Dit moest het wordenquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
Hoelang is dat verhaal wel nietkrijgen we er tekeningen bij
dat kan ook nogquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
Hoelang is dat verhaal wel nietkrijgen we er tekeningen bij
Op Benny's verhaal, hij is net verloofdquote:
Jij hebt nu al je haar gewassen?quote:
quote:
Weet zijn partner het al?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Op Benny's verhaal, hij is net verloofd
O dan snap ik hetquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen met shampoo gewassen, cremespoeling doe ik maar 2 keer in de week
We wachten op het verhaal, dan zal vast alles duidelijk wordenquote:
Ah, okquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
We wachten op het verhaal, dan zal vast alles duidelijk worden
Ik heb het vandaag 1 x gehoord en dat vond ik genoegquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
Is er niemand anders die al compleet zat is van al dat gezeur over dat gescrashte vliegtuig?
ikkijk het nu voor het eerst, dus vind het nu wel even intressantquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
Is er niemand anders die al compleet zat is van al dat gezeur over dat gescrashte vliegtuig?
Gezeur?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
Het gaat nu al de hele dag zo. Zelfs mensen die mij vragen wat ik er van vindquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
Kijk eens het verhaal...
Verloofd met de cassiëre
Hugo Borst in elk gevalquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
Ze is wel erg leuk jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
IBenny leuk meisje
Ik zou verloofd blijven
Ik ben het ook met hem eens. Goed dat hij dat gewoon zegt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Hugo Borst in elk gevalzat net bij DWDD te verkondigen dat het onzin was al die aangepaste programmering. Ben het eigenlijk wel met hem eens.
Vooral die politieke partijen die 'uit respect' stoppen met de campagne. Respect my ass, ze doen het gewoon omdat de rest het ook doet en ze zo geen gezichtsverlies lijden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Hugo Borst in elk gevalzat net bij DWDD te verkondigen dat het onzin was al die aangepaste programmering. Ben het eigenlijk wel met hem eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |