quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:49 schreef ClearGreen het volgende:
Woelli kan niet tellen.
Jij zou al op bed liggenquote:
Ja ongehoordquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:52 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ik hou hier niet van, maar moet toch even kwijt dat we in een dom tokkieland leven met SBS volk die gaan voor 2 gare randdebielen en een cliniclown die de halve marathon rent in 3 minuten
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:52 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ik hou hier niet van, maar moet toch even kwijt dat we in een dom tokkieland leven met SBS volk die gaan voor 2 gare randdebielen en een cliniclown die de halve marathon rent in 3 minuten
QFT trouwensquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:09 schreef Kyr het volgende:
Ze kunnen net zo goed de naam "X-Factor" in "Holland's best actors" veranderen. Daniëlle zingt, Badboyz acteert, Badboyz wint. Sumera zingt, Kelvin acteert, Kelvin wint.
Helemaal eens! QFTquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:09 schreef Kyr het volgende:
Ze kunnen net zo goed de naam "X-Factor" in "Holland's best actors" veranderen. Daniëlle zingt, Badboyz acteert, Badboyz wint. Sumera zingt, Kelvin acteert, Kelvin wint.
Ja dat klopt precies, en ik heb in de livetopics al volddoende uitgelegd waarom.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:43 schreef ClearGreen het volgende:
Steeds beweren ze op zoek te zijn naar een artiest van internationale allure, en dan sturen ze iemand als Sumera weg
Klopt, er is ook niks vreemds aan. Gewoon logisch dat ze gespannen was en geconcentreerd op haar eigen ding. Dat ze dan niet zo bezig was met Kelvin en zijn optreden is helemaal niet raar.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:37 schreef Koen66 het volgende:
De veel genoemde reactie van Sumera (niet reageren tov Kelvin etc) vind ik heel gewoon menselijk.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 03:27 schreef G-NiLES het volgende:
hahahahahahaha.
het is een TV programma mensen
Ik kan mij daar ook wel in vinden, maar ik vind het verder onterecht dat ze eruit is. Dony had er eerder uit gemoeten. Zal ook wel een flinke tegenvaller zijn voor Stacey, die vorige week nog hoopte dat zij nog de enige coach zou zijn met drie kandidaten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:24 schreef ToetNL het volgende:
Als één van de weinigen ben ik het wel eens met Gordon. Er is iets met Sumera wat mij ook niet aanstaat. Ik weet niet precies wat het is, want het is een mooi meisje, maar haar uitstraling, ik weet het niet... Ze was ook minder toegankelijk dan andere kandidaten, alsof ze zich afsloot.
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:03 schreef het_fokschaap het volgende:
dat hele X-Factor is dus duideljik doorgestoken kaartDie ouders van Sumera waren er niet voor niets vorige week al en niet voor niets zijn de ouders van Dony er nog niet
Kelvin past gewoon beter in de bellende en sms'ende doelgroep. Valt meer aan te verdienen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Zonder Sumera is er geen fuck meer aan.
RTL = SBS geworden. Stelletje tokkies.
Klopt, waarschijnlijk valt er meer te verdienen aan de media aandacht nu na de exit van Sumera.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Kelvin past gewoon beter in de bellende en sms'ende doelgroep. Valt meer aan te verdienen.
RTL weet ook wel dat de winnaar van X-Factor uiteindelijk vaak niets oplevert. Er is nog geen enkele nederlandse winnaar een POPster geworden. Hoogstens iets in musicals
Bij zingen voor publiek hoort eens stukje acteren.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:09 schreef Kyr het volgende:
Waarom zou iemand in godsnaam op Kelvin stemmen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 09:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Kelvin past gewoon beter in de bellende en sms'ende doelgroep. Valt meer aan te verdienen.
RTL weet ook wel dat de winnaar van X-Factor uiteindelijk vaak niets oplevert. Er is nog geen enkele nederlandse winnaar een POPster geworden. Hoogstens iets in musicals
Je kunt ook teveel door gaan denken, he.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 09:03 schreef het_fokschaap het volgende:
dat hele X-Factor is dus duideljik doorgestoken kaartDie ouders van Sumera waren er niet voor niets vorige week al en niet voor niets zijn de ouders van Dony er nog niet
ik ben het ook met je eens hoor. De BadBoyz bv zijn vocaal niet sterk, maar als zij optreden dan leggen ze hun optreden echt bij het publiek neer, ze doen erg hun best hun act over te dragen op het publiek waar ze vind ik ook goed in slagen, terwijl Sumera prachtig zingt (smile ontroerde me echt heel erg), maar het heel dicht bij zichzelf houdt. Het is prachtig, maar komt niet zo goed aan. Dat komt omdat ze in haar uitstraling heel beheerst is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:24 schreef ToetNL het volgende:
Als één van de weinigen ben ik het wel eens met Gordon. Er is iets met Sumera wat mij ook niet aanstaat. Ik weet niet precies wat het is, want het is een mooi meisje, maar haar uitstraling, ik weet het niet... Ze was ook minder toegankelijk dan andere kandidaten, alsof ze zich afsloot.
inderdaad, en dat doen ze dus bij commerciëlen om zo'n programma uit te kunnen melkenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:41 schreef Leigh het volgende:
[..]
Je kunt ook teveel door gaan denken, he.
Misschien heb je gelijk. Het blijft wel een commerciële zender.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
inderdaad, en dat doen ze dus bij commerciëlen om zo'n programma uit te kunnen melken
Daar ben ik het mee eens. Dat ze arrogant over komt betekent niet dat ze het is. Onzekere mensen nemen idd vaak een houding aan, een soort van masker om hun onzekerheid achter te verschuilen. Erg jammer dat ze eruit ligt. Had haar echt nog wel een tijdje langer in dit programma gegund.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:05 schreef caroline1234 het volgende:
Ik vind dat het Nederlandse volk wel snel iemand arrogant noemt. De buitenkant zegt niet alles. Je weet nooit wat er in iemands hoofd omgaat. Mijn ervaring is dat juist de zogenaamde leuke, spontane mensen een hogere eigenwaarde hebben, dan de mensen die gesloten en afstandelijk overkomen. Vaak is dit gewoon een houding.
Maar ik vind Sumera echt een prachtige vrouw, die super kan zingen.
Dus van mij had ze nog wel even door mogen gaan.
Maar op het podium gaat het er juist om hoe je overkomt. Zij kwam bij mij arrogant over en blijkbaar was dit bij meerdere mensen het geval. Ongetwijfeld zal ze van binnen niet zo arrogant zijn, maar zo komt ze over, en dat is niet goed op het podium en daar verloor ze stemmen mee.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:07 schreef Leigh het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Dat ze arrogant over komt betekent niet dat ze het is. Onzekere mensen nemen idd vaak een houding aan, een soort van masker om hun onzekerheid achter te verschuilen. Erg jammer dat ze eruit ligt. Had haar echt nog wel een tijdje langer in dit programma gegund.
Terwijl ze volgens mij in werkelijkheid nog steeds heel erg onzeker is, niet in de laatste plaats door het niet volledig beheersen van de nederlandse taalquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:14 schreef ranja het volgende:
Eerst kwam ze te onzeker over, nou schud ze dat van zich af en denkt iedereen dat het arrogantie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |