Klopt!quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:45 schreef PeuRac het volgende:
LOL, die brug naar t weiland achter je huis
Zo ken ik er nog wel een paarquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:45 schreef PeuRac het volgende:
LOL, die brug naar t weiland achter je huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
das wel waar, twee wielen op de stoep, en dan in de goot onder de auto kruipen is mijn werkmethodequote:Op donderdag 13 mei 2010 11:10 schreef Alfisti het volgende:
De Niva van Alexxxxx staat zo hoog op zijn wielen dat hij helemaal geen brug nodig heeft om er onder te kunnen werken![]()
Goedemorgens trouwens
caffeïne Junkiequote:Op donderdag 13 mei 2010 11:10 schreef Alfisti het volgende:
De Niva van Alexxxxx staat zo hoog op zijn wielen dat hij helemaal geen brug nodig heeft om er onder te kunnen werken![]()
Goedemorgens trouwens
quote:
Zo heb ik er ook wel één die er binnen 5 jaar zal staanquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:19 schreef Maharbal het volgende:
Een tvp hier voor een topic met als TT een legendarisch mooie auto.
Een E46 M3 moet en zal hier binnen 5 jaar op de stoep staan!
Nee joh, kga niet met zo'n ding rondtouren. Doen mijn ouders wel, gaat mij te langzaam. Ga kijken of een vriend mee wilt rondtrekken richting Normandië.. Met de AX en een tentje, lekker goedkoop.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:48 schreef invine het volgende:
Kampeerwinkel? Koop gewoon een caravan joh
Hehe ja klopt, ik ga ook met tent en paar vrienden naar zuiden van frankrijk of italy of spanjequote:Op donderdag 13 mei 2010 15:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee joh, kga niet met zo'n ding rondtouren. Doen mijn ouders wel, gaat mij te langzaam. Ga kijken of een vriend mee wilt rondtrekken richting Normandië.. Met de AX en een tentje, lekker goedkoop.
* 2cv denkt meer aan sterilisatie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptie
Foto van de Traction Avant ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:27 schreef Sjoegerd het volgende:
Net bij de kampeerwinkel geweest, tering druk natuurlijk.. Maar heb wat ideetjes opgedaan voor een vakantie in de zomer
.. En er stond een Traction Avant op de parkeerplaats
om in de stijl te blijven; foto van de kürzhauber ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:59 schreef Barcaconia het volgende:
Vandaag nog een rondje Kürzhauber gereden. Blijft toch een heerlijke wagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |