het gaat mis door de taghaken in de url helaasquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:44 schreef Joooo-pi het volgende:
en deze is helemaal fantastisch!!
Link werkt niet zo goed:
[url=http://giel.vara.nl/Mega-Top-50-Covers.821.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=13884&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=a1d5224dbb]http://giel.vara.nl/Mega-Top-50-Covers.821.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=13884&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=a1d5224dbb[/url]
Klopt. Ik lees er ook gewoon overheen, al dat 'oh nou kijkt ze zo en hier kijkt ze zo'quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:54 schreef Marlalala het volgende:
Ach het is nooit goed. Dan is ze weer te zoetsappig, te nervues, dan weer te arrogant en te koel. Het is maar net wat je er in wilt zien geloof ik.
Quote om deze nog even onder de aandacht te brengen, ivm goeie url.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:44 schreef Joooo-pi het volgende:
en deze is helemaal fantastisch!!
http://tinyurl.com/3xjurpx
Bij bijvoorbeeld Maaike of Jaap hoor je in ieder geval niet soort dingen over hun uitstralingquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:54 schreef Marlalala het volgende:
Ach het is nooit goed. Dan is ze weer te zoetsappig, te nervues, dan weer te arrogant en te koel. Het is maar net wat je er in wilt zien geloof ik.
Zij hebben de gunfactorquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij bijvoorbeeld Maaike of Jaap hoor je in ieder geval niet soort dingen over hun uitstraling
Vergeet de leggings niet. Komt ook continu commentaar op.quote:
Ik meen het serieus, anders zou ik ook niet zeggen dat ik haar lief vond met der ouders toenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt. Ik lees er ook gewoon overheen, al dat 'oh nou kijkt ze zo en hier kijkt ze zo'
Of het nou trollen is of serieus geen idee, weet ook niet wat ik sneuer vind.
The page cannot be foundquote:Op woensdag 19 mei 2010 @ 13:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Quote om deze nog even onder de aandacht te brengen, ivm goeie url.
Dank aan iBenny en Symphonic
nee trollen over Maaike en Jaap doen jullie hier welquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij bijvoorbeeld Maaike of Jaap hoor je in ieder geval niet soort dingen over hun uitstraling
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zij hebben de gunfactor, omdat ze niet perfekt zijn. (Jaap = quasimodo en Maaike heeft een spraakgebrek accent).
True! Gezellige, spontane mensen en dat ze dan niet zo heel goed kunnen zingen maakt dan niet uit, Frans Bauer zeg maarquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En ze is the girl-next-door. Daar houden Nederlanders van.
Zégquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:07 schreef ranja het volgende:
Maaike niet vergelijken met Frans Bauer ajb
true.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Zég![]()
Maaike is mijn nieuwe favoriet![]()
Die vergelijking gaat niet over Maaike maar over de smaak van veel Nederlanders. Het moet simpel zijn, identificeerbaar, toegankelijk: Frans Bauer dus.
Inderdaad, dat is ook zo jammer aan het overgrote deel van dit volk. Met altijd maar tussen de lijntjes kleuren kom je nergens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Zég![]()
Die vergelijking gaat niet over Maaike maar over de smaak van veel Nederlanders. Het moet simpel zijn, identificeerbaar, toegankelijk: Frans Bauer dus.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zij hebben de gunfactor, omdat ze niet perfekt zijn. (Jaap = quasimodo en Maaike heeft een spraakgebrek accent).
Precies! Het moet simpel en makkelijk te begrijpen zijn...quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, Jaap en Maaike zijn relaxt om naar te kijken, geen complex en drama en onzekerheid.
Sumera zucht al vanaf de audities dat ze het niet kan of onzeker is.
Daar hebben mensen geen trek in.
Maar in de laatste liveshow waren haar performances vol vertrouwen. En dan is het weer niet goed.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, Jaap en Maaike zijn relaxt om naar te kijken, geen complex en drama en onzekerheid.
Sumera zucht al vanaf de audities dat ze het niet kan of onzeker is.
Daar hebben mensen geen trek in.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Precies! Het moet simpel en makkelijk te begrijpen zijn...
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar in de laatste liveshow waren haar performances vol vertrouwen. En dan is het weer niet goed.
En Jaap en Maaike zijn ontzettend goede zangers, het lijken me ook vriendelijk mensen, maar wel een beetje saai..
Ok, omdat je reageerde op een 'maaike is girl next door' reactie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef Marlalala het volgende:
Zég![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok, omdat je reageerde op een 'maaike is girl next door' reactie.
Dan blijven we het eens
quote:
Mar, wat vond je nou van haar optreden bij Giel?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:01 schreef Marlalala het volgende:
Ze heeft wel een paar keer gezegd dat ze dankbaar was blabla. Dat vond ik dan weer gezeik. Ook op Hyves steeds weer dat dankbare gedoe. Dus Gordon
Oh! Ga ik nu luisteren!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mar, wat vond je nou van haar optreden bij Giel?
Hmmm eerlijk gezegd vond ik haar zondag beter bij Carlo en Irene. Ik vind dit een zeiknummer en iets te veel vibrato. Maar ik vind haar wel geweldig hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mar, wat vond je nou van haar optreden bij Giel?
Ik snap niet dat dony er nog inzitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:14 schreef Deceit het volgende:
Ja ik ook, snap niet dat kelvin er nog in zit..
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:21 schreef eleusis het volgende:
Ik snap niet dat iemand er nog in zit, vanavond ga ik de hele avond met een sjagrijnige kutsmoel kijken.
Nee toch hèquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:32 schreef ranja het volgende:
Trouwens ik gok op vanavond 3x Dony en 3x Bad Boyz
Dat trek ik zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |