Dit moest het wordenquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
Hoelang is dat verhaal wel nietkrijgen we er tekeningen bij
dat kan ook nogquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
Hoelang is dat verhaal wel nietkrijgen we er tekeningen bij
Op Benny's verhaal, hij is net verloofdquote:
Jij hebt nu al je haar gewassen?quote:
quote:
Weet zijn partner het al?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Op Benny's verhaal, hij is net verloofd
O dan snap ik hetquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen met shampoo gewassen, cremespoeling doe ik maar 2 keer in de week
We wachten op het verhaal, dan zal vast alles duidelijk wordenquote:
Ah, okquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
We wachten op het verhaal, dan zal vast alles duidelijk worden
Ik heb het vandaag 1 x gehoord en dat vond ik genoegquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
Is er niemand anders die al compleet zat is van al dat gezeur over dat gescrashte vliegtuig?
ikkijk het nu voor het eerst, dus vind het nu wel even intressantquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
Is er niemand anders die al compleet zat is van al dat gezeur over dat gescrashte vliegtuig?
Gezeur?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
Het gaat nu al de hele dag zo. Zelfs mensen die mij vragen wat ik er van vindquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
Kijk eens het verhaal...
Verloofd met de cassiëre
Hugo Borst in elk gevalquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
Ze is wel erg leuk jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
IBenny leuk meisje
Ik zou verloofd blijven
Ik ben het ook met hem eens. Goed dat hij dat gewoon zegt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Hugo Borst in elk gevalzat net bij DWDD te verkondigen dat het onzin was al die aangepaste programmering. Ben het eigenlijk wel met hem eens.
Vooral die politieke partijen die 'uit respect' stoppen met de campagne. Respect my ass, ze doen het gewoon omdat de rest het ook doet en ze zo geen gezichtsverlies lijden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Hugo Borst in elk gevalzat net bij DWDD te verkondigen dat het onzin was al die aangepaste programmering. Ben het eigenlijk wel met hem eens.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
c_a heeft vandaag een dubbele ontgroening
KLB en ONZ
Je kaak doet ook pijn?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had toch oorpijn? nu krijg ik ook een beetje keelpijnEn ik heb het gevoel dat het met mijn kaak is
achterin, mijn verstandskiezen zijn 8 jaar geleden getokken geloof ik. En als ik nu over die plek gaat aan de linkerkant, voel ik een botje uitsteken door mijn tandvlees heen. Dus ik denk dat dat het isquote:
gelukkig moet ik even kijkenquote:
Oh auw! Dat zou best wel kunnen ja, misschien beetje ontstoken? Goed gorgelen met zout water helpt misschien wel. Helpt vaak wel bij beginnende keelpijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
achterin, mijn verstandskiezen zijn 8 jaar geleden getokken geloof ik. En als ik nu over die plek gaat aan de linkerkant, voel ik een botje uitsteken door mijn tandvlees heen. Dus ik denk dat dat het is
ik denk ontstoken jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh auw! Dat zou best wel kunnen ja, misschien beetje ontstoken? Goed gorgelen met zout water helpt misschien wel. Helpt vaak wel bij beginnende keelpijn.
iBenny, leuk meisje!
en dat kan je nog ergens kopen om 10 voor 8 ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Bocasan is het spoelmiddel dat je moet hebben c_a.
Uhh, vrees van niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat kan je nog ergens kopen om 10 voor 8 ?
..dan moet de hals van de fles naar je toe wijzenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je een kurk tegen je kop wil hebben...
ja, ze noemen het ook wel kruimelbandquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is dat nieuw?
hebben ze geen tv en internet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef Marlalala het volgende:
Oohhooo volgende week vrijdag ben ik niet op de lc. Ik ga oppassen op mijn nichtje![]()
Bedacht me net dat ik zomaar 'ja' zei en dat op vrijdagavond
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef Marlalala het volgende:
Oohhooo volgende week vrijdag ben ik niet op de lc. Ik ga oppassen op mijn nichtje![]()
gesnapt.. duc-tape bedoel ik natuurlijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is dat nieuw?
Spelbrekerquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef Marlalala het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
gesnapt.. duc-tape bedoel ik natuurlijk
duct, of duckquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
gesnapt.. duc-tape bedoel ik natuurlijk
Eerste ingeving.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef Marlalala het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef Marlalala het volgende:
dus het is nog fout?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Duct tape (ook wel "duck tape" genaamd) is een zelfklevend en waterdicht soort plakband op textielbasis.
Waar je heel veel mee dicht kunt tapenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Duct tape (ook wel "duck tape" genaamd) is een zelfklevend en waterdicht soort plakband op textielbasis.
Ik bedoelde de mondjes van kinderenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
zo te horen heb je er ervaring mee?
wil ik het weten? denk het niet![]()
haha jawel, beiden maar niet in dezelfde ruimte aarghh! Ik neem mijn laptop wel mee, misschien is er iemand in de buurt met draadloos ombeveiligd internet. * Marlalala paniekert!quote:
Ze hebben zelf geen draadloos internet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha jawel, beiden maar niet in dezelfde ruimte aarghh! Ik neem mijn laptop wel mee, misschien is er iemand in de buurt met draadloos ombeveiligd internet. * Marlalala paniekert!
Niet doen, anders doe je alleen internet en kijk je zondag terug, niet denken in problemen maar in oplossingenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha jawel, beiden maar niet in dezelfde ruimte aarghh! Ik neem mijn laptop wel mee, misschien is er iemand in de buurt met draadloos ombeveiligd internet. * Marlalala paniekert!
Nee dat kan die computer niet aan denk ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hebben zelf geen draadloos internet?
Ja maar ik vind het juist zo leuk om 'samen' te kijken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet doen, anders doe je alleen internet en kijk je zondag terug, niet denken in problemen maar in oplossingen
Ja, dus?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
een paar posts daarboven staat het antwoord
Ik heb ze wel eensquote:
hoe oud is je nichtje?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hmm dat is een goed idee! Ik ga morgen even bellen!
quote:
ow dus die leg je op bed en je heb verder geen last van derquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]
In september wordt ze drie.
een heel verwend meisje
Als mevrouw naar bed wilt grrrr. Ze mag altijd alles van haar ouders en als ze ze haar zin niet krijgt gaat ze krijgen, schoppen en slaan tot het wel gebeurtquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dus die leg je op bed en je heb verder geen last van der
ja hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Als mevrouw naar bed wilt grrrr. Ze mag altijd alles van haar ouders en als ze ze haar zin niet krijgt gaat ze krijgen, schoppen en slaan tot het wel gebeurt![]()
mag ik dan knijpen?
anders kijk je gewoon zo:quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Als mevrouw naar bed wilt grrrr. Ze mag altijd alles van haar ouders en als ze ze haar zin niet krijgt gaat ze krijgen, schoppen en slaan tot het wel gebeurt![]()
mag ik dan knijpen?
Men neme een stukje duct tape, die plakt men over de mond van het schreeuwende meisje, vervolgens nog een stukje om haar polsjes en enkeltjes en weg probleemquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
mag ik dan knijpen?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Men neme een stukje duct tape, die plakt men over de mond van het schreeuwende meisje, vervolgens nog een stukje om haar polsjes en enkeltjes en weg probleem
ik zei toch dat je er ervaring mee hadquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Men neme een stukje duct tape, die plakt men over de mond van het schreeuwende meisje, vervolgens nog een stukje om haar polsjes en enkeltjes en weg probleem
Daar houden die krengen juist vanquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik zei toch dat je er ervaring mee had
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahahaha dat ga ik doen!
20:30, wine-time! Wie wil er een glaasje?
hahahaquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
lekkerquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahahaha dat ga ik doen!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahahaha dat ga ik doen!
Ook lekkerquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik ga voor een biertje
iemand anders ook?
Ik bedoel maar, overal is een oplossing voorquote:
Dat is ernaquote:
Een Gaga-lookalike?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
Wie krijgen we eigenlijk vrijdag als artiest?
Ik gok op Caroquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
Wie krijgen we eigenlijk vrijdag als artiest?
quote:
Goedenavondquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Goeienavond!![]()
Verbinding met de buurman is weer goed![]()
Hoera voor de buurmanquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Goeienavond!![]()
Verbinding met de buurman is weer goed![]()
Enjoyquote:
hahaha. Wij zijn ook blij met de buurman!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hij weet zelf niet hoe aardig hij is
Dat geeft ook niet, we proosten gewoon hier op hemquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hij weet zelf niet hoe aardig hij is
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat geeft ook niet, we proosten gewoon hier op hem
Nope.. zal morgen wel komenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:46 schreef Joooo-pi het volgende:
Nog niks op twitter gezien over kaarten, toch?
Jaja, en dan lekker over je buikje laten kriebelenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
zou op zo'n manier best een paar dagen een kat willen zijn hoor
Heyyyyquote:
quote:
Huh, welk verhaalquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
Ik zit op SBS te kijken, naar dat loverboy verhaal, omg dat verhaal klopt van geen kant
* iBenny zapt ook ff in.. had het laatst gemistquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
Ik zit op SBS te kijken, naar dat loverboy verhaal, omg dat verhaal klopt van geen kant
Is dat een serie?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny zapt ook ff in.. had het laatst gemist
Over Maria Mosterd, er klopt geen bal van haar verhaalquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:00 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Huh, welk verhaal
*schakelt even in*
Die heb ik ook niet gezienquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny zapt ook ff in.. had het laatst gemist
Oh van 'Echte mannen eten geen kaas?'quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Over Maria Mosterd, er klopt geen bal van haar verhaal
quote:
Ja hij zit nu zijn verhaal te doenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:02 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh van 'Echte mannen eten geen kaas?'
Ik had tot vorige week nog nooit van haar gehoordquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Poes lag altijd graag op die monitor. was lekker warm.
Toen ik opeens op TFT overgestapt was moest ie ff wennen.
Vol vertrouwen wilde ie er weer opspringen...
Daar klopt inderdaad geen reet vanquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
hahaha en toen viel hij er achterquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Poes lag altijd graag op die monitor. was lekker warm.
Toen ik opeens op TFT overgestapt was moest ie ff wennen.
Vol vertrouwen wilde ie er weer opspringen...
Heb toen een interview met haar moeder gezien, weet alleen niet meer welk programmaquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had tot vorige week nog nooit van haar gehoord
ik zag van de week ook iets voorbij komen op tv, en ook toen geloofde ik haar nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb toen een interview met haar moeder gezien, weet alleen niet meer welk programma
Jammer.....zo ontmaskerd worden op tv.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hij zit nu zijn verhaal te doen![]()
Er stond in het boek dat ze bruut door hem was ontmaagd, maar dat blijkt al gelogen ze was al eerder met iemand naar bed geweest
Nou die stukjes tussendoor dat ze haar verhaal verteld, ze zit nogal te lachen om allesquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag van de week ook iets voorbij komen op tv, en ook toen geloofde ik haar niet
Uhh nee, zelfs ik ben daar wel eens geweestquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:05 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Jammer.....zo ontmaskerd worden op tv.
Ik geloof trouwens niet dat hij nooit in die coffeeshop is geweest haha
Zenuwen vanwege het liegenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou die stukjes tussendoor dat ze haar verhaal verteld, ze zit nogal te lachen om alles
haha ik ook!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh nee, zelfs ik ben daar wel eens geweest
Ze hebben kennelijk in iedere show gezeten, dus dat kan van alles zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb toen een interview met haar moeder gezien, weet alleen niet meer welk programma
En dat mag je ook!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zo lekker gewerkt... had best veel personeel, dus heb flink lopen schoonmaken, afdeling ligt er perfect bij.. ben zo trots op mezelf
Ik denk serieus dat ze iets heeft uitgevreten wat tegen haar ging werken, en dat ze toen ook tegen haar moeder een heel verhaal heeft verzonnenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Zenuwen vanwege het liegen![]()
Waarom heeft ze niet gewoon een roman geschreven, fictief.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zo lekker gewerkt... had best veel personeel, dus heb flink lopen schoonmaken, afdeling ligt er perfect bij.. ben zo trots op mezelf
Eens? Of iets vaker?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh nee, zelfs ik ben daar wel eens geweest
Vandaarquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben kennelijk in iedere show gezeten, dus dat kan van alles zijn
Oja, dat soort verhalen. Meisje die te laat thuis komen en dan een verkrachting verzinnen pffff.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ze iets heeft uitgevreten wat tegen haar ging werken, en dat ze toen ook tegen haar moeder een heel verhaal heeft verzonnen
Vakerquote:
* springt in de discussiequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ze iets heeft uitgevreten wat tegen haar ging werken, en dat ze toen ook tegen haar moeder een heel verhaal heeft verzonnen
Nee ik denk wel een graadje erger, dat ze wel in een circuitje rondhingquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:10 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oja, dat soort verhalen. Meisje die te laat thuis komen en dan een verkrachting verzinnen pffff.
Wat is er gebeurd met 'met lood in je schoenen naar huis gaan en straf krijgen'.
het gebeurt zo vaak dat later uitkomt dat alles verzonnen is...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:10 schreef Fairydust het volgende:
[..]
* springt in de discussie
Idd, ik zat er al aan te denken dat ze werkte voor zo'n loverboy en dat ze meisjes voor hem regelde en de hele dag zat te blowen maar verder zelf niks deed
Ja, het ging me even om het liegen, slachtoffer spelenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik denk wel een graadje erger, dat ze wel in een circuitje rondhing
Al is een leugen nog zo snel...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gebeurt zo vaak dat later uitkomt dat alles verzonnen is...
met nadruk op spelenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:11 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, het ging me even om het liegen, slachtoffer spelen
Ja belachelijk maar ja zo lopen er erg veelquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:11 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, het ging me even om het liegen, slachtoffer spelen
Dat heb ik even gemist, wat was dat danquote:
Ja en ik vind het zo erg voor die gozer (er van uitgaand dat hij onschuldig is) want ookal ben je onschuldig mensen hebben er toch altijd hun eigen gedachten over. Volgens mij kom je nooit meer van die smet af.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja belachelijk maar ja zo lopen er erg veel
Hey Moniquequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:10 schreef Fairydust het volgende:
[..]
* springt in de discussie
Idd, ik zat er al aan te denken dat ze werkte voor zo'n loverboy en dat ze meisjes voor hem regelde en de hele dag zat te blowen maar verder zelf niks deed
Dat ze met een groep mensen naar India ging om weer tot zichzelf te komen ofzo, en ze zat ook in een kliniek om zich te verstoppen voor die Manouquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist, wat was dat dan
ik ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb hem even overgeschakeld op voetbal.
Ja vrijwillige opname was dat toch, ja maar als je je leugens blijft volhoudenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:16 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Dat ze met een groep mensen naar India ging om weer tot zichzelf te komen ofzo, en ze zat ook in een kliniek om zich te verstoppen voor die Manou
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
ik vergeten waar ik dit liedje heb gehoord in de zomerzon..
Sienekequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Shalalie shalala 't gaat niet uit mijn kop...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
maakt mij niet zoveel uit wie er wint.quote:
Die kijk ik ook, maar ik vond het geen mooie goal. om eerlijk te zijn. Vandaar dat ik me afvroeg of er nog ergens anders voetbal op wasquote:
Gewoon doen, alsof wij zoveel zinnigs zeggenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef Fairydust het volgende:
Ik wil al 3 dagen iets heel stoms zeggen hier maar ik krijg het niet uit mijn strot vingers
iddquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef D. het volgende:
Het is ineens een VBL topic geworden
*maar ff thee gaat pakken
Blow baby blowquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
jullie mogen 2 x raden wat ik weeer aan het doen ben
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die kijk ik ook, maar ik vond het geen mooie goal. om eerlijk te zijn. Vandaar dat ik me afvroeg of er nog ergens anders voetbal op was
Misschien een idee om na het WK de VBL-SC (Hools) over te nemen. Daar is nog niks te doen de laatste jaren/quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef D. het volgende:
Het is ineens een VBL topic geworden
*maar ff thee gaat pakken
je gebruikt een bezem als microfoon en loopt nu keihard het nummer van Sieneke te bleren op je schone afdeling?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Fappenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ehm, ik ben alweer thuisquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je gebruikt een bezem als microfoon en loopt nu keihard het nummer van Sieneke te bleren op je schone afdeling?
Is die pruik nu al af? Fotoquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Lijkt me een goed idee, VBl weer een beetje leven inblazenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien een idee om na het WK de VBL-SC (Hools) over te nemen. Daar is nog niks te doen de laatste jaren/
nee al 2 x gedaan vandaag!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef Fairydust het volgende:
Ik wil al 3 dagen iets heel stoms zeggen hier maar ik krijg het niet uit mijn strot vingers
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee al 2 x gedaan vandaag!mijn god, ik zou het niet eens meer redden, al zou ik het willen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn god, ik zou het niet eens meer redden, al zou ik het willen...
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee, VBl weer een beetje leven inblazen
Het begint gelukkig weer een beetje aan te trekken daar.
quote:
hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat komt omdat het hier zo gezellig isquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, ik post er zelf ook te weinig eigenlijk. Komt er gewoon niet van
[..]
[..]
Gaat Benny jou helpen met klaar maken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
Even een bak thee inschenken en me dan klaar maken met iBenny voor een nacht tot 3 uur
Ik heb nieteens wijn nodig om zulke opmerkingen te makenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat Benny jou helpen met klaar maken?![]()
Sorry ik zit aan de wijn![]()
nee, ik ben geen 13...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:31 schreef Fairydust het volgende:
[..]
LOL, wat denk je, als het oud/jong genoeg is doe ik het wel?
Er is iemand ouder dan ikquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat Benny jou helpen met klaar maken?![]()
Sorry ik zit aan de wijn![]()
en dan al geen 2x per dag meer volhouden... OH MAAIII KOTT... dan toekomstbeeld kan ik niet aanquote:
I knowquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:32 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik heb nieteens wijn nodig om zulke opmerkingen te maken
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie het over sex? 2 Keer per dag?
Nee fappenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
We moeten er ook niet en masse binnenvallen, gewoon langzaamaan een voor eenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
..en dan wordt er geklaagd dat we in vbl zitten
volgens mij was dat die opmerking over fappen...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
* Wacht geduldig op Fairy tot ze het uit haar vingers krijgt
Waarom dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben 31, maar ik vind 2 keer sex op een dag ook teveel hoor
Ja, dat dat is voor mij iets dat over vroeger gaatquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Nee, ik schaam me er een beetje voor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
* Wacht geduldig op Fairy tot ze het uit haar vingers krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |