abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:22:59 #51
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_81451671
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:21 schreef ranja het volgende:
Maar dan nog... Kelvin, Dony, Bad Boyz... ik hou dat geen hele avond vol volgende week.
En dan te bedenken dat minimaal 1 van die 3 in de finale gaat komen
Ah, precies, zo zat ik ook te denken...
heitieh
pi_81451826
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:21 schreef ranja het volgende:
Maar dan nog... Kelvin, Dony, Bad Boyz... ik hou dat geen hele avond vol volgende week.
En dan te bedenken dat minimaal 1 van die 3 in de finale gaat komen
Lang leve de pubermeisjes en mensen die stemmen om de underdogpudding erin te houden.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_81451857
Ik had niet verwacht dat ze er nu al uit zou vliegen. Toen ze zeiden dat ze in Singoff stond met Kelvin dacht ik, oh dat gaat ze natuurlijk makkelijk winnen..

Maar ik moet zeggen, nu ze eruit is, ik weet niet, ik zal haar toch niet missen. Dan te bedenken dat ze in mijn favorietenlijstjes op 2 stond .
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:32:25 #54
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81451883
Niet erg. Gisteren, tijdens haar 2de lied, kreeg ik ineens afkeer voor haar.
Weer dat mierzoetige stemmetje. Ineens was het voorbij, de sumera-liefde.
pi_81452318
Terecht dat ze eruit is.
Als je zoveel mee hebt maar jezelf niet kunt profileren ben je gewoon geen finale-kandidaat.
pi_81452564
Ik had niet verwacht dat zij eruit zou gaan, helemaal omdat ik Kelvin zelf juist altijd 'vergeet'.

Haar houding was echt verkeerd, ze kwam inderdaad heel stijf over, ze kon zich totaal niet laten gaan vond ik.
Ook haar gezichtsuitdrukking werkte niet in haar voordeel.

Toch zonde dat zo'n talent zich niet goed kan uitten, misschien leert ze dit nog.
pi_81452566
Ik ben blij dat ze eruit ligt. Geen fijne uitstraling en niet mijn type stem.

Mooie stunt van XFactor trouwens
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:11:37 #58
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_81452894
"Bekend Nederland baalt van X-Factor"
http://www.telegraaf.nl/p(...)Factor__.html?p=18,1
heitieh
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:13:41 #59
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_81452944
Valerio Zeno -1
heitieh
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:15:43 #60
203696 LadyX
Living Life To The Fullest
pi_81453004
Al die theorieën over het wegstemmen van Sumera....

Ik heb haar stemgeluid vanaf het begin al vervelend gevonden, het kan toch gewoon zijn dat mensen er klaar mee waren?

Ik ben in ieder geval blij dat ze weg is.
Quit hanging on to the handrails . . . Let go. Surrender. Go for the ride of your life. Do it every day.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:17:40 #61
13973 ranja
image means nothing
pi_81453061
Dat was duidelijk niet de reden dat ze weg moest, zelfs tijdens het stemmen werd ze door Erik en Gordon nog geroemd om haar stem.
pi_81453065
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef LadyX het volgende:
Al die theorieën over het wegstemmen van Sumera....

Ik heb haar stemgeluid vanaf het begin al vervelend gevonden, het kan toch gewoon zijn dat mensen er klaar mee waren?

Ik ben in ieder geval blij dat ze weg is.
Helemaal mee eens.

Heb die stem altijd te schel/vervelend gevonden. Heb haar nooit sympathiek gevonden, altijd dat moeilijke dramatische gedoe en die stijve glimlach.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:20:23 #63
203696 LadyX
Living Life To The Fullest
pi_81453152
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:17 schreef ranja het volgende:
Dat was duidelijk niet de reden dat ze weg moest, zelfs tijdens het stemmen werd ze door Erik en Gordon nog geroemd om haar stem.
Het publiek stemt toch in eerste instantie? Dus voor hen is dat misschien wel de reden..

Ik had ook niet verwacht dat Erik en Gordon haar weg zouden stemmen, maar ik ben er wel blij mee
Quit hanging on to the handrails . . . Let go. Surrender. Go for the ride of your life. Do it every day.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:23:40 #64
13973 ranja
image means nothing
pi_81453232
Ja, ok. De jury is er dan nog om de waan van de dag een beetje tegen te houden.
Maar gister leefden ze zelf in 1 grote waan. Kelvin stond al voor de 2e keer in de herkansing en werd vorige week nog afgebrand door in elk geval Erik.
pi_81453316
Ik had niet verwacht dat ze weg gestemd zou worden maar echt rouwig kan ik er ook niet om zijn.

Gordon had wel gelijk, iets in haar blik wat mij niet aanstond. Hele mooie stem maar het komt niet over. Ze straalt totaal geen warmte uit. Kelvin is een goede zanger en zoals je in singoff kon zien, haalt hij alles eruit. En hij kan een publiek entertainen, ipv Sumera die haar dansjes deed.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:45:19 #66
3542 Gia
User under construction
pi_81453821
X-factor gaat toch vooral om de kwaliteit van de zang!! Als Kelvin als een konijn door de zaal loopt te springen gaat dat echt ten koste van het zingen. En dat is ook al niet zo geweldig als hij stilstaat.

Nee, Sumera had er nog niet uit gemoeten. Dit is doorgestoken kaart. Als de jury lef had gehad, hadden ze het gelijk laten worden en dan kijken wat het publiek gestemd had. Ik durf bijna te wedden dat Kelvin er dan uit had gelegen.
pi_81453850
Eh, Gia, het heet X-factor. Daarbij gaat het dus om een niet nader te specificeren factor, die maakt dat een artiest geliefd wordt.

pi_81453906
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Valerio Zeno -1
Dat zal er wel mee te maken hebben dat Valerio's programma recht tegenover X Factor staat geprogrammeerd.
pi_81453936
Er wordt op twitter veel gesproken over Sumera. De overgrote meerderheid is het oneens met haar vertrek.

http://search.twitter.com/search?q=Sumera
pi_81454177
Sumera is mooi en ze kan goed zingen, maar toen haar auditie gister weer werd getoond kon je wel goed zien hoe ze was veranderd. Toen was ze echt nog enthousiast en zichzelf, maar met de liveshows.. het kwam er gewoon echt niet uit. Totaal geen spontaniteit.
I'll throw my apples if you get too close to me.
pi_81454623
Tja, ze mag Stacey vriendelijk bedanken voor slechte nummerkeuzes en zaal en daarmee jury tegen zich in het harnas jagen.

Daarnaast moet ik wel zeggen dat ze bij het publiek in de zaal ook gewoon de minst populaire was. Ze was de enige waarbij de overgrote meerderheid bleef zitten.
Het was voor mij ook een enorme verrassing, ik dacht dat ze de finale zou halen. Maar goed, ik ging natuurlijk wel echt uit m'n dak (blij) toen ze eruit vloog (stem ligt me niet). En ik was bij lange na niet de enige.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_81454725
Ik vind het echt niet verrassend dat ze exit is. Dat meisje straalt niet op het podium. Volgens mij heeft ze nog een onverwerkt trauma of iets dergelijks, en nee, dit bedoel ik niet grappig. Ze zit emotioneel helemaal op slot. Ik heb haar nog nooit breeduit zien lachen of welke andere emotie dan ook volop zien tonen. Ook gister deed ze er alles aan om haar tranen te bedwingen. Een echte artiest is voor mij iemand die muziek ademt en zich op het podium helemaal durft te laten gaan. Sumera heeft dat absoluut niet. Een artiest moet kunnen entertainen, vermaken, die hoeft er niet per se georgeous uit te zien of elke noot loepzuiver te raken. En voor dat eerste heb je de X Factor gewoon nodig. Sumera is prachtig, heeft een mooie stem (al is het niet helemaal mijn stijl, maar hoor wel dat ze goed zingt uiteraard), maar de rest mist ze. Wie weet dat dit, deze exit, wel iets met haar doet zodat ze zich iets meer naar de buitenwereld gaat openstellen. Ze is werkeljik zo gesloten als een kluis..
pi_81454766
Ze was opzich wel goed, zag er mooi uit. Maar ook ik miste iets. geen echte podium uitstraling. Danielle had dat weer wel en vond ik daarom ook veel beter overkomen. Ze deed iets met het publiek, nam het mee in haar optreden. Iets wat Maaike nu ook begint te krijgen en erg goed is. Sumera deed dat niet, ze probeerde het gister voor het eerst dan wel maar ook voor mij kwam het niet over. Zelfde als wat gordon ook zei.

Ik moet wel zeggen dat ik het onterecht vind dat ze er al uit is. Kelvin en Donny hadden voor mij wel eerder mogen vertrekken
pi_81455388
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:14 schreef UltraR het volgende:

Daarnaast moet ik wel zeggen dat ze bij het publiek in de zaal ook gewoon de minst populaire was. Ze was de enige waarbij de overgrote meerderheid bleef zitten.

Ik moet ook een beetje lachen om de reacties hier want iedereen klaagt over de jury, Nederland heeft Sumera zélf als laatste of enalaatste op de lijst gestemd.
Zogenaamd favoriet, kennelijk helemaal niet, zo simpel is het. Alleen willen de Sumera fans dat niet weten kennelijk.
pi_81455425
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:45 schreef Gia het volgende:
X-factor gaat toch vooral om de kwaliteit van de zang!!
Nee hoor, want dan waren die 2 apen vorige week er wel uit gezet ipv een zingende Danielle.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')