... Want?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:59 schreef mediacurator het volgende:
[..]
sorry maar met jou praat ik liever niet meer
als je dat nou nog niet duidelijk is ! mijn god hou toch eens op met die spelletjesquote:... Want?
die Amos_ wordt ook nog door de Mods op handen gedragen, ook dat nog niet te vergetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:12 schreef DeMolay het volgende:
[..]
als je dat nou nog niet duidelijk is ! mijn god hou toch eens op met die spelletjes
Door jullie getroll is dit forum naar de klote gegaan
Dank DeMolay, jij begrijpt hetquote:
ik heb het niet over het instorten van een toren, ik heb het over het fenomeen botsenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:31 schreef Zwansen het volgende:
Dat over die botsingen klopt niet. Die opties die je noemt, a, b en c, lijken niet op het instorten van een toren.
quote:De grootste kracht die daar werkt is de Fz en dat is bij die botsingen a, b en c minder van belang.
Daar wordt gewoon een botsing beschreven die loodrecht op de Fz staat.. Hoe wil je dat vergelijken met een 'botsing' waar iets naar beneden valt? Natuurlijk is het vergelijkbaar, maar alleen als je er rekening mee houdt dat de Fz in het geval van het gebouw natuurlijk de Fz relatief veel sterker is.
Ooit gehoord van de valversnelling en heb je enig idee wat wiskundig een versnelling is?
Jij gelijk?!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:45 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wat is dit voor tegenargument?
Lastig om toe te geven dat ik gelijk heb, nietwaar?
Je hoeft geen inzage te hebben in de zaken van Defensie om zo'n aanslag te plegen. Vantevoren de juiste lijnvluchten uitzoeken is het enige dat nodig is, plus wat vliegtraining en wat doorgefokte fanatici die alles op alles willen zetten.
Ja maar dat moet er geen obstructie zijn van tientallen verdiepingen. Ooit gehoord van inertia.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:31 schreef Zwansen het volgende:
Dat over die botsingen klopt niet. Die opties die je noemt, a, b en c, lijken niet op het instorten van een toren. De grootste kracht die daar werkt is de Fz en dat is bij die botsingen a, b en c minder van belang.
Daar wordt gewoon een botsing beschreven die loodrecht op de Fz staat.. Hoe wil je dat vergelijken met een 'botsing' waar iets naar beneden valt? Natuurlijk is het vergelijkbaar, maar alleen als je er rekening mee houdt dat de Fz in het geval van het gebouw natuurlijk de Fz relatief veel sterker is.
Ooit gehoord van de valversnelling en heb je enig idee wat wiskundig een versnelling is?
Dat is nou juist het punt. Je kan beveiligen wat je wil, maar dit soort shit komt altijd wel door.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij gelijk?!!![]()
Dat kan allemaal best. Maar dan is wat Amerika heeft een triljarden kostende luchtruim een farce. Beveiligen beveiligen maar het heeft totaal geen effect. Met een sneue boxcutters kan je het allemaal omzeilen. Computers om de tuin lijden en ga zo maar door.
Daar zit hem het punt. De baardmannen onderleiding van OBL zijn gewoon ingehuurd door VS. Beveiliging op vliegvelden, verstrekking van visums, vlieglessen en ondertussen het luchtruim-beveiliging in de war brengen met wargames waarbij vliegtuigen gebouwen zouden raken. Dát, zodat de mensen niet in alertheid zijn als er rare dingen op het (radar)scherm verschijnen. Oh ja vlak voor 911 nog even het eindverandwoording bij Neocons leggen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:39 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is nou juist het punt. Je kan beveiligen wat je wil, maar dit soort shit komt altijd wel door.
Je zult het niet van binnenuit lam kunnen leggen. Maar je kunt aanslagen nog altjid wel plegen helaas.
Het botsen van vliegtuig en gebouw tijdens 911 was zo ongelovelijk nep.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:38 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ik heb het niet over het instorten van een toren, ik heb het over het fenomeen botsen
2 objecten die tegen elkaar op botsen
de botsing moet zichtbaar zijn, dat was het niet
[..]
Als iets valt is er ook obstructie van lucht. Maar die weerstand is zo klein bij lage snelheden dat het vrijwel een 'vrije val' is. Bij zo'n toren is er iets vergelijkbaars. Door verhitting e.d. zijn die verdiepingen zo verzwakt en het gewicht van die toren is zo groot dat het als het ware in de buurt komt van een vrije val.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja maar dat moet er geen obstructie zijn van tientallen verdiepingen. Ooit gehoord van inertia.
Maar ik neem aan dat jij ook net zo snel door een deur gaat die dicht is of die open staat.
Kun je dit onderbouwen met berekeningen of is dit je 'onderbuikgevoel'? Ten eerste heb je het over botsingen die in de richting van de zwaartekracht werken. Ten tweede zijn die verdiepingen natuurlijk behoorlijk verzwakt door de klap en de hitte. Als het eenmaal inzakt dan hebben de onderste verdiepingen natuurlijk nooit die opwaartste weerstand om dat hele gebouw ook maar een halve seconde te vertragen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:38 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ik heb het niet over het instorten van een toren, ik heb het over het fenomeen botsen
2 objecten die tegen elkaar op botsen
de botsing moet zichtbaar zijn, die waren in geen een vd gevallen zichtbaar.
kan alleen wanneer je de onderliggende structuur met explosieven opblaast zodat deze geen opwaardste weerstand meer kunnen uitoefenen
zoals met de meeste misdaden is er altijd een vingerafdruk of een haar die de dader in een later stadium aanwijst.
[..]
Huh? Wacht even. Duizenden getuigen die er direct bijwaren + ontelbaar veel videomateriaal en jij zegt dat het nep was?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het botsen van vliegtuig en gebouw tijdens 911 was zo ongelovelijk nep.
Precies mijn punt. Verwarmd staal is meer buigzaam dan koud staal. En na het buigpunt zal het gewoon breken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kun je dit onderbouwen met berekeningen of is dit je 'onderbuikgevoel'? Ten eerste heb je het over botsingen die in de richting van de zwaartekracht werken. Ten tweede zijn die verdiepingen natuurlijk behoorlijk verzwakt door de klap en de hitte. Als het eenmaal inzakt dan hebben de onderste verdiepingen natuurlijk nooit die opwaartste weerstand om dat hele gebouw ook maar een halve seconde te vertragen.
Ik heb juist een benadering gekozen waar juist weinig of geen berekeningen voor nodig zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kun je dit onderbouwen met berekeningen of is dit je 'onderbuikgevoel'?
quote:Ten eerste heb je het over botsingen die in de richting van de zwaartekracht werken. Ten tweede zijn die verdiepingen natuurlijk behoorlijk verzwakt door de klap en de hitte. Als het eenmaal inzakt dan hebben de onderste verdiepingen natuurlijk nooit die opwaartste weerstand om dat hele gebouw ook maar een halve seconde te vertragen.
Het punt is dus, hoe kun je dit 'verschil' zien zonder berekening?quote:Het gaat erom te kunnen beoordelen wat het verschil is tussen een instorting wegen CD en een instorting die zonder CD naar beneden is gekomen.
Mag ik eens een linkje naar die onderzoeken en natuurkundige testen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:11 schreef mediacurator het volgende:
De berekeningen zijn niet nodig omdat bij botsingen er altijd een afrem zichtbaar is
dat hebben natuurkundige experimenten reeds lang geleden al uitgewezen
je kunt door observatie gewoonweg zien met wat voor botsing je te maken hebt
zo nee?
geef mij dan een voorbeeld van een botsing waar geen afrem zichtbaar is vd een of 2 vd bewegende objecten die tegen elkaar op botsen
Als je dat voor je dagelijkse werk deed zou ik je natuurlijk veel sneller geloven. Nu kom je (met alle respect) met vage argumenten waar je wetenschappelijk gezien helemaal niets mee kan. En juist in dit soort complexe situaties (een grote toren die instort na een inslag van een vliegtuig) kun je niet voldoen met een benadering.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:05 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik heb juist een benadering gekozen waar juist weinig of geen berekeningen voor nodig zijn
Het gaat erom te kunnen beoordelen wat het verschil is tussen een instorting wegen CD en een instorting die zonder CD naar beneden is gekomen.
Volgens mij zou je mij ook niet geloven als ik CD voor mijn dagelijkse werk deed of wel?
Of zouden het dan ook onderbuik gevoelens zijn?
Geef nou maar gewoon eerlijk toe je bent ook alleen maar uit op jennen, of niet dan?![]()
[..]
http://www.tudelft.nl/live/pagina.jsp?id=0b8947cf-2c59-4c3c-bff6-7d1faeac34a2&lang=nlquote:"De Twin Towers zijn waarschijnlijk ingestort als gevolg van de
combinatie van de impact van het vliegtuig en de brand die daarop
volgde.”
Dat zegt dr.ir. Coen Vermeeren van de TU Delft, die samen met studenten de aanslag van 11 september onderzocht.
Ook als het een andere NL CD expert is?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je dat voor je dagelijkse werk deed zou ik je natuurlijk veel sneller geloven.
Het wetenschappelijke principe staat beschreven in het filmpje op pag. nr. 1. van dit Tquote:Nu kom je (met alle respect) met vage argumenten waar je wetenschappelijk gezien helemaal niets mee kan.
De enige reden dat het complex is omdat jij zo graag wil geloven dat een stel arabieren met stanley messen (box-cutters) waren die het hebben gedaanquote:En juist in dit soort complexe situaties (een grote toren die instort na een inslag van een vliegtuig) kun je niet voldoen met een benadering.
nee ik vertrouw liever mijn eigen verstandquote:Deze mensen hebben er wel verstand van:
[..]
http://www.tudelft.nl/live/pagina.jsp?id=0b8947cf-2c59-4c3c-bff6-7d1faeac34a2&lang=nl
Ja, die conclusie vertrouw ik en ik denk ook dat het zo gegaan is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je dat voor je dagelijkse werk deed zou ik je natuurlijk veel sneller geloven. Nu kom je (met alle respect) met vage argumenten waar je wetenschappelijk gezien helemaal niets mee kan. En juist in dit soort complexe situaties (een grote toren die instort na een inslag van een vliegtuig) kun je niet voldoen met een benadering.
"De Twin Towers zijn waarschijnlijk ingestort als gevolg van de
combinatie van de impact van het vliegtuig en de brand die daarop
volgde.”
Dat zegt dr.ir. Coen Vermeeren van de TU Delft, die samen met studenten de aanslag van 11 september onderzocht.
http://www.tudelft.nl/live/pagina.jsp?id=0b8947cf-2c59-4c3c-bff6-7d1faeac34a2&lang=nl
Ja maar het verklaart niet waarom er bijna nooit andere gebouwen die veel langer in brand hadden gestaan vervolgens niet instorttequote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die conclusie vertrouw ik en ik denk ook dat het zo gegaan is.
Als het is gegaan zoals jij denkt dat het gegaan is, hebben die terroristen misschien zélf explosieven geplaatst in de dagen voor de aanslag? Heb je daar weleens aan gedacht?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:50 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja maar het verklaart niet waarom er bijna nooit andere gebouwen die veel langer in brand hadden gestaan vervolgens niet instortte
Op 9/11 toevallig wel 3 op een dag
en verklaart ook niet dat de onderliggende structuur die geheel onaangetast was door de brand verdwenen als als sneeuw voor de zon
zonder enige zihtbare vorm van weerstand te laten zien door de opwaardse weerstand, al zij het maar tijdelijk, die het nog, al zij het maar ten dele, gehad moet hebben
Er zou iets van de opwaardse druk vd oude structuur over gebleven moeten zijn ondanks de vliegtuigen
Er moet iets te zien zijn geweest van de weerstand van een structuur die het topje dusver 40 jaar in de lucht had gehouden
die weerstand viel in een klap volledig weg
dat is nietmogelijk zonder explosieven
Ik ga uit vd officiele verklaring destijds onderzocht door MISTquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als het is gegaan zoals jij denkt dat het gegaan is, hebben die terroristen misschien zélf explosieven geplaatst in de dagen voor de aanslag? Heb je daar weleens aan gedacht?
Dus explosieven binnen brengen en van buitenaf de vliegtuigen erin. Kan ook nog.
Niet dat ik dat denk, maar ik probeer mee te gaan in jouw gedachtengang hierover.
Zou niet durvenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:55 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik ga uit vd officiele verklaring destijds onderzocht door MIST
Dacht je nou heus dat het woord explosieven voorkomt in die officiele verklaring?
Of neem je me nu een beetje in de maling?
Ja nogal wiedus geloof ik dat de explosieven door de terroristen waren geplaatstquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou niet durven.
Nee, ik meen het. Alleen denk ik dat die eventuele explosieven dan door terroristen zijn geplaatst.
Dat je dat wel begrijpt.
Een teroristische aanslag dus van binnenuit en van buitenaf .
Maar je begrijpt dat dit nog niet eerder is geoppert. Waarom niet? Omdat er geen terroristen zijn. Een CD daarintegen.. dat wel, en daarom dat dit ook zo lang blijft hangen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou niet durven.
Nee, ik meen het. Alleen denk ik dat die eventuele explosieven dan door terroristen zijn geplaatst.
Dat je dat wel begrijpt.
Een teroristische aanslag dus van binnenuit en van buitenaf .
En dat denk ik dus wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:05 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja nogal wiedus geloof ik dat de explosieven door de terroristen waren geplaatst
alleen niet door de terroristen die er uiteindelijk voor werden beschuldigd
zoals b.v. de Irakezen en Saddam Hoessein
Saddam Hoessein was alleen een boef, maar nooit is gebleken dat hij achter 9/11 zou hebben gezetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat denk ik dus wel.
Lijkt me logisch dat ze samenwerkten met de mensen die de vliegtuigen de torens invlogen, Jou niet?
Vind je het zo eng dat een zwarte man President is geworden?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef Lambiekje het volgende:
Dit geeft wel aan hoe ontiegelijk corrupt Het Witte Huis is. Helemaal nu dat er die misselijk makende moslim huichelaar van een Amerikaan Afrikaan aan het roer staat. Sick basterds.
Maar nee over 911 is het Witte Huis/Pentagon héél eerlijk geweest.
Dus 9/11 rechtvaardigde 100den 1000den Iraakse doden, waarvan het meerendeel ouderen, vrouwen en kinderen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat denk ik dus wel.
Lijkt me logisch dat ze samenwerkten met de mensen die de vliegtuigen de torens invlogen, Jou niet?
De Mossad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:24 schreef Amos_ het volgende:
Zionistische truc? Waar komt dat ineens vandaan?
Vind dit nogal grove stellingen. Wat voor bewijs is er hiervoor?quote:De Zionisten spannen al decennia de V.S. voor hun karretje om hun oorlogen voor hen te voeren..
Maar het spelletje is over, de mensen tuinen er niet meer in..
Hallo Lav.. let je nog op?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu krijgt Israël de schuld van 9/11?
Niet Israël, vermoedelijk wel een Mossad operatie in samenwerking met Zionistische criminele elementen binnen de regering v/d V.S.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu krijgt Israël de schuld van 9/11?
Dus in de vliegtuigen zaten islamitische joden?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:39 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Niet Israël, maar de Mossad in samenwerking met Zionistische criminele elementen binnen de regering v/d V.S.
En uit natuurkunde experimenten haal jij je bewijs dat het zionisten zijn?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:35 schreef mediacurator het volgende:
geen bewijs nodig, gewoon veel natuurkunde experimenten bijwonen waarin botsingen worden nagebootst
Jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hallo Lav.. let je nog op?
Of word je elke dag gereset?
Edit: geweldig ook dat die video weer is verwijdert. Er is een bepaalde instantie die het voor elkaar krijgt telkens het verhaal over die israelische art students, met construction passes, te verwijderen.
Je kunt er van alles over zien op de docu, mij was het te doen hoofdzakelijk om aan te tonen dat;quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus in de vliegtuigen zaten islamitische joden?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hallo Lav.. let je nog op?
Of word je elke dag gereset?
Edit: geweldig ook dat die video weer is verwijdert. Er is een bepaalde instantie die het voor elkaar krijgt telkens het verhaal over die israelische art students, met construction passes, te verwijderen.
vindt Lavenderr leuk?quote:
Het WTC was dan ook geen vrijwel onbeschadigde structuur.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Een vrijwel onbeschadigde structuur niet zomaar als sneeuw voor de zon verdwijnt zonder gebruik van explosieven..
Okee, maar je moet het met me eens zijn dat het van enorm belang is wie het gedaan heeft i gezien de gevolgen van deze terreurdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Je kunt er van alles over zien op de docu, mij was het te doen hoofdzakelijk om aan te tonen dat;
Een vrijwel onbeschadigde structuur niet zomaar als sneeuw voor de zon verdwijnt zonder gebruik van explosieven..
terwijl dit ook nooit eerder is voorgekomen, maar nu ineens wel en zelfs 3 keer op 1 dag
hierop moet je mij debunken, de "wie heeft het gedaan" kwestie was niet mijn oorspronkelijke insteek met deze T
Ik heb wel mijn vermoedens, zoals de Egyptische leger generaal, dus waarom vraag je het hem dan niet?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Okee, maar je moet het met me eens zijn dat het van enorm belang is wie het gedaan heeft i gezien de gevolgen van deze terreurdaad.
Omdat hij niet in dit topic zit, maar jij wel. Dat lijkt me niet meer dan logisch toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:58 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn vermoedens, zoals de Egyptische leger generaal, dus waarom vraag je het hem dan niet?
Egyptian General - 9/11 Was An Inside Job
WTF. Hij zegt toch overduidelijk dat dit heel anders gaat dan de Twintowers. 'Deze gaat vanonderen'.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:38 schreef mediacurator het volgende:
Dutch Controlled Demolition expert 9/11
Ja en ik zei net ook al, dat de WTC torens niet bepaald als onbeschadigd zijn te classificeren hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:03 schreef mediacurator het volgende:
Je kunt er van alles over zien op de verschillende docu's, mij was het te doen hoofdzakelijk om aan te tonen dat;
Ik wist al dat je het over die boeg zou spelen, was WTC7 wel CD dan volgens jou en WTC 1&2 niet?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
WTF. Hij zegt toch overduidelijk dat dit heel anders gaat dan de Twintowers. 'Deze gaat vanonderen'.
Dit gaat over WTC7, we hadden het toch over de twee Twintowers? Die zijn volgens die expert gewoon ineen gestort zonder CD.
'Dit valt anders als het WTC, vind je niet dan?'
Hoe weet je dat en waar is het bewijs hiervoor? Ben daar wel benieuwd naar.quote:WTC 1&2 zijn middels geavanceerde technieken vernietigd waar zelf CD bedrijven geen kennis van hebben.
Ja mininukesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:39 schreef mediacurator het volgende:
WTC 1&2 zijn middels geavanceerde technieken vernietigd waar zelf CD bedrijven geen kennis van hebben.
Ja, voor jou geldt ook hetzelfde, breng me niet steeds op een dwaal spoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:55 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ja mininukes
Er zijn trouwens wel een tijdlang ook verhalen en getuigenissen rondgegaan van WTC werknemers die in de maanden voorafgaand aan 9/11 verbouwingen en werkzaamheden hebben gezien of gemeld waar later niks verandert of verbouwt bleek te zijn, genoeg tinfoils die dat zien als het plaatsen van de vermeende explosieven
Als een deel van een gebouw instort bovenop een ondergelegen deel stort het gewoon in. Momentum + massa = bye bye building.quote:
En ik heb nu al 3x gezegd dat de WTC-torens niet bepaald onbeschadigd warenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:59 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja, voor jou geldt ook hetzelfde, breng me niet steeds op een dwaal spoor
Je weet danders goed dat ik vanuit mijn woonkamer geen mini nucs kan aantonen
Je begrijpt ook donders goed dat ik deze topic niet met de intentie ben begonnen dat wel te denken
Je kunt er van alles over zien op de verschillende docu's, mij was het te doen hoofdzakelijk om aan te tonen dat;
terwijl dit ook nooit eerder is voorgekomen, maar nu ineens wel en zelfs 3 keer op 1 dag
hierop moet je mij debunken, de "wie heeft het gedaan" kwestie was niet mijn oorspronkelijke insteek met deze T
1. Gebruik aub nu eens de enter-toets niet zoveel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef mediacurator het volgende:
onzin
Het had nooit zo snel een hoog momentum kunnen opbouwen
voldoende om daarmee de volledige WTC torens tot een hoopje stof en schroot staal
te doen veranderen
als we uitgaan van smeltende stalen balken; dan doen zij dat langzaam
smelten gaat gepaard met een buigend beweging van het staal
smelten is niet een proces van plotseling boem!! weg valt de weerstand
dat gaat gelijkelijk met smelten
plotseling weerstand weg = explosieven
Daar heb ik het helemaal niet over. Ik vroeg je iets over de energie van zo'n vallende verdieping.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef mediacurator het volgende:
Klopt niet
Als het smelt en buigt moet er al veel eerder een beweging te zien zijn geweest
dat het gebouw op een gegeven moment inzakt of scheef gaat hangen
daarna kan het pas onder het gewicht bezwijken
vervolgens zou het dan via de weg vd minste weerstand vallen
alvorens die breuk daadwerkelijk plaats vond
er is geen enkel teken van buigend staal te zien
quote:Enig idee hoeveel energie een hele verdieping heeft die met 10m/s naar beneden valt? En heb je dan een idee hoeveel energie 2 verdiepingen hebben die met 20m/s naar beneden vallen?
Daar kan geen staal, al dan niet gesmolten, tegenop. Ik weet niet hoe het met je natuurkundige kennis zit, maar heb je een idee hoe groot de energie is van zo'n ineenstortende verdieping die ook nog eens versnelt?
Steeds op een dwaalspoor? Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:59 schreef mediacurator het volgende:
Ja, voor jou geldt ook hetzelfde, breng me niet steeds op een dwaal spoor
Eh ja snap ik, ik weet ook dat je vanuit je woonkamer zinniger dingen kan lezen en kijken dan al die youtube video's, geloof me, ik twijfel genoeg aan 9/11 maar neem het wel met een korrel zout...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:59 schreef mediacurator het volgende:
Je weet danders goed dat ik vanuit mijn woonkamer geen mini nucs kan aantonen
Geen idee welke intentie je had, ik heb het half doorgelezen en wilde niet domweg een tvp plaatsenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:59 schreef mediacurator het volgende:
Je begrijpt ook donders goed dat ik deze topic niet met de intentie ben begonnen dat wel te denken
De docu's ja, kritisch punt, het geloven van filmpjes op youtube is net zo gevaarlijk als het geloven van docu's op tv, niet alles voor 100% waarheid aannemen...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:59 schreef mediacurator het volgende:
Een redelijk beschadigde structuur ook nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:59 schreef mediacurator het volgende:
Nou in toren 1&2 was een vliegtuigje gevlogen, in toren 7 zaten wat gaten en barsten dus zo florisant waren die gebouwen niet meer, zeker niet na een uurtje heftig fikken...neemt niet weg dat de hoeveelheid stof en energie die vrijkwam wel erg groot was voor een minuutje vrije val....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:59 schreef mediacurator het volgende:
Nou nee hoor, ik hoef niemand te debunken, ik vermaak me zo wel en op de man spelen hoeft (nogquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:59 schreef mediacurator het volgende:
Nou d'r zijn ook wel wat stukjes puin uit toren 1&2 op andere gebouwen gestort, erg veel meters ver weg zelfs, daar zijn vooral andere dan toren 7 aan ten onder gegaan, alleen niet zo spectaculair als 7quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef mediacurator het volgende:
Voor al de 3 torens geldt dat de beschadiging van de panden alleen kon zijn geweest op de plekken waar de vliegtuigen insloegen
ehm wat voor foto's heb jij voorbij zien komen? ik vooral van het gehele WTC complex na de inslagen en de instortingen van toren 1&2, een warzone lijkt me een juist omschrijving...alles onder het stof en vrijwel alles buiten de bergen puin bezaaid met brokstukken en stukjes...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef mediacurator het volgende:
De rest van de gebouwen waren nog compleet intact waar door er nog 100den mensen uit konden ontsnappen nadat de vliegtuigen in hadden geslagen
Blijkbaar niet want je lijkt niet te snappen dat een gebouw niet van rubber is en dus niet in zijn geheel eerst buigt en dan breekt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:22 schreef mediacurator het volgende:
Hiervoor heb je geen bouwkundige achtergrond nodig
Dit is kleuterschool blokkendoos niveau
Reageer eens op mijn vragen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:22 schreef mediacurator het volgende:
Hiervoor heb je geen bouwkundige achtergrond nodig
Dit is kleuterschool blokkendoos niveau
dat het me in deze topic om niets anders te doen was dan aan te tonen dat de gebouwen onmogelijk zonder behulp van enigerlei toegepaste explosieve technieken zijn ingestortquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:23 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Steeds op een dwaalspoor? Wat bedoel je?
quote:[..]
Eh ja snap ik, ik weet ook dat je vanuit je woonkamer zinniger dingen kan lezen en kijken dan al die youtube video's, geloof me, ik twijfel genoeg aan 9/11 maar neem het wel met een korrel zout...
[..]
Geen idee welke intentie je had, ik heb het half doorgelezen en wilde niet domweg een tvp plaatsen
[..]
De docu's ja, kritisch punt, het geloven van filmpjes op youtube is net zo gevaarlijk als het geloven van docu's op tv, niet alles voor 100% waarheid aannemen...
[..]
Een redelijk beschadigde structuur ook niet
[..]
Nou in toren 1&2 was een vliegtuigje gevlogen, in toren 7 zaten wat gaten en barsten dus zo florisant waren die gebouwen niet meer, zeker niet na een uurtje heftig fikken...neemt niet weg dat de hoeveelheid stof en energie die vrijkwam wel erg groot was voor een minuutje vrije val....
[..]
Nou nee hoor, ik hoef niemand te debunken, ik vermaak me zo wel en op de man spelen hoeft (nog) niet.
[..]
Nou d'r zijn ook wel wat stukjes puin uit toren 1&2 op andere gebouwen gestort, erg veel meters ver weg zelfs, daar zijn vooral andere dan toren 7 aan ten onder gegaan, alleen niet zo spectaculair als 7
[..]
ehm wat voor foto's heb jij voorbij zien komen? ik vooral van het gehele WTC complex na de inslagen en de instortingen van toren 1&2, een warzone lijkt me een juist omschrijving...alles onder het stof en vrijwel alles buiten de bergen puin bezaaid met brokstukken en stukjes...
ik heb gezegd dat zonder explosieven een topje van een gebouw niet de gehele onderliggende structuur kan wegdrukken en omtoveren tot een grote stof wolk en een hoopje puinquote:
Dat bestaat dus wel, en dat is wat Zwansen al probeert aan te geven.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:11 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat zonder explosieven een topje van een gebouw niet de gehele onderliggende structuur kan wegdrukken en omtoveren tot een grote stof wolk en een hoopje puin
Met wat versnipperde onderdelen van kopieer machines en ander kantoor benodigdheden
En wat verwrongen stukken stalen balken en wat dies meer zij
Zoiets bestaat simpelweg niet..
Ja maar waarom zeg je dat? Wat zijn je feitelijke bewijzen? Vooralsnog zeg je dat het niet zo is omdat jij denkt dat het niet kan.quote:
je bedoelt je kunt niet lezen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:16 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja maar waarom zeg je dat? Wat zijn je feitelijke bewijzen? Vooralsnog zeg je dat het niet zo is omdat jij denkt dat het niet kan.
Maar gelukkig is "denken" niet gelijk aan bewijs. Dus heb je berekeningen, formules waaruit dit blijkt?
Dat is niet aan jou om te bepalen.quote:op dat niveau valt zoiets hier heus niet uit te leggen hoor, als je het zo wil beargumenteren
Nog 1 keer dan oke?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:23 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou om te bepalen.
Klopt maar ik vraag waarom jij het vindt. Ik sta nog achter de theorie van verzwakt staal dat het gewoon niet meer houdt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:05 schreef mediacurator het volgende:
Dat het me in deze dit topic om niets anders te doen was dan aan te tonen dat de gebouwen onmogelijk zonder behulp van enigerlei toegepaste explosieve technieken zijn ingestort en dat ik dit ook herhaaldelijk heb aangegeven.
Dacht dat we afgesproken hadden het on-topic te houden?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:33 schreef mediacurator het volgende:
je wil graag snelllll naar deel 2 van dit topic volgens mij
Ok dat was me dusver niet geheel opgevallen dat je deels voor mijn stelling enigerlei begrip op kan brengen..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:34 schreef YuckFou het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nergens anders beweerd? Sterker nog, ik heb alleen de mini-nukes belachelijk gemaakt en alle andere opties open gehouden, sterker nog ik heb je een aanwijzing gegeven waar je je op kan storten met betrekking tot het plaatsen van explosieven...misschien heb je t niet door, maar ik sta aan jouw kant, alleen wat minder prominent vooraan.
Nee, omdat de meeste academici te slim zijn om dit soort ongefundeerde onzin te geloven, laat staan om er energie in te steken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:51 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Want vindt maar een academicus die zich hier specifiek aan wil wagen, dusver nog geen een tegen gekomen hierrr
no offense, maar dat heeft een hele rationele reden.. Waarschijnlijk niet een die je wil horen maar goed..quote:Want vindt maar een academicus die zich hier specifiek aan wil wagen, dusver nog geen een tegen gekomen hierrr
Dat doen crackpots vaker. Wanneer ze iets niet begrijpen gooien ze dat niet op hun eigen verstandelijke beperkingen, maar is datgene "onnodig moeilijk", "verkregen via vastgeroeste denkbeelden", etc. etc.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:06 schreef Flammie het volgende:
Wat mensen toch allemaal niet online verzinnen om zich slimmer te willen voelen dan academici
Hallo, het gaat toch niet om wie slimmer isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:06 schreef Flammie het volgende:
Wat mensen toch allemaal niet online verzinnen om zich slimmer te willen voelen dan academici
Enig idee wat een academici verdient die voor een universiteit werkt? Alles behalve een dikbetaalde baan is dat hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:15 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Hallo, het gaat toch niet om wie slimmer is
Alsof ik dat trouwens zou durven te beweren.
Academici hebben nu eenmaal beperkingen
Hebben een investering gemaakt van vele jaren studie
En een flinke studie schuld in sommige gevallen
Om daarna op een dik betaald luizen baantje uit te kunnen komen
Die gaan dat alles heus niet allemaal te grabbel gooien voor zoiets
In zo'n rooskleurige situatie zou ik dat misschien zelf ook niet doen
De mensheid is immers sowieso nogal over rated
Dus waarom je nek uitsteken?
Die mensen zijn eerder te vangen om tegen een forse betaling
Acht jaar lang een mega complexe theorie te construeren
Rondom het echte verhaal, om het laatste ietwat te verbloemen
De waarheid achter dit verhaal is immers helemaal niet gezellig
Dat was de leugen van dit verhaal ook al niet
Zelfs redelijk eng, dus snel zappen naar RTL boulevard dan maar!![]()
En ze zetten zichzelf neer als zijnde "verlicht", die was ik inderdaad nog vergeten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:15 schreef mediacurator het volgende:
Zelfs redelijk eng, dus snel zappen naar RTL boulevard dan maar!![]()
Je leeft in een hypnose geloof me..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, omdat de meeste academici te slim zijn om dit soort ongefundeerde onzin te geloven, laat staan om er energie in te steken.
Ik steek er nu ook al teveel energie in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |