Waar kan dat?quote:
Moetje even wachten, menno zal er binnen 10 sec een linkje voor postenquote:Op zondag 16 mei 2010 15:59 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Waar kan dat?
In New York ben ik trouwens in Sam Ash geweest, gave gitaarwinkel man!
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:16 schreef KaMo het volgende:
Dus, houd die dokter van je in de gaten!
heb op je gestemd! weet niet waarvoor, maar succes ermeequote:Op zondag 16 mei 2010 16:05 schreef -Menn0- het volgende:
Mwoa ik denk dat Wim wel scherp genoeg is om de 2 blauwe zinnen onder deze post te lezen
Misschien ben ik wel blauw-blind?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:06 schreef -Menn0- het volgende:
Het feit dat jij het niet ziet betekent niet dat wim het ook niet zien
Qua zang is het dan niet echt geweldigquote:Op zondag 16 mei 2010 16:29 schreef TeleluvR het volgende:
Wauw... minder dan eight minutes of fame zou voor mij echt genoeg zijn....
Thanksquote:Op zondag 16 mei 2010 16:30 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel blauw-blind?
Maar ik heb het gedaan!
Haha, Marshall poep!quote:Op zondag 16 mei 2010 16:52 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
http://cgi.ebay.co.uk/MARSHALL-AMP-NUMBER-2-MADE-REAL-COLLECTORS-ITEM-/220604793162?cmd=ViewItem&pt=UK_MusicalInstr_Amplifiers_RL&hash=item335d12014a#ht_500wt_1182
iemand marshall #2 kopen?
Leuk voor erbij!quote:
Ja precies, ik denk dat ik er twee neemquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:29 schreef TeleluvR het volgende:
Wauw... minder dan eight minutes of fame zou voor mij echt genoeg zijn....
Kut, toch 15 minuten! Want plus:
Haha thanks! Voor fok idolsquote:Op zondag 16 mei 2010 16:26 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
heb op je gestemd! weet niet waarvoor, maar succes ermee
Have. To. Try. Now.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:55 schreef -Menn0- het volgende:
Volume swell icm bend
Dus je maakt een bend terwijl je met je volume speelt
quote:
klopt ja! maar op een stratocaster is dit echt een eitje.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:58 schreef Lespaulspelert het volgende:
Fuck, dat is nog niet zo makkelijk met een les paal.
Dat valt behoorlijk mee en anders schroef je die slagplaat er toch gewoon af?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:00 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Maar in tele is in het voordeel, door de afstand tussen volume knop en er zit geen slagplaat in d eweg.
Even proberen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:07 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
klopt ja! maar op een stratocaster is dit echt een eitje.
Die techquote:Op zondag 16 mei 2010 21:29 schreef Witchfynder het volgende:
Heathen was krankzinnig absurd debiel ongelooflijk super GAAF!!! Niet normaal die band. Alleen had een van de gitaristen een falende top (hij had het logo al afgeplakt met witte tape met daarop SHIT!!!), maar het was of een Engl of een Peavey. Dat ding weigerde van kanaal te switchen, dus hij had meestal geen sologeluid. In 'No Stone Unturned' moest hij naar clean, want niet ging. Toen kwam de tech snel aangerend en ging náást de amp zitten om hem handmatig heen en weer te switchen :B. Echt rot als je dat tijdens een tour hebt....
quote:
Jaquote:
En dan te bedenken dat ik hem over een maand eigenlijk weer zou zien spelenquote:
Ja, ik las hetquote:Op zondag 16 mei 2010 21:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik hem over een maand eigenlijk weer zou zien spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |