Misschien moet je zelf eerst eens even teruglezen, aangezien het in het begin ging over sleutelen in zijn algemeenheid.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ooit leren begrijpend lezen? Als je een lampje aan je auto vervangt oid als vrouw, wil dat niet zeggen dat je dagelijks sleutelt toch?
Nee, zelfs dat niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bakje soda en 2 plasticjes met creme wel
Hmm hardnekkiger dan grond danquote:
Sorry, ik begreep er niet uit dat het om beroepsmatig (dus dagelijks) sleutelen gingquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf eerst eens even teruglezen, aangezien het in het begin ging over sleutelen in zijn algemeenheid.
Wat, vaseline?quote:
Zo nou dan heb je geen huid meer of leerquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
gewoon elke pauze je handen ff met schrobzeep wassen, blijft het wel schoon
Nee hormonenzeepquote:
dan gebruik jij de verkeerde zeepquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo nou dan heb je geen huid meer of leer
Een lampje vervangen is geen sleutelen, dat hoort in je rijopleiding vind ik, net als een band verwisselenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ooit leren begrijpend lezen? Als je een lampje aan je auto vervangt oid als vrouw, wil dat niet zeggen dat je dagelijks sleutelt toch?
Dat kan maar heb ook een sneu huidje.quote:
Dan komen jouw cremepjes en handschoenen om de hoekquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo nou dan heb je geen huid meer of leer
SD leg het me maar eens uit danquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een lampje vervangen is geen sleutelen, dat hoort in je rijopleiding vind ik, net als een band verwisselen![]()
Sleutelen is je remmen doen bijvoorbeeld, of motordelen vervangen.
Als je die motorkap opendoet wil dat niet meteen zeggen dat je aan het sleutelen bent![]()
Echt sleutelen kost je je handen, dat moet je willen als vrouw; krassen, halen blaren, blauwe nagels.. muchos plezieros
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan komen jouw cremepjes en handschoenen om de hoek
Een lampje vervangen is bij sommige auto's anders een hell of a job tegenwoordig!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een lampje vervangen is geen sleutelen, dat hoort in je rijopleiding vind ik, net als een band verwisselen![]()
Sleutelen is je remmen doen bijvoorbeeld, of motordelen vervangen.
Als je die motorkap opendoet wil dat niet meteen zeggen dat je aan het sleutelen bent![]()
Echt sleutelen kost je je handen, dat moet je willen als vrouw; krassen, halen blaren, blauwe nagels.. muchos plezieros
Ik heb de ideale zeep voor jou dan!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat kan maar heb ook een sneu huidje.
racehandschoenen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]sterker nog als het kan heb ik die al aan bij het starten
Wil ik het weten?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb de ideale zeep voor jou dan!
Om mee te werken ?quote:
Wat wil je weten dan ??quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
SD leg het me maar eens uit dannieuwerwetse auto's
Ow en het lijkt verdacht veel op klussen
Hoe je zonder je hand te breken een lamp vervangt bij mijn vehikel of het glas in je mistlicht zonder een heel nieuw mistlicht te moeten kopen a 75 euro (frustratie, welneeeequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |