Ah, je moet het rubber van DW dus weer terughebben?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga een rubber tuinpoort maken![]()
mn duer is er uit geflikkerd, maanden terug al, en nu ga ik er rubber flappen voor hangen
Dat is leuk in Oostblok landen, maar als je doorgaans iets van een land wilt zien en je niet scheel wilt betalen aan accomodatiekosten is kamperen gewoon de goedkoopste optiequote:Op woensdag 12 mei 2010 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
geef mijmaar een fijn hotel met riant ontbijtbuffet
Marijke houd van een potje goede muziek dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onze tent was prima water dichtEn zolang je niet in een kuil staat of onderaan een helling zit dat ook wel snor
Maar vooral de modder en iedere keer de tent afbreken en opzetten in de bagger en de regen en de kou
Maar na 5 dagen regen kwamen 9 dagen zonneschijn!
(dat in Ierland
) Regen is niet erg als je ergens staat en er blijft staan, maar vooral omdat we rondreden, niet fijn
![]()
Ja, op festivals is bagger echt niet fijn... Ik kan me nog herinneren dat ik ooit op Dynamo Open Air was en dat het de eerste avond regende, er was wat modder ontstaan naast de toiletgebouwen. Ondanks het stralende weer de dagen erna bleef het modder en dat was niet door het regenwaterBlijkbaar nodigt dat uit ofzo
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Marijke houd van een potje goede muziek dus
Ix heeft 26 stringetjes van me gekregen. Heb nog een paar honderd smalle (die Ix heeft ) en enkele tientallen brede, die ik sins deze week ook mee krijg van werkquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, je moet het rubber van DW dus weer terughebben?
[..]
Dat is leuk in Oostblok landen, maar als je doorgaans iets van een land wilt zien en je niet scheel wilt betalen aan accomodatiekosten is kamperen gewoon de goedkoopste optieBovendien kook ik graag zelf op vakanties
Ja, in Duitsland en Engeland dezevakanties warne de hotels best onbetaalbbaarquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is leuk in Oostblok landen, maar als je doorgaans iets van een land wilt zien en je niet scheel wilt betalen aan accomodatiekosten is kamperen gewoon de goedkoopste optieBovendien kook ik graag zelf op vakanties
Niet veel, vrienden meekrijgen is het probleemquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]lekker stevige muziek
Jij ook dus?
Er komen dit jaar echt toffe bands naar NLGa je ook wel eens naar concerten?
Klinkt ook goedquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet veel, vrienden meekrijgen is het probleem..
Ga wel eens naar van die kleine dingetjes, zo heb ik vorig jaar Heidevolk en Ensiferum gezienen ook Muse en Oasis.. Evenals naar Sonisphere geweest
.. En als t goed is dit jaar eerste meerdaagse iets op Graspop
Alleen is ook zo alleen. Maar meestal komt het wel goed bij de metaldingen. Voor de wat meer mainstream meuk is het wat lastiger want vinden ze al gauw te duurquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
ga toch alleen!Heidevolk heb ik te vaak ruzie mee gehad, Ensiferium is gaaf
Heb ik een paar jaar teurg ook gezien
Weet zo gauw niet iets waar ik heen wilquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt ook goed![]()
Als je ergens heen wilt sein dan effe, voor hetzelfde geld ga ik sowieso met een vriendin, treffen we elkaar daarIk wil dit jaar sowieso naar Enslaved, Monster Magnet, Amorphis en nog wat dingetjes die ik zo niet kan ophoesten
Jij nog leuke dingen gezien?
Delain vond ik zelf juist vreselijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weet zo gauw niet iets waar ik heen wil.. Meestal zijn het vrienden die ergens mee komen. En ik ken eigenlijk maar vrij weinig bands enzo
.. Wel lijkt Delain me een keer gaaf om te zien
Vind de Delain albums juist super tof klinken, maar t moet je wel liggen jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Delain vond ik zelf juist vreselijkDus ik kan het je niet aanraden, maar wie weet vind jij het wel tof
Ik zal je wel een keertje een kleine agendaatje mailen, als er iets leuks tussen staat kun je altijd kijken of je wilt
Ja, want jij dwaalt noooooooit afquote:
Spannend! Zitten er dingen aan te komen denk je?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want jij dwaalt noooooooit af_!
Maar ontopic dan maar: 1 juni moet ik voor de eerste APK
Weet niet, denk het niet. De achterbanden zijn wel oud, maar qua profiel nog prima (heb het laatst opgemetenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Spannend! Zitten er dingen aan te komen denk je?
Hey!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want jij dwaalt noooooooit af_!
Maar ontopic dan maar: 1 juni moet ik voor de eerste APK
Achja, ik heb al het vooruitzicht op in ieder geval een nieuw eind en middenstuk voor de uitlaat. Heb nog tot december om wat te vindenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet niet, denk het niet. De achterbanden zijn wel oud, maar qua profiel nog prima (heb het laatst opgemeten![]()
). En verder, geen flauw idee... Dus ik merk het wel
En ze krijgt dan ook een kleine beurt
Ze gingen alvast filtertjes bestellen van de geweldige garage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |