Dit moest het wordenquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
Hoelang is dat verhaal wel nietkrijgen we er tekeningen bij
dat kan ook nogquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
Hoelang is dat verhaal wel nietkrijgen we er tekeningen bij
Op Benny's verhaal, hij is net verloofdquote:
Jij hebt nu al je haar gewassen?quote:
quote:
Weet zijn partner het al?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Op Benny's verhaal, hij is net verloofd
O dan snap ik hetquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen met shampoo gewassen, cremespoeling doe ik maar 2 keer in de week
We wachten op het verhaal, dan zal vast alles duidelijk wordenquote:
Ah, okquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
We wachten op het verhaal, dan zal vast alles duidelijk worden
Ik heb het vandaag 1 x gehoord en dat vond ik genoegquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
Is er niemand anders die al compleet zat is van al dat gezeur over dat gescrashte vliegtuig?
ikkijk het nu voor het eerst, dus vind het nu wel even intressantquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
Is er niemand anders die al compleet zat is van al dat gezeur over dat gescrashte vliegtuig?
Gezeur?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
Het gaat nu al de hele dag zo. Zelfs mensen die mij vragen wat ik er van vindquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
Kijk eens het verhaal...
Verloofd met de cassiëre
Hugo Borst in elk gevalquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
Ze is wel erg leuk jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
IBenny leuk meisje
Ik zou verloofd blijven
Ik ben het ook met hem eens. Goed dat hij dat gewoon zegt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Hugo Borst in elk gevalzat net bij DWDD te verkondigen dat het onzin was al die aangepaste programmering. Ben het eigenlijk wel met hem eens.
Vooral die politieke partijen die 'uit respect' stoppen met de campagne. Respect my ass, ze doen het gewoon omdat de rest het ook doet en ze zo geen gezichtsverlies lijden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Hugo Borst in elk gevalzat net bij DWDD te verkondigen dat het onzin was al die aangepaste programmering. Ben het eigenlijk wel met hem eens.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
c_a heeft vandaag een dubbele ontgroening
KLB en ONZ
Je kaak doet ook pijn?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had toch oorpijn? nu krijg ik ook een beetje keelpijnEn ik heb het gevoel dat het met mijn kaak is
achterin, mijn verstandskiezen zijn 8 jaar geleden getokken geloof ik. En als ik nu over die plek gaat aan de linkerkant, voel ik een botje uitsteken door mijn tandvlees heen. Dus ik denk dat dat het isquote:
gelukkig moet ik even kijkenquote:
Oh auw! Dat zou best wel kunnen ja, misschien beetje ontstoken? Goed gorgelen met zout water helpt misschien wel. Helpt vaak wel bij beginnende keelpijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
achterin, mijn verstandskiezen zijn 8 jaar geleden getokken geloof ik. En als ik nu over die plek gaat aan de linkerkant, voel ik een botje uitsteken door mijn tandvlees heen. Dus ik denk dat dat het is
ik denk ontstoken jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh auw! Dat zou best wel kunnen ja, misschien beetje ontstoken? Goed gorgelen met zout water helpt misschien wel. Helpt vaak wel bij beginnende keelpijn.
iBenny, leuk meisje!
en dat kan je nog ergens kopen om 10 voor 8 ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Bocasan is het spoelmiddel dat je moet hebben c_a.
Uhh, vrees van niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat kan je nog ergens kopen om 10 voor 8 ?
..dan moet de hals van de fles naar je toe wijzenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je een kurk tegen je kop wil hebben...
ja, ze noemen het ook wel kruimelbandquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is dat nieuw?
hebben ze geen tv en internet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef Marlalala het volgende:
Oohhooo volgende week vrijdag ben ik niet op de lc. Ik ga oppassen op mijn nichtje![]()
Bedacht me net dat ik zomaar 'ja' zei en dat op vrijdagavond
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef Marlalala het volgende:
Oohhooo volgende week vrijdag ben ik niet op de lc. Ik ga oppassen op mijn nichtje![]()
gesnapt.. duc-tape bedoel ik natuurlijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is dat nieuw?
Spelbrekerquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef Marlalala het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
gesnapt.. duc-tape bedoel ik natuurlijk
duct, of duckquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
gesnapt.. duc-tape bedoel ik natuurlijk
Eerste ingeving.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef Marlalala het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef Marlalala het volgende:
dus het is nog fout?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Duct tape (ook wel "duck tape" genaamd) is een zelfklevend en waterdicht soort plakband op textielbasis.
Waar je heel veel mee dicht kunt tapenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Duct tape (ook wel "duck tape" genaamd) is een zelfklevend en waterdicht soort plakband op textielbasis.
Ik bedoelde de mondjes van kinderenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
zo te horen heb je er ervaring mee?
wil ik het weten? denk het niet![]()
haha jawel, beiden maar niet in dezelfde ruimte aarghh! Ik neem mijn laptop wel mee, misschien is er iemand in de buurt met draadloos ombeveiligd internet. * Marlalala paniekert!quote:
Ze hebben zelf geen draadloos internet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha jawel, beiden maar niet in dezelfde ruimte aarghh! Ik neem mijn laptop wel mee, misschien is er iemand in de buurt met draadloos ombeveiligd internet. * Marlalala paniekert!
Niet doen, anders doe je alleen internet en kijk je zondag terug, niet denken in problemen maar in oplossingenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha jawel, beiden maar niet in dezelfde ruimte aarghh! Ik neem mijn laptop wel mee, misschien is er iemand in de buurt met draadloos ombeveiligd internet. * Marlalala paniekert!
Nee dat kan die computer niet aan denk ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hebben zelf geen draadloos internet?
Ja maar ik vind het juist zo leuk om 'samen' te kijken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet doen, anders doe je alleen internet en kijk je zondag terug, niet denken in problemen maar in oplossingen
Ja, dus?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
een paar posts daarboven staat het antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |