quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
quote:
Niet zover ik weetquote:
Ik was aan het zoeken geweest, maar precies de zoekopdracht "1421 kg" overgeslagenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:51 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti dacht nog na over een "1421 luie PTA honden die geen slowchat willen maken" topic
ik heb geen Mercedes 1421 op de fotoquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:51 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti dacht nog na over een "1421 luie PTA honden die geen slowchat willen maken" topic
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dan ken je het boek "Sleeping Beauties" ook wel
Ohja wilde daar nog op reageren, maar dat boek ken ik nietquote:
Voorbeeldjequote:Op woensdag 12 mei 2010 20:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohja wilde daar nog op reageren, maar dat boek ken ik niet.. Ben niet zo boekig zeg maar
Ik blader soms het sloperijenfototopic op het Autoweek forum door. Ken je misschien welquote:
Nog niet, ik ga zo eens kijkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik blader soms het sloperijenfototopic op het Autoweek forum door. Ken je misschien wel
Zijn veel foto's.. Maar heb niet de zin om alles door te spittenquote:
Sorry, ik kon geen 1421 kilo franse of russische roest vindenquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:51 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti dacht nog na over een "1421 redenen om geen slowchat te hoeven maken" topic
S40 D5quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:11 schreef Barcaconia het volgende:
Volgende keer beter. Na een Alfa en een E46 is daar wel weer behoefte aan.
Je hebt dik een dag de tijd om iets tofs van 1422 pk of kilo of KW of weet ik het wat te vindenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:11 schreef Barcaconia het volgende:
Volgende keer beter. Na een Alfa en een E46 is daar wel weer behoefte aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt dik een dag de tijd om iets tofs van 1422 pk of kilo of KW of weet ik het wat te vinden
Mooi scheepje heb je dan met 1422 kWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Daar moeten we binnenkort eens even grondig over vergaderen dan tijdens het eerste werkoverlig.. ehhh. legquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:21 schreef Anne het volgende:
De regel dat de LaPo een nieuwe opent bestaat hier niet hè!
Dan kan het soms best even duren voor er een nieuw topic is gemaakt. Vooral als mensen tussendoor even gauw een post maken. Aangezien het best wat moeite kost om iets met het nummer te vindenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:21 schreef Anne het volgende:
De regel dat de LaPo een nieuwe opent bestaat hier niet hè!
Zeg rekel, je weet dat PTA een erg traditioneel forumis he?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar moeten we binnenkort eens even grondig over vergaderen dan tijdens het eerste werkoverlig.. ehhh. leg
Ja? Degene die de laatste post heeft kan het ook druk hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan kan het soms best even duren voor er een nieuw topic is gemaakt. Vooral als mensen tussendoor even gauw een post maken. Aangezien het best wat moeite kost om iets met het nummer te vinden
Juist, zo denk ik er ook overquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja? Degene die de laatste post heeft kan het ook druk hebben. Beter dat die regel dus niet bestaat en iemand er gewoon eentje maakt die er zin in heeft en tijd voor heeft.
Traditie's zijn ok.. gaan we niet veranderen, we maken er nieuwe bijquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg rekel, je weet dat PTA een erg traditioneel forumis he?
Anders stuur ik static op je af. Heb je al ruzie met hem gehad?
Moet je er wel zijn tegen die tijdquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:31 schreef Anne het volgende:
Nou, ik heb de nieuwe vast klaar staan hoor.
Indirect waarschijnlijk wel.. Digitale feromonenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:36 schreef Anne het volgende:
Het is inderdaad ook een traditie dat de sc vaak veranderd in een sex-discussie.
Maar dat heeft niks met mij te maken!!
Je avatar doet anders vermoeden.. soort van dan..quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:36 schreef Anne het volgende:
Het is inderdaad ook een traditie dat de sc vaak veranderd in een sex-discussie.
Maar dat heeft niks met mij te maken!!
Soms heb jij best goede ideeënquote:
Die met die zwart kunststof bumpers? Voor mij blijft een Lada toch de 2105 en de 2107.. 1 van die hebben wij gehadquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu we het toch over sex hebben.
Hebben jullie die nieuwe Lada in het Lada fantopic al gezien?
sex en Lada in één zinquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu we het toch over sex hebben.
Hebben jullie die nieuwe Lada in het Lada fantopic al gezien?
Ja, die. en dat IS een 2107, grapjas!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die met die zwart kunststof bumpers? Voor mij blijft een Lada toch de 2105 en de 2107.. 1 van die hebben wij gehad
Nee, de jouwe danquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:42 schreef invine het volgende:
[..]
Je avatar doet anders vermoeden.. soort van dan..
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptie
Mijn 2107, wat doe jequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, die. en dat IS een 2107, grapjas!
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zittenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva
Ik denk dat je dan beter in geen enkele auto meer plaats kunt nemenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
Ja maar daar weet je het niet van door wie het gebeurd isquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter in geen enkele auto meer plaats kunt nemen.
Wat dacht je van de bestuurderquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja maar daar weet je het niet van door wie het gebeurd is
Fijn, nu heb ik een beeld van de oudjes en de Astraquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Fijn, nu heb ik een beeld van de oudjes en de Astra..
Maar even een vrijwilliger vinden om een eigen beeld met de AX te vormenquote:
-----> todoquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Anne het volgende:
Hé, TF, een quote (icm die van Lex) die in de OP kan!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt het nog drukker sinds je mod-af bent, of niet?.
schrapt van todo-lijstquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
2/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
3/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
Je moet gewoon wat meer oplettenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat gaan jullie hard!![]()
En Lada en seks zijn 2 dingen die uitstekend samengaan in 1 zin
Ik moet niets, ik mag van allesquote:
Dat is waar, maar het gaat een stuk minder hard als je niks te doen hebt zoals mijquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet niets, ik mag van alles
ik snap dat nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het gaat een stuk minder hard als je niks te doen hebt zoals mij
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen sinds ik gestopt ben met schoolquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik snap dat niethoe kun je nu niks te doen hebben?
ik kom zo enorm veel tijd te kort...
ikheb nog een paar duizend foto's die op BuzzyBee moeten, zowel digitaal als nog te scannen. Verder nog een paar hondrd folders en specificatiebladen die gescanned moeten worden. En dan heb ik nog een stuk of 30 tijdschriften en 10 boeken liggen die ik nog moet lezen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen sinds ik gestopt ben met school
Herkenbaarquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het gaat een stuk minder hard als je niks te doen hebt zoals mij
Zijn er meer mensen die "thuis zitten", dat scheelt een hoop als dat zo isquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen sinds ik gestopt ben met school
Succes ermeequote:Op woensdag 12 mei 2010 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ikheb nog een paar duizend foto's die op BuzzyBee moeten, zowel digitaal als nog te scannen. Verder nog een paar hondrd folders en specificatiebladen die gescanned moeten worden. En dan heb ik nog een stuk of 30 tijdschriften en 10 boeken liggen die ik nog moet lezen.
Ik heb nog wel een paar films maar dat is een dagje werkquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HerkenbaarIk ben momenteel m'n serie-verslaving en boek-lees-verslaving aan het voeren
Net als geitjes en ezels en cavia's 2 keer per week
[..]
Zijn er meer mensen die "thuis zitten", dat scheelt een hoop als dat zo isEn verder, heb je geen klusjes die echt al heel lang liggen en die moeten gebeuren, of dat ene boek wat je nog wilde lezen of die ene film die je nog wilde zien
En anders moeten we echt snel een witte auto meet regelen
Tof!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:00 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh morgen misschien naar de kampeerwinkel met mijn ouders
Geen wattes?quote:
Kampeerder sinds mijn eerste maandenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!
Ik ga morgen theedrinken met een vriendin
Is dat een kampeerwinkel? Wij gaan altijd naar Hendriks tussen Ermelo en Harderwijk of naar Duinkerken in Hoevelaken. Om nou eerst tig kilometers te rijden is ook zo watquote:
Ja, preciesquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kampeerder sinds mijn eerste maanden.. Maar af en toe een huisje is ook wel relaxed
[..]
Is dat een kampeerwinkel? Wij gaan altijd naar Hendriks tussen Ermelo en Harderwijk of naar Duinkerken in Hoevelaken. Om nou eerst tig kilometers te rijden is ook zo wat
Aha, dat is sowieso te ver voor mij en Bever heeft vaak ook wat ik nodig hebquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:03 schreef Anne het volgende:
[..]
De Wit - Schijndel - 70.000m² Kampeer- Tuin en Sportplezier
Smerig weer maakt kamperen juist extra kamperenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, preciesKamperen vind ik leuk, als het een beetje mooi weer is... Maar rondreizen door Ierland en dan 5 dagen regen (met 3 verschillende campings) is niet echt fijn... stomme modder
[..]
Aha, dat is sowieso te ver voor mij en Bever heeft vaak ook wat ik nodig heb
Eerst toeteren voor je met de reachtruck er doorheen rijd he?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga een rubber tuinpoort maken![]()
mn duer is er uit geflikkerd, maanden terug al, en nu ga ik er rubber flappen voor hangen
ik ga er alleen lopend doohgeen, gata om de doogang tussen huis en garage doorquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Eerst toeteren voor je met de reachtruck er doorheen rijd he?
Onze tent was prima water dichtquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Smerig weer maakt kamperen juist extra kamperen. Improviseren om het water niet in je tent te laten lopen
.. En in slaap vallen met het getik op je tentje
.. Hoop dat het op Graspop wel goed weer is, om nou paar dagen in de bagger daar te zitten lijkt me ook niks
Dan goed oppassen voor voorbijrijdende dingenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga er alleen lopend doohgeen, gata om de doogang tussen huis en garage door
Ah, je moet het rubber van DW dus weer terughebben?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga een rubber tuinpoort maken![]()
mn duer is er uit geflikkerd, maanden terug al, en nu ga ik er rubber flappen voor hangen
Dat is leuk in Oostblok landen, maar als je doorgaans iets van een land wilt zien en je niet scheel wilt betalen aan accomodatiekosten is kamperen gewoon de goedkoopste optiequote:Op woensdag 12 mei 2010 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
geef mijmaar een fijn hotel met riant ontbijtbuffet
Marijke houd van een potje goede muziek dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onze tent was prima water dichtEn zolang je niet in een kuil staat of onderaan een helling zit dat ook wel snor
Maar vooral de modder en iedere keer de tent afbreken en opzetten in de bagger en de regen en de kou
Maar na 5 dagen regen kwamen 9 dagen zonneschijn!
(dat in Ierland
) Regen is niet erg als je ergens staat en er blijft staan, maar vooral omdat we rondreden, niet fijn
![]()
Ja, op festivals is bagger echt niet fijn... Ik kan me nog herinneren dat ik ooit op Dynamo Open Air was en dat het de eerste avond regende, er was wat modder ontstaan naast de toiletgebouwen. Ondanks het stralende weer de dagen erna bleef het modder en dat was niet door het regenwaterBlijkbaar nodigt dat uit ofzo
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Marijke houd van een potje goede muziek dus
Ix heeft 26 stringetjes van me gekregen. Heb nog een paar honderd smalle (die Ix heeft ) en enkele tientallen brede, die ik sins deze week ook mee krijg van werkquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, je moet het rubber van DW dus weer terughebben?
[..]
Dat is leuk in Oostblok landen, maar als je doorgaans iets van een land wilt zien en je niet scheel wilt betalen aan accomodatiekosten is kamperen gewoon de goedkoopste optieBovendien kook ik graag zelf op vakanties
Ja, in Duitsland en Engeland dezevakanties warne de hotels best onbetaalbbaarquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is leuk in Oostblok landen, maar als je doorgaans iets van een land wilt zien en je niet scheel wilt betalen aan accomodatiekosten is kamperen gewoon de goedkoopste optieBovendien kook ik graag zelf op vakanties
Niet veel, vrienden meekrijgen is het probleemquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]lekker stevige muziek
Jij ook dus?
Er komen dit jaar echt toffe bands naar NLGa je ook wel eens naar concerten?
Klinkt ook goedquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet veel, vrienden meekrijgen is het probleem..
Ga wel eens naar van die kleine dingetjes, zo heb ik vorig jaar Heidevolk en Ensiferum gezienen ook Muse en Oasis.. Evenals naar Sonisphere geweest
.. En als t goed is dit jaar eerste meerdaagse iets op Graspop
Alleen is ook zo alleen. Maar meestal komt het wel goed bij de metaldingen. Voor de wat meer mainstream meuk is het wat lastiger want vinden ze al gauw te duurquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
ga toch alleen!Heidevolk heb ik te vaak ruzie mee gehad, Ensiferium is gaaf
Heb ik een paar jaar teurg ook gezien
Weet zo gauw niet iets waar ik heen wilquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt ook goed![]()
Als je ergens heen wilt sein dan effe, voor hetzelfde geld ga ik sowieso met een vriendin, treffen we elkaar daarIk wil dit jaar sowieso naar Enslaved, Monster Magnet, Amorphis en nog wat dingetjes die ik zo niet kan ophoesten
Jij nog leuke dingen gezien?
Delain vond ik zelf juist vreselijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weet zo gauw niet iets waar ik heen wil.. Meestal zijn het vrienden die ergens mee komen. En ik ken eigenlijk maar vrij weinig bands enzo
.. Wel lijkt Delain me een keer gaaf om te zien
Vind de Delain albums juist super tof klinken, maar t moet je wel liggen jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Delain vond ik zelf juist vreselijkDus ik kan het je niet aanraden, maar wie weet vind jij het wel tof
Ik zal je wel een keertje een kleine agendaatje mailen, als er iets leuks tussen staat kun je altijd kijken of je wilt
Ja, want jij dwaalt noooooooit afquote:
Spannend! Zitten er dingen aan te komen denk je?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want jij dwaalt noooooooit af_!
Maar ontopic dan maar: 1 juni moet ik voor de eerste APK
Weet niet, denk het niet. De achterbanden zijn wel oud, maar qua profiel nog prima (heb het laatst opgemetenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Spannend! Zitten er dingen aan te komen denk je?
Hey!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want jij dwaalt noooooooit af_!
Maar ontopic dan maar: 1 juni moet ik voor de eerste APK
Achja, ik heb al het vooruitzicht op in ieder geval een nieuw eind en middenstuk voor de uitlaat. Heb nog tot december om wat te vindenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet niet, denk het niet. De achterbanden zijn wel oud, maar qua profiel nog prima (heb het laatst opgemeten![]()
). En verder, geen flauw idee... Dus ik merk het wel
En ze krijgt dan ook een kleine beurt
Ze gingen alvast filtertjes bestellen van de geweldige garage
Het is een Italiaans busje...quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Die Chinezen zijn altijd zo geweldig bezig he?
Ohwquote:
je hebt iet geheel ongelijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohw.. Zag er aardig Chinees uit naar mijn idee
Voor?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:01 schreef PeuRac het volgende:
Motorblokje binnen voor mn auto2.0 met +/- 160pk
Wel duur projectje danquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:17 schreef PeuRac het volgende:
Een mooie strakke Alfa 75 carrosserie, de hele aandrijflijn + ophanging wordt gemaakt zoals ik em wil. De bedoeling is dat het een project auto wordt, dus de komende jaren langzaam aan aanpassen. Oa t motormanagement systeem wijzigen in een MegaSquirt variant (als je het niet kent, google maar ff), LPI inbouwen, ipv LPG voor vermogenswinst (daarvoor is eerst een ander MM nodig). Etc, etc. Zijn wel lange termijn plannen, ga eerst les volgen in het een en ander.
Heb je ook een beetje mooie werkplaats om dingen te doen dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:29 schreef PeuRac het volgende:
De prijs valt wel mee, ik doe het in stappen, dan is het goed te doen. Veel zelf doen scheelt ook, hoewel ik totdat de auto op kenteken staat, alles laat doen. Volgens de huidige planning is het nog maximaal twee weken voordat die klaar is![]()
Dat klopt, ik ga dan voor de KdFi variant (zie www.bs-autotune.nl), die is goedkoper, beter geproduceerd, heeft meer opties (een MS is niet geschikt voor Twin-Spark) en past in de originele MM kast
Ik ga het meemaken, een van mn cadeautjes vanuit mn nieuwe bedrijf, wordt een lesje van hemquote:
Ik kan hier in de buurt bij een kennis sleutelen, maar dat is niet prettig omdat hij dan niks kan doen, gebruik zijn gereedschap, etc. Anders hebben mijn ouders een kleine werkplaats, met basis gereedschap (maar wel een brug en lucht aanwezig), waar ik wel vrij kan sleutelen. Dat is dan alleen ruim 100km enkele reis. Dus meestal maak ik er dan 2-3 sleuteldagen van, die dagen houdt mijn vader dan ook vrij en dan gaan we samen klussen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb je ook een beetje mooie werkplaats om dingen te doen dan?.. Kan ik iig alleen maar van dromen voorlopig
Je hebt het iig beter geregeld dan mij met mijn carport en basisgereedschap. Ook moet ik alles zelf gaan uitvinden omdat mijn pa alleen van plaatwerken wat weet. Maar ooit heb ik mijn eigen sleutelplekjequote:Op donderdag 13 mei 2010 00:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga het meemaken, een van mn cadeautjes vanuit mn nieuwe bedrijf, wordt een lesje van hem![]()
[..]
Ik kan hier in de buurt bij een kennis sleutelen, maar dat is niet prettig omdat hij dan niks kan doen, gebruik zijn gereedschap, etc. Anders hebben mijn ouders een kleine werkplaats, met basis gereedschap (maar wel een brug en lucht aanwezig), waar ik wel vrij kan sleutelen. Dat is dan alleen ruim 100km enkele reis. Dus meestal maak ik er dan 2-3 sleuteldagen van, die dagen houdt mijn vader dan ook vrij en dan gaan we samen klussen.
Hij belt me ook altijd als er aan de oldtimers wat moet gebeuren, afgelopen najaar nog blokje uit de kever gehaald voor groot onderhoud (terug zetten had mn broertje gedaan) en carterpan van de Triumph vervangen. Dat vind ik leuke dingen om te doen. Daarom ook de keuze van een 75, dat is een auto die nog redelijk te rijden is maar wel lekker sleutelbaar. De 156 en daarvoor de 146 zat veel meer electronica in, heel veel speciaal gereedschap nodig, daar had ik geen zin meer in. Ik wilde weer sleutelen, dat heb ik al anderhalf jaar niet meer aan mijn eigen auto(s) gedaan.
Ohja, het belangrijkste, RWD + veel onderdelen nog te krijgen vond ik ook een grote pré.
Je hebt tenminste een brugquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:47 schreef PeuRac het volgende:
Het meeste gebeurt bij ons ook onder de carport. Anders zijn we eerste een uur bezig met opruimen en alleen de voorkant is open. Dus bij redelijk weer wordt er gewoon daar gewerkt. De brug is verplaatsbaar, dus staat ook grootste deel van de tijd daar
Ja, maar raak eens een brug kwijt bij een rijtjeshuisquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:54 schreef PeuRac het volgende:
Die dingen koop je voor een prikkie joh, die van ons was 500 euro, op 220v en met een keurig voor een jaar. Nu gebruiken we hem al zeker 3 jaar, misschien zelfs wel 4 met heel veel plezier. Samen met de compressor een van de beste aanschaffen die we gedaan hadden. (we kopen alles met z'n 3en).
FF snel zomer/winter banden wisselen is veel makkelijker. In de tijd dat jij bijv 1 auto doet. Doen wij ze allemaal (2x Volvo ouders, 1x Volvo broertje, 1x Alfa van mij, de oldtimers rijden niet in de winter en de camper moet wel met krik want die is te zwaar en groot), op de brug, omhoog, 1 iemand bouten los met lucht, 2e wielen wisselen en alle bouten 3 slagen erin draaien, 1e wielen weer vast draaien. Auto eraf en next! Bouten natrekken als de volgende erop gereden wordt. Dan kan je ook met 2 man werken.
Als je 2-3 auto's hebt waarvan je veel zelf doet, loont het zich zeker, wij hebben het geld er ruimschoots al uit (beetje slijmen bij je Brezan, krijg je zo 10-15% korting). Reken maar uit als je 2x per jaar van 4 auto's de banden moet laten wisselen. Uitlaten vervangen, ophanging vervangen (uitlijnen wel uitbesteden!), remmen vervangen etc, is allemaal simpel werk, prima zelf te doen. En heb je in minder als een jaar het geld weer terug.
Ik heb chips en cola, waar blijf je dan ??quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:36 schreef Anne het volgende:
Zo, iedereen naar bed? Dan kan het feest beginnen namelijk.
Omdat er te veel foto's gejat werden, en de lurkers zoveel dataverkeer vraten dat we met downtime te maken kregen. Leden gaan voor lurkers, dus die hebben voorrangquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Alex, waarom moet er geregistreerd worden voor de foto's op BB?
Dat ook natuurlijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:58 schreef Barcaconia het volgende:
Omdat je pas een echte vent bent als je een account op BuzzyBee hebt!
ik heb ook een brug, zie mn fobo!quote:
Ik krijg bij automaterialenhandels vaak zonder te slijmen al 20%?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:54 schreef PeuRac het volgende:
(beetje slijmen bij je Brezan, krijg je zo 10-15% korting).
Klopt!quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:45 schreef PeuRac het volgende:
LOL, die brug naar t weiland achter je huis
Zo ken ik er nog wel een paarquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:45 schreef PeuRac het volgende:
LOL, die brug naar t weiland achter je huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
das wel waar, twee wielen op de stoep, en dan in de goot onder de auto kruipen is mijn werkmethodequote:Op donderdag 13 mei 2010 11:10 schreef Alfisti het volgende:
De Niva van Alexxxxx staat zo hoog op zijn wielen dat hij helemaal geen brug nodig heeft om er onder te kunnen werken![]()
Goedemorgens trouwens
caffeïne Junkiequote:Op donderdag 13 mei 2010 11:10 schreef Alfisti het volgende:
De Niva van Alexxxxx staat zo hoog op zijn wielen dat hij helemaal geen brug nodig heeft om er onder te kunnen werken![]()
Goedemorgens trouwens
quote:
Zo heb ik er ook wel één die er binnen 5 jaar zal staanquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:19 schreef Maharbal het volgende:
Een tvp hier voor een topic met als TT een legendarisch mooie auto.
Een E46 M3 moet en zal hier binnen 5 jaar op de stoep staan!
Nee joh, kga niet met zo'n ding rondtouren. Doen mijn ouders wel, gaat mij te langzaam. Ga kijken of een vriend mee wilt rondtrekken richting Normandië.. Met de AX en een tentje, lekker goedkoop.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:48 schreef invine het volgende:
Kampeerwinkel? Koop gewoon een caravan joh
Hehe ja klopt, ik ga ook met tent en paar vrienden naar zuiden van frankrijk of italy of spanjequote:Op donderdag 13 mei 2010 15:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee joh, kga niet met zo'n ding rondtouren. Doen mijn ouders wel, gaat mij te langzaam. Ga kijken of een vriend mee wilt rondtrekken richting Normandië.. Met de AX en een tentje, lekker goedkoop.
* 2cv denkt meer aan sterilisatie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Foto van de Traction Avant ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:27 schreef Sjoegerd het volgende:
Net bij de kampeerwinkel geweest, tering druk natuurlijk.. Maar heb wat ideetjes opgedaan voor een vakantie in de zomer
.. En er stond een Traction Avant op de parkeerplaats
om in de stijl te blijven; foto van de kürzhauber ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:59 schreef Barcaconia het volgende:
Vandaag nog een rondje Kürzhauber gereden. Blijft toch een heerlijke wagen.
Oh nee héquote:
Welke omgeving woon je dan? (als in N-H enz.)quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:47 schreef invine het volgende:
Ja al best lang.. maar voor mijn werkvak is er niet veel hier in de buurt (Webdesigner) en wil nu opzich bijna alles wel aannemenook al gesolliciteerd bij de media markt
Ik heb geen PIquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:48 schreef Anne het volgende:
Waar is hier in de buurt dan?
Ik ben niet meer zo snel.
Eindhoven - Helmondquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welke omgeving woon je dan? (als in N-H enz.)
Hmm ja Amsterdam is erg hot op moment maar verder weinig.quote:
Heb ik niet, ga niet naar de kampeerwinkel met het idee om foto's te maken.quote:
http://www.bonque.nl/vaca(...)loper-313900-11.htmlquote:
Telefoon!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb ik niet, ga niet naar de kampeerwinkel met het idee om foto's te maken.
Dat zowat iedereen nou een gigantisch dure telefoon heeft, betekend niet dat ik er ook één hebquote:
Ik geef toe dat ik ook niet altijd een camera bij me heb, maar als ik een camer abij me heb en ik zie een geparkeerde Traction Avant dan is de kans groot dat ik hem op de foto zet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb ik niet, ga niet naar de kampeerwinkel met het idee om foto's te maken.
Oké, Tekening!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat zowat iedereen nou een gigantisch dure telefoon heeft, betekend niet dat ik er ook één heb.. Die camera die er op zit is zo crap dat je net zo goed zelf kan gaan tekenen
quote:
Grafisch meer ja, als ik beetje programmeur was had ik wel werk gehad denk ikquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:08 schreef Anne het volgende:
[..]
http://www.bonque.nl/vaca(...)loper-313900-11.html
http://www.personato.nl/v(...)r-net-321275-11.html
Of ben je meer van de grafische kant?
Gedaan, en dan zeggen ze: ja volg het maar op internet en reageer maar als je iets ziet wat bij je pastquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:19 schreef Anne het volgende:
Dan zou ik niet eens op zoek gaan in de webdesign-branche als het maar voor een paar maanden is.
Dan gewoon naar een uitzendbureau stappen en aannemen wat ze voor je hebben.
Die zitten er genoeg in Eindhovûh.
Wij zoeken ook nog mensen.
Tegenstrijdig hèquote:
Je hoeft niet werkloos te zijn om werk te zoekenquote:
Welk uitzendbureau dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:28 schreef invine het volgende:
[..]
Gedaan, en dan zeggen ze: ja volg het maar op internet en reageer maar als je iets ziet wat bij je pastnadat ik eerst verhaal heb gedaan wat ik zoek (boeit me niet zoveel dus)..
En wat voor mensen zoeken jullie?
Filosofischquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hoeft niet werkloos te zijn om werk te zoeken![]()
Avond![]()
Content duwde mij gelijk de deur uit, adecco studenten wilde wel mijn gegevens hebben maar konden niks beloven. Ben ingeschreven bij APS in Nuenen maar die hebben ook niks.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Welk uitzendbureau dan?
Adecco professionals en Personato (zit niet in Eindhoven, hebben wel veel vacatures in Eindhoven) zijn wel oké.
Snuggere mensen.
Volgens mij zoeken ze de mensen via https://www.startpeople.nl/ zonder vacature op de site.
Enige nadeel is dat het mij ontbreekt aan ervaringquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:41 schreef Anne het volgende:
Anders moet je eens met Bureau Flex bellen, die hebben eigenlijk altijd wel werk bij de Rabobank op de Fellenoord.
Zoals dit: http://www.adecco.nl/vacaturebank.asp?ref=179201017001
Boeiend, nee heb je, ja kun je krijgen. Waar ik ben aangenomen vroegen ze HBO en ervaring in de financiële wereld. En ik ben toen ook aangenomenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:44 schreef invine het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat het mij ontbreekt aan ervaringenige wat ik heb gedaan afgelopen 6 jaar is auto's rondgereden en website's/grafische dingen gemaakt
wist je dat ik dacht whut na randstad en tempoteam ook al adecco aan de proffS?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:41 schreef Anne het volgende:
Anders moet je eens met Bureau Flex bellen, die hebben eigenlijk altijd wel werk bij de Rabobank op de Fellenoord.
Zoals dit: http://www.adecco.nl/vacaturebank.asp?ref=179201017001
Edit: Ik zei hierboven ergens Adecco professionals. Maar dat moet dus Tempo Team professionals zijn.
Hmm true! Vanavond nog maar paar sollicitaties de deur uitdoen!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Boeiend, nee heb je, ja kun je krijgen. Waar ik ben aangenomen vroegen ze HBO en ervaring in de financiële wereld. En ik ben toen ook aangenomen.
Ik had 2 en half jaar bij een webdesignbureau gewerkt en daarna nog eens een jaar bij XBOX. Ook geen ervaring dus. En geen HBO.
Ik let nooit op de eisen die gesteld worden. Zo kom je nergens aan de bak.
Beetje brutaliteit en goed vertellen wat je kan brengt je ver idd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik let nooit op de eisen die gesteld worden. Zo kom je nergens aan de bak.
Je wordt doodziek van die uitzend- en detacheringsbureau's, ik sta all over the place online met mijn CV en word volop benaderd omdat ik een mooie cv schijn te hebben ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:37 schreef invine het volgende:
[..]
Content duwde mij gelijk de deur uit, adecco studenten wilde wel mijn gegevens hebben maar konden niks beloven. Ben ingeschreven bij APS in Nuenen maar die hebben ook niks.
En er zitten der nog een paar op de willemstraat maar kom zo niet op de naam. Bij Tempo-Team ben ik ingeschreven via website en ook al een keer telefonisch contact gehad na aanleiding van een vacature maar die zeiden toen ook weer hetzelfde, blijven kijken online
Dat idee heb ik nou ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je wordt doodziek van die uitzend- en detacheringsbureau's, ik sta all over the place online met mijn CV en word volop benaderd omdat ik een mooie cv schijn te hebben ofzo.. sta al bij bijna 20 bureau's ingeschreven en hoewel ze allemaal de goede vacatures aanboden, heeft er niet ééntje werk
![]()
Op UWV (werk.nl) spannen ze helemaal de kroon met die hoax advertentie's.. wordt je gebeld door die tro(e)l die ze hebben aangenomen om je achter je reet aan te zitten met de mededeling dat er wel 100 geschikte vacatures in hun database staan en waarom je nog niet aan het werk bent![]()
Volgens mij is 75% van de advertentie's op hun site nep; allemaal lokkertjes voor uzb's die wel inschrijven, maar geen klap werk hebben
Ja dat idee heb ik dus ook, mijn CV is verder prima. Ben wel benaderd door 1 uitzendbureau die mij had gevonden via google en van mijn website mijn cv had gedownload en omdat erin stond dat ik een beetje PHP/MySQL kan werd er gelijk vanuit gegaan dat ik programmeur was, nadat ik dat duidelijk had gemaakt uiteindelijk geen programmeur was maar mee grafisch konden ze gelijk niks meer voor me doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat idee heb ik nou ookmijn CV is ook
alleen wat hebben ze? Euhm ja die vacature is toch wel maar tot ... en of het dan daarna verder gaat ja dat weten we eigenlijk niet.
Ja zet dat dan in de vacaturetekst..dan komen we in het geheel niet.
Maarja ik heb nog steeds werk dus niets te klagen in feite.
Ik kan het bloed van dat mens wel zuipen; zegt dat genoeg ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
overigens dat UWV is dat erg lastig SD?
Berg tijdschriften om door te neuzen?quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kan het bloed van dat mens wel zuipen; zegt dat genoeg ?![]()
Gelukkig was ik na een maandje of 4 en 3 flinke bonjes met Eucalypta rijp voor een externe recruiter, en daarmee is prima te werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarover heb je dan bonje (ja sorry werk nog niet zo lang en heb geen flauw idee mdat ik alleen mensen hoor klagen dat ze hen niet helpen en niets van zich laten horen)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
uhuquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Berg tijdschriften om door te neuzen?
Stom drammerig gedrag, voornamelijk gewoon haar manier van communiceren.. ze gaan je gewoon zitten vertellen dat je aan het werk moet voor minder als wat ik nu als uitkering krijg... dat kan ze gewoon op d'r rimpelige dikke buikje schrijven; ik moet helemaal niksquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
waarover heb je dan bonje (ja sorry werk nog niet zo lang en heb geen flauw idee mdat ik alleen mensen hoor klagen dat ze hen niet helpen en niets van zich laten horen)
Heb nog wel een heleboel Autoweken liggen, interesse?quote:
Alleen in de exemplaren met bizarre terrienvoertuigen, Lada, en ander chinese/oostblokvehikels. Mijn primaire interesse gaat uit naar bedrijfswagensquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb nog wel een heleboel Autoweken liggen, interesse?
Kan wel een keertje voor je kijken, kan me wel herinneren dat ze wat dingetjes met Lada's hadden. Alleen zijn het een paar honderd autoweken om door te spitten geloof ikquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen in de exemplaren met bizarre terrienvoertuigen, Lada, en ander chinese/oostblokvehikels. Mijn primaire interesse gaat uit naar bedrijfswagens
spit ze!quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan wel een keertje voor je kijken, kan me wel herinneren dat ze wat dingetjes met Lada's hadden. Alleen zijn het een paar honderd autoweken om door te spitten geloof ik.
Heb ook wel wat 4wd magazines in Nederlands en Duits
Ah tsja vanaf je 18e tot nu mits 52 dagen in een jaar gewerkt en de laatste zoveel maanden heb je recht op WW. En voor minder dan WW aan de slag gaan doet geen hond omdat ze het systeem dat ze de rest dan aanvullen hebben afgeschaft.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Stom drammerig gedrag, voornamelijk gewoon haar manier van communiceren.. ze gaan je gewoon zitten vertellen dat je aan het werk moet voor minder als wat ik nu als uitkering krijg... dat kan ze gewoon op d'r rimpelige dikke buikje schrijven; ik moet helemaal niksvolgens mij werkte het systeem andersom; ik betaal belasting al vanaf dag 1 dat ik werk ( vanaf mijn 15e), een deel van die centjes gaan in een potje, en als je dan zonder werk komt, kun je daar geld uit krijgen adhv hoelang je werkverleden terugloopt, en ik heb recht op 2½ jaar uitkering mocht het gek lopen, dan moet ze niet na 2 maanden beginnen te dreigen met kortingen, gewoon omdat het kán (maar nergens over gaat).. dan ben je aan het verkeerde adres bij mij, en als je dan gewoon lekker gaat doordrammen loopt het ietwat uit de hand soms.
![]()
Ik solliciteer op alles wat me interessant genoeg lijkt, en soms zijn dat er 4 in de week, en soms 2 in de maand, en dat snappen ze niet
Precies, ze moeten gewoon redelijk blijven, dan doe ik dat ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah tsja vanaf je 18e tot nu mits 52 dagen in een jaar gewerkt en de laatste zoveel maanden heb je recht op WW. En voor minder dan WW aan de slag gaan doet geen hond omdat ze het systeem dat ze de rest dan aanvullen hebben afgeschaft.
Dan zou ik ook ruzie krijgen ja.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Precies, ze moeten gewoon redelijk blijven, dan doe ik dat ook
ik hoop dat het niet nodig is.. maar het is idd wel 'fijn' om te weten iddquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]prima deal zou ik denken en die 2,5 jr is een fijn achterdehandje dat je hopelijk niet geheel nodig hebt.
Ja? nu al?quote:
Ok enough=enoughquote:
Ik denk het eerste danquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:28 schreef KhaZ het volgende:
Dan moet of je handremkabel vervangen worden of je remblok blijft aan de schijf roest.. Bij mij was het weg na het vervangen van de handremkabels
De truc is dat je ff moet weten hoe je de handrem af moet stellen zodat-ie weer goed is als je de kabel hebt vervangen (kabel zelf vervangen lijkt me niet zo moeilijk).. heb het alleen nog niet zelf gedaan. Effe googelen of op het forum van de club van jouw type auto kijken.. staat wellicht een tutorial.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:29 schreef invine het volgende:
Fair enough
[..]
Ik denk het eerste danIs dat beetje zelf te doen?
Je zou het even kunnen openmaken (achtertrommels) en kijken.. bewegende delen mogen wel een heel klein dingetje vet, maar liever nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:02 schreef invine het volgende:
Elke keer als ik mijn handrem eraf haal en dan wegrijd maakt die een soort van KLONK alsof die dan pas losschiet, moet dat gesmeerd worden oid?
Pics !!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:04 schreef Anne het volgende:
Klonk smeren we altijd in met baby-olie.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik reed vanmiddag 110 op een weg waar je 70 mag. Is een stuk van de weg af geschaafd, vandaar. Maar goed, daar heeft een niva geen last van, dus ik blaas gewoon. Word ik ineens gesneden!Dus ik groot licht en toeteren, en ik kijk de bestuurder een heel boos aan bij het passeren.... Wijst die vent ineens op het politielogo op zijn bovenarm
Oeps
Hmm dat hoop ik nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je zou het even kunnen openmaken (achtertrommels) en kijken.. bewegende delen mogen wel een heel klein dingetje vet, maar liever niet![]()
Meestal als ze dat beginnen te doen is de hoek van je remhevel een beetje groot aan het worden, en dus zijn de schoentjes misschien een beetje op aan het gaan
Is niet zo'n drama, half uurtje per kant max inclusief schoonmakenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:37 schreef invine het volgende:
[..]
Hmm dat hoop ik nietzal is op clio club forum kijken
Gelukkig heb ik die gemist.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan stringworstelen
I love PTA meetings![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is niet zo'n drama, half uurtje per kant max inclusief schoonmaken![]()
Setje kost een tientje of 3 a 4 MAX denk ik.
Ja ik weet het.. maar dat is nogsteeds meer geld dan wat ik momenteel bezitquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is niet zo'n drama, half uurtje per kant max inclusief schoonmaken![]()
Setje kost een tientje of 3 a 4 MAX denk ik.
Je kunt het even proberen met een heel klein beetje vettigheid op de hevel die de schoenen uitelkaar drukt, moet wel een beetje temperatuur kunnen hebben, dus geen kruipolie, maar gewoon een beetje koper- of Até vet met het puntje van een schroevendraaier op de hevelvlakken en even het stof eruit kan al helpen; dan kun je in ieder geval weer even vooruitquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:45 schreef invine het volgende:
[..]
Ja ik weet het.. maar dat is nogsteeds meer geld dan wat ik momenteel bezit
Bij jouw auto zit het iets ingewikkelderquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jeetje nou ga spontaan leren sleutelen
Johquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij jouw auto zit het iets ingewikkelder
Weg traditiesquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een gelul over auto's hier
Sinds wanneer gaat het in de PTA SC over auto's?
Dat staat meestal zelfs met plaatjes beschrevenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Johkan met goed fatsoen geeneens het glas in het mistlicht vervangen.
de monteur had het zweet op zijn voorhoofdquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat staat meestal zelfs met plaatjes beschreven.
Nee, verzin nog maar een nieuwe.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan maar die nieuwe sextraditie met jou.
Alexxxxxx maakt wel vriendjes ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee.
Ik doe niet aan die dingen waar jij aan doet.
quote:
Volgens mij linkt ie naar z'n homedirquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
Wat was jouw eerste auto?? En wat rij je nu?
Plaatjes probleempje
Ja, al gezien. User reageert al dat het niet gaat werken. De rest zoekt ie zelf maar uitquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
Wat was jouw eerste auto?? En wat rij je nu?
Plaatjes probleempje
Dat kan je welquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Johkan met goed fatsoen geeneens het glas in het mistlicht vervangen.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat kan je wel![]()
Vrouwen hangen nou eenmaal liever de vrouw uit; ieder zijn hobby toch ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat kan je wel![]()
Vrouwen hangen nou eenmaal liever de vrouw uit; ieder zijn hobby toch ??
Anders scheer je even alle vrouwen over een kamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nagels kun je heel makkelijk schoonmaken, daar hebben ze nou een nagelborsteltje voor uitgevonden
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nee, hij heeft iets te veel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ooit wel eens de handen gezien van een man (of vrouw, maar daar heb ik dan weer geen ervaring mee) die dagelijks sleutelt? Daar helpt een nagelborsteltje echt niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders scheer je even alle vrouwen over een kam![]()
En nagels kun je heel makkelijk schoonmaken, daar hebben ze nou een nagelborsteltje voor uitgevonden
whehehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mistlampje kan er wel bij, net als olie verversen enz.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders scheer je even alle vrouwen over een kam![]()
Ooit leren begrijpend lezen? Als je een lampje aan je auto vervangt oid als vrouw, wil dat niet zeggen dat je dagelijks sleutelt toch?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ooit wel eens de handen gezien van een man die dagelijks sleutelt? Daar helpt een nagelborsteltje echt niet.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hij heeft iets te veel...sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bakje soda en 2 plasticjes met creme welquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ooit wel eens de handen gezien van een man (of vrouw, maar daar heb ik dan weer geen ervaring mee) die dagelijks sleutelt? Daar helpt een nagelborsteltje echt niet.
Misschien moet je zelf eerst eens even teruglezen, aangezien het in het begin ging over sleutelen in zijn algemeenheid.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ooit leren begrijpend lezen? Als je een lampje aan je auto vervangt oid als vrouw, wil dat niet zeggen dat je dagelijks sleutelt toch?
Nee, zelfs dat niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bakje soda en 2 plasticjes met creme wel
Hmm hardnekkiger dan grond danquote:
Sorry, ik begreep er niet uit dat het om beroepsmatig (dus dagelijks) sleutelen gingquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf eerst eens even teruglezen, aangezien het in het begin ging over sleutelen in zijn algemeenheid.
Wat, vaseline?quote:
Zo nou dan heb je geen huid meer of leerquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
gewoon elke pauze je handen ff met schrobzeep wassen, blijft het wel schoon
Nee hormonenzeepquote:
dan gebruik jij de verkeerde zeepquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo nou dan heb je geen huid meer of leer
Een lampje vervangen is geen sleutelen, dat hoort in je rijopleiding vind ik, net als een band verwisselenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ooit leren begrijpend lezen? Als je een lampje aan je auto vervangt oid als vrouw, wil dat niet zeggen dat je dagelijks sleutelt toch?
Dat kan maar heb ook een sneu huidje.quote:
Dan komen jouw cremepjes en handschoenen om de hoekquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo nou dan heb je geen huid meer of leer
SD leg het me maar eens uit danquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een lampje vervangen is geen sleutelen, dat hoort in je rijopleiding vind ik, net als een band verwisselen![]()
Sleutelen is je remmen doen bijvoorbeeld, of motordelen vervangen.
Als je die motorkap opendoet wil dat niet meteen zeggen dat je aan het sleutelen bent![]()
Echt sleutelen kost je je handen, dat moet je willen als vrouw; krassen, halen blaren, blauwe nagels.. muchos plezieros
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan komen jouw cremepjes en handschoenen om de hoek
Een lampje vervangen is bij sommige auto's anders een hell of a job tegenwoordig!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een lampje vervangen is geen sleutelen, dat hoort in je rijopleiding vind ik, net als een band verwisselen![]()
Sleutelen is je remmen doen bijvoorbeeld, of motordelen vervangen.
Als je die motorkap opendoet wil dat niet meteen zeggen dat je aan het sleutelen bent![]()
Echt sleutelen kost je je handen, dat moet je willen als vrouw; krassen, halen blaren, blauwe nagels.. muchos plezieros
Ik heb de ideale zeep voor jou dan!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat kan maar heb ook een sneu huidje.
racehandschoenen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]sterker nog als het kan heb ik die al aan bij het starten
Wil ik het weten?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb de ideale zeep voor jou dan!
Om mee te werken ?quote:
Wat wil je weten dan ??quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
SD leg het me maar eens uit dannieuwerwetse auto's
Ow en het lijkt verdacht veel op klussen
Hoe je zonder je hand te breken een lamp vervangt bij mijn vehikel of het glas in je mistlicht zonder een heel nieuw mistlicht te moeten kopen a 75 euro (frustratie, welneeeequote:
quote:
quote:
Bedankt hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:33 schreef Sounddragon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |