Ah, precies, zo zat ik ook te denken...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:21 schreef ranja het volgende:
Maar dan nog... Kelvin, Dony, Bad Boyz... ik hou dat geen hele avond vol volgende week.
En dan te bedenken dat minimaal 1 van die 3 in de finale gaat komen![]()
Lang leve de pubermeisjes en mensen die stemmen om de underdogpudding erin te houden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:21 schreef ranja het volgende:
Maar dan nog... Kelvin, Dony, Bad Boyz... ik hou dat geen hele avond vol volgende week.
En dan te bedenken dat minimaal 1 van die 3 in de finale gaat komen![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef LadyX het volgende:
Al die theorieën over het wegstemmen van Sumera....
Ik heb haar stemgeluid vanaf het begin al vervelend gevonden, het kan toch gewoon zijn dat mensen er klaar mee waren?
Ik ben in ieder geval blij dat ze weg is.
Het publiek stemt toch in eerste instantie? Dus voor hen is dat misschien wel de reden..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:17 schreef ranja het volgende:
Dat was duidelijk niet de reden dat ze weg moest, zelfs tijdens het stemmen werd ze door Erik en Gordon nog geroemd om haar stem.
Dat zal er wel mee te maken hebben dat Valerio's programma recht tegenover X Factor staat geprogrammeerd.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:14 schreef UltraR het volgende:
Daarnaast moet ik wel zeggen dat ze bij het publiek in de zaal ook gewoon de minst populaire was. Ze was de enige waarbij de overgrote meerderheid bleef zitten.
Nee hoor, want dan waren die 2 apen vorige week er wel uit gezet ipv een zingende Danielle.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:45 schreef Gia het volgende:
X-factor gaat toch vooral om de kwaliteit van de zang!!
Eensch.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:21 schreef ranja het volgende:
En dan te bedenken dat minimaal 1 van die 3 in de finale gaat komen
Gorden en Eric misten iets, ondanks die goede stem. Maar het heeft wellicht ook met strategisch stemmen te maken, zoals iemand al eerder opperde. Hun kandidaten hebben meer concurrentie van Sumera (qua stem) dan van Kelvin. Met Sumera weg maakt hun kandidaat meer kans op de overwinning. (Gokje)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:17 schreef ranja het volgende:
Dat was duidelijk niet de reden dat ze weg moest, zelfs tijdens het stemmen werd ze door Erik en Gordon nog geroemd om haar stem.
Ik heb er ook naar gekeken, maar het is volgens mij gewoon haar gezicht, haar ogen zijn zo gevormd, ergens te mooi dat het lelijk is (of andersom)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:50 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoewel ik Sumera natuurlijk prachtig vind en ze ook niet slecht zingt (dat stemgeluid is ook niet helemaal mijn ding, maar ze kan het wel) ben ik het wel met Gordon eens, die blik ofzo...ik snap het gewoon niet zo. Ik vind het zelfs een beetje naar om naar haar te kijken. Als ze wat vrolijker was ofzo dan had ik haar zeker heel symphatiek gevonden. Ze zal misschien wel heel ver komen, dat hoop ik voor haar want ze heeft echt superveel talent. Maar zoals Gordon zei moet er dan echt wat veranderen aan haar gedrag. Ben het er overigens niet mee eens dat ze eruit ligt, maar ik snap het dus wel.
Ja maar ze gedraagt zich ook zo...timide ofzo. Bij haar eerste auditie had ik het idee dat het wel een vrolijk meiske was maar ze was zo gesloten tijdens de liveshows, eigenlijk wat Shining Star zegt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:14 schreef missziggy het volgende:
[..]
Ik heb er ook naar gekeken, maar het is volgens mij gewoon haar gezicht, haar ogen zijn zo gevormd, ergens te mooi dat het lelijk is (of andersom).
Belachelijk dat ze eruit is en Kelvin mag blijven natuurlijk. Ze bakte er echt wel iets van!
Ik snap dat mensen haar arrogant vinden kijken maar ik vind niet dat ze arrogant is. Ze is gewoon niet zo spontaan of uitbundig als andere kandidaten. En tja, ze kijkt op een bepaalde manier maar kom op, zitten we allemaal te wachten op blije, rondspringende hertjes?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:03 schreef Kyr het volgende:
Sumera heeft nog niet zo lang geleden een bericht op haar hyves geschreven;
"ik wil iedereen bedanken die mij de afgelopen weken heeft gesteund!!! Ik mocht 6 weken lang op het ongelofelijke X Factor podium staan, and all thanks to your support! Echt, BEDANKT!!! I was able to do what I love to do, which is sing...Ik heb veel geleerd, ik heb onzettend genoten en ik zal het vreselijk missen! @ home" (http://sumeraespinel.hyves.nl/)
Zo'n grote 'arrogantie' zie ik er toch niet in. Ik snap die gehele arrogantie gedoe niet. Hoe is ze arrogant?
