quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
c_a heeft vandaag een dubbele ontgroening
KLB en ONZ
Je kaak doet ook pijn?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had toch oorpijn? nu krijg ik ook een beetje keelpijnEn ik heb het gevoel dat het met mijn kaak is
achterin, mijn verstandskiezen zijn 8 jaar geleden getokken geloof ik. En als ik nu over die plek gaat aan de linkerkant, voel ik een botje uitsteken door mijn tandvlees heen. Dus ik denk dat dat het isquote:
gelukkig moet ik even kijkenquote:
Oh auw! Dat zou best wel kunnen ja, misschien beetje ontstoken? Goed gorgelen met zout water helpt misschien wel. Helpt vaak wel bij beginnende keelpijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
achterin, mijn verstandskiezen zijn 8 jaar geleden getokken geloof ik. En als ik nu over die plek gaat aan de linkerkant, voel ik een botje uitsteken door mijn tandvlees heen. Dus ik denk dat dat het is
ik denk ontstoken jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh auw! Dat zou best wel kunnen ja, misschien beetje ontstoken? Goed gorgelen met zout water helpt misschien wel. Helpt vaak wel bij beginnende keelpijn.
iBenny, leuk meisje!
en dat kan je nog ergens kopen om 10 voor 8 ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Bocasan is het spoelmiddel dat je moet hebben c_a.
Uhh, vrees van niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat kan je nog ergens kopen om 10 voor 8 ?
..dan moet de hals van de fles naar je toe wijzenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je een kurk tegen je kop wil hebben...
ja, ze noemen het ook wel kruimelbandquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is dat nieuw?
hebben ze geen tv en internet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef Marlalala het volgende:
Oohhooo volgende week vrijdag ben ik niet op de lc. Ik ga oppassen op mijn nichtje![]()
Bedacht me net dat ik zomaar 'ja' zei en dat op vrijdagavond
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef Marlalala het volgende:
Oohhooo volgende week vrijdag ben ik niet op de lc. Ik ga oppassen op mijn nichtje![]()
Bedacht me net dat ik zomaar 'ja' zei en dat op vrijdagavond
gesnapt.. duc-tape bedoel ik natuurlijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is dat nieuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |