]()
![]()
Dan wordt het dus fisting...quote:
0011 0000 1001 0000 0111 0000 1010 1000 0001 1000 ^_^
0001 0000 1000 0000 0111 0000 1110 0000
1010 1000 1101 0000 1100 1000 1111 0000
1100 0000 1101 0000 0010 1000 ! :)![]()
Whehe dan is ze jaloers op d'r zusje. Waarom zit ze uberhaupt zelf boven i.p.v. bij d'r vrienden/vriendinnen?quote:-![]()
Al die mensen hier die vragen om pics van meisjes.Dudes, loop de eerste de beste club in en je vindt ze in groepen van honderd in het echt.
-![]()
En dan ga je rukken en sta je weer buitenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:27 schreef Ritmo het volgende:
Al die mensen hier die vragen om pics van meisjes.Dudes, loop de eerste de beste club in en je vindt ze in groepen van honderd in het echt.
[Fotoboek]![]()
Je kunt ze ook aanspreken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:29 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
En dan ga je rukken en sta je weer buiten
-![]()
normale mensen doen dat ja, fokkers nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
PicsOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ik ook, moet alleen eerst ff een pic van TS zijn zusje hebben om te weten waar ik op moet lettenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:33 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet![]()
Ga ik nu proberen
![]()
![]()
Pics van haar appeltietjes en haar zachte natte lipjesDrive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
Ik moet hier "Pics" gepost hebben
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
OK COOLquote:Op zondag 16 mei 2010 00:03 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
ja dat was het eigenlijk ook alleenvoor een meisje kijk ik wel naar mn eigen meisje
PICS OF JE MOEDER IS EEN HOER (Indien dat waar is: PICS)Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:10 schreef Dropdown het volgende:
[..]
OK COOL
PICS OF JE MOEDER IS EEN HOER (Indien dat waar is: PICS)
Brutal. Fucking. Metal.![]()
excel nerds hebben alleen ascii meisjes.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:03 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
ja dat was het eigenlijk ook alleenvoor een meisje kijk ik wel naar mn eigen meisje
poidh!
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car![]()
Je kan toch de tv eruit halen? Als het goed is (tenminste bij ons is dat zo), zit het apparaat waarmee je de tvzenders ontvangt in de meterkast. Stekkertje eruit tadaaaa![]()
![]()
Terechte klacht!
PicsOp dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?![]()
pics?Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.![]()
images?Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
pics?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Wel interessant voor de wetenschap: om autisten massaal ergens heen te lokken moet je dus het woordje 'zusje' gebruiken.-![]()
Klagen over je zusje terwijl je haar vriendin kan neuken in het bed van je ouders. Ben je homo ofzo?hartedief!![]()
Hey jij post ook in dit topic!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:41 schreef Ritmo het volgende:
Wel interessant voor de wetenschap: om autisten massaal ergens heen te lokken moet je dus het woordje 'zusje' gebruiken.
Tevens : Pics?Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.![]()
Ja, maar ik post geen 'pics?'quote:Op zondag 16 mei 2010 14:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hey jij post ook in dit topic!
Tevens : Pics?
-![]()
Nu wel. Schavuit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
Zijn er al mensen die pics hebben van TS, zusje van TS, vriendinnetje van zusje van TS?
*Pics van TS mits zij een vrouw is:-)![]()
Pics?Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....![]()
Pics.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:25 schreef Finland. het volgende:
[..]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Hey, da's Alizee.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:15 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
excel nerds hebben alleen ascii meisjes.
poidh!
[ afbeelding ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Indeed. En voor de smartasses: de reden dat ik hier keek was om mijn vermoeden te bevestigen.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:41 schreef Ritmo het volgende:
Wel interessant voor de wetenschap: om autisten massaal ergens heen te lokken moet je dus het woordje 'zusje' gebruiken.
TS klaagt omdat ze wilt slapen. 'Ze' verwijst, indien niet naar meervoud, naar een vrouwelijk persoon.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:47 schreef Lief het volgende:
Klagen over je zusje terwijl je haar vriendin kan neuken in het bed van je ouders. Ben je homo ofzo?![]()
![]()
en toch post je hier, goed verhaal!quote:Op zondag 16 mei 2010 15:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
Indeed. En voor de smartasses: de reden dat ik hier keek was om mijn vermoeden te bevestigen.![]()
[..]
TS klaagt omdat ze wilt slapen. 'Ze' verwijst, indien niet naar meervoud, naar een vrouwelijk persoon.![]()
quote:quote:Op zondag 16 mei 2010 15:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
Indeed. En voor de smartasses: de reden dat ik hier keek was om mijn vermoeden te bevestigen.![]()
[..]![]()
![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 15:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En toch laat je dit meest voorspelbare topic ooit open.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
Doe gewoon mee, of wil je lekker origineel zijn zoals al die alto's, lekker tegendraads zijn hè.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:41 schreef Ritmo het volgende:
Roken is lekker![]()
Lekker rebels, lekker pittig.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Doe gewoon mee, of wil je lekker origineel zijn zoals al die alto's, lekker tegendraads zijn hè.![]()
Alsof hij snapt wat je daarmee bedoeld.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Doe gewoon mee, of wil je lekker origineel zijn zoals al die alto's, lekker tegendraads zijn hè.![]()
Goed idee. Maar dan heb ik wel de pics nodig.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga je aftrekken op internetplaatjes, maagd.
Pics!Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
Origineel zijn op FOK! is juist goed.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Doe gewoon mee, of wil je lekker origineel zijn zoals al die alto's, lekker tegendraads zijn hè.
-![]()
Dat was bij mij ook de reden ja, ik wil echter niet opvallen dus:quote:Op zondag 16 mei 2010 15:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
[..]
pics ?![]()
Hahahah grappig man, 250 sexloze maagdelijke ICT'ers die 'pics' roepen. Vet leuk man!!1quote:Op zondag 16 mei 2010 16:03 schreef Fortitude het volgende:
Dit topic had gewoon 250+ posts met "pics" moeten zijn. Maar Ritmo moet het weer verpesten.
-![]()
Pics, om het verhaal in perspectief te zien zijn gewenst!
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!![]()
250 sexloze maagdelijke metal luisterende ICT'ersquote:Op zondag 16 mei 2010 16:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hahahah grappig man, 250 sexloze maagdelijke ICT'ers die 'pics' roepen. Vet leuk man!!1![]()
en een alto die het verneuktquote:Op zondag 16 mei 2010 16:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hahahah grappig man, 250 sexloze maagdelijke ICT'ers die 'pics' roepen. Vet leuk man!!1![]()
![]()
Omdat iedere Fok!ker natuurlijk een ICT'er is met geen sociaal leven die uiteraard ook games speelt.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hahahah grappig man, 250 sexloze maagdelijke ICT'ers die 'pics' roepen. Vet leuk man!!1Kansloos figuur.
Flesje bier![]()
is het mogelijk om users aan te dragen voor een (perm)ban?
Ik wil namelijk Ritmo nomineren omdat hij dit topic verneukt met zijn offtopic geneuzel.:-)![]()
je projecteerdquote:Op zondag 16 mei 2010 16:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hahahah grappig man, 250 sexloze maagdelijke ICT'ers die 'pics' roepen. Vet leuk man!!1
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!![]()
pics?Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
Ik ben een ICT'er maar ik neuk wel.
Ook nog met een levend vrouwmens.
Goed hé?Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
Suggereren dat World of Warcraft zomaar een game is.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Omdat iedere Fok!ker natuurlijk een ICT'er is met geen sociaal leven die uiteraard ook games speelt.Kansloos figuur.
![]()
![]()
Gasten die hier onbeschaamd zeggen dat ze naar metal luisteren en 'pics!' roepen zodra het woord zusje voorbij komt wel ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Omdat iedere Fok!ker natuurlijk een ICT'er is met geen sociaal leven die uiteraard ook games speelt.Kansloos figuur.
-![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:11 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Suggereren dat World of Warcraft zomaar een game is.![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
..'kontsmoes'?quote:Op zondag 16 mei 2010 15:58 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Kontsmoes, je had ook niet kunnen reageren.
![]()
Baal je dat de pics-parade niet is gelukt?![]()
![]()
Misschien moet je alles eens niet zo serieus nemen, of praat je zo ook de hele dag als je bij je vrienden bent.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gasten die hier onbeschaamd zeggen dat ze naar metal luisteren en 'pics!' roepen zodra het woord zusje voorbij komt wel ja.Lekker alleen over politiek en de natuur praten natuurlijk.
![]()
Ik dacht dat je wel tof was maar eigenlijk ben jij redelijk triest.
Roken is lekker![]()
Neehoor, maar ik vind het jammer als typetjes gaan reageren en dan de zin al beginnen "voor de bijdehandjes". Beetje jammer, hou dan je mond of erken dat je zelf ook zwak bent (volgens jezelf) door te reageren. Nu ben je namelijk 2x triest (volgens je eigen redenering) a) je loopt mensen af te zeiken en je denkt dat je slimmer bent en b) je hebt toch gereageerd.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:17 schreef Oneself het volgende:
[..]
..'kontsmoes'?![]()
Baal je dat de pics-parade niet is gelukt?
Net zoals iets als:
"Ik ben geen homo, maar pics van kontneukende mannen aub"![]()
ruudmoetmee.nl
ZIjn er al pics?Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
Tevens zijn mannen die voetbal niet leuk vinden homo's.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Misschien moet je alles eens niet zo serieus nemen, of praat je zo ook de hele dag als je bij je vrienden bent.Lekker alleen over politiek en de natuur praten natuurlijk.
![]()
Ik dacht dat je wel tof was maar eigenlijk ben jij redelijk triest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tevens zijn mannen die voetbal niet leuk vinden homo's.Het zijn meestal wel rare snuiters, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker![]()
Ik denk dat je de verkeerde quotequote:Op zondag 16 mei 2010 16:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die pics zul zelfs jij nooit krijgen Penisbaard.
![]()
![]()
Wat ik vermoedde is dat er 100x 'pics' zou staan en dat klopte. Ik reageer wel, maar op iets anders en bovendien niet met 'pics' dus volgens mijn eigen redenering ben ik dan alsnog niet "triest", aangezien die "pics" (wat een kutwoord ondertussen)-reacties zijn waar ik op doelde.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Neehoor, maar ik vind het jammer als typetjes gaan reageren en dan de zin al beginnen "voor de bijdehandjes". Beetje jammer, hou dan je mond of erken dat je zelf ook zwak bent (volgens jezelf) door te reageren. Nu ben je namelijk 2x triest (volgens je eigen redenering) a) je loopt mensen af te zeiken en je denkt dat je slimmer bent en b) je hebt toch gereageerd.
Net zoals iets als:
"Ik ben geen homo, maar pics van kontneukende mannen aub"
Leuke aannames trouwens, denken dat ik slimmer ben enzo.
![]()
![]()
Nee dat laatste is ondertussen wel gebleken dat het niet zo is, dus vanwaar die quasi arrogante "ik ben beter dan jullie" houding vandaan komt is een raadsel.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wat ik vermoedde is dat er 100x 'pics' zou staan en dat klopte. Ik reageer wel, maar op iets anders en bovendien niet met 'pics' dus volgens mijn eigen redenering ben ik dan alsnog niet "triest", aangezien die "pics" (wat een kutwoord ondertussen)-reacties zijn waar ik op doelde.
Leuke aannames trouwens, denken dat ik slimmer ben enzo.
![]()
TS is online maar reageert niet
Zijn er ooit pics gepost toen dat geroepen werd?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ja. Vraag maar aan Whitje-B.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:20 schreef Seam het volgende:
Zijn er ooit pics gepost toen dat geroepen werd?
Ja inderdaad zegquote:Op zondag 16 mei 2010 17:25 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Die blijf ik groot vinden voor een meisje van 14
![]()
Lekker inhoudelijk dit. En wederom nergens op gebaseerd. Dus hee: have fun met je frustraties.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee dat laatste is ondertussen wel gebleken dat het niet zo is, dus vanwaar die quasi arrogante "ik ben beter dan jullie" houding vandaan komt is een raadsel.
![]()
![]()
Ontopic graag.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:51 schreef Oneself het volgende:
[..]
Lekker inhoudelijk dit. En wederom nergens op gebaseerd. Dus hee: have fun met je frustraties.
Pics?Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
Die was 14 en die deed het wel (pics van d'r tieten), alhoewel men er pas later achterkwam dat ze 14 was, want dat zag je er niet aan af.quote:![]()
Wat een kuttopic.
Nog steeds geen pics.![]()
Misschien heeft TS geen geld voor een camera?
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu![]()
pics?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:57 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Die was 14 en die deed het wel (pics van d'r tieten), alhoewel men er pas later achterkwam dat ze 14 was, want dat zag je er niet aan af.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:15 schreef HugoChavez het volgende:
Wat een kuttopic.
Nog steeds geen pics.![]()
Misschien heeft TS geen geld voor een camera?
FOK! doneeractie?![]()
Daar zat je toch flink naast.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:23 schreef Finland. het volgende:
Verwachte reacties: TS heeft geen leven omdat ze op zaterdagavond wil gaan slapen.
![]()
Ik wil mijn ASN-bankrekening graag hiervoor geheel belangeloos ter beschikking stellen!quote:
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wat heb je nou aan meisjes van 14 als ze er 18+ uitzien?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:57 schreef Bob-B het volgende:
alhoewel men er pas later achterkwam dat ze 14 was, want dat zag je er niet aan af.
![]()
tevens pics.![]()
Liever meisjes van 14 die er als 11 uitzien.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef moomoo het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan meisjes van 14 als ze er 18+ uitzien?![]()
tevens pics.
![]()
Ik heb verdomme 10 pagina's van dit topic doorgewerkt en verdomme nog geen pics![]()
![]()
![]()
Ik wil pics!JAAAAH JAAAA!!!![]()
Nog is daarin toch wel het sleutelwoord. Mocht er onverhoopt nog wat bedrijvigheid plaatsvinden geneer je dan niet om dat op de één of andere wijze vast te leggen en hier aan een grote groep kritische lieden te tonen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:25 schreef Finland. het volgende:
[..]
![]()
Beste TS,
Ik kwam even inbreken in je topic om te zeggen dat ik dit een teregten klacht vind!
Ik hoop dat wij een keer af kunnen spreken.
Ik ben Theo, 42 jaar en vorkheftruukchaffeur, in mijn vrije tijd zit ik op een hondenclub,
Ik hoop van je te horen.
Kusje
Theo![]()
TS is nu druk bezig met geyle incest-seks, dus heeft geen tijd om dit topic te volgen denk ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:04 schreef smegmanus het volgende:
Partij voor Mens en Spirit
TS negeert dit topic. Kutuser, ban.
De redenering van TS dr leeftijd klopt niet. Ze is niet op 29 feb geboren dus pics zijn toegestaan.Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?![]()
Zijn er dan nog steeds geen pics?
While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.![]()
TS heeft waarschijnlijk geen zusje. Kortom wederom een verzonnen topic op FOK!quote:
TS reageert zelfs niet op PBs...
Heel m'n zondag naar de maan
Video dan?Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010![]()
terug vind picsOf course daddy loves you Meg. But daddy also loves star trek, and in al fairness star trek was here first - Peter Griffin.![]()
Ik vind echt dat de moderatie strenger moet optreden tegen 'zusje-topics' zonders foto's, dat kan anno 2010 echt niet meer hoor
Een heer met stijl![]()
eensquote:Op zondag 16 mei 2010 22:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind echt dat de moderatie strenger moet optreden tegen 'zusje-topics' zonders foto's, dat kan anno 2010 echt niet meer hoor
Beware of the Raping Zebra's![]()
Eens met meneer van Bartelhoven.
Hier is de rek ook wel uit.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: