Lukt maar niet om teksten te schrijven, dan krijg je ditquote:Forced myself, it might be wrong (guess it's wrong? You know it's wrong.)
Wrong words just won't make a song (they'll make a song, a stupid song!)
A song should come straight from the heart (from the start, should be from your(!) heart)
My heart just doesn't know what to sing (what to sing? You tried everything?)
I've tried reall hard to make the words come out, now all I want to do is stand up and shout! (But then, guess what... He/I do(es)n't know what to shout about....
Somebody help me, what can I do, I wanna run, get away, fly into the blue. Get away from the pressure of this writing stuff, or maybe I'll just write cheesy song about love?!
quote:
Tofquote:
Is dat marshall pedaaltje wel aangesloten?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:58 schreef Cynic het volgende:
Ik heb zojuist mijn tweede setje even samengesteld, voor oefenen en kleine optredens.
[ afbeelding ]
met:
[ afbeelding ]
Op de speakerkast na is dit met de fiets te vervoeren, en bij het oefenen staan er altijd wel een paar 1x12 Mesa kastjes die ik kan gebruiken.
Dat is al meer dan wat ik de laatste tijd op papier krijg.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Lukt maar niet om teksten te schrijven, dan krijg je dit
Mja, als je van versterkers en cabinets combineren houdt, kún je daar een eigen sound mee ontwikkelen idd. Het voordeel voor de meesten is echter dat een top en een cabinet los makkelijker te vervoeren is dan één grote combo en ook dat vaak je naar gigs alleen je top mee hoeft te nemen, omdat er al een cabinet staat die je kunt gebruiken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:57 schreef godthatmadecoffee het volgende:
Wat is trouwens een voordeel van een top en een cabinet tegenover een combo. Dat je nog beter een eigen sound kan krijgen ofzo?
Heb je weleensquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Lukt maar niet om teksten te schrijven, dan krijg je dit
Waar wil je bassen? Bij mij?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb je weleens.
Mag ik komen bassen? Draag ik mijn Jazzbas wel extra hoog voor extra funkiness.
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja! Straks word je zó huge in the scene dat je een backing band nodig hebt.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:30 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, nu nog een drummer dan en touren maar!.
Redelijk. Drumde eerder dan dat ik gitaar ging spelen, alhoewel ik nu geen drumstel meer heb. Heb wel net een cajon gebouwd...quote:
Uithoorn natuurlijk! Where elsequote:Op donderdag 13 mei 2010 22:43 schreef brother52 het volgende:
Ok, zondag de eerste oefensessie.
Waar?
Haha thanksquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:04 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Tja met een goede zanger wil iedereen wel meespelen
Saxofoon! Brrrrrquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:58 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
Roep maar als je een keer jazz gaat spelen en je nog een saxofonist nodig hebtAls gitarist moet ik het afleggen tegen de velen andere hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |