Gewoon meerdere projectenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Saxofoon! Brrrrr![]()
Hm, toetsenist. Damn, dat wordt een Menno Big Band.
Als dat zo is koop ik voor jullie allemaal een kaartjequote:Volgend jaar op Pinkpop.
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:31 schreef ebke het volgende:
Heb ook een gitaar gekocht![]()
Maar kan dr nog geen zak van
Hey, ik kan het allemaal!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Gewoon meerdere projecten![]()
Akoestisch, metal band en big band![]()
[..]
Als dat zo is koop ik voor jullie allemaal een kaartje
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
Ik ben even weg![]()
* Curaçao here I come![]()
![]()
En dat is even weg? Veel plezierquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
Ik ben even weg![]()
* Curaçao here I come![]()
![]()
Jawel, met hele korte zwarte kabeltjes. Eigenlijk hadden die andere pedalen ook daarmee aangesloten moeten worden, maar die zaten niet meer bij de ME-X die ik tweedehands heb gekocht. Die gele kabeltjes die ik nu gebruik zijn eigenlijk te lang, maar ik heb niks korters...quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat marshall pedaaltje wel aangesloten?
Ach, dan kan je alle partijen van in de studio, ook live doen! Dat in ieder geval!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:59 schreef Patrijz het volgende:
Menno, als je nog een 4e gitarist (daar zijn we ongeveer gebleven geloof ik) nodig hebt, je weet me te vinden!
(de fok users willen graag graantje meepikken geloof ik)
Welk nummer?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:09 schreef Cynic het volgende:
Wij zijn de laatste keer met oefenen bezig geweest een U2 cover in te studeren voor het optreden volgend weekend.
Was best leuk om te spelen eigenlijk
Lekker vage vraagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:07 schreef Lespaulspelert het volgende:
Weet iemand hoe dat gitaargeluid van becker wordt gemaakt in die tussenstukjes?
Klinkt heel stevie ray vaughan achtig, redelijke overdrive (buizenversterker), booster ervoor, dikke snaren, hoge 'action' en heel goed kunnen spelenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:14 schreef Lespaulspelert het volgende:
Rond 1:40, al lijkt die op tv anders.
Grrrrrrrquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:56 schreef Witchfynder het volgende:
Alle bandleden moeten wel boven de 18 zijn, anders mogen we niet overal spelen.
Die is vet swaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:07 schreef Lespaulspelert het volgende:
Weet iemand hoe dat gitaargeluid van becker wordt gemaakt in die tussenstukjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |