goeie garp 8)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:15 schreef Holy_Goat het volgende:
pics van je zusje, de vriendin van je zusje, je moeder, je vader, je hond, je huis, je straat, de bomen in je straat, de auto van je vader, de computer van jezelf, het standbeeldje gekocht voor 10 cent op de markt, van alberto
TS is een vrouw naknakquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:14 schreef Ritmo het volgende:
TS zit te rukken op z'n kamertje terwijl hij luistert naar metal.
Dan wordt het dus fisting...quote:
Whehe dan is ze jaloers op d'r zusje. Waarom zit ze uberhaupt zelf boven i.p.v. bij d'r vrienden/vriendinnen?quote:
En dan ga je rukken en sta je weer buitenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:27 schreef Ritmo het volgende:
Al die mensen hier die vragen om pics van meisjes.Dudes, loop de eerste de beste club in en je vindt ze in groepen van honderd in het echt.
Je kunt ze ook aanspreken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:29 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
En dan ga je rukken en sta je weer buiten
normale mensen doen dat ja, fokkers nietquote:
Ik ook, moet alleen eerst ff een pic van TS zijn zusje hebben om te weten waar ik op moet lettenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:33 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet![]()
Ga ik nu proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |