quote:Op zondag 16 mei 2010 15:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En toch laat je dit meest voorspelbare topic ooit open.
Doe gewoon mee, of wil je lekker origineel zijn zoals al die alto's, lekker tegendraads zijn hè.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:41 schreef Ritmo het volgende:
Wel interessant voor de wetenschap: om autisten massaal ergens heen te lokken moet je dus het woordje 'zusje' gebruiken.
Lekker rebels, lekker pittig.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Doe gewoon mee, of wil je lekker origineel zijn zoals al die alto's, lekker tegendraads zijn hè.
Alsof hij snapt wat je daarmee bedoeld.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Doe gewoon mee, of wil je lekker origineel zijn zoals al die alto's, lekker tegendraads zijn hè.
Goed idee. Maar dan heb ik wel de pics nodig.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga je aftrekken op internetplaatjes, maagd.
Origineel zijn op FOK! is juist goed.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook de reden ja, ik wil echter niet opvallen dus:quote:Op zondag 16 mei 2010 15:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
Indeed. En voor de smartasses: de reden dat ik hier keek was om mijn vermoeden te bevestigen.![]()
[..]
Hahahah grappig man, 250 sexloze maagdelijke ICT'ers die 'pics' roepen. Vet leuk man!!1quote:Op zondag 16 mei 2010 16:03 schreef Fortitude het volgende:
Dit topic had gewoon 250+ posts met "pics" moeten zijn. Maar Ritmo moet het weer verpesten.
250 sexloze maagdelijke metal luisterende ICT'ersquote:Op zondag 16 mei 2010 16:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hahahah grappig man, 250 sexloze maagdelijke ICT'ers die 'pics' roepen. Vet leuk man!!1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |