abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:22:59 #51
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_81451671
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:21 schreef ranja het volgende:
Maar dan nog... Kelvin, Dony, Bad Boyz... ik hou dat geen hele avond vol volgende week.
En dan te bedenken dat minimaal 1 van die 3 in de finale gaat komen
Ah, precies, zo zat ik ook te denken...
heitieh
pi_81451826
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:21 schreef ranja het volgende:
Maar dan nog... Kelvin, Dony, Bad Boyz... ik hou dat geen hele avond vol volgende week.
Lang leve de pubermeisjes en mensen die stemmen om de underdogpudding erin te houden.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_81451857
Ik had niet verwacht dat ze er nu al uit zou vliegen. Toen ze zeiden dat ze in Singoff stond met Kelvin dacht ik, oh dat gaat ze natuurlijk makkelijk winnen..

Maar ik moet zeggen, nu ze eruit is, ik weet niet, ik zal haar toch niet missen. Dan te bedenken dat ze in mijn favorietenlijstjes op 2 stond .
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:32:25 #54
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81451883
Niet erg. Gisteren, tijdens haar 2de lied, kreeg ik ineens afkeer voor haar.
Weer dat mierzoetige stemmetje. Ineens was het voorbij, de sumera-liefde.
pi_81452318
Terecht dat ze eruit is.
Als je zoveel mee hebt maar jezelf niet kunt profileren ben je gewoon geen finale-kandidaat.
pi_81452564
Ik had niet verwacht dat zij eruit zou gaan, helemaal omdat ik Kelvin zelf juist altijd 'vergeet'.

Haar houding was echt verkeerd, ze kwam inderdaad heel stijf over, ze kon zich totaal niet laten gaan vond ik.
Ook haar gezichtsuitdrukking werkte niet in haar voordeel.

Toch zonde dat zo'n talent zich niet goed kan uitten, misschien leert ze dit nog.
pi_81452566
Ik ben blij dat ze eruit ligt. Geen fijne uitstraling en niet mijn type stem.

Mooie stunt van XFactor trouwens
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:11:37 #58
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_81452894
"Bekend Nederland baalt van X-Factor"
http://www.telegraaf.nl/p(...)Factor__.html?p=18,1
heitieh
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:13:41 #59
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_81452944
Valerio Zeno -1
heitieh
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:15:43 #60
203696 LadyX
Living Life To The Fullest
pi_81453004
Al die theorieën over het wegstemmen van Sumera....

Ik heb haar stemgeluid vanaf het begin al vervelend gevonden, het kan toch gewoon zijn dat mensen er klaar mee waren?

Ik ben in ieder geval blij dat ze weg is.
Quit hanging on to the handrails . . . Let go. Surrender. Go for the ride of your life. Do it every day.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:17:40 #61
13973 ranja
image means nothing
pi_81453061
Dat was duidelijk niet de reden dat ze weg moest, zelfs tijdens het stemmen werd ze door Erik en Gordon nog geroemd om haar stem.
pi_81453065
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef LadyX het volgende:
Al die theorieën over het wegstemmen van Sumera....

Ik heb haar stemgeluid vanaf het begin al vervelend gevonden, het kan toch gewoon zijn dat mensen er klaar mee waren?

Ik ben in ieder geval blij dat ze weg is.
Helemaal mee eens.

Heb die stem altijd te schel/vervelend gevonden. Heb haar nooit sympathiek gevonden, altijd dat moeilijke dramatische gedoe en die stijve glimlach.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:20:23 #63
203696 LadyX
Living Life To The Fullest
pi_81453152
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:17 schreef ranja het volgende:
Dat was duidelijk niet de reden dat ze weg moest, zelfs tijdens het stemmen werd ze door Erik en Gordon nog geroemd om haar stem.
Het publiek stemt toch in eerste instantie? Dus voor hen is dat misschien wel de reden..

Ik had ook niet verwacht dat Erik en Gordon haar weg zouden stemmen, maar ik ben er wel blij mee
Quit hanging on to the handrails . . . Let go. Surrender. Go for the ride of your life. Do it every day.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:23:40 #64
13973 ranja
image means nothing
pi_81453232
Ja, ok. De jury is er dan nog om de waan van de dag een beetje tegen te houden.
Maar gister leefden ze zelf in 1 grote waan. Kelvin stond al voor de 2e keer in de herkansing en werd vorige week nog afgebrand door in elk geval Erik.
pi_81453316
Ik had niet verwacht dat ze weg gestemd zou worden maar echt rouwig kan ik er ook niet om zijn.

Gordon had wel gelijk, iets in haar blik wat mij niet aanstond. Hele mooie stem maar het komt niet over. Ze straalt totaal geen warmte uit. Kelvin is een goede zanger en zoals je in singoff kon zien, haalt hij alles eruit. En hij kan een publiek entertainen, ipv Sumera die haar dansjes deed.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:45:19 #66
3542 Gia
User under construction
pi_81453821
X-factor gaat toch vooral om de kwaliteit van de zang!! Als Kelvin als een konijn door de zaal loopt te springen gaat dat echt ten koste van het zingen. En dat is ook al niet zo geweldig als hij stilstaat.

Nee, Sumera had er nog niet uit gemoeten. Dit is doorgestoken kaart. Als de jury lef had gehad, hadden ze het gelijk laten worden en dan kijken wat het publiek gestemd had. Ik durf bijna te wedden dat Kelvin er dan uit had gelegen.
pi_81453850
Eh, Gia, het heet X-factor. Daarbij gaat het dus om een niet nader te specificeren factor, die maakt dat een artiest geliefd wordt.

pi_81453906
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Valerio Zeno -1
Dat zal er wel mee te maken hebben dat Valerio's programma recht tegenover X Factor staat geprogrammeerd.
pi_81453936
Er wordt op twitter veel gesproken over Sumera. De overgrote meerderheid is het oneens met haar vertrek.

http://search.twitter.com/search?q=Sumera
pi_81454177
Sumera is mooi en ze kan goed zingen, maar toen haar auditie gister weer werd getoond kon je wel goed zien hoe ze was veranderd. Toen was ze echt nog enthousiast en zichzelf, maar met de liveshows.. het kwam er gewoon echt niet uit. Totaal geen spontaniteit.
I'll throw my apples if you get too close to me.
pi_81454623
Tja, ze mag Stacey vriendelijk bedanken voor slechte nummerkeuzes en zaal en daarmee jury tegen zich in het harnas jagen.

Daarnaast moet ik wel zeggen dat ze bij het publiek in de zaal ook gewoon de minst populaire was. Ze was de enige waarbij de overgrote meerderheid bleef zitten.
Het was voor mij ook een enorme verrassing, ik dacht dat ze de finale zou halen. Maar goed, ik ging natuurlijk wel echt uit m'n dak (blij) toen ze eruit vloog (stem ligt me niet). En ik was bij lange na niet de enige.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_81454725
Ik vind het echt niet verrassend dat ze exit is. Dat meisje straalt niet op het podium. Volgens mij heeft ze nog een onverwerkt trauma of iets dergelijks, en nee, dit bedoel ik niet grappig. Ze zit emotioneel helemaal op slot. Ik heb haar nog nooit breeduit zien lachen of welke andere emotie dan ook volop zien tonen. Ook gister deed ze er alles aan om haar tranen te bedwingen. Een echte artiest is voor mij iemand die muziek ademt en zich op het podium helemaal durft te laten gaan. Sumera heeft dat absoluut niet. Een artiest moet kunnen entertainen, vermaken, die hoeft er niet per se georgeous uit te zien of elke noot loepzuiver te raken. En voor dat eerste heb je de X Factor gewoon nodig. Sumera is prachtig, heeft een mooie stem (al is het niet helemaal mijn stijl, maar hoor wel dat ze goed zingt uiteraard), maar de rest mist ze. Wie weet dat dit, deze exit, wel iets met haar doet zodat ze zich iets meer naar de buitenwereld gaat openstellen. Ze is werkeljik zo gesloten als een kluis..
pi_81454766
Ze was opzich wel goed, zag er mooi uit. Maar ook ik miste iets. geen echte podium uitstraling. Danielle had dat weer wel en vond ik daarom ook veel beter overkomen. Ze deed iets met het publiek, nam het mee in haar optreden. Iets wat Maaike nu ook begint te krijgen en erg goed is. Sumera deed dat niet, ze probeerde het gister voor het eerst dan wel maar ook voor mij kwam het niet over. Zelfde als wat gordon ook zei.

Ik moet wel zeggen dat ik het onterecht vind dat ze er al uit is. Kelvin en Donny hadden voor mij wel eerder mogen vertrekken
pi_81455388
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:14 schreef UltraR het volgende:

Daarnaast moet ik wel zeggen dat ze bij het publiek in de zaal ook gewoon de minst populaire was. Ze was de enige waarbij de overgrote meerderheid bleef zitten.

Ik moet ook een beetje lachen om de reacties hier want iedereen klaagt over de jury, Nederland heeft Sumera zélf als laatste of enalaatste op de lijst gestemd.
Zogenaamd favoriet, kennelijk helemaal niet, zo simpel is het. Alleen willen de Sumera fans dat niet weten kennelijk.
pi_81455425
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:45 schreef Gia het volgende:
X-factor gaat toch vooral om de kwaliteit van de zang!!
Nee hoor, want dan waren die 2 apen vorige week er wel uit gezet ipv een zingende Danielle.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:48:22 #76
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_81455634
Dat mensen X-factor serieus nemen. Zeker na gisteren komt die hele jury (vooral Eric en Goor) niet geloofwaardig over. En kan iemand die Kelvin eens een fatsoenlijk scheermesje geven?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_81457096
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:21 schreef ranja het volgende:
Eensch.
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:17 schreef ranja het volgende:
Gorden en Eric misten iets, ondanks die goede stem. Maar het heeft wellicht ook met strategisch stemmen te maken, zoals iemand al eerder opperde. Hun kandidaten hebben meer concurrentie van Sumera (qua stem) dan van Kelvin. Met Sumera weg maakt hun kandidaat meer kans op de overwinning. (Gokje)
Liej
pi_81457413
Hoewel ik Sumera natuurlijk prachtig vind en ze ook niet slecht zingt (dat stemgeluid is ook niet helemaal mijn ding, maar ze kan het wel) ben ik het wel met Gordon eens, die blik ofzo...ik snap het gewoon niet zo. Ik vind het zelfs een beetje naar om naar haar te kijken. Als ze wat vrolijker was ofzo dan had ik haar zeker heel symphatiek gevonden. Ze zal misschien wel heel ver komen, dat hoop ik voor haar want ze heeft echt superveel talent. Maar zoals Gordon zei moet er dan echt wat veranderen aan haar gedrag. Ben het er overigens niet mee eens dat ze eruit ligt, maar ik snap het dus wel.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:00:31 #79
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_81457718
Ik heb nog even beluisterd en sjezus wat kan ze mooi zingen...

Echt belachelijk dat ze haar eruit hebben geschopt. ONGELOFELIJK!
heitieh
pi_81461340
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:50 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoewel ik Sumera natuurlijk prachtig vind en ze ook niet slecht zingt (dat stemgeluid is ook niet helemaal mijn ding, maar ze kan het wel) ben ik het wel met Gordon eens, die blik ofzo...ik snap het gewoon niet zo. Ik vind het zelfs een beetje naar om naar haar te kijken. Als ze wat vrolijker was ofzo dan had ik haar zeker heel symphatiek gevonden. Ze zal misschien wel heel ver komen, dat hoop ik voor haar want ze heeft echt superveel talent. Maar zoals Gordon zei moet er dan echt wat veranderen aan haar gedrag. Ben het er overigens niet mee eens dat ze eruit ligt, maar ik snap het dus wel.
Ik heb er ook naar gekeken, maar het is volgens mij gewoon haar gezicht, haar ogen zijn zo gevormd, ergens te mooi dat het lelijk is (of andersom) .

Belachelijk dat ze eruit is en Kelvin mag blijven natuurlijk . Ze bakte er echt wel iets van!
pi_81464498
Ik vind het echt dramatisch en ik voelde me ook echt dramatisch gisteren
Ok, Sumera heeft een typische stem en daar houd je van of niet maar ze heeft absoluut talent en verdiende het niet om er nu al uit te gaan. Ik had niet verwacht dat ze zou winnen maar dit vind ik niet te geloven. Week na week krijgt ze over het algemeen goed jurycommentaar en dan verliezen van iemand die voor de tweede keer in de singoff staat? De competitie is er nu wel uit wat mij betreft.
pi_81464707
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:14 schreef missziggy het volgende:

[..]

Ik heb er ook naar gekeken, maar het is volgens mij gewoon haar gezicht, haar ogen zijn zo gevormd, ergens te mooi dat het lelijk is (of andersom) .

Belachelijk dat ze eruit is en Kelvin mag blijven natuurlijk . Ze bakte er echt wel iets van!
Ja maar ze gedraagt zich ook zo...timide ofzo. Bij haar eerste auditie had ik het idee dat het wel een vrolijk meiske was maar ze was zo gesloten tijdens de liveshows, eigenlijk wat Shining Star zegt.
pi_81464746
Sumera heeft nog niet zo lang geleden een bericht op haar hyves geschreven;

"ik wil iedereen bedanken die mij de afgelopen weken heeft gesteund!!! Ik mocht 6 weken lang op het ongelofelijke X Factor podium staan, and all thanks to your support! Echt, BEDANKT!!! I was able to do what I love to do, which is sing...Ik heb veel geleerd, ik heb onzettend genoten en ik zal het vreselijk missen! @ home" (http://sumeraespinel.hyves.nl/)

Zo'n grote 'arrogantie' zie ik er toch niet in. Ik snap die gehele arrogantie gedoe niet. Hoe is ze arrogant?
De ene gedeelte zag ik wel, namelijk dat zij haar fans / mensen die haar steunden niet bedankte, maar dat heeft ze toch uiteindelijk via haar hyves gedaan. Men zegt ook dat ze arrogant tegenover Kelvin doet, wat ik nooit zag.
Stacey was inderdaad wel erg dom, de manier hoe ze kritiek gaf op Kelvin. Maar waar is Sumera's punt?
pi_81464986
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:03 schreef Kyr het volgende:

"ik wil iedereen bedanken die mij de afgelopen weken heeft gesteund!!! Ik mocht 6 weken lang op het ongelofelijke X Factor podium staan, and all thanks to your support! Echt, BEDANKT!!! I was able to do what I love to do, which is sing...Ik heb veel geleerd, ik heb onzettend genoten en ik zal het vreselijk missen! @ home" (http://sumeraespinel.hyves.nl/)

Zo'n grote 'arrogantie' zie ik er toch niet in. Ik snap die gehele arrogantie gedoe niet. Hoe is ze arrogant?
De ene gedeelte zag ik wel, namelijk dat zij haar fans / mensen die haar steunden niet bedankte, maar dat heeft ze toch uiteindelijk via haar hyves gedaan. Men zegt ook dat ze arrogant tegenover Kelvin doet, wat ik nooit zag.
Stacey was inderdaad wel erg dom, de manier hoe ze kritiek gaf op Kelvin. Maar waar is Sumera's punt?
Ik snap dat mensen haar arrogant vinden kijken maar ik vind niet dat ze arrogant is. Ze is gewoon niet zo spontaan of uitbundig als andere kandidaten. En tja, ze kijkt op een bepaalde manier maar kom op, zitten we allemaal te wachten op blije, rondspringende hertjes?
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:10:59 #85
3542 Gia
User under construction
pi_81465006
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:03 schreef Kyr het volgende:

Wat is 'nog niet zo lang geleden'?

Er staat toch een datum en tijd bij.....
pi_81465060

Als ik dit filmpje bekijk, zie ik totaal iemand anders . Als ze zich zo bij de liveshows had gepresenteerd, dan had ze er nu nog ingezeten.
I'll throw my apples if you get too close to me.
pi_81465089
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:12 schreef Appletree het volgende:

Als ik dit filmpje bekijk, zie ik totaal iemand anders . Als ze zich zo bij de liveshows had gepresenteerd, dan had ze er nu nog ingezeten.
Ja, ik vond haar erg leuk over komen op de radio
pi_81465096
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat is 'nog niet zo lang geleden'?

Er staat toch een datum en tijd bij.....
Zie bron. vandaag, 17:50.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:17:32 #89
3542 Gia
User under construction
pi_81465254
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:13 schreef Kyr het volgende:

[..]

Zie bron. vandaag, 17:50.
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie dat bericht niet op haar hyves staan. Niet in de blog ieg. En de krabbels kan ik niet zien.
pi_81465311
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:12 schreef Appletree het volgende:

Zo vind ik haar wel tof ja. Dus misschien toch echt zenuwen ofzo? Gordon zei ook dat ze achter de schermen heel anders was.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:29:07 #91
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_81465636
Werd vanochtend wakker, toen vroeg ik het me af of het nou een droom was. Maar gelukkig niet
pi_81465808
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:29 schreef Woelli het volgende:
Werd vanochtend wakker, toen vroeg ik het me af of het nou een droom was. Maar gelukkig niet
* Marlalala kijkt of Woelli al uit de User-Survival-Game is gekickt
pi_81465818
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Zal wel aan mij liggen, maar ik zie dat bericht niet op haar hyves staan. Niet in de blog ieg. En de krabbels kan ik niet zien.
Sorry, klopt, mijn fout. Je moet ingelogd zijn / vrienden worden om het te zien, maar hier is het:

pi_81465888
Sumera is ook helemaal niet arrogant. De boel wordt weer zo uitvergroot. Ze mag teleurgesteld zijn en daar moet je niet zomaar conclusies uit trekken.
That's all folks!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 22:23:19 #95
109180 Woelli
pi_81471394
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Sumera is ook helemaal niet arrogant. De boel wordt weer zo uitvergroot. Ze mag teleurgesteld zijn en daar moet je niet zomaar conclusies uit trekken.
Die blikken in haar ogen... meisje hebben dat soort dingen onderling veel sneller door
  zaterdag 15 mei 2010 @ 22:38:11 #96
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_81471901
Ik vind Sumera's exit dramatisch. Echt heel erg.

Het is in mijn ogen ook een enorme misser van de jury. Volgens mij heeft Sumera de potentie om echt unieke dingen te gaan doen in haar carrière. De jury was daar ook diverse malen van overtuigd. En dan ga je haar wegsturen als ze één keer in de gevarenzone zit, omdat een kerel hard gaat rondrennen. Een onbegrijpelijke beslissing voor een professionele vakjury.

Ik vond ook wel dat dit Sumera's eerste avond was waarop ze niet zichzelf verbeterde, hoewel ze met het David Guetta nummer wel weer terrein terugpakte. Jammer dat het nummer zo kort was, op het moment dat het los ging was het al weer over... Dus het stemgedrag is misschien wel te begrijpen.

Sowieso hebben introverte kandidaten altijd een handicap. En Sumera leek na een periode van groei, vandaag inderdaad weer meer gesloten. Vanaf het begin van de show leek het alsof ze er weinig vertrouwen in had. En dat werkt door in hoe het stemmend publiek het beleeft. Mensen voelen dan niet een "klik", en dat vertaalt zich in een lagere gun-factor. Er zijn ook altijd kijkers die het vertalen als een arrogante houding. Dat is onzin, maar in de X-Factor wel een bijna wiskundige zekerheid; je ziet dat altijd wanneer een artiest zich niet een heel vrolijke, extraverte houding aanmeet. Wat dat betreft moet je misschien ook wel goed kunnen acteren.

Hoe dan ook, ik vind het echt eeuwig zonde dat het zo gelopen is. Sumera had minimaal in de finale moeten zitten. Wie van dit jaar zullen nou echt platen gaan maken: Jaap en Sumera, wellicht Maaike. De rest stelt kwalitatief niet veel voor en heeft weinig unieks te bieden. Die ben je vergeten op het moment dat ze van het X-Factor podium afstappen. Ik kan er vrede mee hebben als Jaap dan uiteindelijk zou winnen, want hij is meer mainstream en daardoor een typische X-Factor winnaar (niet negatief bedoeld, zo zijn die dingen nou eenmaal). Maar dat Sumera nu al eruit is, vind ik de meest trieste uitkomst in een aantal jaar dit soort shows kijken.

Aan de andere kant bedank ik X-Factor voor de tip, want ik ben er zeker van dat Sumera zonder verdere hulp ook zal gaan knallen, en X-Factor zal daar toch een boost voor geven. En daarbij hoop ik dat ze niet de middle of the road opzoekt zoals helaas bij winnende kandidaten wel gebeurt, maar haar eigen ding blijft doen, zoals dat ook al op Youtube te zien is
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 15 mei 2010 @ 22:52:38 #97
109180 Woelli
pi_81472416
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:38 schreef eleusis het volgende:
ik ben er zeker van dat Sumera zonder verdere hulp ook zal gaan knallen.
Dat zeggen we zowat bij alle kandidaten
Maar je hoort nooit meer iets van ze.
  zondag 16 mei 2010 @ 00:03:28 #98
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_81474787
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:52 schreef Woelli het volgende:

[..]

Dat zeggen we zowat bij alle kandidaten
Maar je hoort nooit meer iets van ze.
Ze kan zo verder in Spanje ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 16 mei 2010 @ 00:11:36 #99
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_81475072
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:38 schreef eleusis het volgende:
Ik vind Sumera's exit dramatisch. Echt heel erg.

Het is in mijn ogen ook een enorme misser van de jury. Volgens mij heeft Sumera de potentie om echt unieke dingen te gaan doen in haar carrière. De jury was daar ook diverse malen van overtuigd. En dan ga je haar wegsturen als ze één keer in de gevarenzone zit, omdat een kerel hard gaat rondrennen. Een onbegrijpelijke beslissing voor een professionele vakjury.

De jury (Gordon en Eric) waren meer bezig met hun eigen kandidaten dan met een weloverwogen oordeel .... Het is een foute constructie in de X-factor formule om jury-leden aan kandidaten te koppelen.. Op het moment dat je dan moet kiezen voor een kandidaat en de jouwe zit er nog in dan kies je altijd voor je eigen kandidaat... Hoe slecht ze ook performen... Heel fout

Ban de X-factor en eis een onafhankelijke vak-jury
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_81475093
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:23 schreef Woelli het volgende:

[..]

Die blikken in haar ogen... meisje hebben dat soort dingen onderling veel sneller door
Ik denk echt niet dat dat arrogantie is hoor, ze is eerder erg onzeker denk ik. Ik vond gewoon haar gewoon een iets nare uitstraling hebben, of naar is niet het goede woord maar ''awkward'' of apatisch ofzo. Dat vond ik dus heel erg naar voren komen in haar optredens, dus ik begrijp goed wat Gordon en Eric zeiden over dat ze iets misten.

Maar ik vind haar wel een bijzonder meisje en ik gun haar zeker wel een mooie toekomst wat betreft haar carriere, want het zou zonde zijn er niets mee te doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')