yes, een indiepop bandje, a la bombay bicycle club/cold war kids.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:59 schreef godthatmadecoffee het volgende:
[..]
Oh oke, heb je nog wel een andere band dan?
Nou, nee. Nog steeds geen goede. Ik heb nu goedkope passieve monitoren van DAP. Prima voor de meeste mensen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo nu ik je aandacht heb (hopelijk) Jij had pas 2 van die monitoren gekocht right, welke waren dat ook alweer en hoe bevallen ze ?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:22 schreef guitarist het volgende:
So it won't be too loud for granny.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:21 schreef KaMo het volgende:
Ik wel
Nee eerst ook niet, toen wel. En nu niet meer
Kut, ik zou nog komen, niet?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:46 schreef Witchfynder het volgende:
Nou,we zijn in Leiden gearriveerdVoor de fans: we starten ongeveer 22u
.
probeer je een soort van 2e stemeffect te krijgen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Stukje gedaan Huuuu heb er maar gitaar akkoorden bij gedaan geen zin om een stukje te leren verder maar gaat om het ideemet de webcam opgenomen dus nevermind de kwaliteit en de ruis
![]()
Niet zo best maar ik ga er aan werken en kijken wat er van gemaakt kan worden
http://www14.speedyshare.com/files/22449824/download/mad.mp3
Wordt pas Juli voordat alles af is. Maar in de zomervakantie mag je gerust een keer langskomen weer!quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kut, ik zou nog komen, niet?
Afin, ik heb al vier bier in mijn mik en ik ben nu OSX aan het installeren en vriendin wil ook aandacht. Maak er wat moois van! (Misschien bedenk ik me nog)
Je zanglijn klopt niet helemaal, lijkt me ook wel een lastig nummer om een tweede lijn bij te bedenken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Stukje gedaan Huuuu heb er maar gitaar akkoorden bij gedaan geen zin om een stukje te leren verder maar gaat om het ideemet de webcam opgenomen dus nevermind de kwaliteit en de ruis
![]()
Niet zo best maar ik ga er aan werken en kijken wat er van gemaakt kan worden
http://www14.speedyshare.com/files/22449824/download/mad.mp3
Niks geweldige apple-meuk, ik wil het gewoon een keer proberen. Ik sta graag open voor nieuwe dingen. En bevalt het niet, dan staat windows 7 er zo weer op!quote:Op zondag 16 mei 2010 03:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]. Had je geen unattended install met je geweldige Apple meuk?
.
Zo goed alsquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:09 schreef godthatmadecoffee het volgende:
heb je je line 6 toneport al verkocht dean?
Was supervet man! L.no vond het ook geweldigquote:Op zondag 16 mei 2010 03:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]. Had je geen unattended install met je geweldige Apple meuk?
.
Anyway; het was geweldig! Fantastische sfeer, heel veel vrienden waren langs gekomen, mensen van allerlei fora.... Dean en L.no waren er ook!.
True. Was ook maar een geintjequote:Op zondag 16 mei 2010 11:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niks geweldige apple-meuk, ik wil het gewoon een keer proberen. Ik sta graag open voor nieuwe dingen. En bevalt het niet, dan staat windows 7 er zo weer op!
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was supervet man! L.no vond het ook geweldig
"Zo gevarieerd, zo origineel, echt goed!"
Die nieuwe nummers
Ja, dan zijn we er vast weerquote:Op zondag 16 mei 2010 13:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]. Gaaf! Jullie komen in juli ook, hoorde ik het management beslissen?
. Leuk haar eindelijk te ontmoeten! Jammer amper gesproken maar mensen stonden ineens in de rij om mij hallo te zeggen
. Er waren nieuwe vrienden, oude vrienden, collega's, mensen van verschillende fora...yikes
.
En twee babes die niet ingingen op mijn shirt![]()
.
Vengeance Descends ging niet helemaal goed. De break ging niet zo goed, want Ivo en ik moeten hard naar de gitaren luisteren en als je achter de stacks zit hoor je die niet zo goed.
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was supervet man! L.no vond het ook geweldig
"Zo gevarieerd, zo origineel, echt goed!"
Die nieuwe nummers
Dat is best wel erg...quote:Op zondag 16 mei 2010 13:10 schreef Libelah het volgende:
Dit is wel het goede topic denk ik. Maar ik heb nog nooit van die kerel gehoord. Doe eens linkje?
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Laatste promotietour nog overal doen misschien?
Morgen om deze tijd weten we gewoon al wie er gewonnen heeft! (Als Rauzer zo vlug is)
Ja, heb je al op menno gestemd?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:41 schreef wimjongil het volgende:
Tvp. Heb ik nog wat gemist in 395, 396 en deze?
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat is best wel erg...
Persoonlijk vind ik Burton echt wel tot de gitaargrootheden behoren. Hij is alleen niet zo bekend voor zijn solo-werk, meer voor de begeleiding van o.a. Elvis en Roy Orbison:
De man in het wit met de prachtige paisley tele!
EDIT:
Of natuurlijk die geweldige solo samen met Bruce Springsteen!
dude...quote:Op zondag 16 mei 2010 14:57 schreef Lespaulspelert het volgende:
Godver, ik heb net Meat Loaf ontdekt en ik vind het geweldig.
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:57 schreef Lespaulspelert het volgende:
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:57 schreef Lespaulspelert het volgende:

quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 15:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu heel snel weer muziek gaan luisteren.
quote:
2x Morphinequote:Op zondag 16 mei 2010 15:12 schreef Lespaulspelert het volgende:
Oh, en ik was gewoon toe aan iets luchtigs.
Ja, maar op het album is het volgensmij wel wat meer somsquote:Op zondag 16 mei 2010 15:19 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Wat een drumstel, een sax en een basgitaar met twee snaren wel niet doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |