Hey jij post ook in dit topic!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:41 schreef Ritmo het volgende:
Wel interessant voor de wetenschap: om autisten massaal ergens heen te lokken moet je dus het woordje 'zusje' gebruiken.
Ja, maar ik post geen 'pics?'quote:Op zondag 16 mei 2010 14:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hey jij post ook in dit topic!
Tevens : Pics?
Nu wel. Schavuit.quote:
Pics.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:25 schreef Finland. het volgende:
[..]
Ze zijn minderjarig en alle kleren zijn nog aan.
Hey, da's Alizee.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:15 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
excel nerds hebben alleen ascii meisjes.
poidh!
[ afbeelding ]
Indeed. En voor de smartasses: de reden dat ik hier keek was om mijn vermoeden te bevestigen.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:41 schreef Ritmo het volgende:
Wel interessant voor de wetenschap: om autisten massaal ergens heen te lokken moet je dus het woordje 'zusje' gebruiken.
TS klaagt omdat ze wilt slapen. 'Ze' verwijst, indien niet naar meervoud, naar een vrouwelijk persoon.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:47 schreef Lief het volgende:
Klagen over je zusje terwijl je haar vriendin kan neuken in het bed van je ouders. Ben je homo ofzo?
en toch post je hier, goed verhaal!quote:Op zondag 16 mei 2010 15:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
Indeed. En voor de smartasses: de reden dat ik hier keek was om mijn vermoeden te bevestigen.![]()
[..]
TS klaagt omdat ze wilt slapen. 'Ze' verwijst, indien niet naar meervoud, naar een vrouwelijk persoon.
quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 15:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
Indeed. En voor de smartasses: de reden dat ik hier keek was om mijn vermoeden te bevestigen.![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |