Ook als het een andere NL CD expert is?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je dat voor je dagelijkse werk deed zou ik je natuurlijk veel sneller geloven.
Het wetenschappelijke principe staat beschreven in het filmpje op pag. nr. 1. van dit Tquote:Nu kom je (met alle respect) met vage argumenten waar je wetenschappelijk gezien helemaal niets mee kan.
De enige reden dat het complex is omdat jij zo graag wil geloven dat een stel arabieren met stanley messen (box-cutters) waren die het hebben gedaanquote:En juist in dit soort complexe situaties (een grote toren die instort na een inslag van een vliegtuig) kun je niet voldoen met een benadering.
nee ik vertrouw liever mijn eigen verstandquote:Deze mensen hebben er wel verstand van:
[..]
http://www.tudelft.nl/live/pagina.jsp?id=0b8947cf-2c59-4c3c-bff6-7d1faeac34a2&lang=nl
Ja, die conclusie vertrouw ik en ik denk ook dat het zo gegaan is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je dat voor je dagelijkse werk deed zou ik je natuurlijk veel sneller geloven. Nu kom je (met alle respect) met vage argumenten waar je wetenschappelijk gezien helemaal niets mee kan. En juist in dit soort complexe situaties (een grote toren die instort na een inslag van een vliegtuig) kun je niet voldoen met een benadering.
"De Twin Towers zijn waarschijnlijk ingestort als gevolg van de
combinatie van de impact van het vliegtuig en de brand die daarop
volgde.”
Dat zegt dr.ir. Coen Vermeeren van de TU Delft, die samen met studenten de aanslag van 11 september onderzocht.
http://www.tudelft.nl/live/pagina.jsp?id=0b8947cf-2c59-4c3c-bff6-7d1faeac34a2&lang=nl
Ja maar het verklaart niet waarom er bijna nooit andere gebouwen die veel langer in brand hadden gestaan vervolgens niet instorttequote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die conclusie vertrouw ik en ik denk ook dat het zo gegaan is.
Als het is gegaan zoals jij denkt dat het gegaan is, hebben die terroristen misschien zélf explosieven geplaatst in de dagen voor de aanslag? Heb je daar weleens aan gedacht?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:50 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja maar het verklaart niet waarom er bijna nooit andere gebouwen die veel langer in brand hadden gestaan vervolgens niet instortte
Op 9/11 toevallig wel 3 op een dag
en verklaart ook niet dat de onderliggende structuur die geheel onaangetast was door de brand verdwenen als als sneeuw voor de zon
zonder enige zihtbare vorm van weerstand te laten zien door de opwaardse weerstand, al zij het maar tijdelijk, die het nog, al zij het maar ten dele, gehad moet hebben
Er zou iets van de opwaardse druk vd oude structuur over gebleven moeten zijn ondanks de vliegtuigen
Er moet iets te zien zijn geweest van de weerstand van een structuur die het topje dusver 40 jaar in de lucht had gehouden
die weerstand viel in een klap volledig weg
dat is nietmogelijk zonder explosieven
Ik ga uit vd officiele verklaring destijds onderzocht door MISTquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als het is gegaan zoals jij denkt dat het gegaan is, hebben die terroristen misschien zélf explosieven geplaatst in de dagen voor de aanslag? Heb je daar weleens aan gedacht?
Dus explosieven binnen brengen en van buitenaf de vliegtuigen erin. Kan ook nog.
Niet dat ik dat denk, maar ik probeer mee te gaan in jouw gedachtengang hierover.
Zou niet durvenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:55 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik ga uit vd officiele verklaring destijds onderzocht door MIST
Dacht je nou heus dat het woord explosieven voorkomt in die officiele verklaring?
Of neem je me nu een beetje in de maling?
Ja nogal wiedus geloof ik dat de explosieven door de terroristen waren geplaatstquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou niet durven.
Nee, ik meen het. Alleen denk ik dat die eventuele explosieven dan door terroristen zijn geplaatst.
Dat je dat wel begrijpt.
Een teroristische aanslag dus van binnenuit en van buitenaf .
Maar je begrijpt dat dit nog niet eerder is geoppert. Waarom niet? Omdat er geen terroristen zijn. Een CD daarintegen.. dat wel, en daarom dat dit ook zo lang blijft hangen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou niet durven.
Nee, ik meen het. Alleen denk ik dat die eventuele explosieven dan door terroristen zijn geplaatst.
Dat je dat wel begrijpt.
Een teroristische aanslag dus van binnenuit en van buitenaf .
En dat denk ik dus wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:05 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja nogal wiedus geloof ik dat de explosieven door de terroristen waren geplaatst
alleen niet door de terroristen die er uiteindelijk voor werden beschuldigd
zoals b.v. de Irakezen en Saddam Hoessein
Saddam Hoessein was alleen een boef, maar nooit is gebleken dat hij achter 9/11 zou hebben gezetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat denk ik dus wel.
Lijkt me logisch dat ze samenwerkten met de mensen die de vliegtuigen de torens invlogen, Jou niet?
Vind je het zo eng dat een zwarte man President is geworden?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef Lambiekje het volgende:
Dit geeft wel aan hoe ontiegelijk corrupt Het Witte Huis is. Helemaal nu dat er die misselijk makende moslim huichelaar van een Amerikaan Afrikaan aan het roer staat. Sick basterds.
Maar nee over 911 is het Witte Huis/Pentagon héél eerlijk geweest.
Dus 9/11 rechtvaardigde 100den 1000den Iraakse doden, waarvan het meerendeel ouderen, vrouwen en kinderen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat denk ik dus wel.
Lijkt me logisch dat ze samenwerkten met de mensen die de vliegtuigen de torens invlogen, Jou niet?
De Mossad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:24 schreef Amos_ het volgende:
Zionistische truc? Waar komt dat ineens vandaan?
Vind dit nogal grove stellingen. Wat voor bewijs is er hiervoor?quote:De Zionisten spannen al decennia de V.S. voor hun karretje om hun oorlogen voor hen te voeren..
Maar het spelletje is over, de mensen tuinen er niet meer in..
Hallo Lav.. let je nog op?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu krijgt Israël de schuld van 9/11?
Niet Israël, vermoedelijk wel een Mossad operatie in samenwerking met Zionistische criminele elementen binnen de regering v/d V.S.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu krijgt Israël de schuld van 9/11?
Dus in de vliegtuigen zaten islamitische joden?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:39 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Niet Israël, maar de Mossad in samenwerking met Zionistische criminele elementen binnen de regering v/d V.S.
En uit natuurkunde experimenten haal jij je bewijs dat het zionisten zijn?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:35 schreef mediacurator het volgende:
geen bewijs nodig, gewoon veel natuurkunde experimenten bijwonen waarin botsingen worden nagebootst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |