Sinds 1987 6x gebeurd, volgens RTLquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:27 schreef Samson het volgende:
Het is bijna onmogelijk dat er 1 persoon de hele ramp overleeft. Wat is er bij hem dan anders geweest dan bij de rest? Zat ie alleen of zo? Ben ik wel benieuwd naar hoe dat kan. Maar ja, wat er voor hem ook gebeurt, dit zal voor altijd zn leven tekenen. Wat moet dit verschrikkelijk zijn om het uberhaupt te overleven als iedereen om je heen dus dood is gegaan.
Stel: Er is een bom in het vrachtruim, waardoor brand onstaat... Dan is het logisch dat de piloten die melding maken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar even naar de feiten die we nu weten:
- Piloot gaf per radio aan te verwachten ambulances nodig te hebben.
Een vlucht van Zuid-Afrika, met tussenstop in Libiė, op weg naar West-Europa... Dat kan een prima doelwit zijn voor een terrorist.quote:- Het gaat om een Libisch vliegtuig, niet om een westers vliegtuig.
quote:- Er is geen reden om specifiek een vliegtuig met Nederlanders neer te schieten.
Ik denk dat de enige constatering kan zijn dat we nog niets weten.quote:Is het onmogelijk? Nee, het KAN een aanslag zijn.... ik acht het alleen onwaarschijnlijk.
Maar zoals ik al zei: De zwarte dozen zijn gevonden, dus die zullen meer uitwijzen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:30 schreef ASroma het volgende:
Ghadaffi adopteert dus dat jochie lees ik net
Maar alsof het uitmaakt of het een Nederlander is ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
Nemen jullie dat dan al als feit aan? Dat het kind 'Holland Holland' heeft gezegd?
Wellicht hebben ze het kind verkeerd verstaan? Het kind 'zou hebben gezegd'.
Ik zou het niet zo stellig in de OP al zetten, maar da's mijn bescheiden mening
Buitenlandse media spreekt ook van Nederlands jongetje.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
Nemen jullie dat dan al als feit aan? Dat het kind 'Holland Holland' heeft gezegd?
Het is gemeld in de persconferentie door BuZa.... dan mag je aannemen dat het meer is dan een gerucht.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
De geluksfactor speelt daarbij de belangrijkste rol volgens experts. Daarnaast is het mogelijk dat kinderen een iets grotere kans hebben om een dergelijke crash te overleven omdat ze iets kleiner en lichter zijn. In bijvoorbeeld evacuatiesituaties zijn kinderen dan weer in het nadeel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:27 schreef Samson het volgende:
Het is bijna onmogelijk dat er 1 persoon de hele ramp overleeft. Wat is er bij hem dan anders geweest dan bij de rest? Zat ie alleen of zo? Ben ik wel benieuwd naar hoe dat kan. Maar ja, wat er voor hem ook gebeurt, dit zal voor altijd zn leven tekenen. Wat moet dit verschrikkelijk zijn om het uberhaupt te overleven als iedereen om je heen dus dood is gegaan.
Zijn we nu aan het speculeren of het wel mogelijk is dat het kind het heeft overleefd?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De geluksfactor speelt daarbij de belangrijkste rol volgens experts. Daarnaast is het mogelijk dat kinderen een iets grotere kans hebben om een dergelijke crash te overleven omdat ze iets kleiner en lichter zijn. In bijvoorbeeld evacuatiesituaties zijn kinderen dan weer in het nadeel.
Mij ook niet. Maar het is nieuws. En het stond/staat zo stellig in de OP, dus ik vroeg me af of ik een zoveelste bevestiging had gemistquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:37 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Maar alsof het uitmaakt of het een Nederlander is ?
Mij niet in ieder geval. In mijn ogen is een kind een kind
Als je de beelden ziet lijkt het inderdaad heel onwaarschijnlijk. Maar niets is onmogelijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:27 schreef Samson het volgende:
Hij hoeft niet perse in het vliegtuig te hebben gezeten, kan ook op de grond hebben gestaan toen het vliegtuig crashte.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef miaeak het volgende:
[..]
Zijn we nu aan het speculeren of het wel mogelijk is dat het kind het heeft overleefd?
Hij ligt er toch?
Wat een goedkope verdachtmaking.quote:
Je kan de post waarop ik reageerde toch wel lezen neem ik aan? Die user vraagt zich af welke omstandigheden eventueel anders geweest waren en in welke mate deze een rol konden spelen. In mijn post speculeer ik niet, maar geef een reactie op die post.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef miaeak het volgende:
[..]
Zijn we nu aan het speculeren of het wel mogelijk is dat het kind het heeft overleefd?
Hij ligt er toch?
Want dan had hij meer kans gehad?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij hoeft niet perse in het vliegtuig te hebben gezeten, kan ook op de grond hebben gestaan toen het vliegtuig crashte.
Je wordt wakker.... je hoort een taal die je niet kent.... je herinnert je dat je net nog in een vliegtuig zit, je ziet je ouders niet..... je kent een beetje Engels als 8 jarige.... Zo vreemd vind ik het niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me af of een Nederlands kind in zo'n situatie 'Holland Holland' zou zeggen namelijk, vraag me niet waarom.
Ik maak niemand verdacht. Ik weerleg het argument dat het voor 100% geen aanslag kan zijn. Dat zeggen de Libische autoriteiten namelijk en die vertrouw ik inderdaad niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:44 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Wat een goedkope verdachtmaking.![]()
Het is niet omdat er ooit zoiets is uitgevoerd door Libische terroristen dat dat nu weer het geval is. Er gebeuren overal ter wereld vliegrampen. De zwarte dozen zijn al gevonden en ik ga er van uit dat die ook wel onderzocht zullen worden.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Want dan had hij meer kans gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |