quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zo lekker gewerkt... had best veel personeel, dus heb flink lopen schoonmaken, afdeling ligt er perfect bij.. ben zo trots op mezelf
Eens? Of iets vaker?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh nee, zelfs ik ben daar wel eens geweest
Vandaarquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben kennelijk in iedere show gezeten, dus dat kan van alles zijn
Oja, dat soort verhalen. Meisje die te laat thuis komen en dan een verkrachting verzinnen pffff.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ze iets heeft uitgevreten wat tegen haar ging werken, en dat ze toen ook tegen haar moeder een heel verhaal heeft verzonnen
Vakerquote:
* springt in de discussiequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ze iets heeft uitgevreten wat tegen haar ging werken, en dat ze toen ook tegen haar moeder een heel verhaal heeft verzonnen
Nee ik denk wel een graadje erger, dat ze wel in een circuitje rondhingquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:10 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oja, dat soort verhalen. Meisje die te laat thuis komen en dan een verkrachting verzinnen pffff.
Wat is er gebeurd met 'met lood in je schoenen naar huis gaan en straf krijgen'.
het gebeurt zo vaak dat later uitkomt dat alles verzonnen is...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:10 schreef Fairydust het volgende:
[..]
* springt in de discussie
Idd, ik zat er al aan te denken dat ze werkte voor zo'n loverboy en dat ze meisjes voor hem regelde en de hele dag zat te blowen maar verder zelf niks deed
Ja, het ging me even om het liegen, slachtoffer spelenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik denk wel een graadje erger, dat ze wel in een circuitje rondhing
Al is een leugen nog zo snel...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gebeurt zo vaak dat later uitkomt dat alles verzonnen is...
met nadruk op spelenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:11 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, het ging me even om het liegen, slachtoffer spelen
Ja belachelijk maar ja zo lopen er erg veelquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:11 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, het ging me even om het liegen, slachtoffer spelen
Dat heb ik even gemist, wat was dat danquote:
Ja en ik vind het zo erg voor die gozer (er van uitgaand dat hij onschuldig is) want ookal ben je onschuldig mensen hebben er toch altijd hun eigen gedachten over. Volgens mij kom je nooit meer van die smet af.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja belachelijk maar ja zo lopen er erg veel
Hey Moniquequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:10 schreef Fairydust het volgende:
[..]
* springt in de discussie
Idd, ik zat er al aan te denken dat ze werkte voor zo'n loverboy en dat ze meisjes voor hem regelde en de hele dag zat te blowen maar verder zelf niks deed
Dat ze met een groep mensen naar India ging om weer tot zichzelf te komen ofzo, en ze zat ook in een kliniek om zich te verstoppen voor die Manouquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist, wat was dat dan
ik ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb hem even overgeschakeld op voetbal.
Ja vrijwillige opname was dat toch, ja maar als je je leugens blijft volhoudenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:16 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Dat ze met een groep mensen naar India ging om weer tot zichzelf te komen ofzo, en ze zat ook in een kliniek om zich te verstoppen voor die Manou
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
ik vergeten waar ik dit liedje heb gehoord in de zomerzon..
Sienekequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Shalalie shalala 't gaat niet uit mijn kop...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
maakt mij niet zoveel uit wie er wint.quote:
Die kijk ik ook, maar ik vond het geen mooie goal. om eerlijk te zijn. Vandaar dat ik me afvroeg of er nog ergens anders voetbal op wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |