abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81573220
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:58 schreef Amos_ het volgende:

[..]

En je bewijs hiervoor is?
open je ogen!
pi_81573417
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:59 schreef mediacurator het volgende:

[..]

sorry maar met jou praat ik liever niet meer
... Want?

We zitten gewoon in een normale discussie, waarin jij de stelling doet dat er enkel wat verdiepingen schade hebben geleden maar dat er geen structurele schade is aangebracht hierdoor.
Daar vraag ik dan bewijs voor aangezien jij jouw stelling daar ongetwijfeld op gebaseerd hebt.

Of zoek je nu een soort uitvlucht?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:12:12 #103
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_81573649
quote:
... Want?
als je dat nou nog niet duidelijk is ! mijn god hou toch eens op met die spelletjes

Door jullie getroll is dit forum naar de klote gegaan
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_81573997
Waar heb je het over? Welk getroll? Ik stel toch gewoon normale vragen?
En hoezo "jullie" ? Ik ben geen onderdeel van een groep

Ik snap het echt niet meer. Ik ben oprecht geinteresseerd, stel normale vragen en ik word aangevallen alsof ik een ketter ben of iets.

Misschien dat door zulke reacties het forum minder populair is??
pi_81574039
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:12 schreef DeMolay het volgende:

[..]

als je dat nou nog niet duidelijk is ! mijn god hou toch eens op met die spelletjes

Door jullie getroll is dit forum naar de klote gegaan
die Amos_ wordt ook nog door de Mods op handen gedragen, ook dat nog niet te vergeten

Het enige wat hij doet is plagen en jennen
pi_81574267
Onzin. Ik ken beide mods niet eens en geloof me, ik word echt niet op handen gedragen door ze. Maar door dit soort zijwaarts geleuter loopt heel zo'n topic weer spaak.

Dat jij op kinderachtige wijze zegt niet met mij te willen praten, dat zorgt ervoor dat de focus van het topic meer daarop komt te liggen dan de daadwerkelijke inhoud.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:27:41 #107
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_81574304
en hoe zou dat nu komen ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:31:38 #108
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81574482
Dat over die botsingen klopt niet. Die opties die je noemt, a, b en c, lijken niet op het instorten van een toren. De grootste kracht die daar werkt is de Fz en dat is bij die botsingen a, b en c minder van belang.

Daar wordt gewoon een botsing beschreven die loodrecht op de Fz staat.. Hoe wil je dat vergelijken met een 'botsing' waar iets naar beneden valt? Natuurlijk is het vergelijkbaar, maar alleen als je er rekening mee houdt dat de Fz in het geval van het gebouw natuurlijk de Fz relatief veel sterker is.

Ooit gehoord van de valversnelling en heb je enig idee wat wiskundig een versnelling is?
pi_81574693
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:27 schreef DeMolay het volgende:
en hoe zou dat nu komen ?
Dank DeMolay, jij begrijpt het

De rede is om te voorkomen dat ik zo meteen weer als een of andere patiënt zojuist nog ontsnapt uit Vogelenzang toegesproken wordt zodra Amos_ weer bij een modje gaat uit huilen

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 12:41:51 ]
pi_81574761
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:31 schreef Zwansen het volgende:
Dat over die botsingen klopt niet. Die opties die je noemt, a, b en c, lijken niet op het instorten van een toren.
ik heb het niet over het instorten van een toren, ik heb het over het fenomeen botsen

2 objecten die tegen elkaar op botsen

de botsing moet zichtbaar zijn, die waren in geen een vd gevallen zichtbaar.

kan alleen wanneer je de onderliggende structuur met explosieven opblaast zodat deze geen opwaardste weerstand meer kunnen uitoefenen

zoals met de meeste misdaden is er altijd wel een vingerafdruk of een haar die gevonden wordt op de plaats delict en echte dader in een later stadium aanwijst.

Intussen zitten de ten onrechte veroordeelde misdadigers achter de tralies
quote:
De grootste kracht die daar werkt is de Fz en dat is bij die botsingen a, b en c minder van belang.

Daar wordt gewoon een botsing beschreven die loodrecht op de Fz staat.. Hoe wil je dat vergelijken met een 'botsing' waar iets naar beneden valt? Natuurlijk is het vergelijkbaar, maar alleen als je er rekening mee houdt dat de Fz in het geval van het gebouw natuurlijk de Fz relatief veel sterker is.

Ooit gehoord van de valversnelling en heb je enig idee wat wiskundig een versnelling is?

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 13:02:43 ]
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:38:38 #111
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_81574774
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:45 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Wat is dit voor tegenargument?

Lastig om toe te geven dat ik gelijk heb, nietwaar?

Je hoeft geen inzage te hebben in de zaken van Defensie om zo'n aanslag te plegen. Vantevoren de juiste lijnvluchten uitzoeken is het enige dat nodig is, plus wat vliegtraining en wat doorgefokte fanatici die alles op alles willen zetten.
Jij gelijk?!!
Dat kan allemaal best. Maar dan is wat Amerika heeft een triljarden kostende luchtruim een farce. Beveiligen beveiligen maar het heeft totaal geen effect. Met een sneue boxcutters kan je het allemaal omzeilen. Computers om de tuin lijden en ga zo maar door.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:39:45 #112
52357 Lambiekje
pi_81574827
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:31 schreef Zwansen het volgende:
Dat over die botsingen klopt niet. Die opties die je noemt, a, b en c, lijken niet op het instorten van een toren. De grootste kracht die daar werkt is de Fz en dat is bij die botsingen a, b en c minder van belang.

Ja maar dat moet er geen obstructie zijn van tientallen verdiepingen. Ooit gehoord van inertia.
Maar ik neem aan dat jij ook net zo snel door een deur gaat die dicht is of die open staat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_81574832
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jij gelijk?!!
Dat kan allemaal best. Maar dan is wat Amerika heeft een triljarden kostende luchtruim een farce. Beveiligen beveiligen maar het heeft totaal geen effect. Met een sneue boxcutters kan je het allemaal omzeilen. Computers om de tuin lijden en ga zo maar door.
Dat is nou juist het punt. Je kan beveiligen wat je wil, maar dit soort shit komt altijd wel door.
Je zult het niet van binnenuit lam kunnen leggen. Maar je kunt aanslagen nog altjid wel plegen helaas.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:44:33 #114
52357 Lambiekje
pi_81574993
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:39 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dat is nou juist het punt. Je kan beveiligen wat je wil, maar dit soort shit komt altijd wel door.
Je zult het niet van binnenuit lam kunnen leggen. Maar je kunt aanslagen nog altjid wel plegen helaas.
Daar zit hem het punt. De baardmannen onderleiding van OBL zijn gewoon ingehuurd door VS. Beveiliging op vliegvelden, verstrekking van visums, vlieglessen en ondertussen het luchtruim-beveiliging in de war brengen met wargames waarbij vliegtuigen gebouwen zouden raken. Dát, zodat de mensen niet in alertheid zijn als er rare dingen op het (radar)scherm verschijnen. Oh ja vlak voor 911 nog even het eindverandwoording bij Neocons leggen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:54:17 #115
52357 Lambiekje
pi_81575332
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:38 schreef mediacurator het volgende:

[..]

ik heb het niet over het instorten van een toren, ik heb het over het fenomeen botsen

de botsing moet zichtbaar zijn, dat was het niet
[..]

Het botsen van vliegtuig en gebouw tijdens 911 was zo ongelovelijk nep.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:54:19 #116
68638 Zwansen
pi_81575333
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja maar dat moet er geen obstructie zijn van tientallen verdiepingen. Ooit gehoord van inertia.
Maar ik neem aan dat jij ook net zo snel door een deur gaat die dicht is of die open staat.
Als iets valt is er ook obstructie van lucht. Maar die weerstand is zo klein bij lage snelheden dat het vrijwel een 'vrije val' is. Bij zo'n toren is er iets vergelijkbaars. Door verhitting e.d. zijn die verdiepingen zo verzwakt en het gewicht van die toren is zo groot dat het als het ware in de buurt komt van een vrije val.

Bij een vrije val zou de snelheid van de toren elke seconde met 36 km/h toenemen, door de weerstand van de verdiepingen, etc. is dat natuurlijk veel lager.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:56:44 #117
68638 Zwansen
pi_81575441
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:38 schreef mediacurator het volgende:

[..]

de botsing moet zichtbaar zijn, die waren in geen een vd gevallen zichtbaar.

kan alleen wanneer je de onderliggende structuur met explosieven opblaast zodat deze geen opwaardste weerstand meer kunnen uitoefenen

zoals met de meeste misdaden is er altijd een vingerafdruk of een haar die de dader in een later stadium aanwijst.
[..]
Kun je dit onderbouwen met berekeningen of is dit je 'onderbuikgevoel'? Ten eerste heb je het over botsingen die in de richting van de zwaartekracht werken. Ten tweede zijn die verdiepingen natuurlijk behoorlijk verzwakt door de klap en de hitte. Als het eenmaal inzakt dan hebben de onderste verdiepingen natuurlijk nooit die opwaartste weerstand om dat hele gebouw ook maar een halve seconde te vertragen.
pi_81575661
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het botsen van vliegtuig en gebouw tijdens 911 was zo ongelovelijk nep.
Huh? Wacht even. Duizenden getuigen die er direct bijwaren + ontelbaar veel videomateriaal en jij zegt dat het nep was?

Op wat voor manier nep dan? De gebouwen maakten niet even een stap opzij om de vliegtuigen door te laten, dus hoe kan die inslag nep zijn?
pi_81575687
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:56 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Kun je dit onderbouwen met berekeningen of is dit je 'onderbuikgevoel'? Ten eerste heb je het over botsingen die in de richting van de zwaartekracht werken. Ten tweede zijn die verdiepingen natuurlijk behoorlijk verzwakt door de klap en de hitte. Als het eenmaal inzakt dan hebben de onderste verdiepingen natuurlijk nooit die opwaartste weerstand om dat hele gebouw ook maar een halve seconde te vertragen.
Precies mijn punt. Verwarmd staal is meer buigzaam dan koud staal. En na het buigpunt zal het gewoon breken.
pi_81575746
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:56 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Kun je dit onderbouwen met berekeningen of is dit je 'onderbuikgevoel'?
Ik heb juist een benadering gekozen waar juist weinig of geen berekeningen voor nodig zijn

Het gaat erom te kunnen beoordelen wat het verschil is tussen een instorting wegen CD en een instorting die zonder CD naar beneden is gekomen.

Volgens mij zou je mij ook niet geloven als ik CD voor mijn dagelijkse werk deed of wel?

Of zouden het dan ook onderbuik gevoelens zijn?

Geef nou maar gewoon eerlijk toe je bent ook alleen maar uit op jennen, of niet dan?
quote:
Ten eerste heb je het over botsingen die in de richting van de zwaartekracht werken. Ten tweede zijn die verdiepingen natuurlijk behoorlijk verzwakt door de klap en de hitte. Als het eenmaal inzakt dan hebben de onderste verdiepingen natuurlijk nooit die opwaartste weerstand om dat hele gebouw ook maar een halve seconde te vertragen.
pi_81575828
quote:
Het gaat erom te kunnen beoordelen wat het verschil is tussen een instorting wegen CD en een instorting die zonder CD naar beneden is gekomen.
Het punt is dus, hoe kun je dit 'verschil' zien zonder berekening?
pi_81575928
De berekeningen zijn niet nodig omdat bij botsingen er altijd een afrem zichtbaar is

dat hebben natuurkundige experimenten reeds lang geleden al uitgewezen

je kunt door observatie gewoonweg zien met wat voor botsing je te maken hebt

zo nee?

geef mij dan een voorbeeld van een botsing waar geen afrem zichtbaar is vd een of 2 vd bewegende objecten die tegen elkaar op botsen
pi_81575997
Ja maar hoe wil je dan bewijzen dat iets wel of geen CD is?
Dat is mij nog niet helemaal duidelijk. Want zonder berekeningen moet je enkel uitgaan van het visuele en dat is natuurlijk geen garantie.
pi_81576001
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:11 schreef mediacurator het volgende:
De berekeningen zijn niet nodig omdat bij botsingen er altijd een afrem zichtbaar is

dat hebben natuurkundige experimenten reeds lang geleden al uitgewezen

je kunt door observatie gewoonweg zien met wat voor botsing je te maken hebt

zo nee?

geef mij dan een voorbeeld van een botsing waar geen afrem zichtbaar is vd een of 2 vd bewegende objecten die tegen elkaar op botsen
Mag ik eens een linkje naar die onderzoeken en natuurkundige testen?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:14:59 #125
68638 Zwansen
pi_81576036
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:05 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ik heb juist een benadering gekozen waar juist weinig of geen berekeningen voor nodig zijn

Volgens mij zou je mij ook niet geloven als ik CD voor mijn dagelijkse werk deed of wel?

Of zouden het dan ook onderbuik gevoelens zijn?

Geef nou maar gewoon eerlijk toe je bent ook alleen maar uit op jennen, of niet dan?
[..]
Als je dat voor je dagelijkse werk deed zou ik je natuurlijk veel sneller geloven. Nu kom je (met alle respect) met vage argumenten waar je wetenschappelijk gezien helemaal niets mee kan. En juist in dit soort complexe situaties (een grote toren die instort na een inslag van een vliegtuig) kun je niet voldoen met een benadering.

Deze mensen hebben er wel verstand van:
quote:
"De Twin Towers zijn waarschijnlijk ingestort als gevolg van de
combinatie van de impact van het vliegtuig en de brand die daarop
volgde.”

Dat zegt dr.ir. Coen Vermeeren van de TU Delft, die samen met studenten de aanslag van 11 september onderzocht.
http://www.tudelft.nl/live/pagina.jsp?id=0b8947cf-2c59-4c3c-bff6-7d1faeac34a2&lang=nl
pi_81576661
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:14 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Als je dat voor je dagelijkse werk deed zou ik je natuurlijk veel sneller geloven.
Ook als het een andere NL CD expert is?
quote:
Nu kom je (met alle respect) met vage argumenten waar je wetenschappelijk gezien helemaal niets mee kan.
Het wetenschappelijke principe staat beschreven in het filmpje op pag. nr. 1. van dit T
quote:
En juist in dit soort complexe situaties (een grote toren die instort na een inslag van een vliegtuig) kun je niet voldoen met een benadering.
De enige reden dat het complex is omdat jij zo graag wil geloven dat een stel arabieren met stanley messen (box-cutters) waren die het hebben gedaan

de kogel die JFK raakte maakte ook de meest krankzinnige bochten en afkaatsingen, terwijl hij duidelijk met zijn hoofd achterover sloeg met half zijn hersenen eruit, dus had het ook niet J.H. Oswald geweest kunnen zijn die van achter op de voorbij rijdende auto zou hebben geschoten

de waarheid = bommen

is zo simpel als wat hoor
quote:
nee ik vertrouw liever mijn eigen verstand

tudelft is een bolwerk van itellectuelen

intellectuelen zijn een afgezonderde groep mensen

die hun dik betaalde banen te danken hebben aan de status quo

hebben het niet te danken aan de zittende macht te ondermijnen door uit de school te klappen

zeker niet waar het een gevoelige kwestie als 9/11 aangaat

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 13:42:27 ]
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 13:42:59 #128
249559 crew  Lavenderr
pi_81577017
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:14 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Als je dat voor je dagelijkse werk deed zou ik je natuurlijk veel sneller geloven. Nu kom je (met alle respect) met vage argumenten waar je wetenschappelijk gezien helemaal niets mee kan. En juist in dit soort complexe situaties (een grote toren die instort na een inslag van een vliegtuig) kun je niet voldoen met een benadering.

"De Twin Towers zijn waarschijnlijk ingestort als gevolg van de
combinatie van de impact van het vliegtuig en de brand die daarop
volgde.”

Dat zegt dr.ir. Coen Vermeeren van de TU Delft, die samen met studenten de aanslag van 11 september onderzocht.

http://www.tudelft.nl/live/pagina.jsp?id=0b8947cf-2c59-4c3c-bff6-7d1faeac34a2&lang=nl
Ja, die conclusie vertrouw ik en ik denk ook dat het zo gegaan is.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:44:47 #129
52357 Lambiekje
pi_81577096
Dit geeft wel aan hoe ontiegelijk corrupt Het Witte Huis is. Helemaal nu dat er die misselijk makende moslim huichelaar van een Amerikaan Afrikaan aan het roer staat. Sick basterds.

Maar nee over 911 is het Witte Huis/Pentagon héél eerlijk geweest.
pi_81577307
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, die conclusie vertrouw ik en ik denk ook dat het zo gegaan is.
Ja maar het verklaart niet waarom er bijna nooit andere gebouwen die veel langer in brand hadden gestaan vervolgens niet instortte

Op 9/11 toevallig wel 3 op een dag

en verklaart ook niet dat de onderliggende structuur die geheel onaangetast was door de brand ineens verdween als sneeuw voor de zon

zonder enige zihtbare vorm van weerstand te laten zien door de opwaardse weerstand,al zij het maar tijdelijk, die het nog, al zij het maar ten dele, gehad had moet hebben

Er zou iets van de opwaardse druk vd oude structuur over gebleven moeten zijn ondanks de vliegtuigen

Er moet iets te zien zijn geweest van de resterende opwaardse weerstand van een structuur die het topje dusver 40 jaar in de lucht had gehouden

die weerstand bestaande uit o.a. 1000'den tonnen massief stalen balken viel in ene, in een klap, volledig weg

dat is niet mogelijk zonder explosieven

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 14:31:59 ]
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 13:53:35 #131
249559 crew  Lavenderr
pi_81577433
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:50 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ja maar het verklaart niet waarom er bijna nooit andere gebouwen die veel langer in brand hadden gestaan vervolgens niet instortte

Op 9/11 toevallig wel 3 op een dag

en verklaart ook niet dat de onderliggende structuur die geheel onaangetast was door de brand verdwenen als als sneeuw voor de zon

zonder enige zihtbare vorm van weerstand te laten zien door de opwaardse weerstand, al zij het maar tijdelijk, die het nog, al zij het maar ten dele, gehad moet hebben

Er zou iets van de opwaardse druk vd oude structuur over gebleven moeten zijn ondanks de vliegtuigen

Er moet iets te zien zijn geweest van de weerstand van een structuur die het topje dusver 40 jaar in de lucht had gehouden

die weerstand viel in een klap volledig weg

dat is nietmogelijk zonder explosieven
Als het is gegaan zoals jij denkt dat het gegaan is, hebben die terroristen misschien zélf explosieven geplaatst in de dagen voor de aanslag? Heb je daar weleens aan gedacht?
Dus explosieven binnen brengen en van buitenaf de vliegtuigen erin. Kan ook nog.

Niet dat ik dat denk, maar ik probeer mee te gaan in jouw gedachtengang hierover.
pi_81577513
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als het is gegaan zoals jij denkt dat het gegaan is, hebben die terroristen misschien zélf explosieven geplaatst in de dagen voor de aanslag? Heb je daar weleens aan gedacht?
Dus explosieven binnen brengen en van buitenaf de vliegtuigen erin. Kan ook nog.

Niet dat ik dat denk, maar ik probeer mee te gaan in jouw gedachtengang hierover.
Ik ga uit vd officiele verklaring destijds onderzocht door MIST

Dacht je nou heus dat het woord explosieven voorkomt in die officiele verklaring?

Of neem je me nu een beetje in de maling?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:57:56 #133
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81577578

Ach weet je wat het is MC, mensen willen altijd bewijs, visueel. Als je vervolgens visueel bewijs geeft, zijn hun ogen waarschijnlijk weer niet goed genoeg om te kunnen oordelen wat ze niet willen inzien.
En zo blijft het maar gaan.
Het is daarom goed om voor jezelf te begrijpen wat er aan de hand is, plus dat je dit visueel, waterdicht kan stellen, zelfs met gebruik van een ECHTE onafhankelijke expert.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 13:59:58 #134
249559 crew  Lavenderr
pi_81577650
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:55 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ik ga uit vd officiele verklaring destijds onderzocht door MIST

Dacht je nou heus dat het woord explosieven voorkomt in die officiele verklaring?

Of neem je me nu een beetje in de maling?
Zou niet durven .
Nee, ik meen het. Alleen denk ik dat die eventuele explosieven dan door terroristen zijn geplaatst.
Dat je dat wel begrijpt.
Een teroristische aanslag dus van binnenuit en van buitenaf .
pi_81577840
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zou niet durven .
Nee, ik meen het. Alleen denk ik dat die eventuele explosieven dan door terroristen zijn geplaatst.
Dat je dat wel begrijpt.
Ja nogal wiedus geloof ik dat de explosieven door de terroristen waren geplaatst

alleen niet door de terroristen die er uiteindelijk voor werden beschuldigd

zoals b.v. het Iraakse volk en Saddam Hoessein
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:06:46 #136
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81577878
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zou niet durven .
Dat je dat wel begrijpt.
Maar je begrijpt dat dit nog niet eerder is geoppert. Waarom niet? Omdat er geen terroristen zijn. Een CD daarintegen.. dat wel, en daarom dat dit ook zo lang blijft hangen.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 14:08:02 #137
249559 crew  Lavenderr
pi_81577932
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:05 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ja nogal wiedus geloof ik dat de explosieven door de terroristen waren geplaatst

alleen niet door de terroristen die er uiteindelijk voor werden beschuldigd

zoals b.v. de Irakezen en Saddam Hoessein
En dat denk ik dus wel.
Lijkt me logisch dat ze samenwerkten met de mensen die de vliegtuigen de torens invlogen, Jou niet?
pi_81578132
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat denk ik dus wel.
Lijkt me logisch dat ze samenwerkten met de mensen die de vliegtuigen de torens invlogen, Jou niet?
Saddam Hoessein was alleen een boef, maar nooit is gebleken dat hij achter 9/11 zou hebben gezeten

En trouwens ook door de CIA ooit in het zadel geholpen

net zoals Osama Bin Laden ten tijden van de oorlog tussen Afghanistan en Rusland

Heb ik voor jou een mooie documentaire, het duurt wat lang maar wel de moeite waard

Doe jezelf een plezier en kijk het van begin tot het eind.

Al zij het alleen maar om al die gekke, rare, debiele, vreemde, en paranoïde complot denkers een % of 1 misschien 2 beter te kunnen begrijpen..

Het is niet de bedoeling je te proberen te bekeren, dus dat voorop gesteld, anders krijg ik dat er ook nog bij

Missing Links ~ The Definitive Truth About 9/11 ~ Part 1 of 12

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 14:36:01 ]
pi_81578222
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef Lambiekje het volgende:
Dit geeft wel aan hoe ontiegelijk corrupt Het Witte Huis is. Helemaal nu dat er die misselijk makende moslim huichelaar van een Amerikaan Afrikaan aan het roer staat. Sick basterds.

Maar nee over 911 is het Witte Huis/Pentagon héél eerlijk geweest.
Vind je het zo eng dat een zwarte man President is geworden?
pi_81578455
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat denk ik dus wel.
Dus 9/11 rechtvaardigde 100den 1000den Iraakse doden, waarvan het meerendeel ouderen, vrouwen en kinderen?

Ik geloof dat het aantal doden niet eens bekend is maar minstens een half miljoen dacht ik, zo niet meer, sinds Bush voor het eerst Irak binnen viel destijds.

Dat kun je toch niet menen???

Er is namelijk noot bewezen dat Irak iets met 9/11 te maken zou hebben gehad.

Dit was een Zionistische truc om meer Arabieren uit de wereld te helpen, geen terroristische aanslag in opdracht van Saddam Houssein

De Zionisten spannen al decennia de V.S. voor hun karretje om hun oorlogen voor hen te voeren..

Maar het spelletje is over, de mensen tuinen er niet meer in..

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 14:29:17 ]
pi_81578560
Lavenderr doelt op eventuele terroristen die de bommen in het WTC zouden hebben geplaatst

Zionistische truc? Waar komt dat ineens vandaan?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:27:21 #142
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81578659
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:24 schreef Amos_ het volgende:

Zionistische truc? Waar komt dat ineens vandaan?
De Mossad.
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 14:30:03 #143
249559 crew  Lavenderr
pi_81578770
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:27 schreef Ticker het volgende:

[..]

De Mossad.
Nu krijgt Israël de schuld van 9/11?
pi_81578903
quote:
De Zionisten spannen al decennia de V.S. voor hun karretje om hun oorlogen voor hen te voeren..

Maar het spelletje is over, de mensen tuinen er niet meer in..
Vind dit nogal grove stellingen. Wat voor bewijs is er hiervoor?
pi_81578978
geen bewijs nodig, gewoon veel natuurkunde experimenten bijwonen waarin botsingen worden nagebootst
pi_81579018
en deze o.a.

Missing Links ~ The Definitive Truth About 9/11 ~ Part 1 of 12

dinsdag 18 mei 2010 @ 14:38:29 #147
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81579083
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hallo Lav.. let je nog op?
Of word je elke dag gereset?

Edit: geweldig ook dat die video weer is verwijdert. Er is een bepaalde instantie die het voor elkaar krijgt telkens het verhaal over die israelische art students, met construction passes, te verwijderen.
pi_81579124
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet Israël, vermoedelijk wel een Mossad operatie in samenwerking met Zionistische criminele elementen binnen de regering v/d V.S.
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 14:43:19 #149
249559 crew  Lavenderr
pi_81579245
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:39 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Niet Israël, maar de Mossad in samenwerking met Zionistische criminele elementen binnen de regering v/d V.S.
Dus in de vliegtuigen zaten islamitische joden?
pi_81579263
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:35 schreef mediacurator het volgende:
geen bewijs nodig, gewoon veel natuurkunde experimenten bijwonen waarin botsingen worden nagebootst
En uit natuurkunde experimenten haal jij je bewijs dat het zionisten zijn?
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 14:44:45 #151
249559 crew  Lavenderr
pi_81579285
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:38 schreef Ticker het volgende:

[..]

Edit: geweldig ook dat die video weer is verwijdert. Er is een bepaalde instantie die het voor elkaar krijgt telkens het verhaal over die israelische art students, met construction passes, te verwijderen.
Ja
pi_81579385
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus in de vliegtuigen zaten islamitische joden?
Je kunt er van alles over zien op de docu, mij was het te doen hoofdzakelijk om aan te tonen dat;

Een vrijwel onbeschadigde structuur niet zomaar als sneeuw voor de zon verdwijnt zonder gebruik van explosieven..

terwijl dit ook nooit eerder is voorgekomen, maar nu ineens wel en zelfs 3 keer op 1 dag

hierop moet je mij debunken, de "wie heeft het gedaan" kwestie was niet mijn oorspronkelijke insteek met deze T

pi_81579506
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:38 schreef Ticker het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja
vindt Lavenderr leuk?
pi_81579604
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Een vrijwel onbeschadigde structuur niet zomaar als sneeuw voor de zon verdwijnt zonder gebruik van explosieven..

Het WTC was dan ook geen vrijwel onbeschadigde structuur.
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 14:53:17 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_81579631
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Je kunt er van alles over zien op de docu, mij was het te doen hoofdzakelijk om aan te tonen dat;

terwijl dit ook nooit eerder is voorgekomen, maar nu ineens wel en zelfs 3 keer op 1 dag

hierop moet je mij debunken, de "wie heeft het gedaan" kwestie was niet mijn oorspronkelijke insteek met deze T

Okee, maar je moet het met me eens zijn dat het van enorm belang is wie het gedaan heeft i gezien de gevolgen van deze terreurdaad.
pi_81579659
Vooral ook omdat de TS duidelijk overtuigd is dat het de zionisten waren, en dat zou moeten blijken uit het bijwonen van natuurkundige experimenten.. (ik quote de TS nu.)
pi_81579810
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Okee, maar je moet het met me eens zijn dat het van enorm belang is wie het gedaan heeft i gezien de gevolgen van deze terreurdaad.
Ik heb wel mijn vermoedens, zoals de Egyptische leger generaal, dus waarom vraag je het hem dan niet?

Egyptian General - 9/11 Was An Inside Job

pi_81579897
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:58 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ik heb wel mijn vermoedens, zoals de Egyptische leger generaal, dus waarom vraag je het hem dan niet?

Egyptian General - 9/11 Was An Inside Job

Omdat hij niet in dit topic zit, maar jij wel. Dat lijkt me niet meer dan logisch toch?
pi_81580016
Je kunt er van alles over zien op de verschillende docu's, mij was het te doen hoofdzakelijk om aan te tonen dat;

dinsdag 18 mei 2010 @ 15:07:03 #160
68638 Zwansen
pi_81580148
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:38 schreef mediacurator het volgende:
Dutch Controlled Demolition expert 9/11

WTF. Hij zegt toch overduidelijk dat dit heel anders gaat dan de Twintowers. 'Deze gaat vanonderen'.

Dit gaat over WTC7, we hadden het toch over de twee Twintowers? Die zijn volgens die expert gewoon ineen gestort zonder CD.

'Dit valt anders als het WTC, vind je niet dan?'
pi_81580212
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:03 schreef mediacurator het volgende:
Je kunt er van alles over zien op de verschillende docu's, mij was het te doen hoofdzakelijk om aan te tonen dat;

Ja en ik zei net ook al, dat de WTC torens niet bepaald als onbeschadigd zijn te classificeren he
pi_81581448
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:07 schreef Zwansen het volgende:

[..]

WTF. Hij zegt toch overduidelijk dat dit heel anders gaat dan de Twintowers. 'Deze gaat vanonderen'.

Dit gaat over WTC7, we hadden het toch over de twee Twintowers? Die zijn volgens die expert gewoon ineen gestort zonder CD.

'Dit valt anders als het WTC, vind je niet dan?'
Ik wist al dat je het over die boeg zou spelen, was WTC7 wel CD dan volgens jou en WTC 1&2 niet?

De torens waren volgens 2 verschillende methodes opgeblazen volgens mij

WTC 1&2 zijn middels geavanceerde technieken vernietigd waar zelf CD bedrijven geen kennis van hebben.

Ik denk dat je zou moeten denken aan geavanceerde oorlogsvoering technologie die onder de striktste geheimhouding van bepaalde onderdelen van de Amerikaanse Militaire Operaties valt.

Over het laatste, google: "dimitri khalezov"

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 15:50:18 ]
pi_81581815
quote:
WTC 1&2 zijn middels geavanceerde technieken vernietigd waar zelf CD bedrijven geen kennis van hebben.
Hoe weet je dat en waar is het bewijs hiervoor? Ben daar wel benieuwd naar.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:55:08 #164
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_81582024
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:39 schreef mediacurator het volgende:
Ja mininukes

Er zijn trouwens wel een tijdlang ook verhalen en getuigenissen rondgegaan van WTC werknemers die in de maanden voorafgaand aan 9/11 verbouwingen en werkzaamheden hebben gezien of gemeld waar later niks verandert of verbouwt bleek te zijn, genoeg tinfoils die dat zien als het plaatsen van de vermeende explosieven
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_81582120
laat maar
pi_81582186
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:55 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ja mininukes

Er zijn trouwens wel een tijdlang ook verhalen en getuigenissen rondgegaan van WTC werknemers die in de maanden voorafgaand aan 9/11 verbouwingen en werkzaamheden hebben gezien of gemeld waar later niks verandert of verbouwt bleek te zijn, genoeg tinfoils die dat zien als het plaatsen van de vermeende explosieven
Ja, voor jou geldt ook hetzelfde, breng me niet steeds op een dwaal spoor

Je weet danders goed dat ik vanuit mijn woonkamer geen mini nucs kan aantonen

Je begrijpt ook donders goed dat ik deze topic niet met de intentie ben begonnen dat wel te denken

pi_81582223
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:57 schreef Regal het volgende:
laat maar
Als een deel van een gebouw instort bovenop een ondergelegen deel stort het gewoon in. Momentum + massa = bye bye building.
pi_81582293
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:59 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Je begrijpt ook donders goed dat ik deze topic niet met de intentie ben begonnen dat wel te denken

En ik heb nu al 3x gezegd dat de WTC-torens niet bepaald onbeschadigd waren
pi_81582314
onzin

Het had nooit zo snel een hoog momentum kunnen opbouwen

voldoende om daarmee de volledige WTC torens tot een hoopje stof en schroot staal

te doen veranderen

er is zelfs niet eens een complete telefoon of zoiets terug gevonden

hooguit alleen kleine stukjes van een telefoon zoals een toets met 1 of 2 erop gedrukt.

als we uitgaan van smeltende stalen balken; dan doen zij dat langzaam

smelten gaat gepaard met een buigend beweging van het staal

smelten is niet een proces van plotseling boem!! weg valt de weerstand

dat gaat gelijkelijk met smelten

plotseling weerstand weg = explosieven

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 16:12:32 ]
pi_81582575
Voor al de 3 torens geldt dat de beschadiging van de panden alleen kon zijn geweest op de plekken waar de vliegtuigen insloegen

De rest van de gebouwen waren nog compleet intact waar door er nog 100den mensen uit konden ontsnappen nadat de vliegtuigen in hadden geslagen
pi_81582660
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef mediacurator het volgende:
onzin

Het had nooit zo snel een hoog momentum kunnen opbouwen

voldoende om daarmee de volledige WTC torens tot een hoopje stof en schroot staal

te doen veranderen

als we uitgaan van smeltende stalen balken; dan doen zij dat langzaam

smelten gaat gepaard met een buigend beweging van het staal

smelten is niet een proces van plotseling boem!! weg valt de weerstand

dat gaat gelijkelijk met smelten

plotseling weerstand weg = explosieven
1. Gebruik aub nu eens de enter-toets niet zoveel.

2. Als een constructie al verzwakt is en zaken zijn al aan het buigen, dan wordt opeens het breekpunt bereikt. Zodra dat punt bereikt wordt klapt het in in.

Tenzij het gebouw van rubber is. Want alleen dan zou jouw argument kloppen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:12:38 #172
68638 Zwansen
pi_81582704
Enig idee hoeveel energie een hele verdieping heeft die met 10m/s naar beneden valt? En heb je dan een idee hoeveel energie 2 verdiepingen hebben die met 20m/s naar beneden vallen?

Daar kan geen staal, al dan niet gesmolten, tegenop. Ik weet niet hoe het met je natuurkundige kennis zit, maar heb je een idee hoe groot de energie is van zo'n ineenstortende verdieping die ook nog eens versnelt?
pi_81582766
Klopt niet

Als het smelt en buigt moet er al veel eerder een beweging te zien zijn geweest

dat het gebouw op een gegeven moment inzakt of scheef gaat hangen

alvorens die breuk daadwerkelijk plaats vond

daarna kan het pas onder het gewicht bezwijken

vervolgens zou het dan via de weg vd minste weerstand vallen

er is geen enkel teken van buigend staal te zien

[ Bericht 22% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 16:20:31 ]
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:16:40 #174
68638 Zwansen
pi_81582852
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef mediacurator het volgende:
Klopt niet

Als het smelt en buigt moet er al veel eerder een beweging te zien zijn geweest

dat het gebouw op een gegeven moment inzakt of scheef gaat hangen

daarna kan het pas onder het gewicht bezwijken

vervolgens zou het dan via de weg vd minste weerstand vallen

alvorens die breuk daadwerkelijk plaats vond

er is geen enkel teken van buigend staal te zien
Daar heb ik het helemaal niet over. Ik vroeg je iets over de energie van zo'n vallende verdieping.
quote:
Enig idee hoeveel energie een hele verdieping heeft die met 10m/s naar beneden valt? En heb je dan een idee hoeveel energie 2 verdiepingen hebben die met 20m/s naar beneden vallen?

Daar kan geen staal, al dan niet gesmolten, tegenop. Ik weet niet hoe het met je natuurkundige kennis zit, maar heb je een idee hoe groot de energie is van zo'n ineenstortende verdieping die ook nog eens versnelt?
pi_81582882
Met alle respect maar wat heb jij voor bouwkundige achtergrond? Dat staal vormt het frame. Het beton en alles eromheen buigt niet mee met het staal, maar dat betekent niet dat het frame "te lijden" heeft. Een gebouw gaat dus niet scheefhangen in zo'n geval. Het klapt gewoon in wanneer het breekpunt bereikt is.
pi_81583038
Hiervoor heb je geen bouwkundige achtergrond nodig

Dit is kleuterschool blokkendoos niveau
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:23:10 #177
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_81583076
quote:
Steeds op een dwaalspoor? Wat bedoel je?
quote:
Eh ja snap ik, ik weet ook dat je vanuit je woonkamer zinniger dingen kan lezen en kijken dan al die youtube video's, geloof me, ik twijfel genoeg aan 9/11 maar neem het wel met een korrel zout...
quote:
Geen idee welke intentie je had, ik heb het half doorgelezen en wilde niet domweg een tvp plaatsen
quote:
De docu's ja, kritisch punt, het geloven van filmpjes op youtube is net zo gevaarlijk als het geloven van docu's op tv, niet alles voor 100% waarheid aannemen...
quote:
Een redelijk beschadigde structuur ook niet
quote:
Nou in toren 1&2 was een vliegtuigje gevlogen, in toren 7 zaten wat gaten en barsten dus zo florisant waren die gebouwen niet meer, zeker niet na een uurtje heftig fikken...neemt niet weg dat de hoeveelheid stof en energie die vrijkwam wel erg groot was voor een minuutje vrije val....
quote:
Nou nee hoor, ik hoef niemand te debunken, ik vermaak me zo wel en op de man spelen hoeft (nog ) niet.
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef mediacurator het volgende:
Voor al de 3 torens geldt dat de beschadiging van de panden alleen kon zijn geweest op de plekken waar de vliegtuigen insloegen
Nou d'r zijn ook wel wat stukjes puin uit toren 1&2 op andere gebouwen gestort, erg veel meters ver weg zelfs, daar zijn vooral andere dan toren 7 aan ten onder gegaan, alleen niet zo spectaculair als 7
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef mediacurator het volgende:
De rest van de gebouwen waren nog compleet intact waar door er nog 100den mensen uit konden ontsnappen nadat de vliegtuigen in hadden geslagen
ehm wat voor foto's heb jij voorbij zien komen? ik vooral van het gehele WTC complex na de inslagen en de instortingen van toren 1&2, een warzone lijkt me een juist omschrijving...alles onder het stof en vrijwel alles buiten de bergen puin bezaaid met brokstukken en stukjes...
pi_81583214
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:22 schreef mediacurator het volgende:

Blijkbaar niet want je lijkt niet te snappen dat een gebouw niet van rubber is en dus niet in zijn geheel eerst buigt en dan breekt.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:40:33 #179
68638 Zwansen
pi_81583650
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:22 schreef mediacurator het volgende:

Reageer eens op mijn vragen.
pi_81584585
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:23 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Steeds op een dwaalspoor? Wat bedoel je?
dat het me in deze topic om niets anders te doen was dan aan te tonen dat de gebouwen onmogelijk zonder behulp van enigerlei toegepaste explosieve technieken zijn ingestort

en dat ik dit ook herhaaldelijk heb aangegeven
quote:
[..]

Eh ja snap ik, ik weet ook dat je vanuit je woonkamer zinniger dingen kan lezen en kijken dan al die youtube video's, geloof me, ik twijfel genoeg aan 9/11 maar neem het wel met een korrel zout...
[..]

Geen idee welke intentie je had, ik heb het half doorgelezen en wilde niet domweg een tvp plaatsen
[..]

De docu's ja, kritisch punt, het geloven van filmpjes op youtube is net zo gevaarlijk als het geloven van docu's op tv, niet alles voor 100% waarheid aannemen...
[..]

Een redelijk beschadigde structuur ook niet
[..]

Nou in toren 1&2 was een vliegtuigje gevlogen, in toren 7 zaten wat gaten en barsten dus zo florisant waren die gebouwen niet meer, zeker niet na een uurtje heftig fikken...neemt niet weg dat de hoeveelheid stof en energie die vrijkwam wel erg groot was voor een minuutje vrije val....
[..]

Nou nee hoor, ik hoef niemand te debunken, ik vermaak me zo wel en op de man spelen hoeft (nog ) niet.
[..]

Nou d'r zijn ook wel wat stukjes puin uit toren 1&2 op andere gebouwen gestort, erg veel meters ver weg zelfs, daar zijn vooral andere dan toren 7 aan ten onder gegaan, alleen niet zo spectaculair als 7
[..]

ehm wat voor foto's heb jij voorbij zien komen? ik vooral van het gehele WTC complex na de inslagen en de instortingen van toren 1&2, een warzone lijkt me een juist omschrijving...alles onder het stof en vrijwel alles buiten de bergen puin bezaaid met brokstukken en stukjes...

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 18:03:20 ]
pi_81584793
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:40 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Reageer eens op mijn vragen.
ik heb gezegd dat zonder explosieven een topje van een gebouw niet de gehele onderliggende structuur kan wegdrukken en omtoveren tot een grote stof wolk en een hoopje puin

En dat 2 x op exact de zelfde wijze, nooit eerder vertoond in de geschiedenis van dit soort panden

Met wat versnipperde onderdelen van kopieer machines en andere kantoor benodigdheden

En wat verwrongen stukken stalen balken en wat dies meer zij

Zoiets bestaat simpelweg niet..

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 18:53:52 ]
pi_81584909
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:11 schreef mediacurator het volgende:

[..]

ik heb gezegd dat zonder explosieven een topje van een gebouw niet de gehele onderliggende structuur kan wegdrukken en omtoveren tot een grote stof wolk en een hoopje puin

Met wat versnipperde onderdelen van kopieer machines en ander kantoor benodigdheden

En wat verwrongen stukken stalen balken en wat dies meer zij

Zoiets bestaat simpelweg niet..
Dat bestaat dus wel, en dat is wat Zwansen al probeert aan te geven.
pi_81584941
Nee ik zeg zoiets bestaat niet
pi_81585012
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:15 schreef mediacurator het volgende:
Nee ik zeg zoiets bestaat niet
Ja maar waarom zeg je dat? Wat zijn je feitelijke bewijzen? Vooralsnog zeg je dat het niet zo is omdat jij denkt dat het niet kan.

Maar gelukkig is "denken" niet gelijk aan bewijs. Dus heb je berekeningen, formules waaruit dit blijkt?
pi_81585142
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:16 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ja maar waarom zeg je dat? Wat zijn je feitelijke bewijzen? Vooralsnog zeg je dat het niet zo is omdat jij denkt dat het niet kan.

Maar gelukkig is "denken" niet gelijk aan bewijs. Dus heb je berekeningen, formules waaruit dit blijkt?
je bedoelt je kunt niet lezen?

of je wil niet lezen?

http://911scholars.org/

daar zitten de mensen die over de hoge school niveau berekeningen gaan

op dat niveau valt zoiets hier heus niet uit te leggen hoor, als je het zo wil beargumenteren
pi_81585278
quote:
op dat niveau valt zoiets hier heus niet uit te leggen hoor, als je het zo wil beargumenteren
Dat is niet aan jou om te bepalen.

Klopt maar ik vraag waarom jij het vindt. Ik sta nog achter de theorie van verzwakt staal dat het gewoon niet meer houdt.
pi_81585516
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:23 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dat is niet aan jou om te bepalen.

Klopt maar ik vraag waarom jij het vindt. Ik sta nog achter de theorie van verzwakt staal dat het gewoon niet meer houdt.
Nog 1 keer dan oke?

1) terroristen met stanley messen prima

2) vliegtuigen vol kerosine ook prima

3) smeltende balken ook prima

4) instortende gebouwen prima

5) Osama Bin Laden prima

6) topje van gebouwen die met vrije val snelheid een toren van 100 meter wegdrukken?

7) zonder iets van weerstand onderweg tegen te komen?

8) met alleen wat versnipperde deeltjes achter latend?

9) 2 x achter elkaar op identieke wijze?

nee, dat gaat me te ver

want dat is fabeltjes krant
pi_81585547
Alleen wat versnipperde deeltjes? Er waren nog behoorlijke puinhopen en brokstukken over.
En identieke wijze valt ook nog mee. Punt is dat beide torens kritiek geraakt zijn en structureel zwaar beschadigd.
pi_81585641
je wil graag snelllll naar deel 2 van dit topic volgens mij
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:34:42 #190
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_81585670
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:05 schreef mediacurator het volgende:
Dat het me in deze dit topic om niets anders te doen was dan aan te tonen dat de gebouwen onmogelijk zonder behulp van enigerlei toegepaste explosieve technieken zijn ingestort en dat ik dit ook herhaaldelijk heb aangegeven.

Ik heb nergens anders beweerd? Sterker nog, ik heb alleen de mini-nukes belachelijk gemaakt en alle andere opties open gehouden, sterker nog ik heb je een aanwijzing gegeven waar je je op kan storten met betrekking tot het plaatsen van explosieven...misschien heb je t niet door, maar ik sta aan jouw kant, alleen wat minder prominent vooraan.
pi_81585906
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:33 schreef mediacurator het volgende:
je wil graag snelllll naar deel 2 van dit topic volgens mij
Dacht dat we afgesproken hadden het on-topic te houden?
pi_81586308
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:34 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ik heb nergens anders beweerd? Sterker nog, ik heb alleen de mini-nukes belachelijk gemaakt en alle andere opties open gehouden, sterker nog ik heb je een aanwijzing gegeven waar je je op kan storten met betrekking tot het plaatsen van explosieven...misschien heb je t niet door, maar ik sta aan jouw kant, alleen wat minder prominent vooraan.
Ok dat was me dusver niet geheel opgevallen dat je deels voor mijn stelling enigerlei begrip op kan brengen..

Ik geef ten dele aan dat je het wel heel makkelijk kan maken voor een aantal negatieve invloeden die de wereld vrede ten parten speelt door gewoonweg maar alles voor lief te nemen

Wat ik zo aardig aan het filmpje vind is dat iemand met een zeer low budget demonstratie de gehele 9/11 hoax er onder uit haalt

zonder daar een 8 jaar durend onderzoek voor nodig te hebben

Zoals die verwerpelijke NIST die tevens voor de overheid van de V.S. werken, en voor een opdrachtgever werken dus die toevallig ook een vd hoofd verdachte is in deze zaak

Want vindt maar een academicus die zich hier specifiek aan wil wagen, dusver nog geen een tegen gekomen hierrr

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 18:55:53 ]
pi_81586898
Wat mensen toch allemaal niet online verzinnen om zich slimmer te willen voelen dan academici
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:08:53 #194
68638 Zwansen
pi_81586984
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:51 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Want vindt maar een academicus die zich hier specifiek aan wil wagen, dusver nog geen een tegen gekomen hierrr
Nee, omdat de meeste academici te slim zijn om dit soort ongefundeerde onzin te geloven, laat staan om er energie in te steken.

Ik steek er nu ook al teveel energie in.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:08:57 #195
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_81586985
quote:
no offense, maar dat heeft een hele rationele reden.. Waarschijnlijk niet een die je wil horen maar goed..
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_81587034
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:06 schreef Flammie het volgende:
Wat mensen toch allemaal niet online verzinnen om zich slimmer te willen voelen dan academici
Dat doen crackpots vaker. Wanneer ze iets niet begrijpen gooien ze dat niet op hun eigen verstandelijke beperkingen, maar is datgene "onnodig moeilijk", "verkregen via vastgeroeste denkbeelden", etc. etc.
pi_81587290
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:06 schreef Flammie het volgende:
Hallo, het gaat toch niet om wie slimmer is

Alsof ik dat trouwens zou durven te beweren.

Academici hebben nu eenmaal beperkingen

Hebben een investering gemaakt van vele jaren studie

En een flinke studie schuld in sommige gevallen

Om daarna op een dik betaald luizen baantje uit te kunnen komen

Die gaan dat alles heus niet allemaal te grabbel gooien voor zoiets

In zo'n rooskleurige situatie zou ik dat misschien zelf ook niet doen

De mensheid is immers sowieso nogal over rated

Dus waarom je nek uitsteken?

Die mensen zijn eerder te vangen om tegen een forse betaling

Acht jaar lang een mega complexe theorie te construeren

Rondom het echte verhaal, om het laatste ietwat te verbloemen

De waarheid achter dit verhaal is immers helemaal niet gezellig

Dat was de leugen van dit verhaal ook al niet

Zelfs redelijk eng, dus snel zappen naar RTL boulevard dan maar!

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 18:49:28 ]
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:00:22 #198
68638 Zwansen
pi_81589171
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:15 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Hallo, het gaat toch niet om wie slimmer is

Alsof ik dat trouwens zou durven te beweren.

Academici hebben nu eenmaal beperkingen

Hebben een investering gemaakt van vele jaren studie

En een flinke studie schuld in sommige gevallen

Om daarna op een dik betaald luizen baantje uit te kunnen komen

Die gaan dat alles heus niet allemaal te grabbel gooien voor zoiets

In zo'n rooskleurige situatie zou ik dat misschien zelf ook niet doen

De mensheid is immers sowieso nogal over rated

Dus waarom je nek uitsteken?

Die mensen zijn eerder te vangen om tegen een forse betaling

Acht jaar lang een mega complexe theorie te construeren

Rondom het echte verhaal, om het laatste ietwat te verbloemen

De waarheid achter dit verhaal is immers helemaal niet gezellig

Dat was de leugen van dit verhaal ook al niet

Enig idee wat een academici verdient die voor een universiteit werkt? Alles behalve een dikbetaalde baan is dat hoor.
pi_81589209
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:15 schreef mediacurator het volgende:
En ze zetten zichzelf neer als zijnde "verlicht", die was ik inderdaad nog vergeten.
pi_81589341
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:08 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Nee, omdat de meeste academici te slim zijn om dit soort ongefundeerde onzin te geloven, laat staan om er energie in te steken.

Ik steek er nu ook al teveel energie in.
Je leeft in een hypnose geloof me..

Die hypnose dwingt jou gewoon om in fabeltjes te geloven..

Een simpele natuurkunde proef zoals op het filmpje kan het weerleggen

Namelijk dat botsingen geen geheimen hebben

Doen dat altijd open en bloot en zelfs met een hoop geweld en kabaal

Botsingen kunnen zich ook niet als een explosies vermommen of andersom

Botsingen steken hun aanwezigheid niet onder stoelen of banken

Dat geniepige is iets van de mens, natuurkunde kun je vertrouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')