Spelbrekerquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef Marlalala het volgende:
Oohhooo volgende week vrijdag ben ik niet op de lc. Ik ga oppassen op mijn nichtje![]()
Bedacht me net dat ik zomaar 'ja' zei en dat op vrijdagavond
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
gesnapt.. duc-tape bedoel ik natuurlijk
duct, of duckquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
gesnapt.. duc-tape bedoel ik natuurlijk
Eerste ingeving.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef Marlalala het volgende:
Oohhooo volgende week vrijdag ben ik niet op de lc. Ik ga oppassen op mijn nichtje![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef Marlalala het volgende:
dus het is nog fout?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Duct tape (ook wel "duck tape" genaamd) is een zelfklevend en waterdicht soort plakband op textielbasis.
Waar je heel veel mee dicht kunt tapenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Duct tape (ook wel "duck tape" genaamd) is een zelfklevend en waterdicht soort plakband op textielbasis.
Ik bedoelde de mondjes van kinderenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
zo te horen heb je er ervaring mee?
wil ik het weten? denk het niet![]()
haha jawel, beiden maar niet in dezelfde ruimte aarghh! Ik neem mijn laptop wel mee, misschien is er iemand in de buurt met draadloos ombeveiligd internet. * Marlalala paniekert!quote:
Ze hebben zelf geen draadloos internet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha jawel, beiden maar niet in dezelfde ruimte aarghh! Ik neem mijn laptop wel mee, misschien is er iemand in de buurt met draadloos ombeveiligd internet. * Marlalala paniekert!
Niet doen, anders doe je alleen internet en kijk je zondag terug, niet denken in problemen maar in oplossingenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha jawel, beiden maar niet in dezelfde ruimte aarghh! Ik neem mijn laptop wel mee, misschien is er iemand in de buurt met draadloos ombeveiligd internet. * Marlalala paniekert!
Nee dat kan die computer niet aan denk ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hebben zelf geen draadloos internet?
Ja maar ik vind het juist zo leuk om 'samen' te kijken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet doen, anders doe je alleen internet en kijk je zondag terug, niet denken in problemen maar in oplossingen
Ja, dus?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
een paar posts daarboven staat het antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |