abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81350918
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:27 schreef Samson het volgende:
Het is bijna onmogelijk dat er 1 persoon de hele ramp overleeft. Wat is er bij hem dan anders geweest dan bij de rest? Zat ie alleen of zo? Ben ik wel benieuwd naar hoe dat kan. Maar ja, wat er voor hem ook gebeurt, dit zal voor altijd zn leven tekenen. Wat moet dit verschrikkelijk zijn om het uberhaupt te overleven als iedereen om je heen dus dood is gegaan.
Sinds 1987 6x gebeurd, volgens RTL
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81350926
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

??? Yeah Right
Laten we idd hopen van niet
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:35:28 #53
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_81350932
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:31 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik kijk alleen maar even naar de feiten die we nu weten:

- Piloot gaf per radio aan te verwachten ambulances nodig te hebben.
Stel: Er is een bom in het vrachtruim, waardoor brand onstaat... Dan is het logisch dat de piloten die melding maken.
quote:
- Het gaat om een Libisch vliegtuig, niet om een westers vliegtuig.
Een vlucht van Zuid-Afrika, met tussenstop in Libiė, op weg naar West-Europa... Dat kan een prima doelwit zijn voor een terrorist.
En remember Lockerbie?
quote:
- Er is geen reden om specifiek een vliegtuig met Nederlanders neer te schieten.
De steun aan Bush en Obama... Dus juist wel.
quote:
Is het onmogelijk? Nee, het KAN een aanslag zijn.... ik acht het alleen onwaarschijnlijk.

Maar zoals ik al zei: De zwarte dozen zijn gevonden, dus die zullen meer uitwijzen.
Ik denk dat de enige constatering kan zijn dat we nog niets weten.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 18:35:59 #54
163650 Greys
pi_81350941
Nemen jullie dat dan al als feit aan? Dat het kind 'Holland Holland' heeft gezegd?
Wellicht hebben ze het kind verkeerd verstaan? Het kind 'zou hebben gezegd'.
Ik zou het niet zo stellig in de OP al zetten, maar da's mijn bescheiden mening
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2010 @ 18:36:18 #55
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_81350948
even volgen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:36:33 #56
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_81350955
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:30 schreef ASroma het volgende:
Ghadaffi adopteert dus dat jochie lees ik net
alsof dat arme kind niet al genoeg ellende heeft
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_81351000
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
Nemen jullie dat dan al als feit aan? Dat het kind 'Holland Holland' heeft gezegd?
Maar alsof het uitmaakt of het een Nederlander is ?

Mij niet in ieder geval. In mijn ogen is een kind een kind
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 18:38:03 #58
236264 crew  capricia
pi_81351006
quote:
Buitenlandse media spreekt ook van Nederlands jongetje.
En wat betreft dit topic: Die 61 NL-doden is ook nog niet zeker.
Maar het ziet er wel naar uit, helaas.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:38:10 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81351010
quote:
Het is gemeld in de persconferentie door BuZa.... dan mag je aannemen dat het meer is dan een gerucht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_81351053
quote:
Het is bijna onmogelijk dat er 1 persoon de hele ramp overleeft. Wat is er bij hem dan anders geweest dan bij de rest? Zat ie alleen of zo? Ben ik wel benieuwd naar hoe dat kan. Maar ja, wat er voor hem ook gebeurt, dit zal voor altijd zn leven tekenen. Wat moet dit verschrikkelijk zijn om het uberhaupt te overleven als iedereen om je heen dus dood is gegaan.
De geluksfactor speelt daarbij de belangrijkste rol volgens experts. Daarnaast is het mogelijk dat kinderen een iets grotere kans hebben om een dergelijke crash te overleven omdat ze iets kleiner en lichter zijn. In bijvoorbeeld evacuatiesituaties zijn kinderen dan weer in het nadeel.
pi_81351074
Ik hou het in eerste instantie op een controlled flight into terrain. Het toestel is echt compleet verbrijzeld en dat terwijl het met de landing bezig was.
pi_81351078
Kijk die gast bij Nederland 1 heet gewoon Harry Jongen.
Dan weet je meteen dat het een jongen is!!!
Schiet tenminste op!
Nu is het nog steeds niet duidelijk!

woensdag 12 mei 2010 @ 18:40:08 #63
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81351079
Op RTL staat een Google Earth fotootje met de exacte lokatie van de crash. Als ik zelf op Google Earth ga kijken ligt dat BINNEN het (afgebakende??) gebied van het vliegveld. Als daar dus een jongetje rond-dartelde, zou deze daar ook niet zonder toestemming geweest zijn denk ik.....

Of het een Nederlands kind is staat nog niet vast, maar ik denk dat het wel met vrij veel zekerheid vastgesteld kan worden dat het kind IN het vliegtuig zat.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_81351168
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

De geluksfactor speelt daarbij de belangrijkste rol volgens experts. Daarnaast is het mogelijk dat kinderen een iets grotere kans hebben om een dergelijke crash te overleven omdat ze iets kleiner en lichter zijn. In bijvoorbeeld evacuatiesituaties zijn kinderen dan weer in het nadeel.
Zijn we nu aan het speculeren of het wel mogelijk is dat het kind het heeft overleefd?
Hij ligt er toch?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 18:43:15 #65
163650 Greys
pi_81351183
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:37 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:

[..]

Maar alsof het uitmaakt of het een Nederlander is ?

Mij niet in ieder geval. In mijn ogen is een kind een kind
Mij ook niet. Maar het is nieuws. En het stond/staat zo stellig in de OP, dus ik vroeg me af of ik een zoveelste bevestiging had gemist Ik vraag me af of een Nederlands kind in zo'n situatie 'Holland Holland' zou zeggen namelijk, vraag me niet waarom.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81351188
quote:
Als je de beelden ziet lijkt het inderdaad heel onwaarschijnlijk. Maar niets is onmogelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 18:44:14 #67
163650 Greys
pi_81351221
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef miaeak het volgende:

[..]

Zijn we nu aan het speculeren of het wel mogelijk is dat het kind het heeft overleefd?
Hij ligt er toch?
Hij hoeft niet perse in het vliegtuig te hebben gezeten, kan ook op de grond hebben gestaan toen het vliegtuig crashte.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:44:24 #68
97934 ASroma
Flamboyant
pi_81351228
twitter meldt nu dat het waarschijnlijk om een hemaphrodiet gaat.
pi_81351241
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:35 schreef Q.E.D. het volgende:

En remember Lockerbie?
Wat een goedkope verdachtmaking.

Het is niet omdat er ooit zoiets is uitgevoerd door Libische terroristen dat dat nu weer het geval is. Er gebeuren overal ter wereld vliegrampen. De zwarte dozen zijn al gevonden en ik ga er van uit dat die ook wel onderzocht zullen worden.
pi_81351244
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef miaeak het volgende:

[..]

Hij ligt er toch?
Je kan de post waarop ik reageerde toch wel lezen neem ik aan? Die user vraagt zich af welke omstandigheden eventueel anders geweest waren en in welke mate deze een rol konden spelen. In mijn post speculeer ik niet, maar geef een reactie op die post.
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:45:09 #71
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_81351252
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij hoeft niet perse in het vliegtuig te hebben gezeten, kan ook op de grond hebben gestaan toen het vliegtuig crashte.
Want dan had hij meer kans gehad?
Wie dit leest is gek
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:45:49 #72
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81351274
Pff wat verschrikkelijk.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:46:01 #73
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81351279
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me af of een Nederlands kind in zo'n situatie 'Holland Holland' zou zeggen namelijk, vraag me niet waarom.
Je wordt wakker.... je hoort een taal die je niet kent.... je herinnert je dat je net nog in een vliegtuig zit, je ziet je ouders niet..... je kent een beetje Engels als 8 jarige.... Zo vreemd vind ik het niet.

De arts heeft ook de Nederlandse ambassade gecontacteerd, ik neem aan dat ambassade personeel snel richting dat ziekenhuis is gegaan.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:46:27 #74
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_81351296
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:44 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Wat een goedkope verdachtmaking.

Het is niet omdat er ooit zoiets is uitgevoerd door Libische terroristen dat dat nu weer het geval is. Er gebeuren overal ter wereld vliegrampen. De zwarte dozen zijn al gevonden en ik ga er van uit dat die ook wel onderzocht zullen worden.
Ik maak niemand verdacht. Ik weerleg het argument dat het voor 100% geen aanslag kan zijn. Dat zeggen de Libische autoriteiten namelijk en die vertrouw ik inderdaad niet.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 18:46:38 #75
163650 Greys
pi_81351306
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:45 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Want dan had hij meer kans gehad?

Er wordt hier toch gevraagd of er nou gespeculeerd wordt of dat kind nou wel of niet de ramp kan hebben overleefd als het vliegtuig in duizenden stukjes ligt? Ik reageer daar op met de mogelijkheid - waar het hier al veel vaker over is gegaan, dus zo raar is dat niet - dat hij niet in het vliegtuig hoeft te hebben gezeten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')