quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:49 schreef ClearGreen het volgende:
Woelli kan niet tellen.
Jij zou al op bed liggenquote:
Ja ongehoordquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:52 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ik hou hier niet van, maar moet toch even kwijt dat we in een dom tokkieland leven met SBS volk die gaan voor 2 gare randdebielen en een cliniclown die de halve marathon rent in 3 minuten
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:52 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ik hou hier niet van, maar moet toch even kwijt dat we in een dom tokkieland leven met SBS volk die gaan voor 2 gare randdebielen en een cliniclown die de halve marathon rent in 3 minuten
QFT trouwensquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:09 schreef Kyr het volgende:
Ze kunnen net zo goed de naam "X-Factor" in "Holland's best actors" veranderen. Daniëlle zingt, Badboyz acteert, Badboyz wint. Sumera zingt, Kelvin acteert, Kelvin wint.
Helemaal eens! QFTquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:09 schreef Kyr het volgende:
Ze kunnen net zo goed de naam "X-Factor" in "Holland's best actors" veranderen. Daniëlle zingt, Badboyz acteert, Badboyz wint. Sumera zingt, Kelvin acteert, Kelvin wint.
Ja dat klopt precies, en ik heb in de livetopics al volddoende uitgelegd waarom.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:43 schreef ClearGreen het volgende:
Steeds beweren ze op zoek te zijn naar een artiest van internationale allure, en dan sturen ze iemand als Sumera weg
Klopt, er is ook niks vreemds aan. Gewoon logisch dat ze gespannen was en geconcentreerd op haar eigen ding. Dat ze dan niet zo bezig was met Kelvin en zijn optreden is helemaal niet raar.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:37 schreef Koen66 het volgende:
De veel genoemde reactie van Sumera (niet reageren tov Kelvin etc) vind ik heel gewoon menselijk.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 03:27 schreef G-NiLES het volgende:
hahahahahahaha.
het is een TV programma mensen
Ik kan mij daar ook wel in vinden, maar ik vind het verder onterecht dat ze eruit is. Dony had er eerder uit gemoeten. Zal ook wel een flinke tegenvaller zijn voor Stacey, die vorige week nog hoopte dat zij nog de enige coach zou zijn met drie kandidaten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:24 schreef ToetNL het volgende:
Als één van de weinigen ben ik het wel eens met Gordon. Er is iets met Sumera wat mij ook niet aanstaat. Ik weet niet precies wat het is, want het is een mooi meisje, maar haar uitstraling, ik weet het niet... Ze was ook minder toegankelijk dan andere kandidaten, alsof ze zich afsloot.
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:03 schreef het_fokschaap het volgende:
dat hele X-Factor is dus duideljik doorgestoken kaartDie ouders van Sumera waren er niet voor niets vorige week al en niet voor niets zijn de ouders van Dony er nog niet
Kelvin past gewoon beter in de bellende en sms'ende doelgroep. Valt meer aan te verdienen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Zonder Sumera is er geen fuck meer aan.
RTL = SBS geworden. Stelletje tokkies.
Klopt, waarschijnlijk valt er meer te verdienen aan de media aandacht nu na de exit van Sumera.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Kelvin past gewoon beter in de bellende en sms'ende doelgroep. Valt meer aan te verdienen.
RTL weet ook wel dat de winnaar van X-Factor uiteindelijk vaak niets oplevert. Er is nog geen enkele nederlandse winnaar een POPster geworden. Hoogstens iets in musicals
Bij zingen voor publiek hoort eens stukje acteren.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:09 schreef Kyr het volgende:
Waarom zou iemand in godsnaam op Kelvin stemmen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 09:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Kelvin past gewoon beter in de bellende en sms'ende doelgroep. Valt meer aan te verdienen.
RTL weet ook wel dat de winnaar van X-Factor uiteindelijk vaak niets oplevert. Er is nog geen enkele nederlandse winnaar een POPster geworden. Hoogstens iets in musicals
Je kunt ook teveel door gaan denken, he.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 09:03 schreef het_fokschaap het volgende:
dat hele X-Factor is dus duideljik doorgestoken kaartDie ouders van Sumera waren er niet voor niets vorige week al en niet voor niets zijn de ouders van Dony er nog niet
ik ben het ook met je eens hoor. De BadBoyz bv zijn vocaal niet sterk, maar als zij optreden dan leggen ze hun optreden echt bij het publiek neer, ze doen erg hun best hun act over te dragen op het publiek waar ze vind ik ook goed in slagen, terwijl Sumera prachtig zingt (smile ontroerde me echt heel erg), maar het heel dicht bij zichzelf houdt. Het is prachtig, maar komt niet zo goed aan. Dat komt omdat ze in haar uitstraling heel beheerst is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:24 schreef ToetNL het volgende:
Als één van de weinigen ben ik het wel eens met Gordon. Er is iets met Sumera wat mij ook niet aanstaat. Ik weet niet precies wat het is, want het is een mooi meisje, maar haar uitstraling, ik weet het niet... Ze was ook minder toegankelijk dan andere kandidaten, alsof ze zich afsloot.
inderdaad, en dat doen ze dus bij commerciëlen om zo'n programma uit te kunnen melkenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:41 schreef Leigh het volgende:
[..]
Je kunt ook teveel door gaan denken, he.
Misschien heb je gelijk. Het blijft wel een commerciële zender.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
inderdaad, en dat doen ze dus bij commerciëlen om zo'n programma uit te kunnen melken
Daar ben ik het mee eens. Dat ze arrogant over komt betekent niet dat ze het is. Onzekere mensen nemen idd vaak een houding aan, een soort van masker om hun onzekerheid achter te verschuilen. Erg jammer dat ze eruit ligt. Had haar echt nog wel een tijdje langer in dit programma gegund.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:05 schreef caroline1234 het volgende:
Ik vind dat het Nederlandse volk wel snel iemand arrogant noemt. De buitenkant zegt niet alles. Je weet nooit wat er in iemands hoofd omgaat. Mijn ervaring is dat juist de zogenaamde leuke, spontane mensen een hogere eigenwaarde hebben, dan de mensen die gesloten en afstandelijk overkomen. Vaak is dit gewoon een houding.
Maar ik vind Sumera echt een prachtige vrouw, die super kan zingen.
Dus van mij had ze nog wel even door mogen gaan.
Maar op het podium gaat het er juist om hoe je overkomt. Zij kwam bij mij arrogant over en blijkbaar was dit bij meerdere mensen het geval. Ongetwijfeld zal ze van binnen niet zo arrogant zijn, maar zo komt ze over, en dat is niet goed op het podium en daar verloor ze stemmen mee.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:07 schreef Leigh het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Dat ze arrogant over komt betekent niet dat ze het is. Onzekere mensen nemen idd vaak een houding aan, een soort van masker om hun onzekerheid achter te verschuilen. Erg jammer dat ze eruit ligt. Had haar echt nog wel een tijdje langer in dit programma gegund.
Terwijl ze volgens mij in werkelijkheid nog steeds heel erg onzeker is, niet in de laatste plaats door het niet volledig beheersen van de nederlandse taalquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:14 schreef ranja het volgende:
Eerst kwam ze te onzeker over, nou schud ze dat van zich af en denkt iedereen dat het arrogantie is
Ah, precies, zo zat ik ook te denken...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:21 schreef ranja het volgende:
Maar dan nog... Kelvin, Dony, Bad Boyz... ik hou dat geen hele avond vol volgende week.
En dan te bedenken dat minimaal 1 van die 3 in de finale gaat komen![]()
Lang leve de pubermeisjes en mensen die stemmen om de underdogpudding erin te houden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:21 schreef ranja het volgende:
Maar dan nog... Kelvin, Dony, Bad Boyz... ik hou dat geen hele avond vol volgende week.
En dan te bedenken dat minimaal 1 van die 3 in de finale gaat komen![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef LadyX het volgende:
Al die theorieën over het wegstemmen van Sumera....
Ik heb haar stemgeluid vanaf het begin al vervelend gevonden, het kan toch gewoon zijn dat mensen er klaar mee waren?
Ik ben in ieder geval blij dat ze weg is.
Het publiek stemt toch in eerste instantie? Dus voor hen is dat misschien wel de reden..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:17 schreef ranja het volgende:
Dat was duidelijk niet de reden dat ze weg moest, zelfs tijdens het stemmen werd ze door Erik en Gordon nog geroemd om haar stem.
Dat zal er wel mee te maken hebben dat Valerio's programma recht tegenover X Factor staat geprogrammeerd.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:14 schreef UltraR het volgende:
Daarnaast moet ik wel zeggen dat ze bij het publiek in de zaal ook gewoon de minst populaire was. Ze was de enige waarbij de overgrote meerderheid bleef zitten.
Nee hoor, want dan waren die 2 apen vorige week er wel uit gezet ipv een zingende Danielle.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:45 schreef Gia het volgende:
X-factor gaat toch vooral om de kwaliteit van de zang!!
Eensch.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:21 schreef ranja het volgende:
En dan te bedenken dat minimaal 1 van die 3 in de finale gaat komen
Gorden en Eric misten iets, ondanks die goede stem. Maar het heeft wellicht ook met strategisch stemmen te maken, zoals iemand al eerder opperde. Hun kandidaten hebben meer concurrentie van Sumera (qua stem) dan van Kelvin. Met Sumera weg maakt hun kandidaat meer kans op de overwinning. (Gokje)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:17 schreef ranja het volgende:
Dat was duidelijk niet de reden dat ze weg moest, zelfs tijdens het stemmen werd ze door Erik en Gordon nog geroemd om haar stem.
Ik heb er ook naar gekeken, maar het is volgens mij gewoon haar gezicht, haar ogen zijn zo gevormd, ergens te mooi dat het lelijk is (of andersom)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:50 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoewel ik Sumera natuurlijk prachtig vind en ze ook niet slecht zingt (dat stemgeluid is ook niet helemaal mijn ding, maar ze kan het wel) ben ik het wel met Gordon eens, die blik ofzo...ik snap het gewoon niet zo. Ik vind het zelfs een beetje naar om naar haar te kijken. Als ze wat vrolijker was ofzo dan had ik haar zeker heel symphatiek gevonden. Ze zal misschien wel heel ver komen, dat hoop ik voor haar want ze heeft echt superveel talent. Maar zoals Gordon zei moet er dan echt wat veranderen aan haar gedrag. Ben het er overigens niet mee eens dat ze eruit ligt, maar ik snap het dus wel.
Ja maar ze gedraagt zich ook zo...timide ofzo. Bij haar eerste auditie had ik het idee dat het wel een vrolijk meiske was maar ze was zo gesloten tijdens de liveshows, eigenlijk wat Shining Star zegt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:14 schreef missziggy het volgende:
[..]
Ik heb er ook naar gekeken, maar het is volgens mij gewoon haar gezicht, haar ogen zijn zo gevormd, ergens te mooi dat het lelijk is (of andersom).
Belachelijk dat ze eruit is en Kelvin mag blijven natuurlijk. Ze bakte er echt wel iets van!
Ik snap dat mensen haar arrogant vinden kijken maar ik vind niet dat ze arrogant is. Ze is gewoon niet zo spontaan of uitbundig als andere kandidaten. En tja, ze kijkt op een bepaalde manier maar kom op, zitten we allemaal te wachten op blije, rondspringende hertjes?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:03 schreef Kyr het volgende:
Sumera heeft nog niet zo lang geleden een bericht op haar hyves geschreven;
"ik wil iedereen bedanken die mij de afgelopen weken heeft gesteund!!! Ik mocht 6 weken lang op het ongelofelijke X Factor podium staan, and all thanks to your support! Echt, BEDANKT!!! I was able to do what I love to do, which is sing...Ik heb veel geleerd, ik heb onzettend genoten en ik zal het vreselijk missen! @ home" (http://sumeraespinel.hyves.nl/)
Zo'n grote 'arrogantie' zie ik er toch niet in. Ik snap die gehele arrogantie gedoe niet. Hoe is ze arrogant?
De ene gedeelte zag ik wel, namelijk dat zij haar fans / mensen die haar steunden niet bedankte, maar dat heeft ze toch uiteindelijk via haar hyves gedaan. Men zegt ook dat ze arrogant tegenover Kelvin doet, wat ik nooit zag.
Stacey was inderdaad wel erg dom, de manier hoe ze kritiek gaf op Kelvin. Maar waar is Sumera's punt?
Wat is 'nog niet zo lang geleden'?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:03 schreef Kyr het volgende:
Sumera heeft nog niet zo lang geleden een bericht op haar hyves geschreven;
"ik wil iedereen bedanken die mij de afgelopen weken heeft gesteund!!! Ik mocht 6 weken lang op het ongelofelijke X Factor podium staan, and all thanks to your support! Echt, BEDANKT!!! I was able to do what I love to do, which is sing...Ik heb veel geleerd, ik heb onzettend genoten en ik zal het vreselijk missen! @ home" (http://sumeraespinel.hyves.nl/)
Ja, ik vond haar erg leuk over komen op de radioquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:12 schreef Appletree het volgende:
Als ik dit filmpje bekijk, zie ik totaal iemand anders. Als ze zich zo bij de liveshows had gepresenteerd, dan had ze er nu nog ingezeten.
Zie bron. vandaag, 17:50.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is 'nog niet zo lang geleden'?
Er staat toch een datum en tijd bij.....
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie dat bericht niet op haar hyves staan. Niet in de blog ieg. En de krabbels kan ik niet zien.quote:
Zo vind ik haar wel tof ja. Dus misschien toch echt zenuwen ofzo? Gordon zei ook dat ze achter de schermen heel anders was.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:12 schreef Appletree het volgende:
Als ik dit filmpje bekijk, zie ik totaal iemand anders. Als ze zich zo bij de liveshows had gepresenteerd, dan had ze er nu nog ingezeten.
* Marlalala kijkt of Woelli al uit de User-Survival-Game is gekicktquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:29 schreef Woelli het volgende:
Werd vanochtend wakker, toen vroeg ik het me af of het nou een droom was. Maar gelukkig niet
Sorry, klopt, mijn fout. Je moet ingelogd zijn / vrienden worden om het te zien, maar hier is het:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie dat bericht niet op haar hyves staan. Niet in de blog ieg. En de krabbels kan ik niet zien.
Die blikken in haar ogen... meisje hebben dat soort dingen onderling veel sneller doorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Sumera is ook helemaal niet arrogant. De boel wordt weer zo uitvergroot. Ze mag teleurgesteld zijn en daar moet je niet zomaar conclusies uit trekken.
Dat zeggen we zowat bij alle kandidatenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:38 schreef eleusis het volgende:
ik ben er zeker van dat Sumera zonder verdere hulp ook zal gaan knallen.
Ze kan zo verder in Spanje ...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:52 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat zeggen we zowat bij alle kandidaten![]()
Maar je hoort nooit meer iets van ze.
De jury (Gordon en Eric) waren meer bezig met hun eigen kandidaten dan met een weloverwogen oordeel .... Het is een foute constructie in de X-factor formule om jury-leden aan kandidaten te koppelen.. Op het moment dat je dan moet kiezen voor een kandidaat en de jouwe zit er nog in dan kies je altijd voor je eigen kandidaat... Hoe slecht ze ook performen... Heel foutquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:38 schreef eleusis het volgende:
Ik vind Sumera's exit dramatisch. Echt heel erg.
Het is in mijn ogen ook een enorme misser van de jury. Volgens mij heeft Sumera de potentie om echt unieke dingen te gaan doen in haar carričre. De jury was daar ook diverse malen van overtuigd. En dan ga je haar wegsturen als ze één keer in de gevarenzone zit, omdat een kerel hard gaat rondrennen. Een onbegrijpelijke beslissing voor een professionele vakjury.
Ik denk echt niet dat dat arrogantie is hoor, ze is eerder erg onzeker denk ik. Ik vond gewoon haar gewoon een iets nare uitstraling hebben, of naar is niet het goede woord maar ''awkward'' of apatisch ofzo. Dat vond ik dus heel erg naar voren komen in haar optredens, dus ik begrijp goed wat Gordon en Eric zeiden over dat ze iets misten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Die blikken in haar ogen... meisje hebben dat soort dingen onderling veel sneller door
Maar misschien haar emotieloze blik wel!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moet mooi fotomodel zijn. Al zijn alle afmetingen dan vast weer niet goed.
Hear hear!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:38 schreef eleusis het volgende:
Ik vind Sumera's exit dramatisch. Echt heel erg.
Het is in mijn ogen ook een enorme misser van de jury. Volgens mij heeft Sumera de potentie om echt unieke dingen te gaan doen in haar carričre. De jury was daar ook diverse malen van overtuigd. En dan ga je haar wegsturen als ze één keer in de gevarenzone zit, omdat een kerel hard gaat rondrennen. Een onbegrijpelijke beslissing voor een professionele vakjury.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:34 schreef Kyr het volgende:
[..]
Sorry, klopt, mijn fout. Je moet ingelogd zijn / vrienden worden om het te zien, maar hier is het:
[ afbeelding ]
Mensen kunnen het gewoon niet hebben omdat ze zelf fan van haar waren, dus mag een jurylid pertinent er niet anders over denkenquote:Op zondag 16 mei 2010 03:03 schreef Marlalala het volgende:
En dit had Gordon er over te zeggen![]()
Gordon: "Sumera had de gunfactor niet"
15 mei 2010, Zaterdag
Gordon heeft zaterdag bij Radio538 gereageerd op de veel besproken X-factor show van vrijdag, waarbij Sumera door een beslissende stem van hemzelf het veld moest ruimen.
Stacey Rookhuizen liet na afloop weten boos te zijn en niets te begrijpen van de jury die een talent als Sumera Espinel Martineznaar huis stuurt.
"Ik kan de frustratie van Stacey volledig begrijpen. Het was gisterenavond zo beladen en moelijk. Sumera is een fantastische zangeres."
Waarom Goor uiteindelijk toch niet voor de haar, maar juist voor Kelvin heeft gekozen komt door het 'totaalplaatje'.
"De X Factor gaat om het totaalplaatje, en dat ontbreekt in mijn ogen. Of Kelvin wel of niet beter was maakt niet uit, zijn eind optreden was zo sensationeel goed."
Klaarblijkelijk was het spetterende optreden van Kelvin doorslaggevend. "Bij het stemmen komt ook een gunfactor kijken, die had ik gisteren niet voor Sumera." Aldus Gordon bij 538.
maar dit was gewoon absurd... Gordon die over de gunfactor loopt te miepen terwijl hij toch mooi haar vertrek souffleerde door haar arrogant te noemen, eerst lullen over de nieuwe Beyoncé en haar dan zo afserveren. Zijn volgende project is om Jaap te paken te krijgen, de eerste scheurtjes heeft hij al geopend...quote:Op zondag 16 mei 2010 08:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen kunnen het gewoon niet hebben omdat ze zelf fan van haar waren, dus mag een jurylid pertinent er niet anders over denken![]()
Elke week gaat niet meteen een logische keuze weg, so what, dat is het spelletje.
quote:Op zondag 16 mei 2010 08:42 schreef Re het volgende:
[..]
maar dit was gewoon absurd... Gordon die over de gunfactor loopt te miepen terwijl hij toch mooi haar vertrek souffleerde door haar arrogant te noemen, eerst lullen over de nieuwe Beyoncé en haar dan zo afserveren. Zijn volgende project is om Jaap te paken te krijgen, de eerste scheurtjes heeft hij al geopend...
Maar Sumera heeft genoeg potentie om het via een andere weg te doen, dat denk ik niet vaak maar zij komt er wel
yeah whatever, dat Gordon liever potentieel rukmateriaal rondjes ziet rennen betekent nog niet dat je kwaliteit aan een bepaald gedrag moet gaan koppelenquote:Op zondag 16 mei 2010 09:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach dat die badboyz er nog in zitten en Danielle moest gaan, en nog een hoop anderen die ook konden zingen, dat is ook absurd, gaat er gewoon om wie het meest populair is
En je leest hier ook dat veel mensen geen trek hadden in dat vage gedrag van Sumera, dat is toch duidelijk dan?
En ja dan kan Gordon haar vinden zingen als Beyonce, maar als die meid elke keer weer verlegen of wat dan ook is dan bak je er weinig van, de anderen zijn wel zelfverzekerd. Je kan toch van mening veranderen. Je moet met plezier naar iemand kijken.
quote:Op zondag 16 mei 2010 09:15 schreef Re het volgende:
[..]
yeah whatever, dat Gordon liever potentieel rukmateriaal rondjes ziet rennen betekent nog niet dat je kwaliteit aan een bepaald gedrag moet gaan koppelen
Ze kan zonder problemen de porno in.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
De hele jury houdt die jongens erin, als Kelvin of Dony komende week t.o de flikkers komen te staan in een singoff, dan houden ze dat duo er ook weer in. Tenenkrommend.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:19 schreef eleusis het volgende:
Gordon wil zijn gay parade erin houden, dat kan ik me dan nog voorstellen. Maar Erik... Erik! Wat ging er door jouw hoofd heen.
Met zo'n gesloten houding en halfbakken glimlachjes kom je er ook als fotomodel niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op zondag 16 mei 2010 10:32 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Met zo'n gesloten houding en halfbakken glimlachjes kom je er ook als fotomodel niet.
Dat, dus dag "internationale allure"... Verder vergeten een aantal mensen hier blijkbaar dat ze gewoonweg niet genoeg stemmen heeft gekregen. Ze is gewoon niet geschikt voor een groot publiek. Niet dat de andere kandidaten dat wel zijn trouwensquote:Op zondag 16 mei 2010 11:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze heeft al eerder mee gedaan aan de Spaanse Idols, was ze ook niet ver gekomen hoor.
popstars en 7 jaar geleden ofzoquote:Op zondag 16 mei 2010 11:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze heeft al eerder mee gedaan aan de Spaanse Idols, was ze ook niet ver gekomen hoor.
Wie gaat er dan ook smsen?quote:Op zondag 16 mei 2010 02:55 schreef chufi het volgende:
Een jury hoort onbevooroordeeld te zijn en een objectief oordeel te kunnen leveren en zo is het dus niet bij X-factor.. Dus het begrip jury klopt hier niet, aangezien het hier meer gaat om eigen belang van de 4 personen achter die grote tafel, dan om het belang en de kwaliteiten van de deelnemers...
X-Factor sorry maar ik wil mn SMS-geld terug. Ik voel me genaaid
Alexandra Burke een paar jaar geleden ook niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daar was ze echt slecht. Ze is in die 7 jaar best wel beter gewordenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat is dan ook een groot deel van het probleem. Sumera heeft serieuzere fans, mensen die misschien niet zo snel geneigd zijn tientallen keren te sms'en. In tegenstelling tot acts als BadBoyz, die doorgaan dankzij het beltegoed van soppende tienermeisjes.quote:
Is daar ergens een filmpje van ofzo? Ben wel benieuwd naar hoe ze toen was.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar was ze echt slecht. Ze is in die 7 jaar best wel beter geworden
Ik zie helemaal niks aan dat hoofd; dat was ook haar probleem.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:13 schreef iBenny het volgende:
Dat hoofd van Sumera, na het optreden van Kelvin, spreekt boekdelen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:10 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Is daar ergens een filmpje van ofzo? Ben wel benieuwd naar hoe ze toen was.
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:13 schreef iBenny het volgende:
Dat hoofd van Sumera, na het optreden van Kelvin, spreekt boekdelen
[ afbeelding ]
Tja, wat kan ik hier van zeggen...quote:
daar zie ik die onzekerheid niet eens zoquote:Op zondag 16 mei 2010 13:06 schreef megje83 het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik hier van zeggen...![]()
Vind het wel raar dat ze zichzelf voordeed als onzeker terwijl ze toch al enige ervaring heeft met talentenshows......
Dat wil toch niet zeggen dat je daarna niet meer onzeker kunt of mag zijn?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:06 schreef megje83 het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik hier van zeggen...![]()
Vind het wel raar dat ze zichzelf voordeed als onzeker terwijl ze toch al enige ervaring heeft met talentenshows......
maar dan snap ik niet waarom daar dan niets (zichtbaars) aan is gedaanquote:Op zondag 16 mei 2010 13:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Misschien hielp dat ze in een groepje zong of dat ze in het spaans zong, of beide....
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:19 schreef Toky het volgende:
ik snap niet dat mensen iets aan dat hoofd zien...ik zie een bloedmooie vrouw die ontzettend teleurgesteld is en die doodmoe is van al dat zielige gedoe van de juryleden....niets arrogantie, als dit al arrogantie is kan beter iedereen naar de kliniek van schumacher rennen om een kop ala marijke helwegen te laten aanmeten....
Of gewoon geen genoeg fansquote:Op zondag 16 mei 2010 13:58 schreef Irois het volgende:
Gordon stemde gewoon de 'toekomstige' concurrent van de Badboyz eruit, zodat zij nu nog een kans hebben om hoger te eindigen. Sumera's stem is gewoon zķ veel beter als die van Kelvin, maar omdat zij het niet zo groots uitpakte (door de zaal rennen etc.) is ze niet doorgegaan. Onzin.
Valt wel mee denk ik, anders was ze wel vaker in de gevarenzone geweest. Juist de "zwevende stemmer" is denk ik deze week niet meegekomen.quote:
Asjeblieft zegquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Die blikken in haar ogen... meisje hebben dat soort dingen onderling veel sneller door
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:08 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg![]()
Dat is net zoiets als al die seriemoordenaars die omschreven worden als 'leuke,lieve, gezellige, spontane mensen'. Je weet gewoon niet wat in iemands hoofd omgaat.
Dat je dat wel denkt te weten aan de hand van een bepaalde houding, geeft alleen maar aan hoe oppervlakkig jij bent.
En het is ook projectie.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:08 schreef caroline1234 het volgende:
Dat je dat wel denkt te weten aan de hand van een bepaalde houding, geeft alleen maar aan hoe oppervlakkig jij bent.
Wel een tekort aan fans die bereid waren sms-jes te sturen.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aan het aantal fans lag het zeker niet
Dat bewijzen de reacties na de uitslag wel
Daar heb jij dan weer een puntquote:Op zondag 16 mei 2010 14:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wel een tekort aan fans die bereid waren sms-jes te sturen.
Dat bewees het feit dat ze in de herkansing stond wel.
Ik kwam er achter dat ik geen pret-SMSjes mag sturen met mijn zakelijk T-mobile aboquote:Op zondag 16 mei 2010 14:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wel een tekort aan fans die bereid waren sms-jes te sturen.
het is dus eigenlijk jouw schuldquote:Op zondag 16 mei 2010 14:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat ik geen pret-SMSjes mag sturen met mijn zakelijk T-mobile aboGewoon dikke error.
Maar goed, ik keek toch pas zaterdag
quote:Sumera kreeg de kritiek dat ze te arrogant zou zijn. Rookhuizen: “Sumera gaat niet als een gek gillen, rennen of met haar hakjes door de zaal rennen. Zes weken lang heeft ze commentaar gekregen dat ze te lief was, te ingetogen en meer zelfvertrouwen moest uitstralen. Dan staat ze een keer met een blik van ‘nou, dat heb ik gedaan’ en dan is het weer arrogant. Dat is raar. Ik heb het teruggekeken. Ik ben niet zozeer boos, maar meer verdrietig dat ik niet meer mag werken met haar binnen X Factor.”(bron)
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:56 schreef Toky het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)eld___.html?sn=prive
nou lees dit maar eens voor jullie weer oordelen...
Nee, van die mensen die bepalen wat ik van iemand moet/mag vindenquote:Op zondag 16 mei 2010 16:30 schreef ClearGreen het volgende:
Al die mensen die denken te moeten bepalen hoe ze behoort te reageren.
Zingen is niet alleen noten rakenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:51 schreef ranja het volgende:
Mensen die uitstraling belangrijker vinden dan zang kwaliteiten
Maar die emotie hoor je toch ook als je naar hem luistert, het is niet zo dat je het alleen ziet als je hem op een podium ziet staan of als hij het podium afloopt van 'dat was een fijn concertje'.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:00 schreef Ripley het volgende:
Zingen is niet alleen noten raken
Johnny cash zingt niet bepaald mooi, maar ik vind het prachtig door de emotie die hij meegeeft.
Uiteraard. Maar populairiteit heeft met meer te maken dan een leuk riedeltje kunnen zingenquote:Op maandag 17 mei 2010 12:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar die emotie hoor je toch ook als je naar hem luistert, het is niet zo dat je het alleen ziet als je hem op een podium ziet staan of als hij het podium afloopt van 'dat was een fijn concertje'.
Dony snap ik wel, die heeft een hoge gunfactor zeg maar. Een knuffelbeer. Het omgekeerde van Sumera.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:06 schreef ranja het volgende:
Is wel zo, dat verklaart de populariteit van Dony en Kelvin nog niet trouwens
Ik snap dat echt niet van die uitstralingquote:Op maandag 17 mei 2010 11:44 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het in het eerste topic al gezegd: ze is mooi en heeft talent, maar heeft zo'n negatieve en aanstellerige uistraling dat het nooit wat wordt.
Zeker degene die haar toch al niet mogen zullen dat meteen uitvergroten tot nationale ramp.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:10 schreef Joooo-pi het volgende:
Dat ze achter de schermen veel meer Nederlands spreekt is logisch, want een verspreking op tv is meteen een nationale blunder, bij wijze van spreken.
Ze liep al vanaf de audities te zeiken. Ik ben niet goed genoeg, ik red het vast niet etc. Terwijl ze wel aan zo'n show meedoet en al eerder ook en ook al singles heeft opgenomen. ls je niet gelooft dta je kunt zingen doe je dat niet. Vervelende en vals overkomende bescheidenheid.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet van die uitstraling![]()
In al die interviews enzo is ze hartstikke lief en aardig.![]()
Die mensen die zeuren over die Engelse woorden en zinnen snap ik al helemaal niet. Ze kan gewoon niet goed genoeg Nederlands. Daardoor durft zo op tv niet alles in het Nederlands eruit te gooien en vervalt ze in het Engels, waarvan ze wel weet dat bijna elke Nederlander dat ook verstaat. Dat ze achter de schermen veel meer Nederlands spreekt is logisch, want een verspreking op tv is meteen een nationale blunder, bij wijze van spreken.
Dat vond ik niet. Sumera was inderdaad teleurgesteld dat ze moest herkansen, bij Kelvin had ik het idee dat hij met een afscheidsconcert bezig was. Zowel hij als Angela maakten de indruk totaal verrast te zijn dat hij doorging, en niet eens perse positief verrast (aangezien ze ook wel snappen dat het tactiek was van de beide heren).quote:Op maandag 17 mei 2010 12:10 schreef Ripley het volgende:
Kelvin is niet zo populair, want eindigt regelmatig in de gevarenzone. Bij dit laatste optreden van Kelvin begreep ik de keuze van de jury wel. Kelvin was niet vlekkeloos, maar hij ging er wel echt voor, gaf honderd procent. Sumera wekte de indruk dat ze de handdoek al in de ring had gegooid
Zo is ze volgens mij gewoon. Ik heb dat zelf ook wel. Ik zeg altijd voordat ik ergens aan begin dat ik er niet zo goed in ben, maar eigenlijk kan ik alles best wel goedquote:Op maandag 17 mei 2010 12:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze liep al vanaf de audities te zeiken. Ik ben niet goed genoeg, ik red het vast niet etc. Terwijl ze wel aan zo'n show meedoet en al eerder ook en ook al singles heeft opgenomen. ls je niet gelooft dta je kunt zingen doe je dat niet. Vervelende en vals overkomende bescheidenheid.
Maar dan wel raar opkijken als je in de herkansing zit. Dat is nogal tegenstrijdigquote:Op maandag 17 mei 2010 12:24 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo is ze volgens mij gewoon. Ik heb dat zelf ook wel. Ik zeg altijd voordat ik ergens aan begin dat ik er niet zo goed in ben, maar eigenlijk kan ik alles best wel goed.
Je wilt dan niet te hoge verwachting scheppen, die je niet waar kunt maken. Daarmee probeer je dan eventuele druk voor jezelf te verlagen. Dus kom je wederom op de onzekerheid uit.
Wat vreemd inderdaad dat er verschil is tussen emotie en ratio!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar dan wel raar opkijken als je in de herkansing zit. Dat is nogal tegenstrijdig
Hoeft niet. Zoals ik zei, je wil de druk lager maken, maar eigenlijk heb je van jezelf gewoon toch wel de hoge verwachting...quote:Op maandag 17 mei 2010 12:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar dan wel raar opkijken als je in de herkansing zit. Dat is nogal tegenstrijdig
amenquote:Op maandag 17 mei 2010 12:30 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wat vreemd inderdaad dat er verschil is tussen emotie en ratio!
Teleurstelling is logisch als je in de herkansing zit, zeker als de jury steeds zegt dat je zo goed zingt.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:26 schreef Ripley het volgende:
En vonden andere mensen in je omgeving dat irritant?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:24 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo is ze volgens mij gewoon. Ik heb dat zelf ook wel. Ik zeg altijd voordat ik ergens aan begin dat ik er niet zo goed in ben, maar eigenlijk kan ik alles best wel goed.
neequote:Op maandag 17 mei 2010 12:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
En vonden andere mensen in je omgeving dat irritant?
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:12 schreef Joooo-pi het volgende:
Dat Lisa vorig jaar wel gewonnen heeft komt onder andere door haar nogal gezette postuur. Was het een bloedmooi wijf geweest, dan was zij er ook uit geschopt, heb ik zo'n vermoeden.
Omdat Lisa niet perfect is, kunnen we met haar "identificeren". Zo creeer je een gunfactor.
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze liep al vanaf de audities te zeiken. Ik ben niet goed genoeg, ik red het vast niet etc. Terwijl ze wel aan zo'n show meedoet en al eerder ook en ook al singles heeft opgenomen. ls je niet gelooft dta je kunt zingen doe je dat niet. Vervelende en vals overkomende bescheidenheid.
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Zeker degene die haar toch al niet mogen zullen dat meteen uitvergroten tot nationale ramp.
Jij hebt makkelijk praten. Jij bent het wel gewend met enkele camera's op je gericht lekker vrijuit te pratenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks so much voor het stemmen, of Bedankt voor het stemmen was prima geweest hoor.
...
Als je dat na al die weken audities en rondes nog niet kan moet je lekker nog een paar jaar oefenen.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten. Jij bent het wel gewend met enkele camera's op je gericht lekker vrijuit te praten
Daar hebben we het toch net overquote:Op maandag 17 mei 2010 14:03 schreef Woelli het volgende:
Het wordt tijd dat Sumera weer met beide benen op de grond komt. Dat vindt het publiek ook, anders was ze nooit in de sing off gekomen. Ze moet van haar maniertjes af. Wat bijvoorbeeld aanstellerig overkomt is dat ze Engels tussendoor praat, terwijl ze achter de schermen vloeiend Nederlands spreekt.
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)land_3___.html?p=4,1
Zo hoop dat men nu echt snap wat ik bedoel met haar stomme houding!![]()
Hoop dat jullie nu ook eindelijk begrijpen waarom ze is weggestemd!
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:03 schreef Woelli het volgende:
Het wordt tijd dat Sumera weer met beide benen op de grond komt. Dat vindt het publiek ook, anders was ze nooit in de sing off gekomen. Ze moet van haar maniertjes af. Wat bijvoorbeeld aanstellerig overkomt is dat ze Engels tussendoor praat, terwijl ze achter de schermen vloeiend Nederlands spreekt.
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)land_3___.html?p=4,1
Zo hoop dat men nu echt snap wat ik bedoel met haar stomme houding!![]()
Hoop dat jullie nu ook eindelijk begrijpen waarom ze is weggestemd!
Hij was echt sympathiek, had ik niet eens achter hem gezocht.quote:Kelvin, bijna verontschuldigend: „Ik moest gewoon laten zien wat ik heb, anders had ík moeten vertrekken. Sumera is zo goed.”
Zijn coach Angela: „Hij was zķ van de leg. Kelvin zei tegen me ’ik heb het gevoel dat iedereen boos op mij is omdat Sumera niet door is’.”
Zij zou toch gaan winnen, waren haar woorden? Nu ineens potentiële winnares?quote:’s Middags hadden we het nog over haar als potentiële winnares en dan gebeurt er zoiets.
Ja ik ook. Ik heb even op zijn Hyves gespiekt en mensen lieten echt beroerde berichtjes achter. Dat verdient hij gewoon niet.quote:
Dat is ook triestquote:Op maandag 17 mei 2010 15:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik heb even op zijn Hyves gespiekt en mensen lieten echt beroerde berichtjes achter. Dat verdient hij gewoon niet.
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik heb even op zijn Hyves gespiekt en mensen lieten echt beroerde berichtjes achter. Dat verdient hij gewoon niet.
Ja, echt belachelijk. Ik hoopte natuurlijk dat Sumera doorging maar Kelvin deed net zo goed zijn best. De jury maakte die keuze en hij kan er niets aan doen. Jammer dat sommige kijkers dat niet doorhebbenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Ah jakkes zeg, wat sneu.Onbegrijpelijk, vooral als je ziet hoe vreselijk sportief en sympathiek hij Vrijdag was. Ik sta er echt van te kijken dat mensen dan zo gaan doen.
![]()
Kijk al waren het die 2 springende apen, maar hij was zo rustig en sympathiek.
Inderdaad. En het blijft natuurlijk feit dat die mensen die nu aan het zeiken zijn, gewoon hadden moeten stemmen! Want als al die mensen die zaten te twitteren ook hadden gestemd, was ze nu al als winnaar uitgeroepenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, echt belachelijk. Ik hoopte natuurlijk dat Sumera doorging maar Kelvin deed net zo goed zijn best. De jury maakte die keuze en hij kan er niets aan doen. Jammer dat sommige kijkers dat niet doorhebben
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is ook triest.
Geeft wel het gemiddelde niveau van de X-factor zanger aan.
Edsilia vervangt Gordon vrijdag?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:34 schreef ranja het volgende:
Edsilia stuurt volgende week gewoon de Bad Boyz naar huis
'sorry Gordon, maar ze waren gewoon slechter dan Kelvin, die vond jij vorige week toch ook nog zo goed?'
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:34 schreef ranja het volgende:
'sorry Gordon, maar ze waren gewoon slechter dan Kelvin, die vond jij vorige week toch ook nog zo goed?'
Nou ik geloof wel dat Gordon en Edsilia daar afspraken over gemaakt hebbenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:34 schreef ranja het volgende:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik geloof wel dat Gordon en Edsilia daar afspraken over gemaakt hebben
Tsja... Dat hoort er een beetje bij.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maar zij verdedigt ook de 2 kneusjes omdat ze die zit te coachen
I know, dat is de sjeu van het programma, zonder die juryleden die op elkaar pikken is het niet boeiend, daarom zou ik nooit willen dat Gordon eruit zou gaan.quote:
quote:en het ergste sinds de resterende esque zingen als haar kont is
De typische meisje dat zingt tirandillo
de typische rocker
de dikke man die zingt en
goede groep jongens
en dat verdedigt guapillo
Jaap typische rocker.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
ya y lo peor esque los que quedan cantan como el culo está
la tipica chica que canta tirandillo
el tipico rockero
el gordo que canta bien
el grupo de tios buenos
y el guapillo que se defiende
de zingende dikke man
Ze was volgens mij veel jonger toen ze meedeed in Spanjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
Jaap een rocker, de metroknullen goeie jongens
![]()
Ze hebben wel smaak daar in Spanje, vandaar dat Sumera daar ook niks bereikt heeft zeker?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ze was volgens mij veel jonger toen ze meedeed in Spanje
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:26 schreef Deceit het volgende:
Had ze in spanje meegedaan aan een tv-talentenjacht?
7 jaar geleden he... maar goed, het is wel duidelijk dat je wat last hebt van kutnijd, geeft verder ook niet natuurlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
Jaap een rocker, de metroknullen goeie jongens
![]()
Ze hebben wel smaak daar in Spanje, vandaar dat Sumera daar ook niks bereikt heeft zeker?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Re het volgende:
[..]
7 jaar geleden he... maar goed, het is wel duidelijk dat je wat last hebt van kutnijd, geeft verder ook niet natuurlijk
quote:
Concursantes [editar]Nē Concursante Nacida en... Residente Clasificaciķnquote:
En weer zingt ze als een nachtegaaltjequote:
wanneer ik haar lief vond,was hoe ze keek toen der ouders in de studio kwamen. Dat was lief. Niet deze blikquote:
het gaat mis door de taghaken in de url helaasquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:44 schreef Joooo-pi het volgende:
en deze is helemaal fantastisch!!
Link werkt niet zo goed:
[url=http://giel.vara.nl/Mega-Top-50-Covers.821.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=13884&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=a1d5224dbb]http://giel.vara.nl/Mega-Top-50-Covers.821.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=13884&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=a1d5224dbb[/url]
Klopt. Ik lees er ook gewoon overheen, al dat 'oh nou kijkt ze zo en hier kijkt ze zo'quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:54 schreef Marlalala het volgende:
Ach het is nooit goed. Dan is ze weer te zoetsappig, te nervues, dan weer te arrogant en te koel. Het is maar net wat je er in wilt zien geloof ik.
Quote om deze nog even onder de aandacht te brengen, ivm goeie url.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:44 schreef Joooo-pi het volgende:
en deze is helemaal fantastisch!!
http://tinyurl.com/3xjurpx
Bij bijvoorbeeld Maaike of Jaap hoor je in ieder geval niet soort dingen over hun uitstralingquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:54 schreef Marlalala het volgende:
Ach het is nooit goed. Dan is ze weer te zoetsappig, te nervues, dan weer te arrogant en te koel. Het is maar net wat je er in wilt zien geloof ik.
Zij hebben de gunfactorquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij bijvoorbeeld Maaike of Jaap hoor je in ieder geval niet soort dingen over hun uitstraling
Vergeet de leggings niet. Komt ook continu commentaar op.quote:
Ik meen het serieus, anders zou ik ook niet zeggen dat ik haar lief vond met der ouders toenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt. Ik lees er ook gewoon overheen, al dat 'oh nou kijkt ze zo en hier kijkt ze zo'
Of het nou trollen is of serieus geen idee, weet ook niet wat ik sneuer vind.
The page cannot be foundquote:Op woensdag 19 mei 2010 @ 13:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Quote om deze nog even onder de aandacht te brengen, ivm goeie url.
Dank aan iBenny en Symphonic
nee trollen over Maaike en Jaap doen jullie hier welquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij bijvoorbeeld Maaike of Jaap hoor je in ieder geval niet soort dingen over hun uitstraling
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zij hebben de gunfactor, omdat ze niet perfekt zijn. (Jaap = quasimodo en Maaike heeft een spraakgebrek accent).
True! Gezellige, spontane mensen en dat ze dan niet zo heel goed kunnen zingen maakt dan niet uit, Frans Bauer zeg maarquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En ze is the girl-next-door. Daar houden Nederlanders van.
Zégquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:07 schreef ranja het volgende:
Maaike niet vergelijken met Frans Bauer ajb
true.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Zég![]()
Maaike is mijn nieuwe favoriet![]()
Die vergelijking gaat niet over Maaike maar over de smaak van veel Nederlanders. Het moet simpel zijn, identificeerbaar, toegankelijk: Frans Bauer dus.
Inderdaad, dat is ook zo jammer aan het overgrote deel van dit volk. Met altijd maar tussen de lijntjes kleuren kom je nergens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Zég![]()
Die vergelijking gaat niet over Maaike maar over de smaak van veel Nederlanders. Het moet simpel zijn, identificeerbaar, toegankelijk: Frans Bauer dus.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zij hebben de gunfactor, omdat ze niet perfekt zijn. (Jaap = quasimodo en Maaike heeft een spraakgebrek accent).
Precies! Het moet simpel en makkelijk te begrijpen zijn...quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, Jaap en Maaike zijn relaxt om naar te kijken, geen complex en drama en onzekerheid.
Sumera zucht al vanaf de audities dat ze het niet kan of onzeker is.
Daar hebben mensen geen trek in.
Maar in de laatste liveshow waren haar performances vol vertrouwen. En dan is het weer niet goed.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, Jaap en Maaike zijn relaxt om naar te kijken, geen complex en drama en onzekerheid.
Sumera zucht al vanaf de audities dat ze het niet kan of onzeker is.
Daar hebben mensen geen trek in.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Precies! Het moet simpel en makkelijk te begrijpen zijn...
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar in de laatste liveshow waren haar performances vol vertrouwen. En dan is het weer niet goed.
En Jaap en Maaike zijn ontzettend goede zangers, het lijken me ook vriendelijk mensen, maar wel een beetje saai..
Ok, omdat je reageerde op een 'maaike is girl next door' reactie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef Marlalala het volgende:
Zég![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok, omdat je reageerde op een 'maaike is girl next door' reactie.
Dan blijven we het eens
quote:
Mar, wat vond je nou van haar optreden bij Giel?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:01 schreef Marlalala het volgende:
Ze heeft wel een paar keer gezegd dat ze dankbaar was blabla. Dat vond ik dan weer gezeik. Ook op Hyves steeds weer dat dankbare gedoe. Dus Gordon
Oh! Ga ik nu luisteren!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mar, wat vond je nou van haar optreden bij Giel?
Hmmm eerlijk gezegd vond ik haar zondag beter bij Carlo en Irene. Ik vind dit een zeiknummer en iets te veel vibrato. Maar ik vind haar wel geweldig hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mar, wat vond je nou van haar optreden bij Giel?
Ik snap niet dat dony er nog inzitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:14 schreef Deceit het volgende:
Ja ik ook, snap niet dat kelvin er nog in zit..
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:21 schreef eleusis het volgende:
Ik snap niet dat iemand er nog in zit, vanavond ga ik de hele avond met een sjagrijnige kutsmoel kijken.
Nee toch hčquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:32 schreef ranja het volgende:
Trouwens ik gok op vanavond 3x Dony en 3x Bad Boyz
Dat trek ik zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |