Gewoon doen, alsof wij zoveel zinnigs zeggenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef Fairydust het volgende:
Ik wil al 3 dagen iets heel stoms zeggen hier maar ik krijg het niet uit mijn strot vingers
iddquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef D. het volgende:
Het is ineens een VBL topic geworden
*maar ff thee gaat pakken
Blow baby blowquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
jullie mogen 2 x raden wat ik weeer aan het doen ben
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die kijk ik ook, maar ik vond het geen mooie goal. om eerlijk te zijn. Vandaar dat ik me afvroeg of er nog ergens anders voetbal op was
Misschien een idee om na het WK de VBL-SC (Hools) over te nemen. Daar is nog niks te doen de laatste jaren/quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef D. het volgende:
Het is ineens een VBL topic geworden
*maar ff thee gaat pakken
je gebruikt een bezem als microfoon en loopt nu keihard het nummer van Sieneke te bleren op je schone afdeling?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Fappenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ehm, ik ben alweer thuisquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je gebruikt een bezem als microfoon en loopt nu keihard het nummer van Sieneke te bleren op je schone afdeling?
Is die pruik nu al af? Fotoquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Lijkt me een goed idee, VBl weer een beetje leven inblazenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien een idee om na het WK de VBL-SC (Hools) over te nemen. Daar is nog niks te doen de laatste jaren/
nee al 2 x gedaan vandaag!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef Fairydust het volgende:
Ik wil al 3 dagen iets heel stoms zeggen hier maar ik krijg het niet uit mijn strot vingers
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee al 2 x gedaan vandaag!mijn god, ik zou het niet eens meer redden, al zou ik het willen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn god, ik zou het niet eens meer redden, al zou ik het willen...
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee, VBl weer een beetje leven inblazen
Het begint gelukkig weer een beetje aan te trekken daar.
quote:
hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat komt omdat het hier zo gezellig isquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, ik post er zelf ook te weinig eigenlijk. Komt er gewoon niet van
[..]
[..]
Gaat Benny jou helpen met klaar maken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
Even een bak thee inschenken en me dan klaar maken met iBenny voor een nacht tot 3 uur
Ik heb nieteens wijn nodig om zulke opmerkingen te makenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat Benny jou helpen met klaar maken?![]()
Sorry ik zit aan de wijn![]()
nee, ik ben geen 13...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:31 schreef Fairydust het volgende:
[..]
LOL, wat denk je, als het oud/jong genoeg is doe ik het wel?
Er is iemand ouder dan ikquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat Benny jou helpen met klaar maken?![]()
Sorry ik zit aan de wijn![]()
en dan al geen 2x per dag meer volhouden... OH MAAIII KOTT... dan toekomstbeeld kan ik niet aanquote:
I knowquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:32 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik heb nieteens wijn nodig om zulke opmerkingen te maken
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie het over sex? 2 Keer per dag?
Nee fappenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
We moeten er ook niet en masse binnenvallen, gewoon langzaamaan een voor eenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
..en dan wordt er geklaagd dat we in vbl zitten
volgens mij was dat die opmerking over fappen...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
* Wacht geduldig op Fairy tot ze het uit haar vingers krijgt
Waarom dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben 31, maar ik vind 2 keer sex op een dag ook teveel hoor
Ja, dat dat is voor mij iets dat over vroeger gaatquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |