Goedenavondquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Goeienavond!![]()
Verbinding met de buurman is weer goed![]()
Hoera voor de buurmanquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Goeienavond!![]()
Verbinding met de buurman is weer goed![]()
Enjoyquote:
hahaha. Wij zijn ook blij met de buurman!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hij weet zelf niet hoe aardig hij is
Dat geeft ook niet, we proosten gewoon hier op hemquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hij weet zelf niet hoe aardig hij is
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat geeft ook niet, we proosten gewoon hier op hem
Nope.. zal morgen wel komenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:46 schreef Joooo-pi het volgende:
Nog niks op twitter gezien over kaarten, toch?
Jaja, en dan lekker over je buikje laten kriebelenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
zou op zo'n manier best een paar dagen een kat willen zijn hoor
Heyyyyquote:
quote:
Huh, welk verhaalquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
Ik zit op SBS te kijken, naar dat loverboy verhaal, omg dat verhaal klopt van geen kant
* iBenny zapt ook ff in.. had het laatst gemistquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
Ik zit op SBS te kijken, naar dat loverboy verhaal, omg dat verhaal klopt van geen kant
Is dat een serie?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny zapt ook ff in.. had het laatst gemist
Over Maria Mosterd, er klopt geen bal van haar verhaalquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:00 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Huh, welk verhaal
*schakelt even in*
Die heb ik ook niet gezienquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny zapt ook ff in.. had het laatst gemist
Oh van 'Echte mannen eten geen kaas?'quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Over Maria Mosterd, er klopt geen bal van haar verhaal
quote:
Ja hij zit nu zijn verhaal te doenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:02 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh van 'Echte mannen eten geen kaas?'
Ik had tot vorige week nog nooit van haar gehoordquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Poes lag altijd graag op die monitor. was lekker warm.
Toen ik opeens op TFT overgestapt was moest ie ff wennen.
Vol vertrouwen wilde ie er weer opspringen...
Daar klopt inderdaad geen reet vanquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
hahaha en toen viel hij er achterquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Poes lag altijd graag op die monitor. was lekker warm.
Toen ik opeens op TFT overgestapt was moest ie ff wennen.
Vol vertrouwen wilde ie er weer opspringen...
Heb toen een interview met haar moeder gezien, weet alleen niet meer welk programmaquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had tot vorige week nog nooit van haar gehoord
ik zag van de week ook iets voorbij komen op tv, en ook toen geloofde ik haar nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb toen een interview met haar moeder gezien, weet alleen niet meer welk programma
Jammer.....zo ontmaskerd worden op tv.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hij zit nu zijn verhaal te doen![]()
Er stond in het boek dat ze bruut door hem was ontmaagd, maar dat blijkt al gelogen ze was al eerder met iemand naar bed geweest
Nou die stukjes tussendoor dat ze haar verhaal verteld, ze zit nogal te lachen om allesquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag van de week ook iets voorbij komen op tv, en ook toen geloofde ik haar niet
Uhh nee, zelfs ik ben daar wel eens geweestquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:05 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Jammer.....zo ontmaskerd worden op tv.
Ik geloof trouwens niet dat hij nooit in die coffeeshop is geweest haha
Zenuwen vanwege het liegenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou die stukjes tussendoor dat ze haar verhaal verteld, ze zit nogal te lachen om alles
haha ik ook!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh nee, zelfs ik ben daar wel eens geweest
Ze hebben kennelijk in iedere show gezeten, dus dat kan van alles zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb toen een interview met haar moeder gezien, weet alleen niet meer welk programma
En dat mag je ook!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zo lekker gewerkt... had best veel personeel, dus heb flink lopen schoonmaken, afdeling ligt er perfect bij.. ben zo trots op mezelf
Ik denk serieus dat ze iets heeft uitgevreten wat tegen haar ging werken, en dat ze toen ook tegen haar moeder een heel verhaal heeft verzonnenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Zenuwen vanwege het liegen![]()
Waarom heeft ze niet gewoon een roman geschreven, fictief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |