quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:17 schreef guitarist het volgende:
Vanaf 20:28 een leuk stukje over IKC @ 5 mei Alkmaar... Degene die niet wil zien hoe er een Telecaster mishandeld wordt kijk vooral niet.
http://webservices.stream(...)5mei_festival-110510
Laat ik weer even klagen over de player, ik wil het graag zien, maar wilk niet dat hele gedoe ervoor zienquote:
Kut player idd. Even 2 minuutjes gedult en je kan doorspoelen. Je kan het witte balletje slepen binnen het lichtblauwe (gebufferde) gedeelte..quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
Laat ik weer even klagen over de player, ik wil het graag zien, maar wilk niet dat hele gedoe ervoor zien
Kijk nog eens dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:59 schreef KaMo het volgende:
Vet hoor, maar in het filmpje zie je jou toch niet tegen de bakken slaan met je tele?
Je mag mijn H&K ook wel eens proberen als je wil.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:34 schreef The_Dean het volgende:
Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar er staat een H&K Tele op MP
Verder gewoon wat aan het rondneuzen, maar weet niet of het verstandig is meteen wat gitarigs te kopen... moet nog boodschappen en er liggen nog wel wat rekeningen
Maarja, wat leuke dingetjes voor de handel zijn altijd welkom.
H&K is echt goedkope troep, er is ook zo'n gast die dingen koopt en er een nieuwe decal opplakt en als custom voor 250 euro door probeert te verkopen. Die dingen koop je voor 40 euro ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:34 schreef The_Dean het volgende:
Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar er staat een H&K Tele op MP
Verder gewoon wat aan het rondneuzen, maar weet niet of het verstandig is meteen wat gitarigs te kopen... moet nog boodschappen en er liggen nog wel wat rekeningen
Maarja, wat leuke dingetjes voor de handel zijn altijd welkom.
Wij kunnen vast welquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:39 schreef guitarist het volgende:
Godver.
Ik werd wakker gebelt of we op Dauwpop konde spelen, Das Pop valt uit. Zit onze bassist bij z'n vriendinnetje in Dordrecht en hij gaat het niet redden om om 2 uur in Hellendoorn te zijn.
Volgende keer beter...
Moge wij allen succesvol neerstijgen!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:26 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
vrolijk hemelvaart allemaal!
Als je een goedkope tele zoekt, koop dan gewoon een goedkope Harley Benton. Die dingen zijn niet eens vreselijk beroerd! Of doe het goed en spaar evne door voor een London City!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:20 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
H&K is echt goedkope troep, er is ook zo'n gast die dingen koopt en er een nieuwe decal opplakt en als custom voor 250 euro door probeert te verkopen. Die dingen koop je voor 40 euro ofzo
Twee vliegen in één klap:quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:42 schreef brother52 het volgende:
Je gaat het nog druk krijgen met al je coverbands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |