Dat is zeker waar ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Stacey hoort erbij, zorgt voor lekker veel opschudding.
John is niet zo betrouwbaar.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
Gordon moet gewoon opzouten en Edsilia gewoon permanent erin. Of als het een man moet zijn, John Ewbank uit Ibiza plukken.
Ja klopt toen heb ik haar nog zien zitten met der dikke babybuikquote:Op maandag 17 mei 2010 19:55 schreef J-net het volgende:
Edsilia is ook al een paar keer achter de schermen geweest. Pas geleden hadden ze backstage ook al een interview met haar (was die week dat de dames van Whatever er niet waren en Milo en Bernd van 4Granted het deden).
Hoezo? Deze week heeft iedereen Eric en Gordon gebombardeerd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:02 schreef iBenny het volgende:
Stacey moet wel blijven... We moeten toch een pispaaltje hebben die we overal de schuld van kunnen geven?
Omdat ie vreemd gegaan is. Want als je dat doet kun je natuurlijk ook niet in een jury zitten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik denk wel dat dat een goed jurylid zou zijn hoor
Maar Stacey is en blijf mijn persoonlijke pispaaltjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoezo? Deze week heeft iedereen Eric en Gordon gebombardeerd.
Ach, ook Stacey heeft er deze week behoorlijk van langs gekregen van de mensen die iets verder konden denken dan alleen "AAAAAAAH, SUMERA LIGT ERUIT!!!!"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoezo? Deze week heeft iedereen Eric en Gordon gebombardeerd.
Doe daar eens wat voorbeelden van want die Stacey kennende trektquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:00 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ach, ook Stacey heeft er deze week behoorlijk van langs gekregen van
de mensen die iets verder konden denken dan alleen "AAAAAAAH,
SUMERA LIGT ERUIT!!!!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |