Ik heb ze wel eensquote:
hoe oud is je nichtje?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hmm dat is een goed idee! Ik ga morgen even bellen!
quote:
ow dus die leg je op bed en je heb verder geen last van derquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]
In september wordt ze drie.
een heel verwend meisje
Als mevrouw naar bed wilt grrrr. Ze mag altijd alles van haar ouders en als ze ze haar zin niet krijgt gaat ze krijgen, schoppen en slaan tot het wel gebeurtquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dus die leg je op bed en je heb verder geen last van der
ja hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Als mevrouw naar bed wilt grrrr. Ze mag altijd alles van haar ouders en als ze ze haar zin niet krijgt gaat ze krijgen, schoppen en slaan tot het wel gebeurt![]()
mag ik dan knijpen?
anders kijk je gewoon zo:quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Als mevrouw naar bed wilt grrrr. Ze mag altijd alles van haar ouders en als ze ze haar zin niet krijgt gaat ze krijgen, schoppen en slaan tot het wel gebeurt![]()
mag ik dan knijpen?
Men neme een stukje duct tape, die plakt men over de mond van het schreeuwende meisje, vervolgens nog een stukje om haar polsjes en enkeltjes en weg probleemquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
mag ik dan knijpen?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Men neme een stukje duct tape, die plakt men over de mond van het schreeuwende meisje, vervolgens nog een stukje om haar polsjes en enkeltjes en weg probleem
ik zei toch dat je er ervaring mee hadquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Men neme een stukje duct tape, die plakt men over de mond van het schreeuwende meisje, vervolgens nog een stukje om haar polsjes en enkeltjes en weg probleem
Daar houden die krengen juist vanquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik zei toch dat je er ervaring mee had
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahahaha dat ga ik doen!
20:30, wine-time! Wie wil er een glaasje?
hahahaquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
lekkerquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahahaha dat ga ik doen!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahahaha dat ga ik doen!
Ook lekkerquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik ga voor een biertje
iemand anders ook?
Ik bedoel maar, overal is een oplossing voorquote:
Dat is ernaquote:
Een Gaga-lookalike?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
Wie krijgen we eigenlijk vrijdag als artiest?
Ik gok op Caroquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
Wie krijgen we eigenlijk vrijdag als artiest?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |