abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 14:44:45 #151
249559 crew  Lavenderr
pi_81579285
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:38 schreef Ticker het volgende:

[..]

Hallo Lav.. let je nog op?
Of word je elke dag gereset?

Edit: geweldig ook dat die video weer is verwijdert. Er is een bepaalde instantie die het voor elkaar krijgt telkens het verhaal over die israelische art students, met construction passes, te verwijderen.
Ja
pi_81579385
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus in de vliegtuigen zaten islamitische joden?
Je kunt er van alles over zien op de docu, mij was het te doen hoofdzakelijk om aan te tonen dat;

Een vrijwel onbeschadigde structuur niet zomaar als sneeuw voor de zon verdwijnt zonder gebruik van explosieven..

terwijl dit ook nooit eerder is voorgekomen, maar nu ineens wel en zelfs 3 keer op 1 dag

hierop moet je mij debunken, de "wie heeft het gedaan" kwestie was niet mijn oorspronkelijke insteek met deze T

pi_81579506
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:38 schreef Ticker het volgende:

[..]

Hallo Lav.. let je nog op?
Of word je elke dag gereset?

Edit: geweldig ook dat die video weer is verwijdert. Er is een bepaalde instantie die het voor elkaar krijgt telkens het verhaal over die israelische art students, met construction passes, te verwijderen.
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja
vindt Lavenderr leuk?
pi_81579604
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Een vrijwel onbeschadigde structuur niet zomaar als sneeuw voor de zon verdwijnt zonder gebruik van explosieven..

Het WTC was dan ook geen vrijwel onbeschadigde structuur.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 14:53:17 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_81579631
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Je kunt er van alles over zien op de docu, mij was het te doen hoofdzakelijk om aan te tonen dat;

terwijl dit ook nooit eerder is voorgekomen, maar nu ineens wel en zelfs 3 keer op 1 dag

hierop moet je mij debunken, de "wie heeft het gedaan" kwestie was niet mijn oorspronkelijke insteek met deze T

Okee, maar je moet het met me eens zijn dat het van enorm belang is wie het gedaan heeft i gezien de gevolgen van deze terreurdaad.
pi_81579659
Vooral ook omdat de TS duidelijk overtuigd is dat het de zionisten waren, en dat zou moeten blijken uit het bijwonen van natuurkundige experimenten.. (ik quote de TS nu.)
pi_81579810
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Okee, maar je moet het met me eens zijn dat het van enorm belang is wie het gedaan heeft i gezien de gevolgen van deze terreurdaad.
Ik heb wel mijn vermoedens, zoals de Egyptische leger generaal, dus waarom vraag je het hem dan niet?

Egyptian General - 9/11 Was An Inside Job

pi_81579897
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:58 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ik heb wel mijn vermoedens, zoals de Egyptische leger generaal, dus waarom vraag je het hem dan niet?

Egyptian General - 9/11 Was An Inside Job

Omdat hij niet in dit topic zit, maar jij wel. Dat lijkt me niet meer dan logisch toch?
pi_81580016
Je kunt er van alles over zien op de verschillende docu's, mij was het te doen hoofdzakelijk om aan te tonen dat;

dinsdag 18 mei 2010 @ 15:07:03 #160
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81580148
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:38 schreef mediacurator het volgende:
Dutch Controlled Demolition expert 9/11

WTF. Hij zegt toch overduidelijk dat dit heel anders gaat dan de Twintowers. 'Deze gaat vanonderen'.

Dit gaat over WTC7, we hadden het toch over de twee Twintowers? Die zijn volgens die expert gewoon ineen gestort zonder CD.

'Dit valt anders als het WTC, vind je niet dan?'
pi_81580212
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:03 schreef mediacurator het volgende:
Je kunt er van alles over zien op de verschillende docu's, mij was het te doen hoofdzakelijk om aan te tonen dat;

Ja en ik zei net ook al, dat de WTC torens niet bepaald als onbeschadigd zijn te classificeren he
pi_81581448
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:07 schreef Zwansen het volgende:

[..]

WTF. Hij zegt toch overduidelijk dat dit heel anders gaat dan de Twintowers. 'Deze gaat vanonderen'.

Dit gaat over WTC7, we hadden het toch over de twee Twintowers? Die zijn volgens die expert gewoon ineen gestort zonder CD.

'Dit valt anders als het WTC, vind je niet dan?'
Ik wist al dat je het over die boeg zou spelen, was WTC7 wel CD dan volgens jou en WTC 1&2 niet?

De torens waren volgens 2 verschillende methodes opgeblazen volgens mij

WTC 1&2 zijn middels geavanceerde technieken vernietigd waar zelf CD bedrijven geen kennis van hebben.

Ik denk dat je zou moeten denken aan geavanceerde oorlogsvoering technologie die onder de striktste geheimhouding van bepaalde onderdelen van de Amerikaanse Militaire Operaties valt.

Over het laatste, google: "dimitri khalezov"

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 15:50:18 ]
pi_81581815
quote:
WTC 1&2 zijn middels geavanceerde technieken vernietigd waar zelf CD bedrijven geen kennis van hebben.
Hoe weet je dat en waar is het bewijs hiervoor? Ben daar wel benieuwd naar.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:55:08 #164
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_81582024
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:39 schreef mediacurator het volgende:
Ja mininukes

Er zijn trouwens wel een tijdlang ook verhalen en getuigenissen rondgegaan van WTC werknemers die in de maanden voorafgaand aan 9/11 verbouwingen en werkzaamheden hebben gezien of gemeld waar later niks verandert of verbouwt bleek te zijn, genoeg tinfoils die dat zien als het plaatsen van de vermeende explosieven
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_81582120
laat maar
pi_81582186
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:55 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ja mininukes

Er zijn trouwens wel een tijdlang ook verhalen en getuigenissen rondgegaan van WTC werknemers die in de maanden voorafgaand aan 9/11 verbouwingen en werkzaamheden hebben gezien of gemeld waar later niks verandert of verbouwt bleek te zijn, genoeg tinfoils die dat zien als het plaatsen van de vermeende explosieven
Ja, voor jou geldt ook hetzelfde, breng me niet steeds op een dwaal spoor

Je weet danders goed dat ik vanuit mijn woonkamer geen mini nucs kan aantonen

Je begrijpt ook donders goed dat ik deze topic niet met de intentie ben begonnen dat wel te denken

pi_81582223
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:57 schreef Regal het volgende:
laat maar
Als een deel van een gebouw instort bovenop een ondergelegen deel stort het gewoon in. Momentum + massa = bye bye building.
pi_81582293
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:59 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ja, voor jou geldt ook hetzelfde, breng me niet steeds op een dwaal spoor

Je weet danders goed dat ik vanuit mijn woonkamer geen mini nucs kan aantonen

Je begrijpt ook donders goed dat ik deze topic niet met de intentie ben begonnen dat wel te denken

En ik heb nu al 3x gezegd dat de WTC-torens niet bepaald onbeschadigd waren
pi_81582314
onzin

Het had nooit zo snel een hoog momentum kunnen opbouwen

voldoende om daarmee de volledige WTC torens tot een hoopje stof en schroot staal

te doen veranderen

er is zelfs niet eens een complete telefoon of zoiets terug gevonden

hooguit alleen kleine stukjes van een telefoon zoals een toets met 1 of 2 erop gedrukt.

als we uitgaan van smeltende stalen balken; dan doen zij dat langzaam

smelten gaat gepaard met een buigend beweging van het staal

smelten is niet een proces van plotseling boem!! weg valt de weerstand

dat gaat gelijkelijk met smelten

plotseling weerstand weg = explosieven

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 16:12:32 ]
pi_81582575
Voor al de 3 torens geldt dat de beschadiging van de panden alleen kon zijn geweest op de plekken waar de vliegtuigen insloegen

De rest van de gebouwen waren nog compleet intact waar door er nog 100den mensen uit konden ontsnappen nadat de vliegtuigen in hadden geslagen
pi_81582660
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef mediacurator het volgende:
onzin

Het had nooit zo snel een hoog momentum kunnen opbouwen

voldoende om daarmee de volledige WTC torens tot een hoopje stof en schroot staal

te doen veranderen

als we uitgaan van smeltende stalen balken; dan doen zij dat langzaam

smelten gaat gepaard met een buigend beweging van het staal

smelten is niet een proces van plotseling boem!! weg valt de weerstand

dat gaat gelijkelijk met smelten

plotseling weerstand weg = explosieven
1. Gebruik aub nu eens de enter-toets niet zoveel.

2. Als een constructie al verzwakt is en zaken zijn al aan het buigen, dan wordt opeens het breekpunt bereikt. Zodra dat punt bereikt wordt klapt het in in.

Tenzij het gebouw van rubber is. Want alleen dan zou jouw argument kloppen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:12:38 #172
68638 Zwansen
pi_81582704
Enig idee hoeveel energie een hele verdieping heeft die met 10m/s naar beneden valt? En heb je dan een idee hoeveel energie 2 verdiepingen hebben die met 20m/s naar beneden vallen?

Daar kan geen staal, al dan niet gesmolten, tegenop. Ik weet niet hoe het met je natuurkundige kennis zit, maar heb je een idee hoe groot de energie is van zo'n ineenstortende verdieping die ook nog eens versnelt?
pi_81582766
Klopt niet

Als het smelt en buigt moet er al veel eerder een beweging te zien zijn geweest

dat het gebouw op een gegeven moment inzakt of scheef gaat hangen

alvorens die breuk daadwerkelijk plaats vond

daarna kan het pas onder het gewicht bezwijken

vervolgens zou het dan via de weg vd minste weerstand vallen

er is geen enkel teken van buigend staal te zien

[ Bericht 22% gewijzigd door mediacurator op 18-05-2010 16:20:31 ]
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:16:40 #174
68638 Zwansen
pi_81582852
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef mediacurator het volgende:
Klopt niet

Als het smelt en buigt moet er al veel eerder een beweging te zien zijn geweest

dat het gebouw op een gegeven moment inzakt of scheef gaat hangen

daarna kan het pas onder het gewicht bezwijken

vervolgens zou het dan via de weg vd minste weerstand vallen

alvorens die breuk daadwerkelijk plaats vond

er is geen enkel teken van buigend staal te zien
Daar heb ik het helemaal niet over. Ik vroeg je iets over de energie van zo'n vallende verdieping.
quote:
Enig idee hoeveel energie een hele verdieping heeft die met 10m/s naar beneden valt? En heb je dan een idee hoeveel energie 2 verdiepingen hebben die met 20m/s naar beneden vallen?

Daar kan geen staal, al dan niet gesmolten, tegenop. Ik weet niet hoe het met je natuurkundige kennis zit, maar heb je een idee hoe groot de energie is van zo'n ineenstortende verdieping die ook nog eens versnelt?
pi_81582882
Met alle respect maar wat heb jij voor bouwkundige achtergrond? Dat staal vormt het frame. Het beton en alles eromheen buigt niet mee met het staal, maar dat betekent niet dat het frame "te lijden" heeft. Een gebouw gaat dus niet scheefhangen in zo'n geval. Het klapt gewoon in wanneer het breekpunt bereikt is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')