Uiteraard. Maar populairiteit heeft met meer te maken dan een leuk riedeltje kunnen zingenquote:Op maandag 17 mei 2010 12:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar die emotie hoor je toch ook als je naar hem luistert, het is niet zo dat je het alleen ziet als je hem op een podium ziet staan of als hij het podium afloopt van 'dat was een fijn concertje'.
Dony snap ik wel, die heeft een hoge gunfactor zeg maar. Een knuffelbeer. Het omgekeerde van Sumera.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:06 schreef ranja het volgende:
Is wel zo, dat verklaart de populariteit van Dony en Kelvin nog niet trouwens
Ik snap dat echt niet van die uitstralingquote:Op maandag 17 mei 2010 11:44 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het in het eerste topic al gezegd: ze is mooi en heeft talent, maar heeft zo'n negatieve en aanstellerige uistraling dat het nooit wat wordt.
Zeker degene die haar toch al niet mogen zullen dat meteen uitvergroten tot nationale ramp.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:10 schreef Joooo-pi het volgende:
Dat ze achter de schermen veel meer Nederlands spreekt is logisch, want een verspreking op tv is meteen een nationale blunder, bij wijze van spreken.
Ze liep al vanaf de audities te zeiken. Ik ben niet goed genoeg, ik red het vast niet etc. Terwijl ze wel aan zo'n show meedoet en al eerder ook en ook al singles heeft opgenomen. ls je niet gelooft dta je kunt zingen doe je dat niet. Vervelende en vals overkomende bescheidenheid.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet van die uitstraling![]()
In al die interviews enzo is ze hartstikke lief en aardig.![]()
Die mensen die zeuren over die Engelse woorden en zinnen snap ik al helemaal niet. Ze kan gewoon niet goed genoeg Nederlands. Daardoor durft zo op tv niet alles in het Nederlands eruit te gooien en vervalt ze in het Engels, waarvan ze wel weet dat bijna elke Nederlander dat ook verstaat. Dat ze achter de schermen veel meer Nederlands spreekt is logisch, want een verspreking op tv is meteen een nationale blunder, bij wijze van spreken.
Dat vond ik niet. Sumera was inderdaad teleurgesteld dat ze moest herkansen, bij Kelvin had ik het idee dat hij met een afscheidsconcert bezig was. Zowel hij als Angela maakten de indruk totaal verrast te zijn dat hij doorging, en niet eens perse positief verrast (aangezien ze ook wel snappen dat het tactiek was van de beide heren).quote:Op maandag 17 mei 2010 12:10 schreef Ripley het volgende:
Kelvin is niet zo populair, want eindigt regelmatig in de gevarenzone. Bij dit laatste optreden van Kelvin begreep ik de keuze van de jury wel. Kelvin was niet vlekkeloos, maar hij ging er wel echt voor, gaf honderd procent. Sumera wekte de indruk dat ze de handdoek al in de ring had gegooid
Zo is ze volgens mij gewoon. Ik heb dat zelf ook wel. Ik zeg altijd voordat ik ergens aan begin dat ik er niet zo goed in ben, maar eigenlijk kan ik alles best wel goedquote:Op maandag 17 mei 2010 12:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze liep al vanaf de audities te zeiken. Ik ben niet goed genoeg, ik red het vast niet etc. Terwijl ze wel aan zo'n show meedoet en al eerder ook en ook al singles heeft opgenomen. ls je niet gelooft dta je kunt zingen doe je dat niet. Vervelende en vals overkomende bescheidenheid.
Maar dan wel raar opkijken als je in de herkansing zit. Dat is nogal tegenstrijdigquote:Op maandag 17 mei 2010 12:24 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo is ze volgens mij gewoon. Ik heb dat zelf ook wel. Ik zeg altijd voordat ik ergens aan begin dat ik er niet zo goed in ben, maar eigenlijk kan ik alles best wel goed.
Je wilt dan niet te hoge verwachting scheppen, die je niet waar kunt maken. Daarmee probeer je dan eventuele druk voor jezelf te verlagen. Dus kom je wederom op de onzekerheid uit.
Wat vreemd inderdaad dat er verschil is tussen emotie en ratio!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar dan wel raar opkijken als je in de herkansing zit. Dat is nogal tegenstrijdig
Hoeft niet. Zoals ik zei, je wil de druk lager maken, maar eigenlijk heb je van jezelf gewoon toch wel de hoge verwachting...quote:Op maandag 17 mei 2010 12:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar dan wel raar opkijken als je in de herkansing zit. Dat is nogal tegenstrijdig
amenquote:Op maandag 17 mei 2010 12:30 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wat vreemd inderdaad dat er verschil is tussen emotie en ratio!
Teleurstelling is logisch als je in de herkansing zit, zeker als de jury steeds zegt dat je zo goed zingt.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:26 schreef Ripley het volgende:
En vonden andere mensen in je omgeving dat irritant?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:24 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo is ze volgens mij gewoon. Ik heb dat zelf ook wel. Ik zeg altijd voordat ik ergens aan begin dat ik er niet zo goed in ben, maar eigenlijk kan ik alles best wel goed.
neequote:Op maandag 17 mei 2010 12:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
En vonden andere mensen in je omgeving dat irritant?
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:12 schreef Joooo-pi het volgende:
Dat Lisa vorig jaar wel gewonnen heeft komt onder andere door haar nogal gezette postuur. Was het een bloedmooi wijf geweest, dan was zij er ook uit geschopt, heb ik zo'n vermoeden.
Omdat Lisa niet perfect is, kunnen we met haar "identificeren". Zo creeer je een gunfactor.
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze liep al vanaf de audities te zeiken. Ik ben niet goed genoeg, ik red het vast niet etc. Terwijl ze wel aan zo'n show meedoet en al eerder ook en ook al singles heeft opgenomen. ls je niet gelooft dta je kunt zingen doe je dat niet. Vervelende en vals overkomende bescheidenheid.
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Zeker degene die haar toch al niet mogen zullen dat meteen uitvergroten tot nationale ramp.
Jij hebt makkelijk praten. Jij bent het wel gewend met enkele camera's op je gericht lekker vrijuit te pratenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks so much voor het stemmen, of Bedankt voor het stemmen was prima geweest hoor.
...
Als je dat na al die weken audities en rondes nog niet kan moet je lekker nog een paar jaar oefenen.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten. Jij bent het wel gewend met enkele camera's op je gericht lekker vrijuit te praten
Daar hebben we het toch net overquote:Op maandag 17 mei 2010 14:03 schreef Woelli het volgende:
Het wordt tijd dat Sumera weer met beide benen op de grond komt. Dat vindt het publiek ook, anders was ze nooit in de sing off gekomen. Ze moet van haar maniertjes af. Wat bijvoorbeeld aanstellerig overkomt is dat ze Engels tussendoor praat, terwijl ze achter de schermen vloeiend Nederlands spreekt.
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)land_3___.html?p=4,1
Zo hoop dat men nu echt snap wat ik bedoel met haar stomme houding!![]()
Hoop dat jullie nu ook eindelijk begrijpen waarom ze is weggestemd!
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:03 schreef Woelli het volgende:
Het wordt tijd dat Sumera weer met beide benen op de grond komt. Dat vindt het publiek ook, anders was ze nooit in de sing off gekomen. Ze moet van haar maniertjes af. Wat bijvoorbeeld aanstellerig overkomt is dat ze Engels tussendoor praat, terwijl ze achter de schermen vloeiend Nederlands spreekt.
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)land_3___.html?p=4,1
Zo hoop dat men nu echt snap wat ik bedoel met haar stomme houding!![]()
Hoop dat jullie nu ook eindelijk begrijpen waarom ze is weggestemd!
Hij was echt sympathiek, had ik niet eens achter hem gezocht.quote:Kelvin, bijna verontschuldigend: „Ik moest gewoon laten zien wat ik heb, anders had ík moeten vertrekken. Sumera is zo goed.”
Zijn coach Angela: „Hij was zó van de leg. Kelvin zei tegen me ’ik heb het gevoel dat iedereen boos op mij is omdat Sumera niet door is’.”
Zij zou toch gaan winnen, waren haar woorden? Nu ineens potentiële winnares?quote:’s Middags hadden we het nog over haar als potentiële winnares en dan gebeurt er zoiets.
Ja ik ook. Ik heb even op zijn Hyves gespiekt en mensen lieten echt beroerde berichtjes achter. Dat verdient hij gewoon niet.quote:
Dat is ook triestquote:Op maandag 17 mei 2010 15:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik heb even op zijn Hyves gespiekt en mensen lieten echt beroerde berichtjes achter. Dat verdient hij gewoon niet.
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik heb even op zijn Hyves gespiekt en mensen lieten echt beroerde berichtjes achter. Dat verdient hij gewoon niet.
Ja, echt belachelijk. Ik hoopte natuurlijk dat Sumera doorging maar Kelvin deed net zo goed zijn best. De jury maakte die keuze en hij kan er niets aan doen. Jammer dat sommige kijkers dat niet doorhebbenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Ah jakkes zeg, wat sneu.Onbegrijpelijk, vooral als je ziet hoe vreselijk sportief en sympathiek hij Vrijdag was. Ik sta er echt van te kijken dat mensen dan zo gaan doen.
![]()
Kijk al waren het die 2 springende apen, maar hij was zo rustig en sympathiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |