homoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:12 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, Chille netbook gekocht, morgen osX er maar eens op installeren.
In mijn band is het verplicht mee te helpen bij het schrijven van nummersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:09 schreef Witchfynder het volgende:
Don't look at me. Ik ben de bassist maar.
.
Zie je wel, typisch gitaristen ego. MIJN band..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
In mijn band is het verplicht mee te helpen bij het schrijven van nummers
Just so you know: hij is de zangerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:33 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Zie je wel, typisch gitaristen ego. MIJN band..
Kijk daar begint het gedonder al. Jij komt er dus niet in hè!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:33 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben er nooit over begonnen maar opeens wilde iedereen in "mijn" band.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:33 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:48 schreef -Menn0- het volgende:
Maar goed aangezien het podium toch al verdomde vol begon te raken met 6 gitaristen, mag jij er lekker niet meer bij
Ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:51 schreef -Menn0- het volgende:
Wie schrijft er ff een paar akoestische nummers die ik kan opnemen ?
lol! afgezien dat het met huidige techniek niet echt lekker zal werken, vind ik het wel een geinig idee haha!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:13 schreef Lespaulspelert het volgende:
TeleluvR, welke netbook en hoe ga je dat doen, en er is toch zo een site waar je met je instrument achter je cam zit en dan een drummert zanger basser toetsenist etc. zoekt, zegmaar netzoasl chatroulette?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:29 schreef Patrijz het volgende:
[..]
lol! afgezien dat het met huidige techniek niet echt lekker zal werken, vind ik het wel een geinig idee haha!
Menno het is de bedoeling dat jij het schrijft, anders mag je er niet met de eer vandoor!! Wij (alle 10 ofzo) zijn alleen maar backing band hè! ;-)
Als ze het goed doen is het niet afhankelijk van je OS...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:43 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Heb je het over het eerste, dat gaat niet werken, of de netbook moet bekend zijn en al eerder getest met osx, heb je het over die tweede dan wil ik dat die site er komt.
Neuken?quote:
Ik schrijf mijn eigen partijen wel en soms een tekstquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
In mijn band is het verplicht mee te helpen bij het schrijven van nummers
Opa uitlachen? Waar zie jij dat staan danquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:31 schreef neskwik het volgende:
[..]
En het is niet zo dat je je opa uitlacht? Je hebt toch wel een beetje respect voor Django toch?
quote:
hm, het probleem is dat we nooit oefenen met die band haha... laatste keer was eind decemberquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:18 schreef godthatmadecoffee het volgende:
Al een demo/filmpje van je band Jorikjet? Je zat toch in zo'n Drive Like Maria soundachtige band.
Ben wel benieuwd.
de rest van het album is dan weer helemaal niksquote:
Ik heb het album net voor het eerst geluisterd en vind het niet tegenvallen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:34 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
de rest van het album is dan weer helemaal niks
Ik raad je deze aan:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
BRIANNNN
Zo nu ik je aandacht heb (hopelijk) Jij had pas 2 van die monitoren gekocht right, welke waren dat ook alweer en hoe bevallen ze ?
SPOILERclass="spoiler">Jemig wat duur zeg
Flink watquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:50 schreef TeleluvR het volgende:
Ik wil niet hoeveel bang daar dan in zit!
Ja ik weet het niet, niet echt mijn muziek ofzo, ik had wat anders verwacht maar het is toch net te pop achtig ofzo.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb het album net voor het eerst geluisterd en vind het niet tegenvallen.
bullshit!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:34 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
de rest van het album is dan weer helemaal niks
naja, ik houd dan ook wel van pop muziek moet ik zeggenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:54 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet, niet echt mijn muziek ofzo, ik had wat anders verwacht maar het is toch net te pop achtig ofzo.
Je moet gewoon onthouden dat ampere nooit een probleem is, dat moet je meer zien als een 'begrenzer'. Bij wijze van spreke zou je een 12 V DC met 2 A kunnen gebruiken, dan zou het nog goed gaan. In dit geval kan je hem dus prima gebruiken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:09 schreef Witchfynder het volgende:
Vraagje over adapters;
mijn wireless receiver gebruikt 12V DC, 500mA. Maar ik heb alleen een Britse adapter en de reisstekker is stuk. Ik wil hem misschien toch vanavond gaan gebruiken. Ik heb nog een universele adapter die ik op 12 V DC kan zetten, maar hij levert volgens de sticker 'max 1000mA'. Gaat dat ding vanzelf niet meer dan 500mA leveren of hoe werkt het? Als ik hem aan zet gaat hij het wel doen, maar uh, ja, hoe verder?
Ik moet echt eens een lesje hierin bij Dean gaan volgen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:42 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik raad je deze aan:
Good bang for buck gehalte!
http://www.thomann.de/nl/krk_expos_e8b.htmSPOILERclass="spoiler">Jemig wat duur zeg
Och, zo lang het nog geen Klein+Hummel O 500C is, valt het nog mee.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:50 schreef TeleluvR het volgende:
Ik wil niet hoeveel bang daar dan in zit!
Oh oke, heb je nog wel een andere band dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:28 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
hm, het probleem is dat we nooit oefenen met die band haha... laatste keer was eind december
Thanks!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:15 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Je moet gewoon onthouden dat ampere nooit een probleem is, dat moet je meer zien als een 'begrenzer'. Bij wijze van spreke zou je een 12 V DC met 2 A kunnen gebruiken, dan zou het nog goed gaan. In dit geval kan je hem dus prima gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |