quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:17 schreef guitarist het volgende:
Vanaf 20:28 een leuk stukje over IKC @ 5 mei Alkmaar... Degene die niet wil zien hoe er een Telecaster mishandeld wordt kijk vooral niet.
http://webservices.stream(...)5mei_festival-110510
Laat ik weer even klagen over de player, ik wil het graag zien, maar wilk niet dat hele gedoe ervoor zienquote:
Kut player idd. Even 2 minuutjes gedult en je kan doorspoelen. Je kan het witte balletje slepen binnen het lichtblauwe (gebufferde) gedeelte..quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
Laat ik weer even klagen over de player, ik wil het graag zien, maar wilk niet dat hele gedoe ervoor zien
Kijk nog eens dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:59 schreef KaMo het volgende:
Vet hoor, maar in het filmpje zie je jou toch niet tegen de bakken slaan met je tele?
Je mag mijn H&K ook wel eens proberen als je wil.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:34 schreef The_Dean het volgende:
Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar er staat een H&K Tele op MP
Verder gewoon wat aan het rondneuzen, maar weet niet of het verstandig is meteen wat gitarigs te kopen... moet nog boodschappen en er liggen nog wel wat rekeningen
Maarja, wat leuke dingetjes voor de handel zijn altijd welkom.
H&K is echt goedkope troep, er is ook zo'n gast die dingen koopt en er een nieuwe decal opplakt en als custom voor 250 euro door probeert te verkopen. Die dingen koop je voor 40 euro ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:34 schreef The_Dean het volgende:
Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar er staat een H&K Tele op MP
Verder gewoon wat aan het rondneuzen, maar weet niet of het verstandig is meteen wat gitarigs te kopen... moet nog boodschappen en er liggen nog wel wat rekeningen
Maarja, wat leuke dingetjes voor de handel zijn altijd welkom.
Wij kunnen vast welquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:39 schreef guitarist het volgende:
Godver.
Ik werd wakker gebelt of we op Dauwpop konde spelen, Das Pop valt uit. Zit onze bassist bij z'n vriendinnetje in Dordrecht en hij gaat het niet redden om om 2 uur in Hellendoorn te zijn.
Volgende keer beter...
Moge wij allen succesvol neerstijgen!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:26 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
vrolijk hemelvaart allemaal!
Als je een goedkope tele zoekt, koop dan gewoon een goedkope Harley Benton. Die dingen zijn niet eens vreselijk beroerd! Of doe het goed en spaar evne door voor een London City!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:20 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
H&K is echt goedkope troep, er is ook zo'n gast die dingen koopt en er een nieuwe decal opplakt en als custom voor 250 euro door probeert te verkopen. Die dingen koop je voor 40 euro ofzo
Twee vliegen in één klap:quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:42 schreef brother52 het volgende:
Je gaat het nog druk krijgen met al je coverbands.
Die namen heeft hij wel genoemd jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:37 schreef Witchfynder het volgende:
Je hebt een Floyd Rose floating bridge en een locking nut (die kam waar je 3 dingen moet los en vastschroeven).
Als je een soort aanlopend, trillend geluid krijgt, is de gitaar misschien niet goed afgesteld. Je moet een floating bridge wel in stapjes stemmen, want dat ding zwengelt alle kanten op tijdens het stemmen omdat de trekkracht zich verplaatst. Dat is echt irritant.
Ik bedoel het meer als je snaren hebt verwisseld; niet je E6 in één keer naar E stemmen en dan A naar A, want dan ontstem je de andere snaren weer, omdat de brug beweegt. Je moet steeds alle 6 de snaren steeds dichterbij het doel stemmenquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die namen heeft hij wel genoemd ja. Hoe zou ik dat afstellen moeten doen dan? In stapjes, welke stapjes?
Ik bekijk het even, bedankt voor de tips!quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer als je snaren hebt verwisseld; niet je E6 in één keer naar E stemmen en dan A naar A, want dan ontstem je de andere snaren weer, omdat de brug beweegt. Je moet steeds alle 6 de snaren steeds dichterbij het doel stemmen.
De opmerking was meer algemeen over FR's en niet zozeer over jouw probleem specifiek. Ik denk dat dat aan het afstellen ligt. Misschien moet het brugzadeltje iets omhoog. Dat doe je met een inbussleuteltje. Ik zou wel eerst controleren of de snaar nu wel goed gemonteerd zit, dus zowel bij de locking nut als in de brug. Je weet maar noooooooooooit.
Als het hier niet aan ligt dan moeten we maar op de goeroes hier wachten, want ik ben eigenlijk bassist en speel maar gitaar uit hobby. Ik weet er iets vanaf, omdat ik een Ibanez RG370 heb en die heeft ook een FR-stijl brug.
De mijne is best prima anders.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:20 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
H&K is echt goedkope troep, er is ook zo'n gast die dingen koopt en er een nieuwe decal opplakt en als custom voor 250 euro door probeert te verkopen. Die dingen koop je voor 40 euro ofzo
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:22 schreef Waterflesje het volgende:
Ik wil nu leren sweepen, heeft er iemand nog nuttige tips?
Veel hammer ons oefenen en die heel goed kunnenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:22 schreef Waterflesje het volgende:
Ik wil nu leren sweepen, heeft er iemand nog nuttige tips?
Nee ok, maar het is ook weer niet zo dat je het geluid krijgt van een Death Metal band.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:49 schreef Libelah het volgende:
Je zal nooit exact hetzelfde geluid krijgen als op een video. Het geluid is voornamelijk afhankelijk van de elementen die jij al noemt: pickups, versterker (let op de instellingen!) en eventuele effecten.
Helaas speelt dat ook nog mee jaquote:
Die gebruikt de gitariste in mijn andere bandje. Die speelt dan tevens over dit setje, en dan gebruik ik mijn 19" ding.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:59 schreef Witchfynder het volgende:
Zeg, wat moet je met die Ebow daar?.
Oh okquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die gebruikt de gitariste in mijn andere bandje. Die speelt dan tevens over dit setje, en dan gebruik ik mijn 19" ding.
Ohja, en op de nieuwe plaat moet ik nog een stuk Ebow gaan inspelen.
Lukt maar niet om teksten te schrijven, dan krijg je ditquote:Forced myself, it might be wrong (guess it's wrong? You know it's wrong.)
Wrong words just won't make a song (they'll make a song, a stupid song!)
A song should come straight from the heart (from the start, should be from your(!) heart)
My heart just doesn't know what to sing (what to sing? You tried everything?)
I've tried reall hard to make the words come out, now all I want to do is stand up and shout! (But then, guess what... He/I do(es)n't know what to shout about....
Somebody help me, what can I do, I wanna run, get away, fly into the blue. Get away from the pressure of this writing stuff, or maybe I'll just write cheesy song about love?!
quote:
Tofquote:
Is dat marshall pedaaltje wel aangesloten?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:58 schreef Cynic het volgende:
Ik heb zojuist mijn tweede setje even samengesteld, voor oefenen en kleine optredens.
[ afbeelding ]
met:
[ afbeelding ]
Op de speakerkast na is dit met de fiets te vervoeren, en bij het oefenen staan er altijd wel een paar 1x12 Mesa kastjes die ik kan gebruiken.
Dat is al meer dan wat ik de laatste tijd op papier krijg.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Lukt maar niet om teksten te schrijven, dan krijg je dit
Mja, als je van versterkers en cabinets combineren houdt, kún je daar een eigen sound mee ontwikkelen idd. Het voordeel voor de meesten is echter dat een top en een cabinet los makkelijker te vervoeren is dan één grote combo en ook dat vaak je naar gigs alleen je top mee hoeft te nemen, omdat er al een cabinet staat die je kunt gebruiken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:57 schreef godthatmadecoffee het volgende:
Wat is trouwens een voordeel van een top en een cabinet tegenover een combo. Dat je nog beter een eigen sound kan krijgen ofzo?
Heb je weleensquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Lukt maar niet om teksten te schrijven, dan krijg je dit
Waar wil je bassen? Bij mij?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb je weleens.
Mag ik komen bassen? Draag ik mijn Jazzbas wel extra hoog voor extra funkiness.
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja! Straks word je zó huge in the scene dat je een backing band nodig hebt.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:30 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, nu nog een drummer dan en touren maar!.
Redelijk. Drumde eerder dan dat ik gitaar ging spelen, alhoewel ik nu geen drumstel meer heb. Heb wel net een cajon gebouwd...quote:
Uithoorn natuurlijk! Where elsequote:Op donderdag 13 mei 2010 22:43 schreef brother52 het volgende:
Ok, zondag de eerste oefensessie.
Waar?
Haha thanksquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:04 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Tja met een goede zanger wil iedereen wel meespelen
Saxofoon! Brrrrrquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:58 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
Roep maar als je een keer jazz gaat spelen en je nog een saxofonist nodig hebtAls gitarist moet ik het afleggen tegen de velen andere hier
Gewoon meerdere projectenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Saxofoon! Brrrrr![]()
Hm, toetsenist. Damn, dat wordt een Menno Big Band.
Als dat zo is koop ik voor jullie allemaal een kaartjequote:Volgend jaar op Pinkpop.
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:31 schreef ebke het volgende:
Heb ook een gitaar gekocht![]()
Maar kan dr nog geen zak van
Hey, ik kan het allemaal!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Gewoon meerdere projecten![]()
Akoestisch, metal band en big band![]()
[..]
Als dat zo is koop ik voor jullie allemaal een kaartje
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
Ik ben even weg![]()
* Curaçao here I come![]()
![]()
En dat is even weg? Veel plezierquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
Ik ben even weg![]()
* Curaçao here I come![]()
![]()
Jawel, met hele korte zwarte kabeltjes. Eigenlijk hadden die andere pedalen ook daarmee aangesloten moeten worden, maar die zaten niet meer bij de ME-X die ik tweedehands heb gekocht. Die gele kabeltjes die ik nu gebruik zijn eigenlijk te lang, maar ik heb niks korters...quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat marshall pedaaltje wel aangesloten?
Ach, dan kan je alle partijen van in de studio, ook live doen! Dat in ieder geval!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:59 schreef Patrijz het volgende:
Menno, als je nog een 4e gitarist (daar zijn we ongeveer gebleven geloof ik) nodig hebt, je weet me te vinden!
(de fok users willen graag graantje meepikken geloof ik)
Welk nummer?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:09 schreef Cynic het volgende:
Wij zijn de laatste keer met oefenen bezig geweest een U2 cover in te studeren voor het optreden volgend weekend.
Was best leuk om te spelen eigenlijk
Lekker vage vraagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:07 schreef Lespaulspelert het volgende:
Weet iemand hoe dat gitaargeluid van becker wordt gemaakt in die tussenstukjes?
Klinkt heel stevie ray vaughan achtig, redelijke overdrive (buizenversterker), booster ervoor, dikke snaren, hoge 'action' en heel goed kunnen spelenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:14 schreef Lespaulspelert het volgende:
Rond 1:40, al lijkt die op tv anders.
Grrrrrrrquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:56 schreef Witchfynder het volgende:
Alle bandleden moeten wel boven de 18 zijn, anders mogen we niet overal spelen.
Die is vet swaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:07 schreef Lespaulspelert het volgende:
Weet iemand hoe dat gitaargeluid van becker wordt gemaakt in die tussenstukjes?
Wat is action?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:19 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Klinkt heel stevie ray vaughan achtig, redelijke overdrive (buizenversterker), booster ervoor, dikke snaren, hoge 'action' en heel goed kunnen spelenVoordat ik het vergeet, een strat helpt ook wel, single coils dus
Da's op zich een leuk idee, alleen heeft dat volgens mij in de praktijk nog nooit iets fatsoenlijks opgeleverd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:47 schreef KaMo het volgende:
Het is misschien wel leuk om samen eens een nummer in te spelen
Dus iedereen die thuis of bij iemand iets op kan nemen, dat laten doen, en dan samenvoegen tot één iets
de hoogte van je snaren ten opzichte van de halsquote:
De afstand van je snaren tot het fretboard, op een of andere manier had stevie ray vaughan dat als voorkeur (met als groot nadeel dat je heel hard moet drukken op je snaren) maar het was wel onderdeel van zijn geluid. Ik betwijfel of dat echt veel verschil maakt maar ach, ik dacht ik vermeld het even.quote:
Lijkt me best vet iddquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:47 schreef KaMo het volgende:
Het is misschien wel leuk om samen eens een nummer in te spelen
Dus iedereen die thuis of bij iemand iets op kan nemen, dat laten doen, en dan samenvoegen tot één iets
En het is niet zo dat je je opa uitlacht? Je hebt toch wel een beetje respect voor Django toch?quote:
Gibson LP Silvertop, vet!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:18 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
net een nieuwe fiets van me in het zilver overgespoten, nu gas om dat ook op een van me gitaren te doen
Onze drummer gebruikt het altijd, aangezien we ook samples bij sommige nummers hebben meelopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Vanavond gaan we eens oefenen met de hele band alleen dan met een clicktrack erbij (ja lekker punk idd) meer mensen hier die dat doen eignelijk als je samen oefent ?
Met mijn ene band doen we dat inderdaad, was echt een openbaring. Het is ook de bedoeling dat we dat straks live gaan doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Vanavond gaan we eens oefenen met de hele band alleen dan met een clicktrack erbij (ja lekker punk idd) meer mensen hier die dat doen eignelijk als je samen oefent ?
Wij hebben allemaal een koptelefoon op, oefenen ook met een elektronisch drumstel. Dus dan heb je allemaal de click erop.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe doen jullie dat live eigenlijk voor zover ik weet zijn er 2 systemen dan 1 met gewoon koptelefoon op en ander dan je een lampje hebt flikkeren met zo'n metronoom.
Is alleen wel kut dan als een nummer begint met een gitaar of bas intro zonder drums.
Zo doen wij het idd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:40 schreef Cynic het volgende:
En als alleen de drummer een metronoom heeft kan je die natuurlijk altijd zachtjes op de hihat laten meetikken.
Als een iemand een nummer schrijft (lees akkoorden schema, of een nummer iun GP5) is het wel te doen. Met wat lege plekken voor solos geschreven door de speler zelf uiteraardquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's op zich een leuk idee, alleen heeft dat volgens mij in de praktijk nog nooit iets fatsoenlijks opgeleverd.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:07 schreef Cynic het volgende:
Nou, da's ook weer een bijzondere ervaring...
Ik ben net even naar de muziekwinkel bij mij in de straat geweest voor een noisegate, en daar kreeg ik het advies dat ik die helemaal niet nodig heb.
En hij heeft me nog overtuigd ook.
Ik straal kennelijk toch uit dat ik geen benul heb van waar ik mee bezig ben, een jaar of wat geleden werd me in een muziekwinkel nog uitgelegd hoe je een gitaar moet stemmen...
Als bridge gewoon?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan krijg je zo'n nummer waar iedereen een solostukje in gaat priegelen schiet niet echt op gewoon.
Nummer moet gewoon 8 maten solo hebben max, klaar
Wij doen het alleen met opnemen. Live haalt dat de energie uit onze muziek, hebben we gemerkt. Die twee nieuwste opnames hebben we zonder clicktrack gedaan trouwens.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ok okquote:
homoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:12 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, Chille netbook gekocht, morgen osX er maar eens op installeren.
In mijn band is het verplicht mee te helpen bij het schrijven van nummersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:09 schreef Witchfynder het volgende:
Don't look at me. Ik ben de bassist maar.
.
Zie je wel, typisch gitaristen ego. MIJN band..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
In mijn band is het verplicht mee te helpen bij het schrijven van nummers
Just so you know: hij is de zangerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:33 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Zie je wel, typisch gitaristen ego. MIJN band..
Kijk daar begint het gedonder al. Jij komt er dus niet in hè!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:33 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben er nooit over begonnen maar opeens wilde iedereen in "mijn" band.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:33 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:48 schreef -Menn0- het volgende:
Maar goed aangezien het podium toch al verdomde vol begon te raken met 6 gitaristen, mag jij er lekker niet meer bij
Ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:51 schreef -Menn0- het volgende:
Wie schrijft er ff een paar akoestische nummers die ik kan opnemen ?
lol! afgezien dat het met huidige techniek niet echt lekker zal werken, vind ik het wel een geinig idee haha!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:13 schreef Lespaulspelert het volgende:
TeleluvR, welke netbook en hoe ga je dat doen, en er is toch zo een site waar je met je instrument achter je cam zit en dan een drummert zanger basser toetsenist etc. zoekt, zegmaar netzoasl chatroulette?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:29 schreef Patrijz het volgende:
[..]
lol! afgezien dat het met huidige techniek niet echt lekker zal werken, vind ik het wel een geinig idee haha!
Menno het is de bedoeling dat jij het schrijft, anders mag je er niet met de eer vandoor!! Wij (alle 10 ofzo) zijn alleen maar backing band hè! ;-)
Als ze het goed doen is het niet afhankelijk van je OS...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:43 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Heb je het over het eerste, dat gaat niet werken, of de netbook moet bekend zijn en al eerder getest met osx, heb je het over die tweede dan wil ik dat die site er komt.
Neuken?quote:
Ik schrijf mijn eigen partijen wel en soms een tekstquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
In mijn band is het verplicht mee te helpen bij het schrijven van nummers
Opa uitlachen? Waar zie jij dat staan danquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:31 schreef neskwik het volgende:
[..]
En het is niet zo dat je je opa uitlacht? Je hebt toch wel een beetje respect voor Django toch?
quote:
hm, het probleem is dat we nooit oefenen met die band haha... laatste keer was eind decemberquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:18 schreef godthatmadecoffee het volgende:
Al een demo/filmpje van je band Jorikjet? Je zat toch in zo'n Drive Like Maria soundachtige band.
Ben wel benieuwd.
de rest van het album is dan weer helemaal niksquote:
Ik heb het album net voor het eerst geluisterd en vind het niet tegenvallen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:34 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
de rest van het album is dan weer helemaal niks
Ik raad je deze aan:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
BRIANNNN
Zo nu ik je aandacht heb (hopelijk) Jij had pas 2 van die monitoren gekocht right, welke waren dat ook alweer en hoe bevallen ze ?
SPOILERclass="spoiler">Jemig wat duur zeg
Flink watquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:50 schreef TeleluvR het volgende:
Ik wil niet hoeveel bang daar dan in zit!
Ja ik weet het niet, niet echt mijn muziek ofzo, ik had wat anders verwacht maar het is toch net te pop achtig ofzo.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb het album net voor het eerst geluisterd en vind het niet tegenvallen.
bullshit!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:34 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
de rest van het album is dan weer helemaal niks
naja, ik houd dan ook wel van pop muziek moet ik zeggenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:54 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet, niet echt mijn muziek ofzo, ik had wat anders verwacht maar het is toch net te pop achtig ofzo.
Je moet gewoon onthouden dat ampere nooit een probleem is, dat moet je meer zien als een 'begrenzer'. Bij wijze van spreke zou je een 12 V DC met 2 A kunnen gebruiken, dan zou het nog goed gaan. In dit geval kan je hem dus prima gebruiken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:09 schreef Witchfynder het volgende:
Vraagje over adapters;
mijn wireless receiver gebruikt 12V DC, 500mA. Maar ik heb alleen een Britse adapter en de reisstekker is stuk. Ik wil hem misschien toch vanavond gaan gebruiken. Ik heb nog een universele adapter die ik op 12 V DC kan zetten, maar hij levert volgens de sticker 'max 1000mA'. Gaat dat ding vanzelf niet meer dan 500mA leveren of hoe werkt het? Als ik hem aan zet gaat hij het wel doen, maar uh, ja, hoe verder?
Ik moet echt eens een lesje hierin bij Dean gaan volgen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:42 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik raad je deze aan:
Good bang for buck gehalte!
http://www.thomann.de/nl/krk_expos_e8b.htmSPOILERclass="spoiler">Jemig wat duur zeg
Och, zo lang het nog geen Klein+Hummel O 500C is, valt het nog mee.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:50 schreef TeleluvR het volgende:
Ik wil niet hoeveel bang daar dan in zit!
Oh oke, heb je nog wel een andere band dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:28 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
hm, het probleem is dat we nooit oefenen met die band haha... laatste keer was eind december
Thanks!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:15 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Je moet gewoon onthouden dat ampere nooit een probleem is, dat moet je meer zien als een 'begrenzer'. Bij wijze van spreke zou je een 12 V DC met 2 A kunnen gebruiken, dan zou het nog goed gaan. In dit geval kan je hem dus prima gebruiken.
yes, een indiepop bandje, a la bombay bicycle club/cold war kids.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:59 schreef godthatmadecoffee het volgende:
[..]
Oh oke, heb je nog wel een andere band dan?
Nou, nee. Nog steeds geen goede. Ik heb nu goedkope passieve monitoren van DAP. Prima voor de meeste mensen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo nu ik je aandacht heb (hopelijk) Jij had pas 2 van die monitoren gekocht right, welke waren dat ook alweer en hoe bevallen ze ?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:22 schreef guitarist het volgende:
So it won't be too loud for granny.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:21 schreef KaMo het volgende:
Ik wel
Nee eerst ook niet, toen wel. En nu niet meer
Kut, ik zou nog komen, niet?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:46 schreef Witchfynder het volgende:
Nou,we zijn in Leiden gearriveerdVoor de fans: we starten ongeveer 22u
.
probeer je een soort van 2e stemeffect te krijgen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Stukje gedaan Huuuu heb er maar gitaar akkoorden bij gedaan geen zin om een stukje te leren verder maar gaat om het ideemet de webcam opgenomen dus nevermind de kwaliteit en de ruis
![]()
Niet zo best maar ik ga er aan werken en kijken wat er van gemaakt kan worden
http://www14.speedyshare.com/files/22449824/download/mad.mp3
Wordt pas Juli voordat alles af is. Maar in de zomervakantie mag je gerust een keer langskomen weer!quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kut, ik zou nog komen, niet?
Afin, ik heb al vier bier in mijn mik en ik ben nu OSX aan het installeren en vriendin wil ook aandacht. Maak er wat moois van! (Misschien bedenk ik me nog)
Je zanglijn klopt niet helemaal, lijkt me ook wel een lastig nummer om een tweede lijn bij te bedenken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Stukje gedaan Huuuu heb er maar gitaar akkoorden bij gedaan geen zin om een stukje te leren verder maar gaat om het ideemet de webcam opgenomen dus nevermind de kwaliteit en de ruis
![]()
Niet zo best maar ik ga er aan werken en kijken wat er van gemaakt kan worden
http://www14.speedyshare.com/files/22449824/download/mad.mp3
Niks geweldige apple-meuk, ik wil het gewoon een keer proberen. Ik sta graag open voor nieuwe dingen. En bevalt het niet, dan staat windows 7 er zo weer op!quote:Op zondag 16 mei 2010 03:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]. Had je geen unattended install met je geweldige Apple meuk?
.
Zo goed alsquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:09 schreef godthatmadecoffee het volgende:
heb je je line 6 toneport al verkocht dean?
Was supervet man! L.no vond het ook geweldigquote:Op zondag 16 mei 2010 03:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]. Had je geen unattended install met je geweldige Apple meuk?
.
Anyway; het was geweldig! Fantastische sfeer, heel veel vrienden waren langs gekomen, mensen van allerlei fora.... Dean en L.no waren er ook!.
True. Was ook maar een geintjequote:Op zondag 16 mei 2010 11:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niks geweldige apple-meuk, ik wil het gewoon een keer proberen. Ik sta graag open voor nieuwe dingen. En bevalt het niet, dan staat windows 7 er zo weer op!
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was supervet man! L.no vond het ook geweldig
"Zo gevarieerd, zo origineel, echt goed!"
Die nieuwe nummers
Ja, dan zijn we er vast weerquote:Op zondag 16 mei 2010 13:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]. Gaaf! Jullie komen in juli ook, hoorde ik het management beslissen?
. Leuk haar eindelijk te ontmoeten! Jammer amper gesproken maar mensen stonden ineens in de rij om mij hallo te zeggen
. Er waren nieuwe vrienden, oude vrienden, collega's, mensen van verschillende fora...yikes
.
En twee babes die niet ingingen op mijn shirt![]()
.
Vengeance Descends ging niet helemaal goed. De break ging niet zo goed, want Ivo en ik moeten hard naar de gitaren luisteren en als je achter de stacks zit hoor je die niet zo goed.
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was supervet man! L.no vond het ook geweldig
"Zo gevarieerd, zo origineel, echt goed!"
Die nieuwe nummers
Dat is best wel erg...quote:Op zondag 16 mei 2010 13:10 schreef Libelah het volgende:
Dit is wel het goede topic denk ik. Maar ik heb nog nooit van die kerel gehoord. Doe eens linkje?
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Laatste promotietour nog overal doen misschien?
Morgen om deze tijd weten we gewoon al wie er gewonnen heeft! (Als Rauzer zo vlug is)
Ja, heb je al op menno gestemd?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:41 schreef wimjongil het volgende:
Tvp. Heb ik nog wat gemist in 395, 396 en deze?
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat is best wel erg...
Persoonlijk vind ik Burton echt wel tot de gitaargrootheden behoren. Hij is alleen niet zo bekend voor zijn solo-werk, meer voor de begeleiding van o.a. Elvis en Roy Orbison:
De man in het wit met de prachtige paisley tele!
EDIT:
Of natuurlijk die geweldige solo samen met Bruce Springsteen!
dude...quote:Op zondag 16 mei 2010 14:57 schreef Lespaulspelert het volgende:
Godver, ik heb net Meat Loaf ontdekt en ik vind het geweldig.
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:57 schreef Lespaulspelert het volgende:
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:57 schreef Lespaulspelert het volgende:
quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 15:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu heel snel weer muziek gaan luisteren.
quote:
2x Morphinequote:Op zondag 16 mei 2010 15:12 schreef Lespaulspelert het volgende:
Oh, en ik was gewoon toe aan iets luchtigs.
Ja, maar op het album is het volgensmij wel wat meer somsquote:Op zondag 16 mei 2010 15:19 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Wat een drumstel, een sax en een basgitaar met twee snaren wel niet doet.
Waar kan dat?quote:
Moetje even wachten, menno zal er binnen 10 sec een linkje voor postenquote:Op zondag 16 mei 2010 15:59 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Waar kan dat?
In New York ben ik trouwens in Sam Ash geweest, gave gitaarwinkel man!
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:16 schreef KaMo het volgende:
Dus, houd die dokter van je in de gaten!
heb op je gestemd! weet niet waarvoor, maar succes ermeequote:Op zondag 16 mei 2010 16:05 schreef -Menn0- het volgende:
Mwoa ik denk dat Wim wel scherp genoeg is om de 2 blauwe zinnen onder deze post te lezen
Misschien ben ik wel blauw-blind?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:06 schreef -Menn0- het volgende:
Het feit dat jij het niet ziet betekent niet dat wim het ook niet zien
Qua zang is het dan niet echt geweldigquote:Op zondag 16 mei 2010 16:29 schreef TeleluvR het volgende:
Wauw... minder dan eight minutes of fame zou voor mij echt genoeg zijn....
Thanksquote:Op zondag 16 mei 2010 16:30 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel blauw-blind?
Maar ik heb het gedaan!
Haha, Marshall poep!quote:Op zondag 16 mei 2010 16:52 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
http://cgi.ebay.co.uk/MARSHALL-AMP-NUMBER-2-MADE-REAL-COLLECTORS-ITEM-/220604793162?cmd=ViewItem&pt=UK_MusicalInstr_Amplifiers_RL&hash=item335d12014a#ht_500wt_1182
iemand marshall #2 kopen?
Leuk voor erbij!quote:
Ja precies, ik denk dat ik er twee neemquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:29 schreef TeleluvR het volgende:
Wauw... minder dan eight minutes of fame zou voor mij echt genoeg zijn....
Kut, toch 15 minuten! Want plus:
Haha thanks! Voor fok idolsquote:Op zondag 16 mei 2010 16:26 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
heb op je gestemd! weet niet waarvoor, maar succes ermee
Have. To. Try. Now.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:55 schreef -Menn0- het volgende:
Volume swell icm bend
Dus je maakt een bend terwijl je met je volume speelt
quote:
klopt ja! maar op een stratocaster is dit echt een eitje.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:58 schreef Lespaulspelert het volgende:
Fuck, dat is nog niet zo makkelijk met een les paal.
Dat valt behoorlijk mee en anders schroef je die slagplaat er toch gewoon af?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:00 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Maar in tele is in het voordeel, door de afstand tussen volume knop en er zit geen slagplaat in d eweg.
Even proberen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:07 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
klopt ja! maar op een stratocaster is dit echt een eitje.
Die techquote:Op zondag 16 mei 2010 21:29 schreef Witchfynder het volgende:
Heathen was krankzinnig absurd debiel ongelooflijk super GAAF!!! Niet normaal die band. Alleen had een van de gitaristen een falende top (hij had het logo al afgeplakt met witte tape met daarop SHIT!!!), maar het was of een Engl of een Peavey. Dat ding weigerde van kanaal te switchen, dus hij had meestal geen sologeluid. In 'No Stone Unturned' moest hij naar clean, want niet ging. Toen kwam de tech snel aangerend en ging náást de amp zitten om hem handmatig heen en weer te switchen :B. Echt rot als je dat tijdens een tour hebt....
quote:
Jaquote:
En dan te bedenken dat ik hem over een maand eigenlijk weer zou zien spelenquote:
Ja, ik las hetquote:Op zondag 16 mei 2010 21:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik hem over een maand eigenlijk weer zou zien spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |