abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81576661
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:14 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Als je dat voor je dagelijkse werk deed zou ik je natuurlijk veel sneller geloven.
Ook als het een andere NL CD expert is?
quote:
Nu kom je (met alle respect) met vage argumenten waar je wetenschappelijk gezien helemaal niets mee kan.
Het wetenschappelijke principe staat beschreven in het filmpje op pag. nr. 1. van dit T
quote:
En juist in dit soort complexe situaties (een grote toren die instort na een inslag van een vliegtuig) kun je niet voldoen met een benadering.
De enige reden dat het complex is omdat jij zo graag wil geloven dat een stel arabieren met stanley messen (box-cutters) waren die het hebben gedaan

de kogel die JFK raakte maakte ook de meest krankzinnige bochten en afkaatsingen, terwijl hij duidelijk met zijn hoofd achterover sloeg met half zijn hersenen eruit, dus had het ook niet J.H. Oswald geweest kunnen zijn die van achter op de voorbij rijdende auto zou hebben geschoten

de waarheid = bommen

is zo simpel als wat hoor
quote:
nee ik vertrouw liever mijn eigen verstand

tudelft is een bolwerk van itellectuelen

intellectuelen zijn een afgezonderde groep mensen

die hun dik betaalde banen te danken hebben aan de status quo

hebben het niet te danken aan de zittende macht te ondermijnen door uit de school te klappen

zeker niet waar het een gevoelige kwestie als 9/11 aangaat

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 13:42:27 ]
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 13:42:59 #128
249559 crew  Lavenderr
pi_81577017
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:14 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Als je dat voor je dagelijkse werk deed zou ik je natuurlijk veel sneller geloven. Nu kom je (met alle respect) met vage argumenten waar je wetenschappelijk gezien helemaal niets mee kan. En juist in dit soort complexe situaties (een grote toren die instort na een inslag van een vliegtuig) kun je niet voldoen met een benadering.

"De Twin Towers zijn waarschijnlijk ingestort als gevolg van de
combinatie van de impact van het vliegtuig en de brand die daarop
volgde.”

Dat zegt dr.ir. Coen Vermeeren van de TU Delft, die samen met studenten de aanslag van 11 september onderzocht.

http://www.tudelft.nl/live/pagina.jsp?id=0b8947cf-2c59-4c3c-bff6-7d1faeac34a2&lang=nl
Ja, die conclusie vertrouw ik en ik denk ook dat het zo gegaan is.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:44:47 #129
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_81577096
Dit geeft wel aan hoe ontiegelijk corrupt Het Witte Huis is. Helemaal nu dat er die misselijk makende moslim huichelaar van een Amerikaan Afrikaan aan het roer staat. Sick basterds.

Maar nee over 911 is het Witte Huis/Pentagon héél eerlijk geweest.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_81577307
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, die conclusie vertrouw ik en ik denk ook dat het zo gegaan is.
Ja maar het verklaart niet waarom er bijna nooit andere gebouwen die veel langer in brand hadden gestaan vervolgens niet instortte

Op 9/11 toevallig wel 3 op een dag

en verklaart ook niet dat de onderliggende structuur die geheel onaangetast was door de brand ineens verdween als sneeuw voor de zon

zonder enige zihtbare vorm van weerstand te laten zien door de opwaardse weerstand,al zij het maar tijdelijk, die het nog, al zij het maar ten dele, gehad had moet hebben

Er zou iets van de opwaardse druk vd oude structuur over gebleven moeten zijn ondanks de vliegtuigen

Er moet iets te zien zijn geweest van de resterende opwaardse weerstand van een structuur die het topje dusver 40 jaar in de lucht had gehouden

die weerstand bestaande uit o.a. 1000'den tonnen massief stalen balken viel in ene, in een klap, volledig weg

dat is niet mogelijk zonder explosieven

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 14:31:59 ]
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 13:53:35 #131
249559 crew  Lavenderr
pi_81577433
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:50 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ja maar het verklaart niet waarom er bijna nooit andere gebouwen die veel langer in brand hadden gestaan vervolgens niet instortte

Op 9/11 toevallig wel 3 op een dag

en verklaart ook niet dat de onderliggende structuur die geheel onaangetast was door de brand verdwenen als als sneeuw voor de zon

zonder enige zihtbare vorm van weerstand te laten zien door de opwaardse weerstand, al zij het maar tijdelijk, die het nog, al zij het maar ten dele, gehad moet hebben

Er zou iets van de opwaardse druk vd oude structuur over gebleven moeten zijn ondanks de vliegtuigen

Er moet iets te zien zijn geweest van de weerstand van een structuur die het topje dusver 40 jaar in de lucht had gehouden

die weerstand viel in een klap volledig weg

dat is nietmogelijk zonder explosieven
Als het is gegaan zoals jij denkt dat het gegaan is, hebben die terroristen misschien zélf explosieven geplaatst in de dagen voor de aanslag? Heb je daar weleens aan gedacht?
Dus explosieven binnen brengen en van buitenaf de vliegtuigen erin. Kan ook nog.

Niet dat ik dat denk, maar ik probeer mee te gaan in jouw gedachtengang hierover.
pi_81577513
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als het is gegaan zoals jij denkt dat het gegaan is, hebben die terroristen misschien zélf explosieven geplaatst in de dagen voor de aanslag? Heb je daar weleens aan gedacht?
Dus explosieven binnen brengen en van buitenaf de vliegtuigen erin. Kan ook nog.

Niet dat ik dat denk, maar ik probeer mee te gaan in jouw gedachtengang hierover.
Ik ga uit vd officiele verklaring destijds onderzocht door MIST

Dacht je nou heus dat het woord explosieven voorkomt in die officiele verklaring?

Of neem je me nu een beetje in de maling?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:57:56 #133
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81577578

Ach weet je wat het is MC, mensen willen altijd bewijs, visueel. Als je vervolgens visueel bewijs geeft, zijn hun ogen waarschijnlijk weer niet goed genoeg om te kunnen oordelen wat ze niet willen inzien.
En zo blijft het maar gaan.
Het is daarom goed om voor jezelf te begrijpen wat er aan de hand is, plus dat je dit visueel, waterdicht kan stellen, zelfs met gebruik van een ECHTE onafhankelijke expert.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 13:59:58 #134
249559 crew  Lavenderr
pi_81577650
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:55 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ik ga uit vd officiele verklaring destijds onderzocht door MIST

Dacht je nou heus dat het woord explosieven voorkomt in die officiele verklaring?

Of neem je me nu een beetje in de maling?
Zou niet durven .
Nee, ik meen het. Alleen denk ik dat die eventuele explosieven dan door terroristen zijn geplaatst.
Dat je dat wel begrijpt.
Een teroristische aanslag dus van binnenuit en van buitenaf .
pi_81577840
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zou niet durven .
Nee, ik meen het. Alleen denk ik dat die eventuele explosieven dan door terroristen zijn geplaatst.
Dat je dat wel begrijpt.
Ja nogal wiedus geloof ik dat de explosieven door de terroristen waren geplaatst

alleen niet door de terroristen die er uiteindelijk voor werden beschuldigd

zoals b.v. het Iraakse volk en Saddam Hoessein
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:06:46 #136
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81577878
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zou niet durven .
Dat je dat wel begrijpt.
Maar je begrijpt dat dit nog niet eerder is geoppert. Waarom niet? Omdat er geen terroristen zijn. Een CD daarintegen.. dat wel, en daarom dat dit ook zo lang blijft hangen.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 14:08:02 #137
249559 crew  Lavenderr
pi_81577932
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:05 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ja nogal wiedus geloof ik dat de explosieven door de terroristen waren geplaatst

alleen niet door de terroristen die er uiteindelijk voor werden beschuldigd

zoals b.v. de Irakezen en Saddam Hoessein
En dat denk ik dus wel.
Lijkt me logisch dat ze samenwerkten met de mensen die de vliegtuigen de torens invlogen, Jou niet?
pi_81578132
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat denk ik dus wel.
Lijkt me logisch dat ze samenwerkten met de mensen die de vliegtuigen de torens invlogen, Jou niet?
Saddam Hoessein was alleen een boef, maar nooit is gebleken dat hij achter 9/11 zou hebben gezeten

En trouwens ook door de CIA ooit in het zadel geholpen

net zoals Osama Bin Laden ten tijden van de oorlog tussen Afghanistan en Rusland

Heb ik voor jou een mooie documentaire, het duurt wat lang maar wel de moeite waard

Doe jezelf een plezier en kijk het van begin tot het eind.

Al zij het alleen maar om al die gekke, rare, debiele, vreemde, en paranoïde complot denkers een % of 1 misschien 2 beter te kunnen begrijpen..

Het is niet de bedoeling je te proberen te bekeren, dus dat voorop gesteld, anders krijg ik dat er ook nog bij

Missing Links ~ The Definitive Truth About 9/11 ~ Part 1 of 12

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 14:36:01 ]
pi_81578222
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef Lambiekje het volgende:
Dit geeft wel aan hoe ontiegelijk corrupt Het Witte Huis is. Helemaal nu dat er die misselijk makende moslim huichelaar van een Amerikaan Afrikaan aan het roer staat. Sick basterds.

Maar nee over 911 is het Witte Huis/Pentagon héél eerlijk geweest.
Vind je het zo eng dat een zwarte man President is geworden?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_81578455
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat denk ik dus wel.
Dus 9/11 rechtvaardigde 100den 1000den Iraakse doden, waarvan het meerendeel ouderen, vrouwen en kinderen?

Ik geloof dat het aantal doden niet eens bekend is maar minstens een half miljoen dacht ik, zo niet meer, sinds Bush voor het eerst Irak binnen viel destijds.

Dat kun je toch niet menen???

Er is namelijk noot bewezen dat Irak iets met 9/11 te maken zou hebben gehad.

Dit was een Zionistische truc om meer Arabieren uit de wereld te helpen, geen terroristische aanslag in opdracht van Saddam Houssein

De Zionisten spannen al decennia de V.S. voor hun karretje om hun oorlogen voor hen te voeren..

Maar het spelletje is over, de mensen tuinen er niet meer in..

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 14:29:17 ]
pi_81578560
Lavenderr doelt op eventuele terroristen die de bommen in het WTC zouden hebben geplaatst

Zionistische truc? Waar komt dat ineens vandaan?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:27:21 #142
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81578659
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:24 schreef Amos_ het volgende:

Zionistische truc? Waar komt dat ineens vandaan?
De Mossad.
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 14:30:03 #143
249559 crew  Lavenderr
pi_81578770
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:27 schreef Ticker het volgende:

[..]

De Mossad.
Nu krijgt Israël de schuld van 9/11?
pi_81578903
quote:
De Zionisten spannen al decennia de V.S. voor hun karretje om hun oorlogen voor hen te voeren..

Maar het spelletje is over, de mensen tuinen er niet meer in..
Vind dit nogal grove stellingen. Wat voor bewijs is er hiervoor?
pi_81578978
geen bewijs nodig, gewoon veel natuurkunde experimenten bijwonen waarin botsingen worden nagebootst
pi_81579018
en deze o.a.

Missing Links ~ The Definitive Truth About 9/11 ~ Part 1 of 12

dinsdag 18 mei 2010 @ 14:38:29 #147
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81579083
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hallo Lav.. let je nog op?
Of word je elke dag gereset?

Edit: geweldig ook dat die video weer is verwijdert. Er is een bepaalde instantie die het voor elkaar krijgt telkens het verhaal over die israelische art students, met construction passes, te verwijderen.
pi_81579124
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet Israël, vermoedelijk wel een Mossad operatie in samenwerking met Zionistische criminele elementen binnen de regering v/d V.S.
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 14:43:19 #149
249559 crew  Lavenderr
pi_81579245
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:39 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Niet Israël, maar de Mossad in samenwerking met Zionistische criminele elementen binnen de regering v/d V.S.
Dus in de vliegtuigen zaten islamitische joden?
pi_81579263
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:35 schreef mediacurator het volgende:
geen bewijs nodig, gewoon veel natuurkunde experimenten bijwonen waarin botsingen worden nagebootst
En uit natuurkunde experimenten haal jij je bewijs dat het zionisten zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')