kun je nog andere voorbeelden geven van categorie d) botsingen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:19 schreef Amos_ het volgende:
Optie d) is de enige correcte optie in mijn ogen.
Een gebouw bestaat uit een frame. Dat is dus die roedel fietsen met een ketting eromheen. Mag ik trouwens even als tip meegeven dat een "enter' na elke zin het geheel behoorlijk onleesbaar maakt Slacker?
waarom was het gedeelte dat geraakt werd door de top vh gebouw beschadigd?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:23 schreef Amos_ het volgende:
Instortende gebouwen die hevige structurele schade hebben.
quote:je beredenering is dus onzorgvuldig en onjuist
Een 19 baardmannen in een of andere torabora grot wisten dat wel. Come on.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:08 schreef Amos_ het volgende:
Een Egyptische generaal..die lijkt me inderdaad goed op de hoogte als het gaat om de Amerikaanse Defensie
Wat moesten die van het Defensie-systeem afweten dan? Dat is helemaal niet relevant voor die kapers.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een 19 baardmannen in een of andere torabora grot wisten dat wel. Come on.
als ik de instorting een van de categorieen moet plaatsen is het optie a)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:28 schreef Amos_ het volgende:
Bij zo'n collapse valt het gebouw ineen zoals omschreven in optie d) en die goeie post van Asphias.
Vergeet ook niet dat als het instort de structuur dus ook "breekt" waardoor je dus ook schade bovenop krjigt.
[..]
Ok meneer de ingenieur... en kap eens met die enters
Daar zijn dan ook geen lijnvluchten ingevlogen, in die gebouwen die in brand zijn gevlogenquote:sindsdien zijn er veel gebouwen in de wereld die brand hebben gehad
nooit zoiets is eerder ooit voorgekomen.
Ja, zo zie ik dat ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:23 schreef Amos_ het volgende:
Instortende gebouwen die hevige structurele schade hebben.
je hebt een grote structuur oke?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:36 schreef Amos_ het volgende:
Dat is een vergelijking die niet opgaat naar mijn idee. Er spelen meer factoren mee dan "5 keer zo groot".
Niet elk stuk is van hetzelfde materiaal met dezelfde dichtheid en ga zo maar door.
[..]
Daar zijn dan ook geen lijnvluchten ingevlogen, in die gebouwen die in brand zijn gevlogen
dan had een van de torens al in 1975 kapot geweest moeten zijn. En uiteraard de Empire State Building.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:07 schreef Knarf het volgende:
bouw een kaarten huis van een meter hoog.
Haal een paar kaarten weg ->> WTC.
komop verdiep eerst in de materie voordat je stomme domme dingen zegt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:30 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wat moesten die van het Defensie-systeem afweten dan? Dat is helemaal niet relevant voor die kapers.
Een vliegtuig was in die tijd zo gekaapt. Tegenwoordig is het wat lastiger maar nog steeds mogelijk.
ik herhaal Lavenderr niet het gehele gebouw was beschadigd, a.u.b. niet liegenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zo zie ik dat ook.
Hevige structuele schade. Vandaar dat ze instortten.
En ook een beetje zoals Knarf schreef: een kaartenhuis, in het midden een paar kaarten eruit trekken, en het kaartenhuis stort in. Simpel voorbeeld, maar daarom niet minder waar.
Wat is dit voor tegenargument?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
komop verdiep eerst in de materie voordat je stomme domme dingen zegt.
omdat het een leugen is om te suggereren dat het een probleem was met de structurele schadequote:
Door de vliegtuigen die het begouw binnenvlogen werd het gebouw in een mum van tijd structureel beschadigd, zodat het instortte. Kaartenhuis-effect.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:41 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ik herhaal Lavenderr niet het gehele gebouw was beschadigd, a.u.b. niet liegen
alleen de verdiepingen met brand waren beschadigd ok? u liegt
door de vliegtuigen werden er hooguit een aantal verdiepingen vh gebouw structureel beschadigd meer nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Door de vliegtuigen die het begouw binnenvlogen werd het gebouw in een mum van tijd structureel beschadigd, zodat het instortte. Kaartenhuis-effect.
En je bewijs hiervoor is?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:55 schreef mediacurator het volgende:
[..]
door de vliegtuigen werden er hooguit een aantal verdiepingen vh gebouw structureel beschadigd meer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |