abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81573220
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:58 schreef Amos_ het volgende:

[..]

En je bewijs hiervoor is?
open je ogen!
pi_81573417
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:59 schreef mediacurator het volgende:

[..]

sorry maar met jou praat ik liever niet meer
... Want?

We zitten gewoon in een normale discussie, waarin jij de stelling doet dat er enkel wat verdiepingen schade hebben geleden maar dat er geen structurele schade is aangebracht hierdoor.
Daar vraag ik dan bewijs voor aangezien jij jouw stelling daar ongetwijfeld op gebaseerd hebt.

Of zoek je nu een soort uitvlucht?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:12:12 #103
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_81573649
quote:
... Want?
als je dat nou nog niet duidelijk is ! mijn god hou toch eens op met die spelletjes

Door jullie getroll is dit forum naar de klote gegaan
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_81573997
Waar heb je het over? Welk getroll? Ik stel toch gewoon normale vragen?
En hoezo "jullie" ? Ik ben geen onderdeel van een groep

Ik snap het echt niet meer. Ik ben oprecht geinteresseerd, stel normale vragen en ik word aangevallen alsof ik een ketter ben of iets.

Misschien dat door zulke reacties het forum minder populair is??
pi_81574039
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:12 schreef DeMolay het volgende:

[..]

als je dat nou nog niet duidelijk is ! mijn god hou toch eens op met die spelletjes

Door jullie getroll is dit forum naar de klote gegaan
die Amos_ wordt ook nog door de Mods op handen gedragen, ook dat nog niet te vergeten

Het enige wat hij doet is plagen en jennen
pi_81574267
Onzin. Ik ken beide mods niet eens en geloof me, ik word echt niet op handen gedragen door ze. Maar door dit soort zijwaarts geleuter loopt heel zo'n topic weer spaak.

Dat jij op kinderachtige wijze zegt niet met mij te willen praten, dat zorgt ervoor dat de focus van het topic meer daarop komt te liggen dan de daadwerkelijke inhoud.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:27:41 #107
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_81574304
en hoe zou dat nu komen ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:31:38 #108
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81574482
Dat over die botsingen klopt niet. Die opties die je noemt, a, b en c, lijken niet op het instorten van een toren. De grootste kracht die daar werkt is de Fz en dat is bij die botsingen a, b en c minder van belang.

Daar wordt gewoon een botsing beschreven die loodrecht op de Fz staat.. Hoe wil je dat vergelijken met een 'botsing' waar iets naar beneden valt? Natuurlijk is het vergelijkbaar, maar alleen als je er rekening mee houdt dat de Fz in het geval van het gebouw natuurlijk de Fz relatief veel sterker is.

Ooit gehoord van de valversnelling en heb je enig idee wat wiskundig een versnelling is?
pi_81574693
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:27 schreef DeMolay het volgende:
en hoe zou dat nu komen ?
Dank DeMolay, jij begrijpt het

De rede is om te voorkomen dat ik zo meteen weer als een of andere patiënt zojuist nog ontsnapt uit Vogelenzang toegesproken wordt zodra Amos_ weer bij een modje gaat uit huilen

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 12:41:51 ]
pi_81574761
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:31 schreef Zwansen het volgende:
Dat over die botsingen klopt niet. Die opties die je noemt, a, b en c, lijken niet op het instorten van een toren.
ik heb het niet over het instorten van een toren, ik heb het over het fenomeen botsen

2 objecten die tegen elkaar op botsen

de botsing moet zichtbaar zijn, die waren in geen een vd gevallen zichtbaar.

kan alleen wanneer je de onderliggende structuur met explosieven opblaast zodat deze geen opwaardste weerstand meer kunnen uitoefenen

zoals met de meeste misdaden is er altijd wel een vingerafdruk of een haar die gevonden wordt op de plaats delict en echte dader in een later stadium aanwijst.

Intussen zitten de ten onrechte veroordeelde misdadigers achter de tralies
quote:
De grootste kracht die daar werkt is de Fz en dat is bij die botsingen a, b en c minder van belang.

Daar wordt gewoon een botsing beschreven die loodrecht op de Fz staat.. Hoe wil je dat vergelijken met een 'botsing' waar iets naar beneden valt? Natuurlijk is het vergelijkbaar, maar alleen als je er rekening mee houdt dat de Fz in het geval van het gebouw natuurlijk de Fz relatief veel sterker is.

Ooit gehoord van de valversnelling en heb je enig idee wat wiskundig een versnelling is?

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 13:02:43 ]
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:38:38 #111
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_81574774
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:45 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Wat is dit voor tegenargument?

Lastig om toe te geven dat ik gelijk heb, nietwaar?

Je hoeft geen inzage te hebben in de zaken van Defensie om zo'n aanslag te plegen. Vantevoren de juiste lijnvluchten uitzoeken is het enige dat nodig is, plus wat vliegtraining en wat doorgefokte fanatici die alles op alles willen zetten.
Jij gelijk?!!
Dat kan allemaal best. Maar dan is wat Amerika heeft een triljarden kostende luchtruim een farce. Beveiligen beveiligen maar het heeft totaal geen effect. Met een sneue boxcutters kan je het allemaal omzeilen. Computers om de tuin lijden en ga zo maar door.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:39:45 #112
52357 Lambiekje
pi_81574827
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:31 schreef Zwansen het volgende:
Dat over die botsingen klopt niet. Die opties die je noemt, a, b en c, lijken niet op het instorten van een toren. De grootste kracht die daar werkt is de Fz en dat is bij die botsingen a, b en c minder van belang.

Ja maar dat moet er geen obstructie zijn van tientallen verdiepingen. Ooit gehoord van inertia.
Maar ik neem aan dat jij ook net zo snel door een deur gaat die dicht is of die open staat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_81574832
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jij gelijk?!!
Dat kan allemaal best. Maar dan is wat Amerika heeft een triljarden kostende luchtruim een farce. Beveiligen beveiligen maar het heeft totaal geen effect. Met een sneue boxcutters kan je het allemaal omzeilen. Computers om de tuin lijden en ga zo maar door.
Dat is nou juist het punt. Je kan beveiligen wat je wil, maar dit soort shit komt altijd wel door.
Je zult het niet van binnenuit lam kunnen leggen. Maar je kunt aanslagen nog altjid wel plegen helaas.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:44:33 #114
52357 Lambiekje
pi_81574993
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:39 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dat is nou juist het punt. Je kan beveiligen wat je wil, maar dit soort shit komt altijd wel door.
Je zult het niet van binnenuit lam kunnen leggen. Maar je kunt aanslagen nog altjid wel plegen helaas.
Daar zit hem het punt. De baardmannen onderleiding van OBL zijn gewoon ingehuurd door VS. Beveiliging op vliegvelden, verstrekking van visums, vlieglessen en ondertussen het luchtruim-beveiliging in de war brengen met wargames waarbij vliegtuigen gebouwen zouden raken. Dát, zodat de mensen niet in alertheid zijn als er rare dingen op het (radar)scherm verschijnen. Oh ja vlak voor 911 nog even het eindverandwoording bij Neocons leggen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:54:17 #115
52357 Lambiekje
pi_81575332
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:38 schreef mediacurator het volgende:

[..]

ik heb het niet over het instorten van een toren, ik heb het over het fenomeen botsen

de botsing moet zichtbaar zijn, dat was het niet
[..]

Het botsen van vliegtuig en gebouw tijdens 911 was zo ongelovelijk nep.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:54:19 #116
68638 Zwansen
pi_81575333
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja maar dat moet er geen obstructie zijn van tientallen verdiepingen. Ooit gehoord van inertia.
Maar ik neem aan dat jij ook net zo snel door een deur gaat die dicht is of die open staat.
Als iets valt is er ook obstructie van lucht. Maar die weerstand is zo klein bij lage snelheden dat het vrijwel een 'vrije val' is. Bij zo'n toren is er iets vergelijkbaars. Door verhitting e.d. zijn die verdiepingen zo verzwakt en het gewicht van die toren is zo groot dat het als het ware in de buurt komt van een vrije val.

Bij een vrije val zou de snelheid van de toren elke seconde met 36 km/h toenemen, door de weerstand van de verdiepingen, etc. is dat natuurlijk veel lager.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:56:44 #117
68638 Zwansen
pi_81575441
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:38 schreef mediacurator het volgende:

[..]

de botsing moet zichtbaar zijn, die waren in geen een vd gevallen zichtbaar.

kan alleen wanneer je de onderliggende structuur met explosieven opblaast zodat deze geen opwaardste weerstand meer kunnen uitoefenen

zoals met de meeste misdaden is er altijd een vingerafdruk of een haar die de dader in een later stadium aanwijst.
[..]
Kun je dit onderbouwen met berekeningen of is dit je 'onderbuikgevoel'? Ten eerste heb je het over botsingen die in de richting van de zwaartekracht werken. Ten tweede zijn die verdiepingen natuurlijk behoorlijk verzwakt door de klap en de hitte. Als het eenmaal inzakt dan hebben de onderste verdiepingen natuurlijk nooit die opwaartste weerstand om dat hele gebouw ook maar een halve seconde te vertragen.
pi_81575661
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het botsen van vliegtuig en gebouw tijdens 911 was zo ongelovelijk nep.
Huh? Wacht even. Duizenden getuigen die er direct bijwaren + ontelbaar veel videomateriaal en jij zegt dat het nep was?

Op wat voor manier nep dan? De gebouwen maakten niet even een stap opzij om de vliegtuigen door te laten, dus hoe kan die inslag nep zijn?
pi_81575687
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:56 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Kun je dit onderbouwen met berekeningen of is dit je 'onderbuikgevoel'? Ten eerste heb je het over botsingen die in de richting van de zwaartekracht werken. Ten tweede zijn die verdiepingen natuurlijk behoorlijk verzwakt door de klap en de hitte. Als het eenmaal inzakt dan hebben de onderste verdiepingen natuurlijk nooit die opwaartste weerstand om dat hele gebouw ook maar een halve seconde te vertragen.
Precies mijn punt. Verwarmd staal is meer buigzaam dan koud staal. En na het buigpunt zal het gewoon breken.
pi_81575746
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:56 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Kun je dit onderbouwen met berekeningen of is dit je 'onderbuikgevoel'?
Ik heb juist een benadering gekozen waar juist weinig of geen berekeningen voor nodig zijn

Het gaat erom te kunnen beoordelen wat het verschil is tussen een instorting wegen CD en een instorting die zonder CD naar beneden is gekomen.

Volgens mij zou je mij ook niet geloven als ik CD voor mijn dagelijkse werk deed of wel?

Of zouden het dan ook onderbuik gevoelens zijn?

Geef nou maar gewoon eerlijk toe je bent ook alleen maar uit op jennen, of niet dan?
quote:
Ten eerste heb je het over botsingen die in de richting van de zwaartekracht werken. Ten tweede zijn die verdiepingen natuurlijk behoorlijk verzwakt door de klap en de hitte. Als het eenmaal inzakt dan hebben de onderste verdiepingen natuurlijk nooit die opwaartste weerstand om dat hele gebouw ook maar een halve seconde te vertragen.
pi_81575828
quote:
Het gaat erom te kunnen beoordelen wat het verschil is tussen een instorting wegen CD en een instorting die zonder CD naar beneden is gekomen.
Het punt is dus, hoe kun je dit 'verschil' zien zonder berekening?
pi_81575928
De berekeningen zijn niet nodig omdat bij botsingen er altijd een afrem zichtbaar is

dat hebben natuurkundige experimenten reeds lang geleden al uitgewezen

je kunt door observatie gewoonweg zien met wat voor botsing je te maken hebt

zo nee?

geef mij dan een voorbeeld van een botsing waar geen afrem zichtbaar is vd een of 2 vd bewegende objecten die tegen elkaar op botsen
pi_81575997
Ja maar hoe wil je dan bewijzen dat iets wel of geen CD is?
Dat is mij nog niet helemaal duidelijk. Want zonder berekeningen moet je enkel uitgaan van het visuele en dat is natuurlijk geen garantie.
pi_81576001
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:11 schreef mediacurator het volgende:
De berekeningen zijn niet nodig omdat bij botsingen er altijd een afrem zichtbaar is

dat hebben natuurkundige experimenten reeds lang geleden al uitgewezen

je kunt door observatie gewoonweg zien met wat voor botsing je te maken hebt

zo nee?

geef mij dan een voorbeeld van een botsing waar geen afrem zichtbaar is vd een of 2 vd bewegende objecten die tegen elkaar op botsen
Mag ik eens een linkje naar die onderzoeken en natuurkundige testen?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:14:59 #125
68638 Zwansen
pi_81576036
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:05 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ik heb juist een benadering gekozen waar juist weinig of geen berekeningen voor nodig zijn

Volgens mij zou je mij ook niet geloven als ik CD voor mijn dagelijkse werk deed of wel?

Of zouden het dan ook onderbuik gevoelens zijn?

Geef nou maar gewoon eerlijk toe je bent ook alleen maar uit op jennen, of niet dan?
[..]
Als je dat voor je dagelijkse werk deed zou ik je natuurlijk veel sneller geloven. Nu kom je (met alle respect) met vage argumenten waar je wetenschappelijk gezien helemaal niets mee kan. En juist in dit soort complexe situaties (een grote toren die instort na een inslag van een vliegtuig) kun je niet voldoen met een benadering.

Deze mensen hebben er wel verstand van:
quote:
"De Twin Towers zijn waarschijnlijk ingestort als gevolg van de
combinatie van de impact van het vliegtuig en de brand die daarop
volgde.”

Dat zegt dr.ir. Coen Vermeeren van de TU Delft, die samen met studenten de aanslag van 11 september onderzocht.
http://www.tudelft.nl/live/pagina.jsp?id=0b8947cf-2c59-4c3c-bff6-7d1faeac34a2&lang=nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')