De ene gedeelte zag ik wel, namelijk dat zij haar fans / mensen die haar steunden niet bedankte, maar dat heeft ze toch uiteindelijk via haar hyves gedaan. Men zegt ook dat ze arrogant tegenover Kelvin doet, wat ik nooit zag.
Stacey was inderdaad wel erg dom, de manier hoe ze kritiek gaf op Kelvin. Maar waar is Sumera's punt?
Wat is 'nog niet zo lang geleden'?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:03 schreef Kyr het volgende:
Sumera heeft nog niet zo lang geleden een bericht op haar hyves geschreven;
"ik wil iedereen bedanken die mij de afgelopen weken heeft gesteund!!! Ik mocht 6 weken lang op het ongelofelijke X Factor podium staan, and all thanks to your support! Echt, BEDANKT!!! I was able to do what I love to do, which is sing...Ik heb veel geleerd, ik heb onzettend genoten en ik zal het vreselijk missen! @ home" (http://sumeraespinel.hyves.nl/)
Ja, ik vond haar erg leuk over komen op de radioquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:12 schreef Appletree het volgende:
Als ik dit filmpje bekijk, zie ik totaal iemand anders. Als ze zich zo bij de liveshows had gepresenteerd, dan had ze er nu nog ingezeten.
Zie bron. vandaag, 17:50.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is 'nog niet zo lang geleden'?
Er staat toch een datum en tijd bij.....
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie dat bericht niet op haar hyves staan. Niet in de blog ieg. En de krabbels kan ik niet zien.quote:
Zo vind ik haar wel tof ja. Dus misschien toch echt zenuwen ofzo? Gordon zei ook dat ze achter de schermen heel anders was.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:12 schreef Appletree het volgende:
Als ik dit filmpje bekijk, zie ik totaal iemand anders. Als ze zich zo bij de liveshows had gepresenteerd, dan had ze er nu nog ingezeten.
* Marlalala kijkt of Woelli al uit de User-Survival-Game is gekicktquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:29 schreef Woelli het volgende:
Werd vanochtend wakker, toen vroeg ik het me af of het nou een droom was. Maar gelukkig niet
Sorry, klopt, mijn fout. Je moet ingelogd zijn / vrienden worden om het te zien, maar hier is het:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie dat bericht niet op haar hyves staan. Niet in de blog ieg. En de krabbels kan ik niet zien.
Die blikken in haar ogen... meisje hebben dat soort dingen onderling veel sneller doorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Sumera is ook helemaal niet arrogant. De boel wordt weer zo uitvergroot. Ze mag teleurgesteld zijn en daar moet je niet zomaar conclusies uit trekken.
Dat zeggen we zowat bij alle kandidatenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:38 schreef eleusis het volgende:
ik ben er zeker van dat Sumera zonder verdere hulp ook zal gaan knallen.
Ze kan zo verder in Spanje ...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:52 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat zeggen we zowat bij alle kandidaten![]()
Maar je hoort nooit meer iets van ze.
De jury (Gordon en Eric) waren meer bezig met hun eigen kandidaten dan met een weloverwogen oordeel .... Het is een foute constructie in de X-factor formule om jury-leden aan kandidaten te koppelen.. Op het moment dat je dan moet kiezen voor een kandidaat en de jouwe zit er nog in dan kies je altijd voor je eigen kandidaat... Hoe slecht ze ook performen... Heel foutquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:38 schreef eleusis het volgende:
Ik vind Sumera's exit dramatisch. Echt heel erg.
Het is in mijn ogen ook een enorme misser van de jury. Volgens mij heeft Sumera de potentie om echt unieke dingen te gaan doen in haar carrière. De jury was daar ook diverse malen van overtuigd. En dan ga je haar wegsturen als ze één keer in de gevarenzone zit, omdat een kerel hard gaat rondrennen. Een onbegrijpelijke beslissing voor een professionele vakjury.
Ik denk echt niet dat dat arrogantie is hoor, ze is eerder erg onzeker denk ik. Ik vond gewoon haar gewoon een iets nare uitstraling hebben, of naar is niet het goede woord maar ''awkward'' of apatisch ofzo. Dat vond ik dus heel erg naar voren komen in haar optredens, dus ik begrijp goed wat Gordon en Eric zeiden over dat ze iets misten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Die blikken in haar ogen... meisje hebben dat soort dingen onderling veel sneller door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |