en een alto die het verneuktquote:Op zondag 16 mei 2010 16:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hahahah grappig man, 250 sexloze maagdelijke ICT'ers die 'pics' roepen. Vet leuk man!!1
Omdat iedere Fok!ker natuurlijk een ICT'er is met geen sociaal leven die uiteraard ook games speelt.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hahahah grappig man, 250 sexloze maagdelijke ICT'ers die 'pics' roepen. Vet leuk man!!1
je projecteerdquote:Op zondag 16 mei 2010 16:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Suggereren dat World of Warcraft zomaar een game is.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Omdat iedere Fok!ker natuurlijk een ICT'er is met geen sociaal leven die uiteraard ook games speelt.Kansloos figuur.
Gasten die hier onbeschaamd zeggen dat ze naar metal luisteren en 'pics!' roepen zodra het woord zusje voorbij komt wel ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Omdat iedere Fok!ker natuurlijk een ICT'er is met geen sociaal leven die uiteraard ook games speelt.Kansloos figuur.
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:11 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Suggereren dat World of Warcraft zomaar een game is.![]()
..'kontsmoes'?quote:Op zondag 16 mei 2010 15:58 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Kontsmoes, je had ook niet kunnen reageren.
Misschien moet je alles eens niet zo serieus nemen, of praat je zo ook de hele dag als je bij je vrienden bent.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gasten die hier onbeschaamd zeggen dat ze naar metal luisteren en 'pics!' roepen zodra het woord zusje voorbij komt wel ja.
Neehoor, maar ik vind het jammer als typetjes gaan reageren en dan de zin al beginnen "voor de bijdehandjes". Beetje jammer, hou dan je mond of erken dat je zelf ook zwak bent (volgens jezelf) door te reageren. Nu ben je namelijk 2x triest (volgens je eigen redenering) a) je loopt mensen af te zeiken en je denkt dat je slimmer bent en b) je hebt toch gereageerd.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:17 schreef Oneself het volgende:
[..]
..'kontsmoes'?![]()
Baal je dat de pics-parade niet is gelukt?
Tevens zijn mannen die voetbal niet leuk vinden homo's.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Misschien moet je alles eens niet zo serieus nemen, of praat je zo ook de hele dag als je bij je vrienden bent.Lekker alleen over politiek en de natuur praten natuurlijk.
![]()
Ik dacht dat je wel tof was maar eigenlijk ben jij redelijk triest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tevens zijn mannen die voetbal niet leuk vinden homo's.Het zijn meestal wel rare snuiters, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Ik denk dat je de verkeerde quotequote:Op zondag 16 mei 2010 16:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die pics zul zelfs jij nooit krijgen Penisbaard.
Wat ik vermoedde is dat er 100x 'pics' zou staan en dat klopte. Ik reageer wel, maar op iets anders en bovendien niet met 'pics' dus volgens mijn eigen redenering ben ik dan alsnog niet "triest", aangezien die "pics" (wat een kutwoord ondertussen)-reacties zijn waar ik op doelde.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Neehoor, maar ik vind het jammer als typetjes gaan reageren en dan de zin al beginnen "voor de bijdehandjes". Beetje jammer, hou dan je mond of erken dat je zelf ook zwak bent (volgens jezelf) door te reageren. Nu ben je namelijk 2x triest (volgens je eigen redenering) a) je loopt mensen af te zeiken en je denkt dat je slimmer bent en b) je hebt toch gereageerd.
Net zoals iets als:
"Ik ben geen homo, maar pics van kontneukende mannen aub"
Nee dat laatste is ondertussen wel gebleken dat het niet zo is, dus vanwaar die quasi arrogante "ik ben beter dan jullie" houding vandaan komt is een raadsel.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wat ik vermoedde is dat er 100x 'pics' zou staan en dat klopte. Ik reageer wel, maar op iets anders en bovendien niet met 'pics' dus volgens mijn eigen redenering ben ik dan alsnog niet "triest", aangezien die "pics" (wat een kutwoord ondertussen)-reacties zijn waar ik op doelde.
Leuke aannames trouwens, denken dat ik slimmer ben enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |