abonnement Unibet Coolblue
pi_81391417
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:44 schreef invine het volgende:

[..]

Enige nadeel is dat het mij ontbreekt aan ervaring enige wat ik heb gedaan afgelopen 6 jaar is auto's rondgereden en website's/grafische dingen gemaakt
Boeiend, nee heb je, ja kun je krijgen. Waar ik ben aangenomen vroegen ze HBO en ervaring in de financiële wereld. En ik ben toen ook aangenomen .

Ik had 2 en half jaar bij een webdesignbureau gewerkt en daarna nog eens een jaar bij XBOX. Ook geen ervaring dus. En geen HBO.

Ik let nooit op de eisen die gesteld worden. Zo kom je nergens aan de bak.
pi_81391457
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:41 schreef Anne het volgende:
Anders moet je eens met Bureau Flex bellen, die hebben eigenlijk altijd wel werk bij de Rabobank op de Fellenoord.

Zoals dit: http://www.adecco.nl/vacaturebank.asp?ref=179201017001


Edit: Ik zei hierboven ergens Adecco professionals. Maar dat moet dus Tempo Team professionals zijn .
wist je dat ik dacht whut na randstad en tempoteam ook al adecco aan de proffS?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:50:03 #203
182073 invine
blablabla etc.
pi_81391473
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:48 schreef Anne het volgende:

[..]

Boeiend, nee heb je, ja kun je krijgen. Waar ik ben aangenomen vroegen ze HBO en ervaring in de financiële wereld. En ik ben toen ook aangenomen .

Ik had 2 en half jaar bij een webdesignbureau gewerkt en daarna nog eens een jaar bij XBOX. Ook geen ervaring dus. En geen HBO.

Ik let nooit op de eisen die gesteld worden. Zo kom je nergens aan de bak.
Hmm true! Vanavond nog maar paar sollicitaties de deur uitdoen!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_81391484
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:48 schreef Anne het volgende:

[..]


Ik let nooit op de eisen die gesteld worden. Zo kom je nergens aan de bak.
Beetje brutaliteit en goed vertellen wat je kan brengt je ver idd.
Al kunnen ze nu wel een beetje te goed kiezen helaas.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:50:40 #205
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81391492
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:37 schreef invine het volgende:

[..]

Content duwde mij gelijk de deur uit, adecco studenten wilde wel mijn gegevens hebben maar konden niks beloven. Ben ingeschreven bij APS in Nuenen maar die hebben ook niks.
En er zitten der nog een paar op de willemstraat maar kom zo niet op de naam. Bij Tempo-Team ben ik ingeschreven via website en ook al een keer telefonisch contact gehad na aanleiding van een vacature maar die zeiden toen ook weer hetzelfde, blijven kijken online
Je wordt doodziek van die uitzend- en detacheringsbureau's, ik sta all over the place online met mijn CV en word volop benaderd omdat ik een mooie cv schijn te hebben ofzo .. sta al bij bijna 20 bureau's ingeschreven en hoewel ze allemaal de goede vacatures aanboden, heeft er niet ééntje werk

Op UWV (werk.nl) spannen ze helemaal de kroon met die hoax advertentie's.. wordt je gebeld door die tro(e)l die ze hebben aangenomen om je achter je reet aan te zitten met de mededeling dat er wel 100 geschikte vacatures in hun database staan en waarom je nog niet aan het werk bent
Volgens mij is 75% van de advertentie's op hun site nep; allemaal lokkertjes voor uzb's die wel inschrijven, maar geen klap werk hebben
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_81391570
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je wordt doodziek van die uitzend- en detacheringsbureau's, ik sta all over the place online met mijn CV en word volop benaderd omdat ik een mooie cv schijn te hebben ofzo .. sta al bij bijna 20 bureau's ingeschreven en hoewel ze allemaal de goede vacatures aanboden, heeft er niet ééntje werk

Op UWV (werk.nl) spannen ze helemaal de kroon met die hoax advertentie's.. wordt je gebeld door die tro(e)l die ze hebben aangenomen om je achter je reet aan te zitten met de mededeling dat er wel 100 geschikte vacatures in hun database staan en waarom je nog niet aan het werk bent
Volgens mij is 75% van de advertentie's op hun site nep; allemaal lokkertjes voor uzb's die wel inschrijven, maar geen klap werk hebben
Dat idee heb ik nou ook mijn CV is ook alleen wat hebben ze? Euhm ja die vacature is toch wel maar tot ... en of het dan daarna verder gaat ja dat weten we eigenlijk niet.
Ja zet dat dan in de vacaturetekst..dan komen we in het geheel niet.

Maarja ik heb nog steeds werk dus niets te klagen in feite.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:55:34 #207
182073 invine
blablabla etc.
pi_81391729
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:52 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat idee heb ik nou ook mijn CV is ook alleen wat hebben ze? Euhm ja die vacature is toch wel maar tot ... en of het dan daarna verder gaat ja dat weten we eigenlijk niet.
Ja zet dat dan in de vacaturetekst..dan komen we in het geheel niet.

Maarja ik heb nog steeds werk dus niets te klagen in feite.
Ja dat idee heb ik dus ook, mijn CV is verder prima. Ben wel benaderd door 1 uitzendbureau die mij had gevonden via google en van mijn website mijn cv had gedownload en omdat erin stond dat ik een beetje PHP/MySQL kan werd er gelijk vanuit gegaan dat ik programmeur was, nadat ik dat duidelijk had gemaakt uiteindelijk geen programmeur was maar mee grafisch konden ze gelijk niks meer voor me doen er is een enorme vraag naar grafische programmeurs..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_81391774
overigens dat UWV is dat erg lastig SD?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_81391838
Een collega van mij zoekt trouwens nog een grafisch iemand, voor iPhone applicaties. Ze hebben de eerste opdracht al binnen. Hij probeert mij over te halen, maar ik wil niet.

Misschien iets voor jou?
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:01:57 #210
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81391995
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
overigens dat UWV is dat erg lastig SD?
Ik kan het bloed van dat mens wel zuipen; zegt dat genoeg ?

Gelukkig was ik na een maandje of 4 en 3 flinke bonjes met Eucalypta rijp voor een externe recruiter, en daarmee is prima te werken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:03:08 #211
182073 invine
blablabla etc.
pi_81392046
Hangt er vanaf wat er gedaan moet worden, werkt geloof ik wel hetzelfde als "normale" websites toch?

Heb nu ook maar weer gesolliciteerd voor student privé chauffeur heb mijn OV toch nog en het verdient best aardig.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_81392987
De man die beweerde een Niva vol oud papier voor me te hebben heeft niet overdreven

* Alexxxxx geniet
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:29:45 #213
182073 invine
blablabla etc.
pi_81393312
Waarom zou je een muizennest in je niva willen?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_81393329
Het papier staat nu in de huiskamer
pi_81393972
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Het papier staat nu in de huiskamer
Berg tijdschriften om door te neuzen?
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_81394051
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik kan het bloed van dat mens wel zuipen; zegt dat genoeg ?

Gelukkig was ik na een maandje of 4 en 3 flinke bonjes met Eucalypta rijp voor een externe recruiter, en daarmee is prima te werken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarover heb je dan bonje (ja sorry werk nog niet zo lang en heb geen flauw idee mdat ik alleen mensen hoor klagen dat ze hen niet helpen en niets van zich laten horen)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 13 mei 2010 @ 21:09:49 #217
182073 invine
blablabla etc.
pi_81394910
* invine zit te twijfelen om uit te gaan of geld te sparen en zaterdag te gaan.. hmm
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_81394918
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:45 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Berg tijdschriften om door te neuzen?
uhu ik post binnenkort wel fotos..
  donderdag 13 mei 2010 @ 21:14:10 #219
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81395078
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

waarover heb je dan bonje (ja sorry werk nog niet zo lang en heb geen flauw idee mdat ik alleen mensen hoor klagen dat ze hen niet helpen en niets van zich laten horen)
Stom drammerig gedrag, voornamelijk gewoon haar manier van communiceren.. ze gaan je gewoon zitten vertellen dat je aan het werk moet voor minder als wat ik nu als uitkering krijg... dat kan ze gewoon op d'r rimpelige dikke buikje schrijven; ik moet helemaal niks volgens mij werkte het systeem andersom; ik betaal belasting al vanaf dag 1 dat ik werk ( vanaf mijn 15e), een deel van die centjes gaan in een potje, en als je dan zonder werk komt, kun je daar geld uit krijgen adhv hoelang je werkverleden terugloopt, en ik heb recht op 2½ jaar uitkering mocht het gek lopen, dan moet ze niet na 2 maanden beginnen te dreigen met kortingen, gewoon omdat het kán (maar nergens over gaat).. dan ben je aan het verkeerde adres bij mij, en als je dan gewoon lekker gaat doordrammen loopt het ietwat uit de hand soms.

Ik solliciteer op alles wat me interessant genoeg lijkt, en soms zijn dat er 4 in de week, en soms 2 in de maand, en dat snappen ze niet
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_81395202
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

uhu ik post binnenkort wel fotos..
Heb nog wel een heleboel Autoweken liggen, interesse?
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_81395408
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:17 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Heb nog wel een heleboel Autoweken liggen, interesse?
Alleen in de exemplaren met bizarre terrienvoertuigen, Lada, en ander chinese/oostblokvehikels. Mijn primaire interesse gaat uit naar bedrijfswagens
pi_81395463
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Alleen in de exemplaren met bizarre terrienvoertuigen, Lada, en ander chinese/oostblokvehikels. Mijn primaire interesse gaat uit naar bedrijfswagens
Kan wel een keertje voor je kijken, kan me wel herinneren dat ze wat dingetjes met Lada's hadden. Alleen zijn het een paar honderd autoweken om door te spitten geloof ik .
Heb ook wel wat 4wd magazines in Nederlands en Duits
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_81395806
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:23 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Kan wel een keertje voor je kijken, kan me wel herinneren dat ze wat dingetjes met Lada's hadden. Alleen zijn het een paar honderd autoweken om door te spitten geloof ik .
Heb ook wel wat 4wd magazines in Nederlands en Duits
spit ze! 4wd is altidj welkom
pi_81395909
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Stom drammerig gedrag, voornamelijk gewoon haar manier van communiceren.. ze gaan je gewoon zitten vertellen dat je aan het werk moet voor minder als wat ik nu als uitkering krijg... dat kan ze gewoon op d'r rimpelige dikke buikje schrijven; ik moet helemaal niks volgens mij werkte het systeem andersom; ik betaal belasting al vanaf dag 1 dat ik werk ( vanaf mijn 15e), een deel van die centjes gaan in een potje, en als je dan zonder werk komt, kun je daar geld uit krijgen adhv hoelang je werkverleden terugloopt, en ik heb recht op 2½ jaar uitkering mocht het gek lopen, dan moet ze niet na 2 maanden beginnen te dreigen met kortingen, gewoon omdat het kán (maar nergens over gaat).. dan ben je aan het verkeerde adres bij mij, en als je dan gewoon lekker gaat doordrammen loopt het ietwat uit de hand soms.

Ik solliciteer op alles wat me interessant genoeg lijkt, en soms zijn dat er 4 in de week, en soms 2 in de maand, en dat snappen ze niet
Ah tsja vanaf je 18e tot nu mits 52 dagen in een jaar gewerkt en de laatste zoveel maanden heb je recht op WW. En voor minder dan WW aan de slag gaan doet geen hond omdat ze het systeem dat ze de rest dan aanvullen hebben afgeschaft.

Dan zou ik ook ruzie krijgen ja.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 13 mei 2010 @ 21:43:02 #225
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81396134
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:36 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ah tsja vanaf je 18e tot nu mits 52 dagen in een jaar gewerkt en de laatste zoveel maanden heb je recht op WW. En voor minder dan WW aan de slag gaan doet geen hond omdat ze het systeem dat ze de rest dan aanvullen hebben afgeschaft.

Dan zou ik ook ruzie krijgen ja.
Precies, ze moeten gewoon redelijk blijven, dan doe ik dat ook
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_81396213
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Precies, ze moeten gewoon redelijk blijven, dan doe ik dat ook
prima deal zou ik denken en die 2,5 jr is een fijn achterdehandje dat je hopelijk niet geheel nodig hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 13 mei 2010 @ 21:53:42 #227
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81396563
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:45 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

prima deal zou ik denken en die 2,5 jr is een fijn achterdehandje dat je hopelijk niet geheel nodig hebt.
ik hoop dat het niet nodig is.. maar het is idd wel 'fijn' om te weten idd
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_81396740
Vandaag 2 spoorstangen van de W124 vervangen.
Volgens mij waren het nog de originele van 25 jaar oud.

Zaten best vast
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:02:37 #229
182073 invine
blablabla etc.
pi_81396909
Elke keer als ik mijn handrem eraf haal en dan wegrijd maakt die een soort van KLONK alsof die dan pas losschiet, moet dat gesmeerd worden oid?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_81396989
Klonk smeren we altijd in met baby-olie.
pi_81396997
Zelfs nog aan Paal gedacht op vakantie


Merk en type: Mazda MX-5
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Groot-Brittannië
Locatie: York
Datum: 28 april 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen tijdens vakantie van Alex en Odette in Engeland
pi_81397028
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:04 schreef Anne het volgende:
Klonk smeren we altijd in met baby-olie.
En dan stringworstelen

I love PTA meetings
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:13:00 #233
182073 invine
blablabla etc.
pi_81397346
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:04 schreef Anne het volgende:
Klonk smeren we altijd in met baby-olie.
Too much information..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_81397563
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:13 schreef invine het volgende:

[..]

Too much information..
Ja? nu al?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:19:06 #235
182073 invine
blablabla etc.
pi_81397612
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:18 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja? nu al?
Dat gedeelte wel.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_81397669
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:19 schreef invine het volgende:

[..]

Dat gedeelte wel.
Ok enough=enough
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:28:59 #237
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_81398080
Dan moet of je handremkabel vervangen worden of je remblok blijft aan de schijf roest.. Bij mij was het weg na het vervangen van de handremkabels
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:29:37 #238
182073 invine
blablabla etc.
pi_81398109
Fair enough
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:28 schreef KhaZ het volgende:
Dan moet of je handremkabel vervangen worden of je remblok blijft aan de schijf roest.. Bij mij was het weg na het vervangen van de handremkabels
Ik denk het eerste dan Is dat beetje zelf te doen?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_81398169
Ik reed vanmiddag 110 op een weg waar je 70 mag. Is een stuk van de weg af geschaafd, vandaar. Maar goed, daar heeft een niva geen last van, dus ik blaas gewoon. Word ik ineens gesneden! Dus ik groot licht en toeteren, en ik kijk de bestuurder een heel boos aan bij het passeren.... Wijst die vent ineens op het politielogo op zijn bovenarm Oeps
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:34:08 #240
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_81398313
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:29 schreef invine het volgende:
Fair enough
[..]

Ik denk het eerste dan Is dat beetje zelf te doen?
De truc is dat je ff moet weten hoe je de handrem af moet stellen zodat-ie weer goed is als je de kabel hebt vervangen (kabel zelf vervangen lijkt me niet zo moeilijk).. heb het alleen nog niet zelf gedaan. Effe googelen of op het forum van de club van jouw type auto kijken.. staat wellicht een tutorial.
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:34:37 #241
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81398338
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:02 schreef invine het volgende:
Elke keer als ik mijn handrem eraf haal en dan wegrijd maakt die een soort van KLONK alsof die dan pas losschiet, moet dat gesmeerd worden oid?
Je zou het even kunnen openmaken (achtertrommels) en kijken.. bewegende delen mogen wel een heel klein dingetje vet, maar liever niet
Meestal als ze dat beginnen te doen is de hoek van je remhevel een beetje groot aan het worden, en dus zijn de schoentjes misschien een beetje op aan het gaan
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:35:06 #242
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81398359
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:04 schreef Anne het volgende:
Klonk smeren we altijd in met baby-olie.
Pics !!!
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_81398363
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik reed vanmiddag 110 op een weg waar je 70 mag. Is een stuk van de weg af geschaafd, vandaar. Maar goed, daar heeft een niva geen last van, dus ik blaas gewoon. Word ik ineens gesneden! Dus ik groot licht en toeteren, en ik kijk de bestuurder een heel boos aan bij het passeren.... Wijst die vent ineens op het politielogo op zijn bovenarm Oeps
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:37:59 #244
182073 invine
blablabla etc.
pi_81398464
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je zou het even kunnen openmaken (achtertrommels) en kijken.. bewegende delen mogen wel een heel klein dingetje vet, maar liever niet
Meestal als ze dat beginnen te doen is de hoek van je remhevel een beetje groot aan het worden, en dus zijn de schoentjes misschien een beetje op aan het gaan
Hmm dat hoop ik niet zal is op clio club forum kijken
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:39:44 #245
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81398555
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:37 schreef invine het volgende:

[..]

Hmm dat hoop ik niet zal is op clio club forum kijken
Is niet zo'n drama, half uurtje per kant max inclusief schoonmaken

Setje kost een tientje of 3 a 4 MAX denk ik.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_81398580
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

En dan stringworstelen

I love PTA meetings
Gelukkig heb ik die gemist.
pi_81398754
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Is niet zo'n drama, half uurtje per kant max inclusief schoonmaken

Setje kost een tientje of 3 a 4 MAX denk ik.
jeetje nou ga spontaan leren sleutelen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:45:10 #248
182073 invine
blablabla etc.
pi_81398824
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Is niet zo'n drama, half uurtje per kant max inclusief schoonmaken

Setje kost een tientje of 3 a 4 MAX denk ik.
Ja ik weet het.. maar dat is nogsteeds meer geld dan wat ik momenteel bezit
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:57:50 #249
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81399393
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:45 schreef invine het volgende:

[..]

Ja ik weet het.. maar dat is nogsteeds meer geld dan wat ik momenteel bezit
Je kunt het even proberen met een heel klein beetje vettigheid op de hevel die de schoenen uitelkaar drukt, moet wel een beetje temperatuur kunnen hebben, dus geen kruipolie, maar gewoon een beetje koper- of Até vet met het puntje van een schroevendraaier op de hevelvlakken en even het stof eruit kan al helpen; dan kun je in ieder geval weer even vooruit
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:58:25 #250
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81399420
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:43 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

jeetje nou ga spontaan leren sleutelen
Bij jouw auto zit het iets ingewikkelder
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')