Ik vind het ook niet zo raar. Een tien jarige is echt niet achterlijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:46 schreef maartena het volgende:
[..]
Je wordt wakker.... je hoort een taal die je niet kent.... je herinnert je dat je net nog in een vliegtuig zit, je ziet je ouders niet..... je kent een beetje Engels als 8 jarige.... Zo vreemd vind ik het niet.
De arts heeft ook de Nederlandse ambassade gecontacteerd, ik neem aan dat ambassade personeel snel richting dat ziekenhuis is gegaan.
Nee dat snap ik wel maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat er een overlevende op de rampplek wordt gevonden die niet in het vliegtuig zat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Er wordt hier toch gevraagd of er nou gespeculeerd wordt of dat kind nou wel of niet de ramp kan hebben overleefd als het vliegtuig in duizenden stukjes ligt? Ik reageer daar op met de mogelijkheid - waar het hier al veel vaker over is gegaan, dus zo raar is dat niet - dat hij niet in het vliegtuig hoeft te hebben gezeten.
Je weerlegt MIJN argument, maar ook ik argumenteer NIET dat het voor 100% zeker geen aanslag is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:46 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik maak niemand verdacht. Ik weerleg het argument dat het voor 100% geen aanslag kan zijn.
Dat had ik ook! Hoorde het eerst bij Giel en dacht van, wow wat erg. En toen dat bericht van die Nederlanders.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:49 schreef Boldface het volgende:
Wat een drama. Toen ik vanochtend las dat een vliegtuig in Libië was neergestort, dacht ik: weer zo'n bericht dat nauwelijks aandacht krijgt omdat het ver weg gebeurt. Totdat blijkt dat meer dan 60 Nederlanders in het toestel zaten. Zo wordt het ineens één van de grootste rampen die ons land de laatste decennia is overkomen. Alle sterkte gewenst aan de nabestaanden.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:44 schreef ASroma het volgende:
twitter meldt nu dat het waarschijnlijk om een hemaphrodiet gaat.
Ja, dat was laatst op Discovery channel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:47 schreef deedeetee het volgende:
Vesna Vulovic overleefde ook als enige een vliegtuig crash, door er op grote hoogt uit te vallen schijnt het.
van hoe hoog ze viel is nog de vraag Maar dat ze als enigste overleefde is volgens mij wél waar. Was destijds idg voorpagina nieuws.
De uren na een ramp zijn altijd chaotisch. Allerlei informatie uit allerlei bronnen, vaak nog tegenstrijdig ook..quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
Het laatste bericht was dat er iemand van de Ned. Ambassade aldaar 'onderweg' is naar het kind, toch? Die is er toch nog steeds niet bij geweest? Of heb ik dat gemist?
Waarom moet dat zo lang duren vraag ik me af?
Dan is het maar goedkoop, het is wel waar dat er in Libië genoeg mensen zijn die Westerlingen willen aanvallen. Denk aan de heldenontvangst die de veroordeelde van Lockerbie kreeg.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Je weerlegt MIJN argument, maar ook ik argumenteer NIET dat het voor 100% zeker geen aanslag is.
Ik acht het alleen onwaarschijnlijk, zoals ik ook al aangaf. Je legt me met die "100%" dus eigenlijk woorden in de mond die ik niet gezegd heb.
En inderdaad, met lockerbie rondstrooien is wel heel erg goedkoop.
Dat zal allemaal wel, maar we zijn nu zóveel uren verder, daar had toch al lang iemand van de Ned. Ambassade kunnen zijn, bij dat kind? Ook in tijd van chaos? Het gaat niet over een uurtje, het gaat over 7 à 8 uren na de ramp. Beter overbodig (als blijkt dat het toch geen Nederlands kind is) dan al die tijd niemand daar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:54 schreef MrTorture het volgende:
[..]
De uren na een ramp zijn altijd chaotisch. Allerlei informatie uit allerlei bronnen, vaak nog tegenstrijdig ook..
Misschien kan het kind nog geen bezoek ontvangen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
Het laatste bericht was dat er iemand van de Ned. Ambassade aldaar 'onderweg' is naar het kind, toch? Die is er toch nog steeds niet bij geweest? Of heb ik dat gemist?
Waarom moet dat zo lang duren vraag ik me af?
Ze konden er ook met een camera naast gaan staan en een compleet interview met de arts afnemen, naast dat kind, dus dan kan er ook iemand van de Ned. Ambassade zijn. Desnoods op de gang. Als er maar iemand in de buurt is, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:57 schreef Mestras het volgende:
[..]
Misschien kan het kind nog geen bezoek ontvangen?
Ik hoorde op Radio 1 een interview met Annette Herfskens, een Nederlandse vrouw dat als enige overleefde in 1992 van een vliegtuigongeluk in Vietnam. linkquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:34 schreef maartena het volgende:
[..]
Oh?
Vorig jaar nog nabij de Seychellen in de Indische Oceaan: http://www.nydailynews.co(...)o_wreckage_for_.html
Hier staat zelfs een top 10... http://listverse.com/2008(...)rs-of-a-plane-crash/
Hier staat een lijst met 14 crashes, tot die van vorig jaar dus, sinds 1970 waarbij 1 overlevende was.... dit zou dus de 15e kunnen zijn: http://www.airsafe.com/events/survivor.htm
Met 15 sinds 1970 komt het dus toch zo eens in de twee en een half jaar voor. En dan hebben we het nog niet gehad over vliegtuigcrashes met bijvoorbeeld slechts 2 of 3 overlevenden.
"Bijna onmogelijk" zou ik dus niet willen zeggen, het komt vaker voor dan je denkt.
oh nee ondanks dat het een ver van mijn bedshow is mogen we vandaag alleen de serieus-zijn hoed op.quote:
Volgens CNN was er een medewerker vd ambassade aanwezig om op het kind te wachten. De vertraging is dus opgelopen door het kind in het ziekenhuis, om het even zo te zeggen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar we zijn nu zóveel uren verder, daar had toch al lang iemand van de Ned. Ambassade kunnen zijn, bij dat kind? Ook in tijd van chaos? Het gaat niet over een uurtje, het gaat over 7 à 8 uren na de ramp. Beter overbodig (als blijkt dat het toch geen Nederlands kind is) dan al die tijd niemand daar.
Ah oke, bedankt. Dat krijg je met al die mediabronnen enzo, de ene zegt dit, de ander dat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:06 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Volgens CNN was er een medewerker vd ambassade aanwezig om op het kind te wachten. De vertraging is dus opgelopen door het kind in het ziekenhuis, om het even zo te zeggen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:23 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ze hadden hun dochter, schoonzoon en 2 kleinkinderen verloren
ADquote:Verhagen: Aantal Nederlandse doden onzeker
Nationaliteit van kind staat ook nog niet vast
UPDATE DEN HAAG - Hoeveel Nederlanders precies zijn omgekomen bij de vliegtuigcrash bij Tripoli valt nog niet precies te zeggen. Dat heeft demissionair minister Maxime Verhagen (Buitenlandse Zaken) woensdagavond gezegd op een persconferentie op zijn ministerie.
Tot dusver werd gemeld dat 61 Nederlanders het leven lieten en dat een kind het heeft overleefd. Verhagen zegt dat die getallen zijn gebaseerd op gegevens van touroperators. Hij wil het nader uitgezocht zien. Mogelijk zaten er volgens hem meer Nederlanders in het toestel.
De nationaliteit van het kind staat ook nog niet vast. Volgens de minister riep dat kind ,,Holland, Holland'' tegen de arts. Meer informatie over de nationaliteit van de overlevende heeft hij nog niet. Volgens Verhagen stonden op de inchecklijsten enkel namen genoemd en geen nationaliteiten.
Een crisisteam moet dergelijke zaken uitzoeken. Inmiddels heeft de Libische luchtvaartmaatschappij Afriqiyah Airways gemeld dat er 62 Nederlanders aan boord waren.
Ik heb hetzelfde; onvoorstelbaar dat iemand dat overleefd heeft. Misschien dat de jongen in dat rijtje groene stoelen heeft gezeten? Op een van de vorige paginas staat een link over overlevenden bij vliegtuigrampen en daaruit blijkt dat het geregeld kinderen zijn die zoiets overleven. Misschien doordat ze kleiner zijn en de stoel dus meer bescherming biedt?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:59 schreef Samson het volgende:
Ik zit nog ns naar de foto's te kijken, het vliegtuig is echt in duizenden stukken, ik kan me echt niet voorstellen hoe daar een kind toch levend uit is gekomen. OK, ik lees hier dat het vaker gebeurt en zo, maar kijk toch ns goed naar hoe het er allemaal uit ziet...
Aan de andere kant: als kind kan je natuurlijk ook juist niet de goede bescherming krijgen van stoelen omdat die voor volwassenen zijn gemaakt, het blijft speculeren. Overigens is het vaak wel zo dat mensen die of achterin zitten of tussen de vleugels het vaakst bij de overlevers horen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:32 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde; onvoorstelbaar dat iemand dat overleefd heeft. Misschien dat de jongen in dat rijtje groene stoelen heeft gezeten? Op een van de vorige paginas staat een link over overlevenden bij vliegtuigrampen en daaruit blijkt dat het geregeld kinderen zijn die zoiets overleven. Misschien doordat ze kleiner zijn en de stoel dus meer bescherming biedt?
Zat eigenlijk te denken, stel dat zij de opa en oma van dat jochie zijn. Echt sneu kom je je familie ophalen van het vliegveld en dan krijg je zulk nieuwsquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:21 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Zagen jullie net ook dat ouder paar bij RTL?
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is een terroristische aanslag hè...
En wat je op zo'n rampplek ziet is ook geen prettig gezicht, arm ventjequote:Op woensdag 12 mei 2010 19:43 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zat eigenlijk te denken, stel dat zij de opa en oma van dat jochie zijn. Echt sneu kom je je familie ophalen van het vliegveld en dan krijg je zulk nieuws![]()
En damn wat zal dat jochie een trauma hebben zeg, die zal de rest van zn leven zich ws afvragen 'Waarom ik niet?'.
Misschien werken die hoogtemeters bij Airbus ook niet zo goed.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is een terroristische aanslag hè...
Verdacht kort na de ramp gaf de Libische defensie een verdachte persconferentie waarin zequote:
de kleine brokstukken over een groot oppervlak 200 meter voorde landingsban geven food for thought (explosie bijv)quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Misschien werken die hoogtemeters bij Airbus ook niet zo goed.
Misschien hadden ze te weinig brandstof (zag weinig tot geen tekenen van vuur, maar daarentegen zal ie wel praktisch leeg geweest zijn aangezien ie bij de eindbestemming was)
Misschien, misschien etc....
Over een paar jaar horen we de reden waarschijnlijk zeer uitgebreid bij Air Crash Investigation.
Ik had dat juist met dat echtpaar op Brussel Airport die waarschijnlijk dochter, schoonzoon en kleinkinderen verloren hebben. Meteen zo'n camera in je gezicht. Bah.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:08 schreef K.Weenie het volgende:
Ik zal wel in de minderheid zijn maar, wat een ordinair, goedkoop gespeculeer hier net over de identiteit van dat kind. Het gaat ons werkelijk NIKS aan wat de leeftijd, geslacht, nationaliteit van dat kind is.
'De gezondheid van de overlevende is naar omstandigheden stabiel' Klaar.
En dan die 20 camera's in de ziekenhuiszaal, flikker toch op man, laat hem toch met rust, dat kind weet zelf waarschijnlijk amper wat hem overkomen is. Walgelijk dit, stel kippen hier.
Als de zwarte dozen er op wijzen dat het toestel plotseling naar de grond dook dan is daarmee de oorzaak nog niet bekend.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het onderzoek gaat zeker maanden duren."
Waarom? Als die zwarte dozen genoeg info bevatten, kan het morgen bekend zijn.
Inderdaad ik vond het ook maar wat amateuristisch hoor, bij RTL hadden ze dat jochie allang een microfoon in de neus gedrukt. Dan hadden we hier ook niet hoeven te speculeren of het nu een jochie of meissie betreft.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:08 schreef K.Weenie het volgende:
Ik zal wel in de minderheid zijn maar, wat een ordinair, goedkoop gespeculeer hier net over de identiteit van dat kind. Het gaat ons werkelijk NIKS aan wat de leeftijd, geslacht, nationaliteit van dat kind is.
'De gezondheid van de overlevende is naar omstandigheden stabiel' Klaar.
En dan die 20 camera's in de ziekenhuiszaal, flikker toch op man, laat hem toch met rust, dat kind weet zelf waarschijnlijk amper wat hem overkomen is. Walgelijk dit, stel kippen hier.
Klopt, maar ook dat hoeft bij voorbaat nog geen maanden te duren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als de zwarte dozen er op wijzen dat het toestel plotseling naar de grond dook dan is daarmee de oorzaak nog niet bekend.
Stel dat men uit de brokstukken haalt dat er een motor ontploft is dan moet nog uitgezocht worden waarom dat gebeurt is.
Oh ja en dan die idiote vragen altijd!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik had dat juist met dat echtpaar op Brussel Airport die waarschijnlijk dochter, schoonzoon en kleinkinderen verloren hebben. Meteen zo'n camera in je gezicht. Bah.
Dat heb ik niet gezien, klinkt wel van hetzelfde niveau.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik had dat juist met dat echtpaar op Brussel Airport die waarschijnlijk dochter, schoonzoon en kleinkinderen verloren hebben. Meteen zo'n camera in je gezicht. Bah.
Wat dat betreft snap ik nog steeds niet dat ze met de huidige techniek nog steeds met die oude dozen werken waarop enkel de cockpitgesprekken staan en wat nadere info. Met een beetje goede wil is er echt wel iets te maken waarop alle gegevens van die vlucht worden opgeslagen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als de zwarte dozen er op wijzen dat het toestel plotseling naar de grond dook dan is daarmee de oorzaak nog niet bekend.
Stel dat men uit de brokstukken haalt dat er een motor ontploft is dan moet nog uitgezocht worden waarom dat gebeurt is.
Goeie vraag! Dat het hetzelfde type toestel geweest is, was mij compleet ontgaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat kreng dat afgelopen zomer in de zee was gestort (zelfde type toestel), wisten ze daar al de oorzaak van?
Er bestaat toch geen lampje of metertje dat aangeeft "motor ontploft" of "metaalmoeheid in de rechter-flap"quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Wat dat betreft snap ik nog steeds niet dat ze met de huidige techniek nog steeds met die oude dozen werken waarop enkel de cockpitgesprekken staan en wat nadere info. Met een beetje goede wil is er echt wel iets te maken waarop alle gegevens van die vlucht worden opgeslagen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:30 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Cnn: Survivor still haunted by 1971 air crash
Over het duitse meisje die als enige een vliegramp overleefde. Zeer bizar!
quote:"I had a cut on my arm and after a few days I could feel there was something in it. I took a look and a fly had laid her eggs in the hole. It was full of maggots. I was afraid I would lose my arm. Later, after I was rescued it was treated and more than 50 maggots were found inside. I still wonder how so many maggots could have fitted into that little hole, it was no bigger than a one euro coin."
Airbus A330-200quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:16 schreef capricia het volgende:
Wat voor type toestel is het precies, een Airbus, maar verders?
KLM heeft momenteel nog een x-aantal Airbus-vliegtuigen in bestelling. Ik zou toch dit onderzoek afwachten.quote:
quote:
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:08 schreef K.Weenie het volgende:
Ik zal wel in de minderheid zijn maar, wat een ordinair, goedkoop gespeculeer hier net over de identiteit van dat kind. Het gaat ons werkelijk NIKS aan wat de leeftijd, geslacht, nationaliteit van dat kind is.
'De gezondheid van de overlevende is naar omstandigheden stabiel.' Klaar.
En dan die 20 camera's in de ziekenhuiszaal, flikker toch op man, laat hem toch met rust, dat kind weet zelf waarschijnlijk amper wat hem overkomen is. Walgelijk dit, stel kippen hier.
Daar zijn een poosje geleden pas de zwarte dozen van gevonden, daar is alleen nog niks van bekend.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat kreng dat afgelopen zomer in de zee was gestort (zelfde type toestel), wisten ze daar al de oorzaak van?
Metaalmoeheid en dergelijke: daar heb je dus onderhoud voor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er bestaat toch geen lampje of metertje dat aangeeft "motor ontploft" of "metaalmoeheid in de rechter-flap"
Dan kan dat ook niet gedetecteerd worden.
Wel worden alle standen van flaps, slats, rolroeren en staartroer opgeslagen dus als je die doos aansluit op een vliegsimulator doet ie het laatste half uur precies na.
nee, want daar zijn veel te weinig onderdelen van teruggevonden, van de zwarte dozen ook geen spoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat kreng dat afgelopen zomer in de zee was gestort (zelfde type toestel), wisten ze daar al de oorzaak van?
De Franse marine heeft dacht ik vorige week binnen een gebied van 5km2 iets gevonden van de data recorders. Ze zijn nu exacter aan het zoeken waar, en óf, ze er bij kunnen komen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Goeie vraag! Dat het hetzelfde type toestel geweest is, was mij compleet ontgaan.
De NOS zijn vrijwel dezelfde ratten als al die andere sensatiemedia. Het voegt ook nogeens geen ene flikker toe om die beelden uit te zenden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:32 schreef Cafe-Noir het volgende:
Erg allemaal.
En triest dat de NOS beelden uitzendt van dat jochie, weerloos, in zijn ziekenhuisbed.
Neem mij niet kwalijk, maar dat vind ik belachelijk.
Tja, gros van de mensen wil dat. En de media weet dat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:32 schreef Cafe-Noir het volgende:
Erg allemaal.
En triest dat de NOS beelden uitzendt van dat jochie, weerloos, in zijn ziekenhuisbed.
Neem mij niet kwalijk, maar dat vind ik belachelijk.
Precies !quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:36 schreef LosPollos het volgende:
[..]
De NOS zijn vrijwel dezelfde ratten als al die andere sensatiemedia. Het voegt ook nogeens geen ene flikker toe om die beelden uit te zenden.
Metaalmoeheid is nauwelijks te detekteren. Alleen door röntgenapparatuur.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:29 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Metaalmoeheid en dergelijke: daar heb je dus onderhoud voor.
Maar een camera (of voor mijn part een buitenboordspiegel) waarmee de cockpit alle motoren kan zien zit op geen enkel vliegtuig. Op al die 'crash-investigation-programma's' op Discovery en National Geographic zie je in heel veel gevallen dat dat soort informatie een hoop problemen wellicht had kunnen voorkomen, zowel voor de piloten als voor de onderzoeksteams.
Op basis van de waarschijnlijke positie hebben ze enkel een gebied afgebakend waarin ze denken de dozen te gaan vinden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:28 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Daar zijn een poosje geleden pas de zwarte dozen van gevonden, daar is alleen nog niks van bekend.
Dat kreng speelt nog steeds verstoppertjequote:Op woensdag 12 mei 2010 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat kreng dat afgelopen zomer in de zee was gestort (zelfde type toestel), wisten ze daar al de oorzaak van?
Er zijn meerdere methoden om metaalmoeheid te achterhalen, maar om dat te voorkomen is er onderhoud: zorgen dat onderdelen waar metaalmoeheid optreed niet meer in het vliegtuig zitten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Metaalmoeheid is nauwelijks te detekteren. Alleen door röntgenapparatuur.
Een permanente opname hoeft misschien ook niet opgeslagen te worden, maar in al die documentaires blijkt telkens weer dat als er iets misgaat, de cockpit heel vaak niet weet wát er mis is. Er gaan lampjes branden, een sirene gaat af, maar de betekenis is lang niet altijd duidelijk of gaat verloren in de gebeurtenissen.quote:Als je het hele vliegtuig continu wil filmen en zo dus achteraf kan zien wat er gebeurt is dan kan dat maar dat kost wel een paar centen.
Maar dan zegt dat nog niks over de werkelijke oorzaak. Als je op zo'n video-opname ziet dat er een deur uitvliegt dan kan dat door verroeste scharnieren zijn, een ondeugdelijk slot of een handgranaat van een terrorist dus met die opnames ben je er meestal nog lang niet.
Je moet eerst die deur vinden en dan zoeken naar aanwijzingen
Echt he, die krant zou verboden moeten worden!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)cht__.html?cid=short
Godverdomme, wat een NON-'nieuws'. Flikker toch op, aandachtshoer![]()
![]()
,
Morgen een hele speciale Telegraaf editie vol met dit soort non-nieuwsquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)cht__.html?cid=short
Godverdomme, wat een NON-'nieuws'. Flikker toch op, aandachtshoer![]()
![]()
,
Wtf.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)cht__.html?cid=short
Godverdomme, wat een NON-'nieuws'. Flikker toch op, aandachtshoer![]()
![]()
,
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)cht__.html?cid=short
Godverdomme, wat een NON-'nieuws'. Flikker toch op, aandachtshoer![]()
![]()
,
En dat blijft ook zo, ze gaan die flightrecorders nooit vinden, stel je voor dat er aangegeven wordt dat de fout in Airbus zit...........quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat kreng speelt nog steeds verstoppertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |